Jump to content

2007.12.26 Portsmouth B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 205
  • Created
  • Last Reply

der røk benet til gallas?

 

Vett ikke hva som skjedde, såg ikke godt ut! Utrulig at han klare og sette den over btw.

 

Han skjøt og fikk en takling rett inn i leggen bakfra... sett karierer bli ødelagt av den slags... Får håpe han var heldigere

 

BTW: ser ut som 0-0 idag.... samme problem som når RvP og TH var skadd i fjor... ingen målscorer

 

Er Eduardo skadd?

Link to comment
Share on other sites

Det er fryktelig elendig dette her. Forferdelig offensivt spill. Fortsetter vi slik fortjener vi overhode ikke å vinne ligaen - ikke det at vi kommer til å gjøre det med slikt møkkaspill.

 

 

Riktig... Arsenal skal vinne serien så inn med en goalgetter Wenger?

 

Enig! Skuff dette her :(

Link to comment
Share on other sites

Jeg er SKAMFULL over dette laget idag. Rosicky vil jeg ha ut av laget og ALDRI inn igjen. Det han leverer idag(og forsåvidt denne sesongen) er skammelig. Wenger må ikke stille med 4-5-1 i PL flere ganger, det ser vi nå. Bentner leverer som vanlig når han kommer inn. Ade er svak idag, men jessunavn for en støtte han får fra midtbanen. Fabregas og Rosicky er som sagt ELENDIGE. Dette var en flause. Vi fortjener ikke noe seriemesterskap med slikt spill. I dag skammer jeg meg over guttene. Rett og slett.

Link to comment
Share on other sites

Det er fryktelig elendig dette her. Forferdelig offensivt spill. Fortsetter vi slik fortjener vi overhode ikke å vinne ligaen - ikke det at vi kommer til å gjøre det med slikt møkkaspill.

 

 

Riktig... Arsenal skal vinne serien så inn med en goalgetter Wenger?

 

Enig! Skuff dette her :(

 

Trodde Eduardo skulle være goalgetteren i år jeg, men neida.... Er utrolig skuffet nå, men Arsenal's prestasjoner i år har vært over all min forventning så kan egentlig ikke klage

Link to comment
Share on other sites

Jeg er SKAMFULL over dette laget idag. Rosicky vil jeg ha ut av laget og ALDRI inn igjen. Det han leverer idag(og forsåvidt denne sesongen) er skammelig. Wenger må ikke stille med 4-5-1 i PL flere ganger, det ser vi nå. Bentner leverer som vanlig når han kommer inn. Ade er svak idag, men jessunavn for en støtte han får fra midtbanen. Fabregas og Rosicky er som sagt ELENDIGE. Dette var en flause. Vi fortjener ikke noe seriemesterskap med slikt spill. I dag skammer jeg meg over guttene. Rett og slett.

 

Er ikke det litt drøyt? Rosicky er en god spiller.

Og forresten; Hvorfor vil du ikke ha Fabregas ut også? Han var jo så elendig han og

Link to comment
Share on other sites

Dette var tragisk........!!

Det produseres utrolig lite skikkelige sjanser......og er fjorårets innkompetanse foran mål kommet tilbake?? De få sjansen vi hadde burde og skulle vært mål !! Jaja vi kan ikke vinne alt, men vi kan da faen meg prøve, og i dag så det faktisk ikke ut som gutta giddet, de ville vel heller være hjemme å feire jul.

Link to comment
Share on other sites

jævliaste jeg noen gang har sett. hvorfor spiller eboue? mannen eier ikke fotball i kroppen. adebayor gjør alt galt i dag. fabregas gjør sin dårligste kamp noen sinne. tragisk... ut med eboue for all tid!

 

ellers god jul

Helt uenig med deg....

Eboue var blant Arsenal's beste i dag...

Fabregas har gjort det langt dårligere.

Adebayor kunne gjort det verre, men burde prestert bedre.

 

EDIT: God jul er det :(

Link to comment
Share on other sites

jævliaste jeg noen gang har sett. hvorfor spiller eboue? mannen eier ikke fotball i kroppen. adebayor gjør alt galt i dag. fabregas gjør sin dårligste kamp noen sinne. tragisk... ut med eboue for all tid!

nr 7, 13 og 26 var bra

ellers god jul

 

Mener du seriøst at Rosicky var god idag? Eboue var langt bedre.

 

Jeg er SKAMFULL over dette laget idag. Rosicky vil jeg ha ut av laget og ALDRI inn igjen. Det han leverer idag(og forsåvidt denne sesongen) er skammelig. Wenger må ikke stille med 4-5-1 i PL flere ganger, det ser vi nå. Bentner leverer som vanlig når han kommer inn. Ade er svak idag, men jessunavn for en støtte han får fra midtbanen. Fabregas og Rosicky er som sagt ELENDIGE. Dette var en flause. Vi fortjener ikke noe seriemesterskap med slikt spill. I dag skammer jeg meg over guttene. Rett og slett.

 

Er ikke det litt drøyt? Rosicky er en god spiller.

Og forresten; Hvorfor vil du ikke ha Fabregas ut også? Han var jo så elendig han og

 

Selvfølgelig litt drøyt, men han har IKKE levert denne sesongen(egentlig ikke i fjor heller). Når scorte han et virkelig viktig mål f.eks.? Fab4 leverer jo i 95% av kampene.

Link to comment
Share on other sites

Ikke bra dette her. Spillerene virker slitne og tildels fornøyde med å spille uavgjort. Ser ut til at flere spillere ikke er like på hugget som i begynnelsen av sesongen. Fab, Hleb og Rosicky er langt unna den presisjonen som de hadde tidligere. Adebayor mangler fullstendig beslutsomhet og blir stadig løp opp fordi han nøler. Eboue og Sagna starter bra, faller litt av for så å starte bra igjen i 2. Clichy har noen vanvittige løp på slutten, men er veldig beskjeden tidlig i kampen.

 

Før Evertonkampen må mange spillere gå i seg selv og heve sitt nivå. Hvis ikke frykter jeg at veien opp til ManU kan bli i lengste laget..

 

Dagens beste: Gallas som knapt gjør en feil defensivt og igjen er involvert i flere farlige situasjoner fremover.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er SKAMFULL over dette laget idag. Rosicky vil jeg ha ut av laget og ALDRI inn igjen. Det han leverer idag(og forsåvidt denne sesongen) er skammelig. Wenger må ikke stille med 4-5-1 i PL flere ganger, det ser vi nå. Bentner leverer som vanlig når han kommer inn. Ade er svak idag, men jessunavn for en støtte han får fra midtbanen. Fabregas og Rosicky er som sagt ELENDIGE. Dette var en flause. Vi fortjener ikke noe seriemesterskap med slikt spill. I dag skammer jeg meg over guttene. Rett og slett.

 

Vær så snill å ro deg ned, og aldri sett deg ned foran tastaturet etter et poengtap ever again.

 

Du presterer å si at Rosicky skal selges. Det er jo horribelt. Jeg mener han var vår beste i dag, kanskje sammen med Clichy. Var den eneste som prøvde seg på skudd, og dro av Pompey-spillere gang på gang.

 

Du legger også ansvaret for en horribel forestilling fra Adebayor på skuldrene til midtbanespilerne. Adebayor var ene og alene skyld i den dårlige kampen her. I andre omgang var han vel i ballen to ganger. Greit at det kan ha noe med at midtbanespillerne ikke spilte ballen til ham, men igjen var jo grunnen til det, helt horribel posisjonering av spissen.

 

Fabregas er ikke elendig. Kun rusten etter skadeavbrekk.

 

Jeg skammer meg ikke, men vi var dårlige, og du har rett i at vi ikke fortjener seriegull hvis vi fortsetter dette spillet. Det første som må skje, er å få inn Robin/evt en ny goalgetter. Det holder ikke med Adebayor alene på topp. Wenger tør jo åpenbart ikke å la Nicklas starte en kamp i PL.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er RVP? Når Walcott er småskadet så trenger vi en med litt pace for å klare oss gjennom slike kamper, det fungerer rett og slett ikke med en stasjonær spiss som Ade alene på topp. Bendtner viser igjen hvor god han er til å skape sjanser i dag, men når Rosicky ikke setter slike så bare VET man at det ikke blir tre poeng med i bagasjen. Og om RVP fortsatt er småskadet så bør i alle fall Dudu få litt spilletid. Vi trenger rett og slett to spisser fra start, trodde Wenger så det mot Tottenham, men tydeligvis ikke.

 

Uansett så er uavgjort et greit resultat mot Pompey, men i dag når de ikke spilte bedre enn de gjorde så kan man ikke annet enn å klage på resultatet. Dette skulle vi ha klart.

Nå kan vi se mot Everton kampen og håpe på en seier der, Go Gooners.

Link to comment
Share on other sites

Idag var det tilbake til gamle synder fra fjorårssesongen. Pakker alt i midten og er tafatte foran mål.

Nå burde vel Rosicky scoret ett, men neida..

Skjønte jo at dette ble en slitekamp. Vi vinner nesten aldri på Fratton Park og scorer ihvertfall lite mål.

Pompeys spiller på bare på uavgjort og prøver ikke å vinne kampen engang. Syns det begynner å bli mange av disse lagene nå som ikke engang prøver å vinne hjemmekampene, men er heldig å kommer ut av det med 1 poeng.

 

Syns Wenger må se til å vrake Eboue og også tørre å benke Adebayor innimellom. Går alene i offside 5 ganger i dag og mister ballen nærmest hele kampen.

Bendtner er i god form og fortjener en kamp fra start nå. Det ble sjanser med engang han kom inni dag, men byttet ble gjort for sent.

Alternativt får vi kjøre på med 2 spisser fra start igjen. Vi skaper for lite sjanser i dag og er fantasiløs foran mål.

 

Fryktet poengtap i dag og nå er det Goodison Park neste. Der har vi vel neste enda værre historie :(

 

Ikke mye hjelp fra Sunderland i dag heller. Kunne i det i minste prøvd.

 

Irriterende resultat..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...