Jump to content

Fytti helsikke!!!


Chaz

Recommended Posts

FY faen for et dårlig lag vi er. Spisser som aldri vil klare å ta opp arven etter Henry, og en midtbane som ikke scorer. I tilegg er vi ræva på dødball og må alltid trille ballen i mål. Hehe, helt utrolig hvor mye bedre laget vårt har prestert enn det "ekspertene" mente. Uansett er det spillet som teller, men om vi fortsetter som dette blir det vel kanskje noen troféer på oss likevel :angry:

Link to comment
Share on other sites

Dette er så herlig ! :angry: Ja, ingen kan motsi at vi IKKE er Premier Leagues underholdnings lag ! Når du ser på hvordan Arsenal spiller ser du et lag som har så mye å gi at dette MÅ bare gå Arsenals vei i år ! :D

 

Som sagt : WENGER KNOWS !!! :)

Link to comment
Share on other sites

Nå er sesongen enda lang, og når vi får et tap i ny og ne veit vel de fleste at tempraturen og sakligheten på forumet daler........

 

Jeg er stolt over å være en GOONER når vi beviser gang på gang at ikke pengene alltid bestemmer, men at det er talent, kvalitet, spillesystem, moral, og glede som også kan spille inn på resultater og suksess.

Arsenal har år etter år vært med helt i toppen, selv om vi aldri har brukt de pengene enkelte andre klubber har gjort.

 

Arsenal er en klubb med historie og tradisjoner, som de aller fleste (ALLE?) klubbene misunner.

 

Vi spiller attraktiv fotball, noe vi har gjort siden Wenger ankom klubben. Det er ikke bare fotball, men kunst på høyt nivå.

 

Vi bygger lag opp på talent, formasjoner, og lagspill......ikke på kjøp av stjernespillere etter stjernespillere. Wenger former spillere i sitt system, og det gjør han på en fantastisk måte.

 

Vi har supportere som blør for klubben år etter år, selv om noen mister hodet etter å ha opplevd suksess etter suksess..... Vi er likevel langt foran enkelte klubber som stjeler billetter fra hverandre for å være med i finaler, blir supporter for at pengene ankommer, eller lignende....

 

Jeg ler av Chelsea..... Supporterene påstod at klubben ikke hadde medgangsupportere, men nå er de tilbake på tilskuermengden som de hadde FØR russer-pengene ankom klubben, for å kjøpe seg et par pokaler.....Kjøp de, for vi vil vinne på riktig måte: blod, svette, tårer, vilje, moral, teknikk, offensiv fotball (selv om vi ikke alltid vant med samme motto som Wenger men det var FØR den moderne fotballen...), talent, kvalitet, og ærlighet.

Jeg er stolt....utrolig stolt, og det har jeg alltid vært.

 

La klubben fortsette sin filosofi, selv om det ikke alltid gir oss pokaler...for pokaler er ikke alt. Gleden betyr så enormt mye mer, det er en ubeskrivelig følelse.

Gled dere over hva laget presterer, og hva de gir oss av opplevelser. Det er ikke alltid en pokal som betyr alt for supporterene (i allefall ikke for meg), men hva klubben står for i alle ledd.

 

En stolt GOONER i dag, i morra, og til evig tid.

Link to comment
Share on other sites

Vi er ingenting uten Henry. Yidsa har hatt rett hele tiden...

 

Det var nå ikke bare dem som sa det.........

 

Bare en drøy måned igjen til november nå. Lenge leve adventstiden!!

FOr to år siden vant vi alle kampene i black november. Det trenger nødvendigvis ikke være så ille denne gangen heller :angry:

Link to comment
Share on other sites

Uansett er vertfall jeg alltid "drit" nervøs forran hvær kamp i november. Men desto mer happy når det går bra!! Alltid en lettelse når en kommer til desember;)

 

 

 

Vi er ingenting uten Henry. Yidsa har hatt rett hele tiden...

 

Det var nå ikke bare dem som sa det.........

 

Bare en drøy måned igjen til november nå. Lenge leve adventstiden!!

FOr to år siden vant vi alle kampene i black november. Det trenger nødvendigvis ikke være så ille denne gangen heller :angry:

Link to comment
Share on other sites

helt enig a det var en utrolig kamp i dag.

 

men i dag så tippet på canal+ at adebayor ville score den første hattricken i år, da skulle jeg vinne en arsenal trøye med adebayor:D regner med at jeg ikke var den eneste som tippet det, så jeg lurte på om kanskje noen andre her har gjort det samme?

Link to comment
Share on other sites

helt enig a det var en utrolig kamp i dag.

 

men i dag så tippet på canal+ at adebayor ville score den første hattricken i år, da skulle jeg vinne en arsenal trøye med adebayor:D regner med at jeg ikke var den eneste som tippet det, så jeg lurte på om kanskje noen andre her har gjort det samme?

Ja, tippet på det samme.. Sende inn fra 3 forskjellige mobiler med tre forskjellige navn :P Sendte en med Adebayor, Fabregas og en Robin van Persie ;) Men tviler vi er de eneste i hele Norge da :D Hadde vært digg med drakten ;)

Link to comment
Share on other sites

Joda, Wenger knows.

 

Laget som var på banen idag lover godt, men se også på "laget" som ikke var på banen. Bl.a.:

 

Robin vP, Tomas R, Alexander H, Jensemann, William G, Emmanuel E og Johan D (tilbake over nyttår).

 

Joda, det lover godt, uten at vi nødvendigvis skal ta tittelen på forskudd ennå.

Men det som jeg synes er det mest lovende, er at vi har et lag uten stjernenykker som spiller for hverandre med en utrolig vilje og innsats.

Link to comment
Share on other sites

jeg vil nå si at trofeer er like viktig da :D

 

Ikke om det smalt!

 

Dette sitatet fra vieira04 beskriver PERFEKT hva det vil si å være Gooner:

 

La klubben fortsette sin filosofi, selv om det ikke alltid gir oss pokaler...for pokaler er ikke alt. Gleden betyr så enormt mye mer, det er en ubeskrivelig følelse.

Gled dere over hva laget presterer, og hva de gir oss av opplevelser. Det er ikke alltid en pokal som betyr alt for supporterene (i allefall ikke for meg), men hva klubben står for i alle ledd.

 

En stolt GOONER i dag, i morra, og til evig tid.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger har sagt èn ting til spillerne før årets sesong, må det være: SKYT MERE!!! Det er den stooore forskjellen på Arsenal nå og tidligere år. Fabregas skyter mye, Diaby skyter, selv Flamini prøver seg stundom. De har funnet ut at det ikke er så lurt å hele tiden prøve å tråkle seg gjennom forsvar. Nei, skudd er tingen. Jeg er meget fornøyd med at de har funnet ut at det er resepten!!! Meget bra!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...