Jump to content

Fytti helsikke!!!


Chaz

Recommended Posts

Hvis Wenger har sagt èn ting til spillerne før årets sesong, må det være: SKYT MERE!!! Det er den stooore forskjellen på Arsenal nå og tidligere år. Fabregas skyter mye, Diaby skyter, selv Flamini prøver seg stundom. De har funnet ut at det ikke er så lurt å hele tiden prøve å tråkle seg gjennom forsvar. Nei, skudd er tingen. Jeg er meget fornøyd med at de har funnet ut at det er resepten!!! Meget bra!!!!

 

 

Bare gi Walcott litt skudd trening også, trur han har problemer med og få ballen inn feltet fra cornerflagget.

Fantastisk dag. Og liverpool avga poeng :D Så håper jeg at Chelsea tar med seg poeng imåra.

Link to comment
Share on other sites

jeg vil nå si at trofeer er like viktig da :D

 

Ikke om det smalt!

 

Dette sitatet fra vieira04 beskriver PERFEKT hva det vil si å være Gooner:

 

La klubben fortsette sin filosofi, selv om det ikke alltid gir oss pokaler...for pokaler er ikke alt. Gleden betyr så enormt mye mer, det er en ubeskrivelig følelse.

Gled dere over hva laget presterer, og hva de gir oss av opplevelser. Det er ikke alltid en pokal som betyr alt for supporterene (i allefall ikke for meg), men hva klubben står for i alle ledd.

 

En stolt GOONER i dag, i morra, og til evig tid.

man kan jo også si at god fotball og trofeer henger sammen da ;)

Link to comment
Share on other sites

The Invincibles var et lag fullt av voksne og erfarne spillere som imponerte alle og enhver med fantastisk angrepsfotball.

 

Det som er litt spesielt med dagens Arsenal-lag er at de spiller fotball på like høyt nivå, om ikke enda høyere nivå til tider enn The Invincibles. Over en sesong så er kanskje ikke dagens lag like stabilt, men det vet vi jo ikke enda, men dette er jo faktisk et lag kun av unge spillere som har mange år igjen å spille før de har like mye erfaring og er like voksne som det The Invincibles var.

 

Fremtiden blir spennende! :)

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller utvilsomt kanonfotball for øyeblikket, men underholdningsverdien mener jeg allikevel ligger flere hakk under The Invincibles. Uten at jeg skal ta noe fra dagens lag, for all del ;)

 

Foreløpig er ikke Adebayor, van Persie, Hleb og Rosicky noen Bergkamp, Henry, Pires og Ljungberg. Får nesten tårer i øynene bare av å tenke på det ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi er ingenting uten Henry. Yidsa har hatt rett hele tiden...

 

Det var nå ikke bare dem som sa det.........

 

Bare en drøy måned igjen til november nå. Lenge leve adventstiden!!

 

Nei, det var naturligvis ikke bare de som sa det. Men i motsetning til "ekspertene", har dette for yidsa vært et mantra og et halmstrå i en årrekke. Utviklingen efter Henrys avgang, må derfor for dem svi litt ekstra.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...