Jump to content

Champions League


kje_simen

Recommended Posts

  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tror Rosenborg får skikkelig juling i kveld, selv om Chelsea har en del skader. Større undere har nå skjedd i fotball uansett, så man skal jo ikke avskrive sjansene til Rosenborg helt, og hadde vært spennende å sett hva Mourinho skylder på etter et tap for Rosenborg i såfall :P

Link to comment
Share on other sites

Håper Chelsea går på en skikkelig en!

Basma stopper nok Sheva! :P

 

Mitt tips: 0-0

Lagene

 

Chelsea

Petr Cech

Alex

Belletti

Ashley Cole

John Terry

Joe Cole

Michael Essien

Claude Makelélé

Florent Malouda

Salomon Kalou

Andrej Sjevtsjenko

 

Rosenborg

Lars Hirschfeld

Christer Basma

Mikael Dorsin

Miika Koppinen

Vidar Riseth

Marek Sapara

Per Ciljan Skjelbred

Roar Strand

Alexander Tettey

Yssouf Koné

Abdou Razack Traoré

Link to comment
Share on other sites

Strålende førsteomgang av RBK. De starta avventende fremover, men gikk skikkelig i taklingene bakover. Skulle jo nesten tro at Chelsea skulle overkjøre RBK til de grader, men de forsvarer seg bra, selv om de har hatt et par glipp bakover. Hvis Basma nå må gi seg, etter hodeskade, tror jeg nok RBK skal slite..

 

Men så langt leder, etter min mening, RBK ikke helt ufortjent.

Link to comment
Share on other sites

Vel, Rosenborg hadde gullhår i to'ern så det julte etter! Hele 2 omgang var kun å sparke ballen ut fra keeper og rett i beina på kjelski spillerene, slik at de kunne løpe frem og skyte på mål. Tragisk at ikke Rosenborg prøvde å flytte ut laget. 1 omgang var helt ok fra rosenborg sin side, men 2 omgang var nesten litt flaut å se på. resultatet bra, heldig, 2 stolpeskudd ++, men elendig spill.

Link to comment
Share on other sites

Vel, Rosenborg hadde gullhår i to'ern så det julte etter! Hele 2 omgang var kun å sparke ballen ut fra keeper og rett i beina på kjelski spillerene, slik at de kunne løpe frem og skyte på mål. Tragisk at ikke Rosenborg prøvde å flytte ut laget. 1 omgang var helt ok fra rosenborg sin side, men 2 omgang var nesten litt flaut å se på. resultatet bra, heldig, 2 stolpeskudd ++, men elendig spill.

Elendig spill? En kan faktisk ikke forvente at et norsk lag skal forsøke seg all verdens fremover når de har et OK resultat i lomma. Det er ikke alle PL-laga heller som gjør det på brua om de ser poengene blinke i det fjerne. Så nei, det er ikke tragisk at ikke Rosenborg flytta ut laget. Ikke tragisk, men rutine. Svidd barn skyr ilden, og RBK brente seg nok ganger i årene før CL-eventyret begynte. Og så lenge vi ikke snakker om Arsenals motstandere er det LOV å ha flaks :P

Link to comment
Share on other sites

Det hjelper ikke å tro at man er verdens beste lag når Norwegia ostene kommer på besøk nei!!!:P Helt utrolig Rosenborg. Når man ser teoretisk på det.. så er det jo egentlig ikke mulig :) :P. Må vel innrømmes at chelski har noen feite sjanser men de roter mye bare rundt boksen.

De har 5 skudd som treffer mål og 2 i treverket...ikke bra for de.

Og Abra. som satt på tribunen og flørta med hu dama. Så litt surere ut etterhvert, faen nå blir det straffepulling isteden...tenkte vel hun.

Link to comment
Share on other sites

Man kan jo lure litt på bredden på Chelsea's tilhengerskare. Greit nok, dei møtte et lite lag fra det høge nord, men knappe 25.000 tilskuere på en hjemmekamp i Champions League!!!!!!

 

Jeg har en "følelse" av at uansett hvem Arsenal hadde møtt i en slik kamp, så hadde det vært fullt på tribunene på Emirates.

 

Var selv på Emirates Cup i sommer, på noe som må kunne kalles treningskamper, og det var utsolgt begge dager. Og her spiller et lag hjemmekamp i en av de gjeveste turneringene i fotballsystemet, og så klarer de ikke å fylle tribunene. uff uff uff. kan det tyde på et medgangslag som har tapt seg??? bare spør!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har absolutt ikkje noko til overs for Rosenborg, trur faktisk det grenser til hat, men det dei får til i Champions League er ikkje mindre enn imponerande..! Sit og ser Valencia - RBK og bartelaget har vore klart best i første omgong og burde leda meir enn 1-0.. Imponerande..!!

Link to comment
Share on other sites

Meget moro med RBK, selv om jeg heller ikke er noen fan. Snarere tvert i mot, for å være ærlig. Men det er alltid moro med norsk suksess i CL.

 

Forøvrig er det skremmende det som skjer på Anfield for øyeblikket. Et minutt inn i overtiden står det nå 8-0 til de røde.

Link to comment
Share on other sites

Meget moro med RBK, selv om jeg heller ikke er noen fan. Snarere tvert i mot, for å være ærlig. Men det er alltid moro med norsk suksess i CL.

 

Forøvrig er det skremmende det som skjer på Anfield for øyeblikket. Et minutt inn i overtiden står det nå 8-0 til de røde.

 

Det må vere ketchupeffekta for lfc, dei scorer alle dei mål som dei skulle ha scora tidligare i sesongen idag.

8-0 er imponernande, men trist at rekorda våra varte so kort.

Link to comment
Share on other sites

Briljant av Rosenborg. En prestasjon hinsides alt hva jeg har sett av norske fotballag tidligere. Og at trioen Sapara, Tettey og Skjelbred plutselig framstår som kloninger av Hleb, Flamini og Fabregas - ja det er nesten ikke til å tro.

 

Tidenes, til nå, fremste norske fotballprestasjon er et faktum!

Link to comment
Share on other sites

Briljant av Rosenborg. En prestasjon hinsides alt hva jeg har sett av norske fotballag tidligere. Og at trioen Sapara, Tettey og Skjelbred plutselig framstår som kloninger av Hleb, Flamini og Fabregas - ja det er nesten ikke til å tro.

 

Tidenes, til nå, fremste norske fotballprestasjon er et faktum!

 

og samenligne Sapara,Tettey og skjellbred med hleb ,Flamini og Fabregas blir litt får dumt.

Greit nok at Rosenborg gjør det bra i CL ,men når de ente på 5 plass på tabbellen i norge, mot de som liker på første i England så blir det litt som og samenligne kavring med loff ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

×
×
  • Create New...