Jump to content

Champions League


kje_simen

Recommended Posts

  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Enig i ett og alt, Runcie!

 

Forøvrig vil jeg nevne Adebayor. Hvilket bidrag han har kommet med i disse to semifinalene... Bare efterslenger og annet tullball! Jeg lurte litt på om han endelig var blitt voksen, efter å ha sett ham herje mot Tottenham. Men det hadde han altså ikke. For meg blir det beholdningen fra disse semifinalene..

Er vel å banne i kirken, men jeg har aldri hatt dette Ade-hatet. Han gjorde dumme ting og arsenalfansen gjorde dumme ting..

Da han kom inn i andre omgang hjemme mot Barca var han meget god inntil Messi puttet. Deretter ble det mye armer og bein, men ekstrem arbeidsvilje. Samme i dag. Armer og bein, men han løp opp Messi som sistemann!! to ganger og presset knallhardt. At han pådrar seg et kort er fortjent, men ingenting av det han gjorde var stygt eller farlig. Syns han var god i begge kamper og sammenlingnet med CR eller Higuain var han overlegent mye bedre.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det vil være 20 lag i Play-Off Round men de er delt i to seksjoner - vinnere og ikke-vinnere. Som ikke-mestere, så kan ikke Arsenal møte et lag som vant sin nasjonale tittel i 2010/11. Dette er lag som Rangers og FC København, om de fortsatt er i turneringen.

 

 

Disse kan Arsenal møte om Arsenal kommer på fjerde plass:

  • De fem vinnerne fra den ikke-mesteren delen av tredje kvalifiseringsrunde (forventet å inkludere Benfica, Dynamo Kiev, Twente og Rubin Kazan)
  • Det fjerde plasserte lag fra Spania (Villarreal)
  • Det fjerde plasserte lag fra Italia (Udinese eller Lazio)
  • Det tredje plasserte lag fra Tyskland (Bayern München)
  • Det tredje plasserte lag fra Frankrike (en fra Marseilles, Lyon, Rennes, Sochaux og PSG)

Hvem er best å møte?

Link to comment
Share on other sites

Av disse lagene er det vel Twente, Sochaux og Rennes som skiller seg ut som motstandere jeg håper på. Lag som Dinamo Kiev, Benfica, Lyon kan bli meget tøffe og slå. Den aller verste vi kan møte av lagene er vel utvilsomt Bayern München som har varslet storhandel i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Det vil være 20 lag i Play-Off Round men de er delt i to seksjoner - vinnere og ikke-vinnere. Som ikke-mestere, så kan ikke Arsenal møte et lag som vant sin nasjonale tittel i 2010/11. Dette er lag som Rangers og FC København, om de fortsatt er i turneringen.

Disse kan Arsenal møte om Arsenal kommer på fjerde plass:

  • De fem vinnerne fra den ikke-mesteren delen av tredje kvalifiseringsrunde (forventet å inkludere Benfica, Dynamo Kiev, Twente og Rubin Kazan)
  • Det fjerde plasserte lag fra Spania (Villarreal)
  • Det fjerde plasserte lag fra Italia (Udinese eller Lazio)
  • Det tredje plasserte lag fra Tyskland (Bayern München)
  • Det tredje plasserte lag fra Frankrike (en fra Marseilles, Lyon, Rennes, Sochaux og PSG)

Hvem er best å møte?

Vi unngår i hvertfall Bayern gjennom seedingen. Usikker på hvilke andre lag som blir seedet men det er vel ikke utenkelig at det blir Villareal, Benfica og laget som blir nr. 3 i frankrike? Noen som har oversikt over hvilke lag som seedes?

Link to comment
Share on other sites

Vi unngår i hvertfall Bayern gjennom seedingen. Usikker på hvilke andre lag som blir seedet men det er vel ikke utenkelig at det blir Villareal, Benfica og laget som blir nr. 3 i frankrike? Noen som har oversikt over hvilke lag som seedes?

 

Etter litt undersøking er det:

-Hannover vi kan møte fra Tyskland(Sikekrt)

-Villareal fra Spaina(sikkert)

- I Frankrike er det veldig usikkert, siden det er 3 serierunder igjen

- Italia, Mest sannsynlig Lazio fra Italia, siden Udiense har Inter hjemme i siste match

- Eller en av de fem vinnerne fra den ikke-mesteren delen av tredje kvalifiseringsrunde (forventet å inkludere Benfica, Dynamo Kiev, Twente og Rubin Kazan)

Link to comment
Share on other sites

Etter litt undersøking er det:

-Hannover vi kan møte fra Tyskland(Sikekrt)

-Villareal fra Spaina(sikkert)

- I Frankrike er det veldig usikkert, siden det er 3 serierunder igjen

- Italia, Mest sannsynlig Lazio fra Italia, siden Udiense har Inter hjemme i siste match

- Eller en av de fem vinnerne fra den ikke-mesteren delen av tredje kvalifiseringsrunde (forventet å inkludere Benfica, Dynamo Kiev, Twente og Rubin Kazan)

 

Jeg er sur fordi dette er nødvendig. Det

Link to comment
Share on other sites

Snakk om å gjøre det vanskelig for seg selv.

 

Mange av lagene som er listet opp, er garantert lag som over to kamper kan sende Arsenal på "hue og ræva" ut av turneringen før det hele har startet. Med tanke på hvor elendig vi har vært mot de antatt svakere lagene i PL, så er nok et mageplask innen rekkevidde. Hva skjer da?

 

Forbasket irriterende at vi har havnet i denne situasjon. Har null tro på at City gir fra seg tredjeplassen nå. Er heller ikke sikker på at Arsenal gjør sin del av jobben mot Fulham. Lite som tyder på det. :P

Link to comment
Share on other sites

Personlig ser jeg ingen lag som kan slå oss ut. Selvfølgelig, vi er elendige per NÅ, men som oftest pleier vi å knuse de fleste smålagene i CL i starten på sesongen. Dog, om vi faktisk skulle ryke i en eventuell play-off, ville det vært fullstendig katastrofe.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da har Viasat forlenget avtalen med UEFA og sender Champions League til våren 2015..

 

Dette til orientering.

 

BE

Æsj. Hater ViaSat. Viaplay er elendig, det er alt for mye reklame enda det er kanaler man må betale for og så er det Fjørtoft og Soler da....huff!

Link to comment
Share on other sites

Nedtur..

 

Dette betyr:

- Fire nye år med Manure-favorisering.

- Kanaler som bare et fåtall har tilgang til pga. tullete pakkeløsninger. (spesielt kabel-tv kunder)

- Crappy bildekvalitet på streaming og Viasat 4 (med mindre de begynner å få ut finger'n å gjøre noe med det. HD som gjelder nå)

- Fortsetter vel med Fjørtoft & Co. i studio og Davidsen som sidekommentator...jeeez.

 

ush!

Link to comment
Share on other sites

Den verste er uansett Roar Stokke. Det hørtes faktisk ut som han kommenterte sjakk eller snooker under Champions League-finalen. Utrolig lite entusiasme og glød i stemmen hans.

 

Jeg tror faktisk jeg er en av de få som rett og slett digger Roar Stokke. Er bare ett eller annet ved stemmen hans jeg elsker :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror faktisk jeg er en av de få som rett og slett digger Roar Stokke. Er bare ett eller annet ved stemmen hans jeg elsker :P

Synes kommentatorene på Viasat er helt ok. Vet det er mange som ikke kan fordra Stokke, men jeg synes han er flink. Faglig dyktig og forholdsvis nøytral. Det er gutta i studio samt hele opplegget rundt som jeg har helt i vrangstrupen. Soler er ingen ekspert, han er en synser. Så en del VM kamper på SVT ifjor og herregud så bra det var sammenlignet med møkka man får servert på norske kanaler. Ingen fjollete synsere som kun er der for å provosere, kun faglig dyktige fotballfolk som visste hva de dreiv med. Selv dama de hadde i studio hadde mer fotballfaglig kompetanse enn hønsejernene i Viasat sitt studio. Husker ikke hva hun het, bare at hun var utrolig dyktig :)

Link to comment
Share on other sites

Synes kommentatorene på Viasat er helt ok. Vet det er mange som ikke kan fordra Stokke, men jeg synes han er flink. Faglig dyktig og forholdsvis nøytral. Det er gutta i studio samt hele opplegget rundt som jeg har helt i vrangstrupen. Soler er ingen ekspert, han er en synser. Så en del VM kamper på SVT ifjor og herregud så bra det var sammenlignet med møkka man får servert på norske kanaler. Ingen fjollete synsere som kun er der for å provosere, kun faglig dyktige fotballfolk som visste hva de dreiv med. Selv dama de hadde i studio hadde mer fotballfaglig kompetanse enn hønsejernene i Viasat sitt studio. Husker ikke hva hun het, bare at hun var utrolig dyktig :)

 

Helt enig. Jeg kan heller ikke fordra de toskene som sitter i studioet, med ufyselige Fjørtoft i spissen. Mye av det de sier er latterlig, og man kan langt på vei se at de absolutt ikke er nøytrale. Nei, jeg er glad vi har han Roar, jeg! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Er det noen som bruker VIAPLAY nå ikveld? Går så LATTERLIG sent på sidene deres at det ikke går an å gjør noe som helst...

Jeg bruker det nå. Funker veldig fint for meg i google chrome.

 

("Edit"): Da leder Bayern 2-0 over City som sliter defensivt.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker det nå. Funker veldig fint for meg i google chrome.

 

"t: Det er dessverre problemer med Viaplay siden. Viaplay jobber på spreng med å få løst dette"

 

Ser nå at de har klart å fikse det. Men er uansett veldig dårlig tjeneste av viaplay å gang på gang ha problemer med serveren...

Tror både canal+ og viaplay har mye å lære fra tv2..

Link to comment
Share on other sites

Ser Bayern München - Manchester City på viasat sport HD, og det fungerer fint ;)

 

Men må si jeg gleder meg stort over at dette overbetalte, primadonna laget til Mancini ikke prester bedre i CL enn det de har vist så langt. 1-1 hjemme mot Napoli i en kamp de like gjerne kunne tapt, og nå ligger de under 2-0 borte mot Bayern... gresset er ikke grønnere på den andre siden av gjerdet Nasri (som forøvrig ikke har gjort noe nevneverdig sålangt i kampen) :D

Link to comment
Share on other sites

Ser Bayern München - Manchester City på viasat sport HD, og det fungerer fint ;)

 

Men må si jeg gleder meg stort over at dette overbetalte, primadonna laget til Mancini ikke prester bedre i CL enn det de har vist så langt. 1-1 hjemme mot Napoli i en kamp de like gjerne kunne tapt, og nå ligger de under 2-0 borte mot Bayern... gresset er ikke grønnere på den andre siden av gjerdet Nasri (som forøvrig ikke har gjort noe nevneverdig sålangt i kampen) :D

Liker det jeg har sett av Bayern så langt. Flott at City sliter og som du sier er det flott at Nasri har bidratt til ingenting :)

Link to comment
Share on other sites

Bayern virker sterke i år, og i tillegg er det flere spillere som mangler i dag. Badstuber, Robben og Olic feks.

 

Men det der var et merkelig bytte av Mancini. De ligger under 2-0 og han bytter ut Dzeko og inn med de Jong... :S

 

Total dominans av Bayern etter pause nå. City sliter med å komme over midtbanen...

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...