Jump to content

Tippekonkurransen


hermz

Recommended Posts

  • Replies 4.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sammenlagt listen skal stemme. Den har jeg oppdatert etter hver runde. Denne listen gjelder for PL, FAC og Carling Cup. Ikke CL. Det tipper man ikke her. Uansett, takk for ros, Luke.

 

Ok, sett bort fra CL nå, så har jeg bl.a 4 poeng fra newcastle kampen, 6 poeng fra blackburn kampen og 3 poeng fra manu kampen + noen små poeng til, men jeg står med ett poeng på sammenlagt listen :P

Link to comment
Share on other sites

Sammenlagt listen skal stemme. Den har jeg oppdatert etter hver runde. Denne listen gjelder for PL, FAC og Carling Cup. Ikke CL. Det tipper man ikke her. Uansett, takk for ros, Luke.

 

Ok, sett bort fra CL nå, så har jeg bl.a 4 poeng fra newcastle kampen, 6 poeng fra blackburn kampen og 3 poeng fra manu kampen + noen små poeng til, men jeg står med ett poeng på sammenlagt listen :P

 

Han teller ikke antall poeng, men antall seire ;)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal 3-0 Aston Villa H FM: Van Persie

 

Må bare si at jeg er veldig imponert over hvordan du holder liv i denne tråden. Du har et veldig fint system også, det tippes jo av en hel haug hver runde! Og se på sidetallet: 83! Det er vel på andreplass bak "let's all laugh at Tottenham"? Blir litt flau over å lese de innleggene som ble skrevet av meg i begynnelsen av tråden, jeg bøyer meg i støvet. :P

 

So keep it up! ;)

Link to comment
Share on other sites

Tror han mente seiersmarginen, at man f.eks. får ett poeng hvis man tippet 3-1 og kampen endte 2-0.

Jepp, var det jeg mente. Ett poeng for riktig seiersmargin

Så dere mener at det skal gå an å få seks poeng? Fortstår jeg rett? Skal selvfølgelig vurdere det. :P

 

Sammenlagt listen skal stemme. Den har jeg oppdatert etter hver runde. Denne listen gjelder for PL, FAC og Carling Cup. Ikke CL. Det tipper man ikke her. Uansett, takk for ros, Luke.

 

Ok, sett bort fra CL nå, så har jeg bl.a 4 poeng fra newcastle kampen, 6 poeng fra blackburn kampen og 3 poeng fra manu kampen + noen små poeng til, men jeg står med ett poeng på sammenlagt listen ;)

 

Han teller ikke antall poeng, men antall seire ;)

Riktig, Martinius.

 

Arsenal - Aston Villa 3-1 H

FM: Agbonlahor

 

Feil oppsett, tipp om igjen på 1 linje. Takk for ros, Joakim.

 

Flere forslag, eller spørsmål?

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...