Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Ryktes litt her og der at Wenger vil forsøke å sende RvP til United hvis Berbatov kommer andre veien...

Link? Ville vært et spennende bytte, vi burde selvfølgelig fått en ganske høy sum i tillegg menmen.. Tviler på at det skjer, Berbatov har nok høyere lønn enn vi kan tilby!

Link to comment
Share on other sites

Sahin er ikke med Real Madrid til Lisboa, så et utlån blir det i alle fall. Mener vi har større behov for en mer utpreget DM enn Sahin. Han er en ganske lik spillertype som Arteta. Skulle ikke forundre meg at vi ikke ville legge på de 2-3 ekstra millionene for Cazorla, og ender opp med Sahin. Mange mener Cazorla er for godt til å være sant. Der er jeg uenig, men om vi får Sahin i tillegg da kan jeg dele optimismen.

Link to comment
Share on other sites

Tviler på at Sahin blir hentet inn fordi Cazorla går i vasken. Nå var det vel Geoff (hvis jeg husker riktig) fra Le-Grove som twitret for et par dager siden at vi var i samtaler med Real Madrid om Sahin, men samtidig også var i dype diskusjoner angående Cazorla. Begge deler er visstnok fortsatt høyaktuelle og begge to er visstnok ønsket inn. Ikke bare en av de.

 

Sahin er forøvrig bedre defensivt enn Arteta og utifra hvordan han presterte i Dortmund så setter jeg han hakket over Arteta hvertfall, men det er jo ikke sikkert at han er på det nivået akkurat nå for å si det sånn.

 

Giroud, Podolski, Cazorla og Sahin inn. Da begynner man virkelig å snakke om tittelkandidat.

Link to comment
Share on other sites

Isåfall latterlig lavt bud for en av våre viktigste spillere!

De skal nok ikke ha han denne sesongen. Dette er bare for å myke han opp sånn at han skal være i tvil når Arsenal legger fram sitt kontraktsforslag. Tanken er nok å hente han neste sommer

Link to comment
Share on other sites

Dette er nok bare avis-spekulasjoner. Spanske aviser er jo stort sett like "flinke" som engelske aviser på å finne på overgangsrykter. At Barcelona kan være interessert ser jeg ikke bort fra, men tviler på at de kommer med noe bud på Song i år. Kanskje neste sommer når han kun har igjen 1 år av kontrakten

Link to comment
Share on other sites

Fuck off Barcelona sier jeg bare! Forbanna drittklubb. Håper det går dårlig med sølvtøy i klubben i en god del år og at Real Madrid for alvor tar over tronen i Spania.

 

Håper Song signerer ny kontrakt snarest mulig.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...