Jump to content

TGP sesongen 07/08


Redaktør

Recommended Posts

  • Replies 274
  • Created
  • Last Reply

Mektig imponert som vanlig!

 

Synes at bladet hever seg fra gang til gang. Meget delikat og proff layout. Bra bruk av bilder og farger. Ta f.eks. spillervurderingen på side 28-30. Synes også at bildene på side 24 og 54-55 er tøffe. Og selvsagt er innholdet bra.

 

Ellers blir jeg rørt når jeg leser stykket om Rocky Rocastle. Enfantastisk spiller som dessverre gikk bort alt for tidlig.

 

Bra jobba folkens!!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med Charlie over meg her. Designmessig holder bladet svært høy klasse. Det eneste jeg har å pirke på i dette bladet er saken om Armand Traore (s. 34-35), Carlos Vela (s. 46-47) og Hotshot (s. 68-69). Alle er selvsagt gode saker, det er bare designet jeg ikke liker her. Spesielt Hotshot så litt rart ut med kullsvart bakgrunn og mange hvite ruter plassert (tilfeldig?) rundt om kring, med tekst inni. Dette ser ikke særlig stilfullt ut, i motsetning til resten av bladet som er svært bra. Dette mener jeg også om sakene om Carlos Vela og Armand Traore. Traore-saken kan forsvares da bakgrunnen er rød (Arsenalfargen), men Vela-saken med knall gul bakgrunn trenger man jo solbriller for å lese.

 

Håper dere tar dette opp som konstruktiv kritikk og ikke som ren klaging.

 

Ellers nok et strålende blad. Gleder meg til å cruise gjennom resten i løpet av helga.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

I neste nummer hadde vert mulig og fått en stor plakant, med lag bilde ? :rolleyes:

 

 

Det fikk vi vel i fjor, så det kommer nok ikke noe ny lag plakat på en stund..?!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...