Jump to content

TGP sesongen 07/08


Redaktør

Recommended Posts

Nice TGP nok engang! Men litt rare ting i om Gavin Hoyte vil jeg tørre å påstå. Først når det står om han under G18 hvor det står at han har ekstrem fart, noe Justin ikke har. Justin har så aboslutt fart, han er veldig rask! Og det rare er i når det står om Gavin på neste side, fra U17 VM, så blir det konkludert med at han mangler både fart og fysikk. Hva er dette for noe? Rimelig motsigende!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 274
  • Created
  • Last Reply

Nice TGP nok engang! Men litt rare ting i om Gavin Hoyte vil jeg tørre å påstå. Først når det står om han under G18 hvor det står at han har ekstrem fart, noe Justin ikke har. Justin har så aboslutt fart, han er veldig rask! Og det rare er i når det står om Gavin på neste side, fra U17 VM, så blir det konkludert med at han mangler både fart og fysikk. Hva er dette for noe? Rimelig motsigende!

 

PS: Nå snakker jeg på vegne av meg selv, som skrev artikkelen om U17 VM. Jeg skrev ikke artikkelen om U18 laget til Arsenal.

 

Men det inntrykket jeg fikk av Gavin var at han ikke var særlig rask. Kjappe vinger rundlet ham ganske greit og relativt enkelt når det kom til fart. Jeg skriver igjen, det inntrykket jeg fikk var at han ikke var særlig rask. Jeg vet ikke hvordan han fremstår på U18 laget til Arsenal, og kan derfor ikke uttale meg om det.

Jeg står fremdeles på at ut fra det han viste i U17 VM mangler han fart og fysikk til å være en kommende stjerne.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Gavin så er han den raskeste spilleren i ungdomsavdelingen til Arsenal i følge de testene de gjorde før sesongen.

 

Det er da en klar indikasjon på at jeg tok feil. Det beklager jeg.

Men det inntrykket jeg fikk der nede, var at han ikke var veldig rask.

 

Men nok om det.. et flott blad! ;)

 

Takker til alle som er med og bidrar!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Plakattips: Bildet av Gallas og Sagna som feirer 1-0 mot Wigan, det som brukes av Arsenal.com til bakgrunnsbilde. Det må være det råeste fotballbildet jeg har sett på flere år! Brukes også her:

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...g+Gallas+and+co

 

Jeg tenkte på akkurat det samme når jeg så bildet! Hadde vært ekstremt fett om supporterklubben hadde fått rettigheter til å trykke plakater av det bildet! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...