Ansvarlig redaktør Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 Det med å legge diskusjonen død var vel mere rettet på noen som trodde det var det vi jobbet mot. (upresist formulert fra min side) Husket ikke i farten på hvem det var. Men for all del. Diskuter i vei, jeg er ikke moderator her, og skal ikke legge noe som helst dødt. :-) Hva som skjer i fremtiden er umulig å spå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marty25 Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 Fikk bladet i postkassa i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 Fikk bladet i postkassa i dag. Samma her.. Sparer bladet til jeg skal reise Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 Jeg har allerede lest noen sider i bladet, og er stor fornøyd. Skal lese resten i helgen. Det ser jeg virkelig frem til. Tusen takk for et fantastisk blad, nok en gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robinvanpersieinmyheart11 Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 Syntes det intervjuet med Ray Parlour var veldig løye og lese. Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc2007 Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 jeg fikk bladet mitt i går og det har skjedd noe feil! mange sider sitter sammen i toppen av bladet! liksom øvesrste linje i bladet sitter helt stuck! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herlik Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 jeg fikk bladet mitt i går og det har skjedd noe feil! mange sider sitter sammen i toppen av bladet! liksom øvesrste linje i bladet sitter helt stuck! Samma her, men ellers knallbra blad Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 Takk for nok et utrolig bra blad. Redaksjonen, bidragsyterne og formgivere gjør en kjempejobb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 Gleder meg enormt til jeg får det. Jeg får det forhåpentligvis i morgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted December 24, 2008 Report Share Posted December 24, 2008 Fikk TGP i strømpen i dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billettboss Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 TGP 4 postlagt i dag. De heldige har det da på fredag. Men de som ikke er fullt så heldige med han som tusler rundt med posten får det rett over helgen. God lesning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 Ahh, kanskje TGP og bursdag på samme dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal-jay Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 deilig å få TGP idag! flott med Arshavin plakat også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Supert å komme hjem og finne TGP i postkassa i dag:) Takk for nok et knallbra supporterblad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Kom også i dag og eg må si at det var et flott intervju av Mr. Heggset om Walcott!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marty25 Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Jeg hadde vært på ferie, når jeg kom hjem fant jeg bladet, gleder meg til å lese det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Flott blad som vanlig, eneste jeg lurer på er om tittelen kanskje bør endres? Virker så utdatert Link to comment Share on other sites More sharing options...
robinvanpersieinmyheart11 Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Virkelig bra blad liker spesielt intervjuet med Walcott Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Huff. Ble glad når jeg så bladet i posten, og det er godt å ha godt lesestoff på flyturer. Takk skal dere ha nok en gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mei. Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Kom også i dag og eg må si at det var et flott intervju av Mr. Heggset om Walcott!! Må si meg enig der! Enormt bra intervju, et lite hakk over det andre fantastiske stoffet som blir presentert i denne utgaven Takk, og godt jobbet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Hva med å endre overskriften fra TGP sesongen 07/08 til TGP sesongen 08/09? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted March 19, 2009 Report Share Posted March 19, 2009 Hva med å endre overskriften fra TGP sesongen 07/08 til TGP sesongen 08/09? Forsetter det slik kan vi jo fløtte hele tråden over i nostalgi Er vel egentlig et så lite problem at det ikke er noe å legge for mye energi ned i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jtk1000 Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Jeg vet ikke om det er flere som har det samme problemet som meg, men jeg synes teksten i bladet er blitt så grå. dermed er det vanskelig for meg å lese hva som står uten et sterkt lys på sidene. Vet ikke om det er den nye fonten som gjør det, men det startet med den nye lay-outen. Synes det er så ille at jeg ikke orker å lese hele bladet. Håper dette kan rettes, for bladet bør leses i sin helhet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fekke94 Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 Fikk bladet i dag har ikke rukket å lese alt enda, men det jeg har sett er veldig bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 Herlig blad igjen! Gleder meg til å lese resten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.