Jump to content

TGP sesongen 07/08


Redaktør

Recommended Posts

  • Replies 274
  • Created
  • Last Reply

Når er det man får innbetalingsblanket igjen? Eller hvor står det? Husker at jeg så det for en stund siden, men husker ikke hvor jeg så dette. Bare lurte på om det kanskje kommer med dette bladet. ;)

Om jeg ikke tar helt feil, så skal det komme i det bladet som kommer året etter sist gang du betalte.

Link to comment
Share on other sites

Vi er allerede i gang med å planlegge TGP 1 for neste sesong og vi ønsker selvsagt at bladet skal bli enda bedre. Da trenger vi blant annet hjelp fra dere lesere:

 

- Vi ønsker oss flere leserinnlegg.

- Vi ønsker skribenter.

- Vi ønsker hyllester til Thierry Henry.

 

Send mail til redaktor@gunners.no hvis du vil bidra!

 

God sommer!

 

 

Hilsen,

 

Magnus Buen Halvorsen

Redaktør The Gunners Post

 

 

Hei!!

 

kunne dere ha prøvd å få til løse plakater ;) :)

jeg er og vil alltid være en arsenalsuporter ;)

Link to comment
Share on other sites

I dag fikk jeg sesongens 1st TGP ;)

 

jeg og... gleder meg fantastisk til å lese den :D

 

 

men lurer på en ting... når er det jeg får sånn regning eller noe på fornyelse av medlemsskapet??? jeg har vært med i halvannet år, og har ikke sett at jeg har fått noen enda :D

Link to comment
Share on other sites

Har fått bladet jeg og :D

 

Veldig mye å lese på denne gangen! Men ble litt overasket over at det ikke stod noe om Emirates cup eller Amsterdam Tournament. Det kommer vel kanskje i neste blad? Ellers høyt nivå på bladet som alltid :D

 

PS: En liten feil på terminglista. På den plakaten står det at 3. og 4. runde av ligacupen spilles 26. og 31. oktober, mens det på den lille lappen står at 3. og 4. runde spilles 26. september og 31. oktober.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke begynt å lese enda, men tar det i kveld når jeg ligger i senga.:D

 

Men jeg har kikket gjennom, og ser at plakaten er meget fin, samtidig som terminlista fint er listet opp.

 

Og så må jeg berømme Tom og Malin for et enda bedre design på innholdet denne gangen. Meget fint satt opp, både med bilder, skrift og hele pakka. Dette likte jeg meget godt!

Det gjorde seg også med rød ramme rundt "The Gunners Post" på fremsiden. (mener at det var nytt...)

Link to comment
Share on other sites

Joda, bladet er som vanlig svært bra. Men jeg er enig med Oskar, skriften i endel av artiklene var SVÆRT liten denne gangen. Greit at begge vi to kanskje begynner å dra på årene, og at synet muligens er svekket en smule, men sammenlignet med nær sagt hvilket som helst tidsskrift, så var skriften alt for liten. Det er også noen sider med alt for store hvite felt. Spe på med bilder om nødvendig. Lay out`en på dagboken fra Østerike var for øvrig glimrende.

Link to comment
Share on other sites

Er som vanlig imponert over et glimrende blad.

 

Føler jeg må henge meg på merknadene fra Mee and Bertie og Chaz i at skriften var i minste laget etter min smak. Det fordrer godt leselys å få lest bladet denne gangen, og det å sitte på toget til - fra jobb og kose seg med bladet er desverrre en saga blott om denne skriftstørrelsen blir brukt i fortsettelsen.

Link to comment
Share on other sites

Flott blad, som vanlig! MEN; det var anstrengande å lese deler av bladet grunna storleiken på skrifta. Til dømes vart Leidland sine refleksjonar svært tunge å lese.

 

Håper dette vert endra til neste nummer! :D

 

Også Toggen slet med dette, enda han bruker brills. Her må nok layoutfolket stålsette seg for noen syrlige kommentarer hvis han skulle finne veien på nettet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...