KabelJo Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 TGP 1 for sesongen 2007/08 ble postlagt i dag. Da skal medlemmene ha det i kassa fra onsdag av. God Lesning Makalaust! Da blir det en fin uke Blir genialt med ordentlig plakat, det har vært etterlengtet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted August 18, 2007 Report Share Posted August 18, 2007 Er det noen som har fått det? JEg har enda ikke fått det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 18, 2007 Report Share Posted August 18, 2007 Ehh... Det ble postlagt I GÅR. Hvis du leser 2 poster over ditt innlegg............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted August 18, 2007 Report Share Posted August 18, 2007 Ok, Sorry trodde det skulle være i posten fra Onsdag som var.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Ok, Sorry trodde det skulle være i posten fra Onsdag som var.. Jøss.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Når er det man får innbetalingsblanket igjen? Eller hvor står det? Husker at jeg så det for en stund siden, men husker ikke hvor jeg så dette. Bare lurte på om det kanskje kommer med dette bladet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 Når er det man får innbetalingsblanket igjen? Eller hvor står det? Husker at jeg så det for en stund siden, men husker ikke hvor jeg så dette. Bare lurte på om det kanskje kommer med dette bladet. Om jeg ikke tar helt feil, så skal det komme i det bladet som kommer året etter sist gang du betalte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal25 Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 Vi er allerede i gang med å planlegge TGP 1 for neste sesong og vi ønsker selvsagt at bladet skal bli enda bedre. Da trenger vi blant annet hjelp fra dere lesere: - Vi ønsker oss flere leserinnlegg. - Vi ønsker skribenter. - Vi ønsker hyllester til Thierry Henry. Send mail til redaktor@gunners.no hvis du vil bidra! God sommer! Hilsen, Magnus Buen Halvorsen Redaktør The Gunners Post Hei!! kunne dere ha prøvd å få til løse plakater jeg er og vil alltid være en arsenalsuporter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 Det skal komme i neste utgave. Som kommer fra i morgen og utover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted August 22, 2007 Report Share Posted August 22, 2007 I dag fikk jeg sesongens 1st TGP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted August 22, 2007 Report Share Posted August 22, 2007 I dag fikk jeg sesongens 1st TGP Me2! Fantastisk blad med plakat i midten. Blir en gleeede å lese! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted August 22, 2007 Report Share Posted August 22, 2007 I dag fikk jeg sesongens 1st TGP jeg og... gleder meg fantastisk til å lese den men lurer på en ting... når er det jeg får sånn regning eller noe på fornyelse av medlemsskapet??? jeg har vært med i halvannet år, og har ikke sett at jeg har fått noen enda Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted August 22, 2007 Report Share Posted August 22, 2007 I dag fikk jeg sesongens 1st TGP Me2! Fantastisk blad med plakat i midten. Blir en gleeede å lese! Samme her! Fint plakat, og fin forside! Bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 22, 2007 Report Share Posted August 22, 2007 Da ser jeg frem til å komme hjem og se om jeg har fått bladet også. *håper det* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted August 22, 2007 Report Share Posted August 22, 2007 Har fått bladet jeg og Veldig mye å lese på denne gangen! Men ble litt overasket over at det ikke stod noe om Emirates cup eller Amsterdam Tournament. Det kommer vel kanskje i neste blad? Ellers høyt nivå på bladet som alltid PS: En liten feil på terminglista. På den plakaten står det at 3. og 4. runde av ligacupen spilles 26. og 31. oktober, mens det på den lille lappen står at 3. og 4. runde spilles 26. september og 31. oktober. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 22, 2007 Report Share Posted August 22, 2007 Har ikke begynt å lese enda, men tar det i kveld når jeg ligger i senga. Men jeg har kikket gjennom, og ser at plakaten er meget fin, samtidig som terminlista fint er listet opp. Og så må jeg berømme Tom og Malin for et enda bedre design på innholdet denne gangen. Meget fint satt opp, både med bilder, skrift og hele pakka. Dette likte jeg meget godt! Det gjorde seg også med rød ramme rundt "The Gunners Post" på fremsiden. (mener at det var nytt...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
youdecide Posted August 22, 2007 Report Share Posted August 22, 2007 Helmik'n! Tusen takk for superlativene. Vi mener selv å ha fått et bedre magasin. Fjorårets utgave var en "work in progress" og håper vi igjen kan nå helt opp som det beste magasinet denne sessongen. Tom og Malin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted August 22, 2007 Report Share Posted August 22, 2007 Nå så jeg riktignok bare hvordan Liverpools og ManUtds så ut i fjor, men TGP var da et par hakk over disse på både innhold og design. Edit: Jeg må nok si meg enig i at skriften var litt for liten i mine øyne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skjetne Posted August 23, 2007 Report Share Posted August 23, 2007 Konge, endelig har eg nåko og lesa i på kveldsskift Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted August 23, 2007 Report Share Posted August 23, 2007 Joda, bladet er som vanlig svært bra. Men jeg er enig med Oskar, skriften i endel av artiklene var SVÆRT liten denne gangen. Greit at begge vi to kanskje begynner å dra på årene, og at synet muligens er svekket en smule, men sammenlignet med nær sagt hvilket som helst tidsskrift, så var skriften alt for liten. Det er også noen sider med alt for store hvite felt. Spe på med bilder om nødvendig. Lay out`en på dagboken fra Østerike var for øvrig glimrende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted August 23, 2007 Report Share Posted August 23, 2007 Gjengen bak fjorårets beste supporterblad leverer varene nok en gang! Som vanlig er TGP bra på lesestoff, samtidig som layouten bare blir bedre og bedre. Stå på folkens! Link to comment Share on other sites More sharing options...
colargol Posted August 23, 2007 Report Share Posted August 23, 2007 Er som vanlig imponert over et glimrende blad. Føler jeg må henge meg på merknadene fra Mee and Bertie og Chaz i at skriften var i minste laget etter min smak. Det fordrer godt leselys å få lest bladet denne gangen, og det å sitte på toget til - fra jobb og kose seg med bladet er desverrre en saga blott om denne skriftstørrelsen blir brukt i fortsettelsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 Flott blad, som vanlig! MEN; det var anstrengande å lese deler av bladet grunna storleiken på skrifta. Til dømes vart Leidland sine refleksjonar svært tunge å lese. Håper dette vert endra til neste nummer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 Flott blad, som vanlig! MEN; det var anstrengande å lese deler av bladet grunna storleiken på skrifta. Til dømes vart Leidland sine refleksjonar svært tunge å lese. Håper dette vert endra til neste nummer! Også Toggen slet med dette, enda han bruker brills. Her må nok layoutfolket stålsette seg for noen syrlige kommentarer hvis han skulle finne veien på nettet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 Har ikke fått det enda, håper det er like rundt hjørnet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.