Jump to content

It`s the end of Arsenal...


Ravenghost

Recommended Posts

R.E.M sang en gang: It`s the end of the world as we know it. Nå må vi dessverre synge: It´s the end of Arsenal as we know it. The way we know Arsenal is the Wenger way. Dein er vekk, Henry er vekk. Dessverre forsvinner Wenger snart, og da tenker jeg han tar med seg vPersie og Fabregas til Barca...

Hva vil fremtiden bringe???

Link to comment
Share on other sites

R.E.M sang en gang: It`s the end of the world as we know it. Nå må vi dessverre synge: It´s the end of Arsenal as we know it. The way we know Arsenal is the Wenger way. Dein er vekk, Henry er vekk. Dessverre forsvinner Wenger snart, og da tenker jeg han tar med seg vPersie og Fabregas til Barca...

Hva vil fremtiden bringe???

 

Enig med Siren.

Vi har mange av de mest talentfulle spillere i verden. God økonomi. Seriøst styre. Stor og fin stadion. Plass i champions league. Seedet blant de beste.

Ravenghost du er for pessimistisk. Du leter etter negativitet. Det trenger du ikke. Dette kommer til å gå bra.

Link to comment
Share on other sites

Pesimist, tenk alle talentene vi har, bare hente inn en klasse spiss og kanskje en klasseving, så er vi på toppen igjen, før vi vet ordet av det.

 

Så lenge Mr. Wenger er fornuftige og holder seg i klubben, har vi en svææært lysende framtid. Ta meg på mitt ord!

Link to comment
Share on other sites

Så lenge Mr. Wenger er fornuftige og holder seg i klubben, har vi en svææært lysende framtid. Ta meg på mitt ord!

 

Så lenge Wenger blir ja. Men vi har ingen garanti for at Wenger blir. Og nettopp det at det er så usikkerhet rundt Wenger's fremtid, var jo en av grunnene til at Henry valgte å gå til Barcelona

Link to comment
Share on other sites

Så lenge Mr. Wenger er fornuftige og holder seg i klubben, har vi en svææært lysende framtid. Ta meg på mitt ord!

 

Så lenge Wenger blir ja. Men vi har ingen garanti for at Wenger blir. Og nettopp det at det er så usikkerhet rundt Wenger's fremtid, var jo en av grunnene til at Henry valgte å gå til Barcelona

Tror du at Wenger drar!?

Aldri! Dette kommer til å bli århundrets sesong og vi vinner minst The Double! Så nei Wenger er å se i Arsenal til han runder 80 ;)

Link to comment
Share on other sites

Så lenge Mr. Wenger er fornuftige og holder seg i klubben, har vi en svææært lysende framtid. Ta meg på mitt ord!

 

Så lenge Wenger blir ja. Men vi har ingen garanti for at Wenger blir. Og nettopp det at det er så usikkerhet rundt Wenger's fremtid, var jo en av grunnene til at Henry valgte å gå til Barcelona

Tror du at Wenger drar!?

Aldri! Dette kommer til å bli århundrets sesong og vi vinner minst The Double! Så nei Wenger er å se i Arsenal til han runder 80 ;)

 

Jeg klarer iallefall ikke å være sikker på at han blir, når ikke engang menneskene som jobber med han hver deg ikke er det.

Link to comment
Share on other sites

Så lenge Mr. Wenger er fornuftige og holder seg i klubben, har vi en svææært lysende framtid. Ta meg på mitt ord!

 

Så lenge Wenger blir ja. Men vi har ingen garanti for at Wenger blir. Og nettopp det at det er så usikkerhet rundt Wenger's fremtid, var jo en av grunnene til at Henry valgte å gå til Barcelona

Tror du at Wenger drar!?

Aldri! Dette kommer til å bli århundrets sesong og vi vinner minst The Double! Så nei Wenger er å se i Arsenal til han runder 80 ;)

 

Jeg klarer iallefall ikke å være sikker på at han blir, når ikke engang menneskene som jobber med han hver deg ikke er det.

De fleste har jo sagt at de holder seg i klubben så leng Wenger blir inkl. Cesc!

Link to comment
Share on other sites

Så lenge Mr. Wenger er fornuftige og holder seg i klubben, har vi en svææært lysende framtid. Ta meg på mitt ord!

 

Så lenge Wenger blir ja. Men vi har ingen garanti for at Wenger blir. Og nettopp det at det er så usikkerhet rundt Wenger's fremtid, var jo en av grunnene til at Henry valgte å gå til Barcelona

Tror du at Wenger drar!?

Aldri! Dette kommer til å bli århundrets sesong og vi vinner minst The Double! Så nei Wenger er å se i Arsenal til han runder 80 ;)

 

Jeg klarer iallefall ikke å være sikker på at han blir, når ikke engang menneskene som jobber med han hver deg ikke er det.

De fleste har jo sagt at de holder seg i klubben så leng Wenger blir inkl. Cesc!

 

Jeg vet det, men det hjelper vel fint lite om Wenger forsvinner etter kommende sesong. Da forsvinner Fabregas, Gallas m.fl.

Link to comment
Share on other sites

Så lenge Mr. Wenger er fornuftige og holder seg i klubben, har vi en svææært lysende framtid. Ta meg på mitt ord!

 

Så lenge Wenger blir ja. Men vi har ingen garanti for at Wenger blir. Og nettopp det at det er så usikkerhet rundt Wenger's fremtid, var jo en av grunnene til at Henry valgte å gå til Barcelona

Tror du at Wenger drar!?

Aldri! Dette kommer til å bli århundrets sesong og vi vinner minst The Double! Så nei Wenger er å se i Arsenal til han runder 80 ;)

 

Jeg klarer iallefall ikke å være sikker på at han blir, når ikke engang menneskene som jobber med han hver deg ikke er det.

De fleste har jo sagt at de holder seg i klubben så leng Wenger blir inkl. Cesc!

 

Jeg vet det, men det hjelper vel fint lite om Wenger forsvinner etter kommende sesong. Da forsvinner Fabregas, Gallas m.fl.

Men du sier:"når ikke engang menneskene som jobber med han hver dag ikke er det."

 

Men er enig i at det ikke er 100% å stole på. Men vi kan faktisk ikke gjøre noe annet enn å vente å se.

Nå er det ingeting som er sikkert, men jeg er optimist!

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke dermed sagt at Cesc og Gallas forsvinner selv om Wenger skulle dra. De er jo tross alt under kontrakt, og hva om vi da sikrer oss en veldig høyt respektert manager som erstatter for Wenger? Da kan det hende de er mer enn glade for å bli i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Kom over følgende debatt-innlegg på BBC' 606. Til og med yids er i ferd med å innse at Arsenal ikke står og faller med Henry. Noe å tenke over for enhver:

 

Being a Spurs fan, I have been predicting Arsenal's fall from grace for many a year and have always been wrong. The last time I thought we were going to overtake them they went unbeaten for a whole year...Last season they sold Pires, Bergkamp, Cole and Lauren, lost Van Persie and Henry and replaced them with some kids and unknowns/players untried in the Premiership and still finished 4th, doing the double over the champions in the process. They might not be challenging for the title, but don't expect them to fall apart. Henry was obviously not convinced by the long-term direction of Arsenal, at least he signed a contract so they got some cash rather than walking away for free. As much as he's pain in the arse Gooner scum, there's no denying he's been one of the best players in the world and made the Premiership look good.

Link to comment
Share on other sites

Det kan jo tilføyes at hvis mange av de nevnte spillerne kommer til å dra (spesielt Fabregas), så kommer det til å føre med seg masse penger vår vei. De fleste spillerne har kontrakter (selv om jeg ikke er 100% oppdatert på dette området), og det blir ikke nødvendigvis noen fare hvis noen av dem skulle ha lyst til å gå.

Link to comment
Share on other sites

Det kommer til å bli en spennende å se hva som skjer.

Blir Gilles Grimandi ny sportsdirektør tyder mye på at

Wenger fortsetter,men likte dårlig at Henry gikk.

Håper på at dette går bra,men en viss skepsis har sneket seg inn.

Spesielt etter at Wenger lovte Henry ikke skulle vekk....

Link to comment
Share on other sites

At henry drar føles veldig tungt, men ser man litt stort på det var det kanskje ikke det dummeste som har skjedd med tanke på Arsenals fremtid. Det skulle uansett komme en tid etter henry og sånn sett mener jeg kanskje dette er en grei løsning, selv om han gikk på billigsalg og at oppstyret rundt kanskje ikke var helt heldig! Klarer vi å beholde sentrallinja i laget nå vil noe stort kunne skje, helst med et par saftige innkjøp i sommer som gjør at spillerene virkelig får troen igjen etter å ha mistet sin største profil/forbilde! Skal klare dette!

Link to comment
Share on other sites

Så lenge Mr. Wenger er fornuftige og holder seg i klubben, har vi en svææært lysende framtid. Ta meg på mitt ord!

 

Så lenge Wenger blir ja. Men vi har ingen garanti for at Wenger blir. Og nettopp det at det er så usikkerhet rundt Wenger's fremtid, var jo en av grunnene til at Henry valgte å gå til Barcelona

Tror du at Wenger drar!?

Aldri! Dette kommer til å bli århundrets sesong og vi vinner minst The Double! Så nei Wenger er å se i Arsenal til han runder 80 :(

 

Jeg klarer iallefall ikke å være sikker på at han blir, når ikke engang menneskene som jobber med han hver deg ikke er det.

 

Wenger kommer ikke til å gå fra "Masterpiecen" sin før den er fullstendig, dvs. om en 3-5 år, da vi (om utviklinga fortsetter på samme nivå) faktisk er verdens beste fotballag med alle talentene vi har

Link to comment
Share on other sites

Det kommer til å bli en spennende å se hva som skjer.

Blir Gilles Grimandi ny sportsdirektør tyder mye på at

Wenger fortsetter,men likte dårlig at Henry gikk.

Håper på at dette går bra,men en viss skepsis har sneket seg inn.

Spesielt etter at Wenger lovte Henry ikke skulle vekk....

 

Skeptisk? Ikke noe å være redd for. Klubben er stinn av ressurser. Både på den ene og den andre måten. Med en ny direktør får vi tilbake en fagmann i styre og stell. Det blir bra!

Link to comment
Share on other sites

Nei nei nei nei.

 

Arsenal står over avgangen av TH14. Historien viser jo at klubben har greid seg bra etter at storspillere har forsvunnet. Vel Henry er kanskje den største av dem, men det han har vist i senere tid er ikke til å savne.

 

Avgangen til en av de dårligste kapteiner Arsenal har hatt, kan vise seg å løfte laget. Henry ble dessverre større enn klubben, og det bringer sjelden godt i laget.

 

Nå vil de andre spillerne vise ansvar, vi får en mer egnet kaptein og kanskje henter Wenger inn noen nye spennende spillere.

 

Jeg tror dette bringer Arsenal et steg videre, og et steg oppover.

 

Må si meg enig med Oskar her. Spillere kommer og går, men Arsenal består.

 

Man må ikke se bort ifra at det kanskje var sunt for Arsenal å kvitte seg med Henry. Først og fremst så var, som Oskar påpeker, TH14 en direkte dårlig kaptein. Man kan spørre seg om det at Henry i likhet med Vieira fikk kapteinsbindet kun for å bli i klubben, noe som gjorde egoene større enn de i utgangspunktene var. Henry virket ikke som om han var kapabel til å ta tak når det gikk trått for å få løftet laget, slik som foreksempel Adams gjorde i sin tid. I tillegg virket det på meg som han kanskje ødela litt av moralen i laget med sytingen og offingen sin. Nå skal jeg ikke her gi meg inn på noen videre diskusjon om hvem som bør bli ny kaptein, men jeg tror at Gilberto er et utmerket valg.

 

Et annet aspekt som tyder på at det kan ha vært lurt å kvitte seg med TH14 er at vi var blitt litt for avhengige av ham også. I de periodene da han ikke leverte vareneså fungerte ikke laget skikkelig heller. Laget var jo bygget opp rundt ham, og når det viktigste tannhjulet i et maskineri ikke fungerer, så går hele maskineriet i stå. Slik jeg ser det så vil nok Fabregas bli det nye hovedhjulet, men som vi har sett i denne sesongen så har vi noen reservedeler som vi kan benytte oss av dersom Cesc skulle bli skadet eller få en formsvikt.

 

Det vi trenger nå er en klassespiss og en god ving, så er vårt kjære Arsenal oppe og går igjen. Jeg har tro på fremtiden!

Link to comment
Share on other sites

Da jeg startet denne topicen skrev jeg at det var enden på Arsenal slik vi kjenner de, og for de som ikke forsto det mente jeg altså at det er enden av Arsenal slik vi kjenner de... ...under Wenger. Det er Wengerfotballen vi har blitt kjent for nå, og den er en stor kontrast fra tiden som boring Arsenal. Henry sier til Sky News at Wenger ikke kom til å fornye og at det var sterkt medvirkende til at han dro.

Det vi må innse nå er at de store skurkene, ikke er Dein og Kroenke som ønsker forandring, men Hill-Wood, de ulike gamlingfamiliene etc som har eierandeler i klubben. De tenker bare på seg selv og driter i Arsenal som fotballklubb.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg startet denne topicen skrev jeg at det var enden på Arsenal slik vi kjenner de, og for de som ikke forsto det mente jeg altså at det er enden av Arsenal slik vi kjenner de... ...under Wenger. Det er Wengerfotballen vi har blitt kjent for nå, og den er en stor kontrast fra tiden som boring Arsenal. Henry sier til Sky News at Wenger ikke kom til å fornye og at det var sterkt medvirkende til at han dro.

Det vi må innse nå er at de store skurkene, ikke er Dein og Kroenke som ønsker forandring, men Hill-Wood, de ulike gamlingfamiliene etc som har eierandeler i klubben. De tenker bare på seg selv og driter i Arsenal som fotballklubb.

 

Selvom Henry går mister vi ikke "the beautiful game" vettu ;) er flere spillere enn han som står for/ stod for dette i stallen vår

Link to comment
Share on other sites

 

Det vi må innse nå er at de store skurkene, ikke er Dein og Kroenke som ønsker forandring, men Hill-Wood, de ulike gamlingfamiliene etc som har eierandeler i klubben. De tenker bare på seg selv og driter i Arsenal som fotballklubb.

 

Seriøst Ravenghost, nå er jeg SIKKER på at du er yid. Er du egentlig klar over lenge Hill-Wood`ene og Bracewell Smith`ene har sittet i styre og stell i Arsenal FC? Er du klar over hva disse familiene har betydd for klubben? Du har f*** danse meg ikke SNEV av peiling på Arsenal`s ærerrike historie. Gud bedre......

Link to comment
Share on other sites

Hill-Wood familien har alltid satt Arsenal først og ikke brydd seg om

å ta ut penger fra klubben de elsker.

Dette utsagnet er totalt skivebom...må si meg enig med Brekke her.

Link to comment
Share on other sites

Jo da, Hill-Wood familien har betydd mye for Arsenal, og har alltid forsøkt å sette klubben først. Men det betyr ikke at de ikke gjør feil. Og det må faktisk også være lov å være kritisk selv til Hill-Wood & Co, uansett hvor mye bra de har gjort og gjør for klubben. For selv om de gjør mye bra, virker det noen ganger som de mangler elementær psykologisk innsikt, skjønt deres dilemma i Henry-sagaen jo er hvor mye de skal tilpasse klubben til enkeltspillere.... ikke lett dette her, men de kunne kanskje vært noe mer handlingskraftige i slike saker?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...