Jump to content

David Dein forlater Arsenal


Jazze

Recommended Posts

WOW.. Dette er virkelig ett sjokk.. Veldig leit at Dein drar, men støtter styret sånn saken er fremstilt. Takk Chaz for dine innblikk med mer historisk perspektiv enn det jeg kjenner til. Blir spennende å se hva fremtiden vil bringe. Kanskje er neste sesong avgjørende?? Vil til slutt hylle Peter Hill-Wood, og måten han står fram på nå. Viktig å unngå (redusere) unødvendige spekulasjoner, og å fremstå som sterke og samla utad.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Jeg sakser nok en gang et innlegg fra GoldenGate på VGD som jeg langt på vei kan skrive under på:

 

Bare et par momenter det ser ut som om ofte glemmes, før jeg må stikke videre:

 

1) Kroenke har etter all sannsynlighet betalt overpris for 50%andelen i AB, og sannsynligvis er reell pris for de 10% han kjøpte fra ITV godt over £8000 pr stk. Om tilsynsnemda konkluderer med at dette har skjedd, vil han - om jeg ikke husker helt feil sånn i farten (rekker ikke å sjekke dette nå) - uansett ikke kunne kjøpe aksjer i Arsenal til under denne prisen det nærmeste året, noe som ville gjort et oppkjøp veldig dyrt.

 

2) Styret har ikke sagt noe om hvorvidt noen av dem kunne tenke seg å selge ETTER at disse 12 månedene har utløpt. Ordlyden i PHW's uttalelse tyder riktignok ikke på dette, men man skal aldri si aldri. Om de gamle tradisjonsbærerene etter et års tid ser at DD's ekspertise ikke var så enkel å greie seg uten likevel, så KAN det hende at fristelsen blir litt vel stor, i det minste for Danny, som nok er den som kanskje sitter løsest på andelen sin.

 

3) Jeg er ikke sikker på at klubben på sikt nødvendigvis ville hatt så vondt av en Kroenke som hovedaksjonær og DD som hans direktør så lenge det sitter igjen et antall tradisjonsbærende styremedlemmer med kontroll på over 25% av stemmene, dvs med vetorett, igjen i klubben. På den måten vil både det dynamiske og fremtidsrettede bli ivaretatt, samtidig som det tradisjonsbærende elementet - "sjelen" - ikke utraderes. Dette er faktisk en løsning jeg ville kunne leve godt med, mens en total utflagging ville vært sår.

 

mvh

GG

Link to comment
Share on other sites

Wenger to follow Dein? The Mirror.

 

Civil war at Arsenal. The Mirror.

 

Dein forced out as Arsenal board flexes its muscle. Guardian.

 

Paul Kelso: why Dein will be back. Guardian.

 

Dein the unloved architect of Arsenal revolution. Independent.

 

Arsenal plunge into chaos as Dein departure splits the board. Times.

 

Dein exit prompts fresh talk of outsider dealings. Times.

 

Ambitious operator who sensed coming of Abramovich era. Times.

 

Directors ready to hit panic button as rebel bid looms. Times.

 

Arsenal crisis as Dein is ousted from board. Telegraph.

 

David Dein - the fall-out. BBC

 

Efter å ha lest de overnevnte artikler, klarer jeg fortsatt ikke bestemme meg for hva dette betyr for Arsenals framtid. Var den historiske gårsdagen starten på slutten for Dein/Wenger æraen? Eller var gårsdagen beviset på at Arsenal-styret mener alvor når de sier at salg er utelukket? Og hva med Arsene Wenger? Han har jo uttalt at han er for å beholde dagens eierstruktur, men veier vennskapet til DD tyngre?

Som Paddy sa tidligere i tråden, mange spørsmål, og få svar.

 

Det som allikevel er sikkert er at David Dein har gjort en fantastisk jobb for Arsenal i en årrekke. For det fortjener han all mulig honnør og respekt. Respekt fortjener også det gjenværende styret, som ihvertfall forsøker å stå imot den sterke, usynlige markedshånd - personifisert gjennom Kroenke. Óg, det kommer til å bli svært spennende å følge Arsenal de neste 2-3 årene, uansett hva som måtte skje. Men, som debatanten "simonjarvis" uttaler: " Let's face it, whatever happens, the fans are going to be the last ones to know."

Link to comment
Share on other sites

Nå ryktes det jo også at dette er starten på en ny æra i Arsenal. Milliardæren Kroenke tar over Deins aksjer, og dermed innehar såpass stor råderett i styret at de øvige aksjonærer blir satt på sidelinjen, og påtvinges å overlate sin part til amerikaneren.

 

Denne må du forklare litt nærmere Oskar, i form av enkle transaksjoner mellom styremedlemmene sitter Danny Fiszman med over 25% av aksjene og dermed vetorett. Du skjønner det? Hvem havner på sidelinjen sa du?

 

Kroenke rydder plass til Dein. Og dermed har Dein fått det akkurat som han vil....og Wenger likeså.

Jeg kan vanskelig forestille meg at Dein har lagt Arsenal bak seg. Til det er han for engasjert i klubben.

 

Dette scenariet kan du absolutt ha rett i.

 

Jeg påstår at de gamle aristokratene i Arsenals styre er ute innen kort tid. Te-drikkerne er avlegs (dessverre), det er storkapitalen som overtar engelsk fotball og Arsenal.

 

Storkapital finnes defintivt også i England. Deriblant blant Arsenal`styremedlemmer. Hvem har nødvendigvis sagt at DAGENS styre er te-drikkere? Og hvordan vil du begrunne at "de gamle aristorkratene i Arsenal`s styre er ute innen kort tid"? Du slenger ut en påstand, begrunn den!

 

Hvor hadde Arsenal vært uten Dein.....plaskende midt på tabellen og spilt på Highbury.....Hill-Wood er bremsekloss, konservativ og alt for gjerrig til å nå toppen.

 

Vi er alle enige om David Dein Oskar, men din påstand om Peter Hill-Wood er flåsete, tåpelig og fullstendig uten substans. Hva med resten av styret, hva mener du om dem?

 

vet ikke helt ka jeg skal si . men no kan jo den amrikaneren støtte oss med økonomiske muskler :( men det jo synd at Dein forsvinner :(

 

Vet noen at Stan Kroenke vil bidra med ekstra midler HVIS han kommer i en styrende posisjon? De som vet det, skriver seg på i denne tråden......

Link to comment
Share on other sites

Milliardæren Kroenke tar over Deins aksjer, og dermed innehar såpass stor råderett i styret at de øvige aksjonærer blir satt på sidelinjen, og påtvinges å overlate sin part til amerikaneren.

 

Hvorfor blir de andre aksjonerene satt utover sidelinjen?

De "gamle" aksjonerene har jo over 45% av aksjene og så lenge dei står samlet, så har ikkje en eventuell ny storaksjoner den makten som noen ser ut til å påstå.

Link to comment
Share on other sites

De gamle aksjonærene kontrollerer IKKE 55% av aksjene. Dein+Kroenke er allerede mer enn 25%, noe som gir en styreplass og etter sigende skal kunne gi dem vetorett (gitt at en eier sitter på alle aksjene). Det er heller ikke langt fra 25% til 30% som vistnok skal kunne gi mulighet for et overtagelsesforsøk. Her er neppe siste ord sagt, og så langt jeg kan oppfatte dette er slett ikke 45% bastionen noen sikker festning. At noen av dem begynner å kjøpe aksjer for £6.700 pr.stk har jeg null tro på.

 

 

Daily Mail

With more than 25 per cent, Mr Kroenke and Mr Dein already have enough votes to block changes to the club's constitution.

 

Mopping up a few other holdings owned by City institutions could take the stake over the 30 per cent threshold that triggers an automatic bid under Stock Exchange rules.

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg ble satt ut av denne nyheten. Det ble noe ”brutalt” over denne hendelsen. Kom totalt uventet, trodde det var ganske å stabilt i styre og stell i vårt kjære Arsenal.

 

Etter hvert som man forsøker å sette seg inn hva som har skjedd og ikke minst hva som kommer til skje, så har man grunn til å være usikker. Den maktkampen som foregår ser ut til å ha startet samtidig med at Stan Kroenke kom inn i bildet. Hva slags intensjoner denne amerikaneren har vites ikke. Ville tro at han var interessert i å bli en betydningsfull person i Arsenal.

 

Min største forvirring er hva som skjer med Arsene Wenger. Alle vet at han og Dein har sterke bånd til hverandre. Håpet er allikevel at Wenger står ved sine tidligere uttalelser som har gått i mot oppkjøp og den voldsomme pengestrømmen som er i ferd med å innta fotballen.

 

Holder en knapp på Hill-Wood & co.

 

David Dein fortjener ros for sitt engasjement. Takk for alt du har gjort!

Link to comment
Share on other sites

Det er heller ikke langt fra 25% til 30% som vistnok skal kunne gi mulighet for et overtagelsesforsøk.

 

Bare en liten kommentar til 30%-regelen.

 

Så vidt eg har forstått engelske regler så gir ikke 30% eierandel en rett til et "overtagelsesforsøk". Hvis en aksjoner kommer over 30% av aksjene så utløser det en plikt til å gi et tilbud til de andre aksjonerene om å kjøpe deres akjser.

 

Det finnes ingen grense for "rett til overtagelsesforsøk". Enhver som har midler til å dekke kjøpskostnadene kan by på aksjene i et selskap.

Link to comment
Share on other sites

Mange muligheter lanseres i forumet. Men for meg syntes følgende klart. Skal Arsenal ta det lille skrittet til de fem seks største på varig basis må Dein overta. Arsenal må moderniseres. Dette kan kun skje ved at Dein og Kroenke slår seg sammen, handler litt mer (nesten alt er til salgs) aksjer og overtar. Slike planer vil jeg tro Wenger kjenner til. Og ut i fra at Wenger knows, vil vi bli en enda sterkere klubb.

Det er lagt en plan.

Link to comment
Share on other sites

Skal Arsenal ta det lille skrittet til de fem seks største på varig basis må Dein overta. Arsenal må moderniseres. Dette kan kun skje ved at Dein og Kroenke slår seg sammen, handler litt mer (nesten alt er til salgs) aksjer og overtar.

 

Hvorfor må Arsenal "moderniseres"? Klubben har "alltid" vært i fremste rekke når det gjelder utvikling. Og hvorfor kan dette KUN skje ved at Dein og Kroenke slår seg sammen og overtar makten? Har man garantier for at Kroenke hoster opp en bråte med pund/dollar/euro etter at han har betalt en usansynlig høy pris for aksjene? Og, kan ikke de resterende aksjonærene, les dagens styre, OGSÅ legge mer penger på bordet? Jeg synes det er enkelte som drar rimelig kjappe konklusjoner her....

Link to comment
Share on other sites

Ikke lenge til vi blir solgt nå. Tipper innen ett år.

 

Du tar nok feil der. Nå har styret, og flere av eierne, gjort sitt ytterste for å slippe slike spekulasjoner. Kanskje vi skal tro på dem?

 

In light of recent speculation with regards to the ownership of the Club, the remaining Board members, who together own 45.45% of the issued share capital of the Company, would like to reassure the supporters, shareholders and employees of Arsenal Football Club that they remain long-term holders of their interests in the Club. To this effect, they have entered into an agreement not to dispose of their shares for at least one year and have confirmed that they intend to retain their interests on the expiration of this period.

 

Hilsen Nilsen

 

Greit at styret går ut og fornekter, men uten å ha peiling på det rent tekniske, så har dette gått fra å være et lite lite rykte til å bare bli større og større. At selveste David Dein nå går ut av Arsenal på grunn av uenighet med styret ser jeg rett og slett på som at det er ting som skjer, og det er ikke lenge igjen til egget sprekker... Desverre.

 

Ikke for å rakke ned på deg her, men..

Hvis noen skal kjøpe, så må da noen selge, er du ikke enig i det? Når da holderne av 45 % av aksjene sier de overhode ikke er interresert i å selge, så er det jo ingen som får overtatt i den grad du tenker på.

At Dein nå forlater Arsenal er ikke et tegn på at ting skjer, tvert i mot. Det er et tegn på at et salg IKKE skjer. Det er jo derfor han forlater klubben, han vil jo ha inn nye eiere!

Jeg er nok da mer bekymret for Arsenal med tanke på utviklingen av klubben videre. Så vidt jeg kan skjønne, men dette kan vel Chaz mer om, så er Dein visjonæren som har bragt det moderne Arsenal dit de er i dag. Og en slik mann kan være vond å miste. Time will show!

 

Hilsen Nilsen

 

Di sier vel at det ikke blir salg iløpet av minst 1 år,så hva som skjer om 1 år fra nå av er det nok ingen av oss som kan si så mye om.

Personlig så tror jeg vi er oppkjøpt iløpet av 2-3 år.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel med dette som med alt annet i livet, noen kommer og noen går, resten består. Arsenals historie forteller vel egentlig at man trenger ikke en haug med rubler\pund\dollar\euro for å prestere.

 

George Graham bygget et vinnerlag uten de enormt dyre spillerkjøpa, Arsene Wenger har bygget et vinnerlag uten at han heller kjøpte de dyreste spillerne på markedet, og ting tyder på at han bygger et nytt vinnerlag uten de dyreste spillerkjøpa. Kan sikkert gå enda lengre bak i tid også, men min epoke som supporter startet vel sammtidig med George Grahams tid i klubben.

 

Og det er vel ingenting som sier vi ikke kan gjøre det i fremtiden heller, nå er grunnstammen i laget svært ung, de neste årene kan man gjøre relativt få men dyre kjøp for å supplere, selv det er ikke i nærheten av de summene som konkurrentene bruker.

 

Vi må ikke se oss blinde på penger, Chelsea f.eks pøste ut masse penger før de klarte å vinne noe, og nå sliter de litt med å vinne, og hav skjer da? Og ting tyder på at Roman kan ha gått en smule lei? Vinner Chelsea CL så stikker Roman topper jeg, hvilken morgendag møter Chelsea da?

Nei jeg synes at Arsenal skal fortsette å bygge på det fundamentet de har bygd stein for stein fra før. Så tåler vi morgendagen også.

 

Selvsagt er det trist at David Dein takket for seg, men hans visjon var ikke forenelig med resten og da kunne det bare gå en vei. En stor takk til DD for det han har gjort for klubben.

 

Synes faktisk det er litt romantisk å være en supporter av en "liten" klubb i det store selskap. Vise resten av verden at vi kan slå dem selv med "små" ressurser.

 

-Stolt supporter av en stolt fotballstorhet-

Link to comment
Share on other sites

Skal Arsenal ta det lille skrittet til de fem seks største på varig basis må Dein overta. Arsenal må moderniseres. Dette kan kun skje ved at Dein og Kroenke slår seg sammen, handler litt mer (nesten alt er til salgs) aksjer og overtar.

 

Hvorfor må Arsenal "moderniseres"? Klubben har "alltid" vært i fremste rekke når det gjelder utvikling. Og hvorfor kan dette KUN skje ved at Dein og Kroenke slår seg sammen og overtar makten? Har man garantier for at Kroenke hoster opp en bråte med pund/dollar/euro etter at han har betalt en usansynlig høy pris for aksjene? Og, kan ikke de resterende aksjonærene, les dagens styre, OGSÅ legge mer penger på bordet? Jeg synes det er enkelte som drar rimelig kjappe konklusjoner her....

 

Ut i fra mitt kjenskap til forretningsøkonomi vil det være svært lite klokt av Kroenke å bruke så mye penger på noe han ikke tenker skal utvikles videre. Skal hans investering realiseres er det avhengig av suksess. Spesielt forsterkes en slik tenkning ut i fra at han har betalt mye, det at du betaler mye for noe antyder at du ønsker noe veldig. Det er klart du har rett Chaz at Arsenal alltid har stått fremst. Budskapet mitt er at jeg vil tro Kroenkes oppkjøp og Deins avgang må sees i sammenheng. Dette er ikke smågutter og jeg tror det vil være naivt ikke å tenke seg muligheten av at det ligger en plan til grunn her.

Og dette er ikke ment som en konklusjon, men mer som et innlegg eller en mening og det er vel meningen her inne.

Et annet scenario er som du sier at de andre også kan legge mer penger på bordet. Det betyr at du presenterer en annen mulighet. Men jeg tror mest på at muligheten med Dein og Kroenke.

Utfallet av det hele ligger der framme i tid. Og først da kan man konkludere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er litt mellom 2 stoler når det gjelder denne utviklingen. På den ene siden er jeg glad for at klubben viser muskler og vil gjøre alt for at Arsenal skal fortsette med engelsk eirskap. På den andre siden, er jeg livredd for å bli akterutseilt i forhold til å kjempe om trofeer. Slik jeg ser det er styret sammen med Wenger motoren i Arsenal, hvor DD var selve turboen som har vert den største inflytelsen på at vi er hvor vi er i dag. Snakket med en kompis av meg som var på reservelags kamp på mandag. Han kunne fortelle at DD var der sammen med PR, noe som ikke er uvanlig i følge Keith. Leste også intrvjuet med IW i The Sun i dag, som bekrefter at DD var en som alltid var tilstede og var generlt optatt av spillerene og alle involverte i klubben. Jeg tror det er bare et tidspørsmål før Arsenal havner på utenlandske hender uansett, og hadde helst sett at klubben gikk i dialog med Kroenke nå, for å komme frem til en løsning på begge parters premisser. Rapporter fra US&A, tyder på at denne fyren ikke gir seg med første sverdslag, noe som fort kan føre til en hostile takeover. Håper det ikke blir sølt mye blod i denne prosessen. Vi har allerede en liten rift i hovedpulsåren.

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg er sjokka over nyheten av at Dein forlater Arsenal.

Har alltid sett på Dein som visjonær og modig. Det var med han Wenger epoken startet. Dein hentet inn Wenger.

Hva skjer videre med Wenger nå?

 

Jeg håper styret med Hill-Wood i spissen gjorde det rette her.

Selv er jeg usikker. Jeg tror at tiden er kommet for Arsenal også som det var med United og Liverpool for frisk kapital i klubben.

 

Hva som skjer videre med Arsenal nå blir spennende. Spillere virker knyttet til Dein og ser Ian Wright kaller Dein Mr. Arsenal.

Vi går spennende tider i møte.....

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...7180320,00.html

Link to comment
Share on other sites

David Dein var ikke bare mannen bak Wenger, men også George Graham. Dein er arkitekten bak klubbens mest suksessrike periode i historien. Du erstatter ikke en sånn kar bare med et knips. Jeg er villig til å vedde mye på at uten DD's inntog i Arsenal ville de siste tiårene sett radikalt annerledes ut. For å si det sånn så har jeg har liten tro på at de personene som nå sitter igjen i styret er i stand til å skape et slikt resultat, hverken i fortid eller i fremtid.

 

Jeg er redd det som nå kommer til å skje er det som uansett hadde kommet til å skjedd. Det kommer bare litt senere og det vil komme til å komme etter en meget destruktiv konflikt innad i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Dette var veldig trist og langt fra bra for klubben :(

Når det gjelder kroenke,så er jeg ikke så begeistret for noe oppkjøp.

Skal vi først miste klubben til noen,så bør han være steinrik.

Kroenke er vel god for 10-12 milliarder,mye for den vanlige mann i gata,men er det mye når du driver en storklubb?+liker heller ikke at han eier/deleier i flere andre klubber.

Nei,som hill wood sier ,og det er hva jeg tror også:"

 

We are all being seduced that the Americans will ride into town with pots of cash for new players. It simply isn't the case," he added.

 

"He would have to spend a fortune to buy the club, he has already spent millions acquiring shares, so who thinks he is then going to spend fortunes on players?

 

"Take it from me, he won't be doing that after spending millions buying up shares

Link to comment
Share on other sites

Henry, Arsenal players "unhappy" with Dein exit

 

Ian Wright has revealed both Thierry Henry and Arsene Wenger are unhappy with David Dein's departure from Arsenal this week.

Wright believes there will be serious repercussions from the Arsenal board's decision to part company with their vice-chairman.

 

 

He told talkSPORT: "I know the players aren't happy, I know Thierry's not happy.

 

"We're talking about a man [David Dein] who goes into the dressing room after every single game, shakes every player by the hand and who knows all the youth team players.

 

"I know this for a fact that the manager and the players are 100% behind David Dein and I can see real repercussions coming off the back of this."

 

Wright said he believed Wenger was "completely behind" Dein and would have been aware of the former vice-chairman's desire to see American billionaire Stan Kroenke have a greater level of involvement in the club.

 

He added: "I think they'll be doing everything they can to appease Arsene Wenger and make him happy. But I know he's not happy with the fact that David Dein is not there.

 

"He's completely behind David Dein. David Dein was not going to try and make moves to bring in a foreign investor from America without Arsene Wenger knowing about it.

 

"For it to get the kibosh, Arsene Wenger is going to be very disappointed about that."

 

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...+Dein&channel=&

 

liker dårlig dette med DD, og enda dårligere at spekulasjoner går på wenger og spillere, det som må skje snarest i Arsenal er at Wenger skriver ny kontrakt

Link to comment
Share on other sites

Litt vonde dager for konservative Arsenal fans dette her. Jeg er selv en av de som synes Arsenal bør forbli i engelsk eierskap. Men spørsmålet er etter hvert til hvilken pris. Mr Arsenal Dein er borte, Wenger virker ikke fornøyd med at Dein er borte, det kan virke som det murres litt hos fremtredende spillere og det er generelt tegn på uro og uenigheter.

 

Hvor mye av det som står i aviser og på nettsteder skal man tro på? Snakker PHW sant eller skjuler han viktig informasjon?

 

Tapet av Dein er trist og beklagelig, men allikevel så kommer jeg ikke unna den romantiske delen av det med PHW som kjemper med nebb og klør for å holde klubben i engelske hender, noe han tror på og som jeg personlig er tilhenger av. Som sagt er det mulig jeg er konservativ og naiv i denne saken..

Link to comment
Share on other sites

Leser at noen etterlyser en sterkere reaksjon på Deins avgang fra oss goonere. Muligens vi ikke har en tendens til å bruke like usiviliserte reaksjonsformer som fans av visse andre unevnelige klubber, men det som er så vanskelig med denne saken er at den har skapt slik ambivalens. På den ene siden støtter vi styrets motstand overfor raiding utenfra. På den annen side er jo Deins CV som Arsenal-direktør udiskutabel, og hans relasjon til Wenger og spillerne er sterk. Vi har vel en viss grunn til å frykte at dette kan være begynnelsen til slutten på Wenger-æraen. Det kanskje mest interessante er jo at Wenger tidligere har tonet så sterkt flagg mot utenlandsk oppkjøp. Sånn sett burde jo han føle at styret har fulgt hans syn, selv om det tydeligvis er i sterk konflikt med det hans nære venn Dein mener. Og denne uenigheten burde vel begge parter ha kjent til en stund skulle jeg tro. Så hvis Wenger har et sterkt forhold til klubben skulle ikke dette behøve å bli noe problem. Det som kanskje er det verste er måten dette har skjedd på. Er det Dein som ikke lenger har klart å leve med det konservative synet til resten av styret, eller er det omvendt? Og uansett hva man måtte mene om det som nå skjer; at Dein ønsker klubbens beste er det ingen tvil om, det gjør nok også PHW & Co. Spørsmålet er hvem som har et syn på hvordan klubben bør drives som stemmer best overens med de forutsetninger som fins der ute. Og det er nettopp dette som gjør denne saken så vanskelig for oss. Dein er kanskje mer visjonær enn de som nå sitter igjen i styret, men vi liker ikke hans tilnærming til utenlandske oppkjøpere. Hvorvidt det var taktisk klokt av PHW & Co å løse problemet på denne måten gjenstår å se. Som vi allerede har vært inne på risikerer de som nå sitter igjen i styret å få boomerangen mitt i fleisen, og Dein kan likevel ende opp som en slags vinner til slutt. Og det at en slik dramatisk omveltning i styret kan gå ut over det sportslige er naturligvis det verste for oss. Rent personlig vet jeg ikke om jeg vil føle meg helt komfortabel nær sagt uansett hvilken eierstruktur man ender opp med. Det eneste jeg kan gjøre er å håpe det ikke får dramatiske konsekvenser for laget.

Link to comment
Share on other sites

Dette var veldig trist og langt fra bra for klubben :(

Når det gjelder kroenke,så er jeg ikke så begeistret for noe oppkjøp.

Skal vi først miste klubben til noen,så bør han være steinrik.

 

Slik som Roman mener du...? Som bruker Chelsea som sitt eget personlige leketøy...? Nei takk, da beholder vi heller de eierne vi har idag, som driver klubben steike godt spør du meg...

 

Kroenke eier fra før Denver Nuggets, Colorado Avalanche og St. Louis Rams... Noen med litt økonomisk innsikt som kan fortelle meg hvordan disse klubbene drives? Sportslig sett så er det vel ingen av disse klubbene som utmerker seg noe spesielt nå...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...