Jump to content

2007.03.03 Reading H


ramsrud

Recommended Posts

Arsenal - Reading

Lørdag 03. mars 2007 kl. 16:00, norsk tid - Emirates Stadium, London

 

TV-kanaler:

Canal+ Sport1

 

Streams:

MyP2P.eu

Forumets stream tråd

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

Myp2p.eu

 

Skade-info:

Injury News

 

Klipp kan finnes på:

www.arsenalclips.tk

 

En viktig ligakamp mot årets desiderte formlag, nyopprykkede Reading har imponert fryktelig i år og har satt skam på alle spådommer om direkte nedrykk. De sloss heller i toppen om en plass i Europa neste år. Reading sin midtbane styres av en tidligere Arsenal-unggutt, Steven Sidwell som sikkert er sulten på å vise Arsene Wenger at han gjorde en feil ved å ikke beholde han i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Tipper 3-1 seier: Mål av Rosicky og Henry x2

 

Lehmann

 

Hoyte-Djourou-Gallas-Clichy

 

Walcott*/Hleb-Diaby-Gilberto-Rosicky

 

Henry-Adebayor/Baptista

 

*spilte bra på søndag så nå kan han få prøve seg :D

Lett for Walcott å spille når han er operert og lett for Adebayor å spille når han er suspandert.

 

Tipper dette laget:

 

Lehmann

 

Hoyte Senderos Gallas Clichy

 

Hleb Fabregas Denilson/Gilberto Rosicky

 

Henry Baptista/Ali

 

Vi vinner nok! ;)

Link to comment
Share on other sites

Første Emirates turen min, denne kampen her. Får for all del håpe me får ein opptur. Det treng me før PSV kampen til veka. Håper me stiller me eit ganske så godt lag, for me treng den 3 plassen i ligaen.

 

Lykke til! Det er en fantastisk stadion med fantastiske tilskuere!

 

Henry, Rosicky, Hoyte og Djourou er vel tilbake innen lørdag. Da blir det vel en slik oppstilling:

 

Lehman

 

Hoyte - Senderos/Djourou - Gallas - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Aliadiere/Baptista Henry

Link to comment
Share on other sites

Første Emirates turen min, denne kampen her. Får for all del håpe me får ein opptur. Det treng me før PSV kampen til veka. Håper me stiller me eit ganske så godt lag, for me treng den 3 plassen i ligaen.

 

Lykke til! Det er en fantastisk stadion med fantastiske tilskuere!

 

Henry, Rosicky, Hoyte og Djourou er vel tilbake innen lørdag. Da blir det vel en slik oppstilling:

 

Lehman

 

Hoyte - Senderos/Djourou - Gallas - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Aliadiere/Baptista Henry

 

Det ryktes at Rosicky er ute i to uker og Henry tre uker. I tillegg blir ikke Diaby, Van Persie, Toure, Adebayor, Eboue (han går nok ut i karantene før lørdag) med mot Reading. Hoyte, Clichy og Flamini er også usikre..

 

Jeg tror på dette laget:

 

Lehmann

Hoyte, Gallas, Senderos, Clichy.

 

Hleb, Gilberto, Cesc, Wallcott.

 

Ali, Baptista.

 

Jeg er SVÆRT usikker på om dette laget slår Reading..

Link to comment
Share on other sites

Blir ekstremt viktig å løfte oss nå. Føler at vi burde hvile spillere frem mot PSV, men samtidig er det viktig at vi kommer inn på vinnersporet i ligaen.

 

Håper på dette laget:

 

Lehmann

Hoyte - Djourou - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas - Gilberto - Rosicky

Baptista - Henry

 

- Almunia, Traore, Denilson, Hleb, Aliadiere

 

Det laget forutsetter at mange spillere er tilbake, tror kanskje ikke Henry og Rosicky er det, så da kommer vel Ali og sannsynligvis Freddie inn der.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen MÅ vinnast. 3 tap på rad er ikkje akseptabelt for ein klubb som Arsenal. Ting tyder på at det er ein forbanning over februar også i tillegg til november. Viss eg ikkje hugsar heilt feil, så var statistikken frå februar frå TGP nesten like ille som november(?).

 

Skadeproblemene slepper litt taket til Reading-kampen heldigvis. Djourou er tilbake. Det samme er Fabregas, og det er viktig det! Problemet blir vel å score mål som vanleg. Sjangsar får me nok, men kan me sette dei? Ali og Baptista er ikkje akkurat eit frykta spisspar for tida, og eg håpar Walcott får ein mulighet som spiss. Lehmann blir godt å få tilbake. Almunia er stabil og god, men er ikkje like god som Jensemann til å starta angrep raskt.

 

Lehmann

 

Djourou - Gallas - Senderos- Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Ljungberg

 

Walcott - Baptista/Ali

Link to comment
Share on other sites

Første Emirates turen min, denne kampen her. Får for all del håpe me får ein opptur. Det treng me før PSV kampen til veka. Håper me stiller me eit ganske så godt lag, for me treng den 3 plassen i ligaen.

 

Lykke til! Det er en fantastisk stadion med fantastiske tilskuere!

 

Er de fantastiske tilskuerne, de som går 10/15 minutter før slutt? :P ;)

Neida, jeg bare tøyser....god tur til dere som ska på denne kampen! :D

_____________________________________________________________

Til Topic:

Er det bekreftet hvor lenge mozart og Henry er ute!

 

Maks "heldig" hvis han selfølgelig er ute til PSV-kampen, hadde håpa på et toppa Arsenal lag :D

Og det blir det jo selfølgelig ikke hvis ikke captain er med....

 

 

Edit: det var ikke så veldig mye On topic da, men jeg tror at vi vinner denne kampen 3-0.

Vi MÅ vinne! For hvis vi ikke greier å vinne mot ny opprykkede, hvem kan vi da vinne mot?

 

(Svar: United og Liverpool ;) )

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen MÅ vinnast. 3 tap på rad er ikkje akseptabelt for ein klubb som Arsenal. Ting tyder på at det er ein forbanning over februar også i tillegg til november. Viss eg ikkje hugsar heilt feil, så var statistikken frå februar frå TGP nesten like ille som november(?).

 

Skadeproblemene slepper litt taket til Reading-kampen heldigvis. Djourou er tilbake. Det samme er Fabregas, og det er viktig det! Problemet blir vel å score mål som vanleg. Sjangsar får me nok, men kan me sette dei? Ali og Baptista er ikkje akkurat eit frykta spisspar for tida, og eg håpar Walcott får ein mulighet som spiss. Lehmann blir godt å få tilbake. Almunia er stabil og god, men er ikkje like god som Jensemann til å starta angrep raskt.

 

Lehmann

 

Djourou - Gallas - Senderos- Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Ljungberg

 

Walcott - Baptista/Ali

 

Tror nok du har treft ganske bra med lagoppsettet ditt der, gitt at Hoyte ikke er klar til denne kampen vel og merke. Djourou er ingen optimal høyreback og Senderos føler jeg trenger sitte på benken å reflektere litt.. for han har fått to psykiske smeller de to siste kampene. Misforstå meg rett, jeg er ikke av de som "hater" Senderos, men selvtilliten hans nå MÅ være relativt dårlig.

 

Håper også at Walcott får prøvd seg på topp, men tviler på at han spiller fra start.. ettersom skulderskaden plager han litt.. Ali og Bap på topp kan det nok blir hvis ikke Henry finner på å bli frisk.. har litt uggen følese i magen ang. denne kampen.. men håper for Guds skyld at gutta reiser seg.

 

Go Gunners!!

Link to comment
Share on other sites

Ikke tvil om at dette fort kan bli tøft. Reading er et av PLs beste lag på nyåret og har flere gode resultater å vise til. Tror nok vi skal klare å slå dem men det må være full skjerpings og vi må putte på våre sjanser. Vi må klare å utnytte sjansene våre nå, et topplag klarer det. Bare se på Manu, de er meget effektive, de vinner mange kamper pga veldig høy effektivitet foran mål. Det må vi også klare nå, og fint om det starter igjen mot Reading. Vi trenger en seier etter 3 tap på rad! Tipper vi vinner 2-1 etter en sliteseier.

Målscorere er uvisst, men blir overraskende spillere tipper jeg :ph34r:

 

Laget:

 

-----------Lehmann----------------

Hoyte*--Senderos--Gallas--Clichy

Hleb---Fabregas---Gilberto--Freddie

-----------Walcott---Ali---------------

 

Om Hoyte ikke blir klar kan vel muligens Djourou komme inn. På benken tipper jeg vi får se et par unggutter, bl.a. Randall.

Link to comment
Share on other sites

Dette er en kamp vi ikke kan legge oss bakpå å tro at Reading vil la oss vinne. Mot manu ble de tatt på senga med 3 raske mål før det var gått 10 min. Men så klarte de jammen meg å score to, og scoret nesten det tredje mot slutten av 2. omgangen. Skal vi klare å slå Reading, som er et lag som aldri gir seg, må vi kjøre hardt fra starten av, og ikke la de få lov til å spille ball. Hvis vi da klarer å ta ledelsen med et par mål, må vi for all del ikke legge oss bakpå å cruise på ledelsen. Da kan det fort hende Reading scorer noen mål, så er vi plutselig på hæla. Vi har en del spillere ute, men vi bør fortsatt kunne klare å ta Reading på innsats og vilje. Håper på:

Jens

Djourou-Gallas-Senderos-Clichy

Hleb-Gilberto-Cesc-Freddie

Ali-Baptista

 

Nå må Ali og Julio for en gangs skyld kunne klare å bevise at de er gode nok for PL-nivå, og ikke bare for CC-nivået! Go Gunners! Dette MÅ vi vinne!

Link to comment
Share on other sites

Litt dårlig følelelse før denne kampen. Men vi vinner kampen og så starter vi på nytt i en ny månede, februar er endelig over. Vi har ikke gjort det så dårlig siden de 2-1 tapene mot Everton, Blackburn, Auxerre og Dortmund, i oktober 2003 om jeg ikke tar helt feil. Satser på to tidlige mål og så tar vi ferie til onsdag. Tipper 2-0 og scoringer av Jeremie og Julio.

 

Håper dette laget:

 

Jens

Johan Phil Willy Gael

Theo Cesc Gil Alex

Ali Julio

 

Manuel

Armand

Denilson

Abou

Freddie

 

Come on you reeeds!

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen vinner vi 3-0

 

--------------Lehmann-----------------

 

--Hoyte/--Senderos--Gallas--Clichy--

Djourou

Hleb--Fabregas--Gilberto--Ljungberg

 

--------Aliadiere--Walcott--------

 

Aliadiere scorer 2 og Fabregas 1

Link to comment
Share on other sites

Kjæringa skal reises i denne kampen. Det er jaggu på tide. Tre sure tap er uvant kost for Arsenal, og ikke minst for oss supportere.

 

Normalt sett skal dette være en seier, men nå er det også lite som er normalt i Arsenal om dagen. Skulle ikke forundre meg om Reading lykkes med en taktikk som andre ”dårlige” lag har benyttet på Emirates.

 

Tror at #11 RvP treffer bra med sitt forslag:

Lehmann

Djourou - Gallas - Senderos- Clichy

Hleb - Fabregas - Gilberto - Ljungberg

Walcott - Baptista/Ali

 

Ingen tvil om at skader og suspensjoner gjør dype innhogg på laget. Er mest bekymret for de spillerne som skal skape og lage målene.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi vinner denne kampen (kun fordi det er hjemme på emirates)

1-0 etter scoring av Gallas

 

Lehmann

Djorou-Gallas-Senderos-Clichy

Hleb-Fabregas-Gilberto-Walcott/Ali

Ali/Walcott-Baptista

 

Sub; Almunia, G. Hoyte, Diaby, Randall og Denilson

Målet kommer på corner rett før pause! *Synsk*

Link to comment
Share on other sites

Diaby er også klar til kampen!

 

"Abou Diaby suffered an ankle injury during the Carling Cup Final but is fit to return against Reading".

 

Lehmann

 

Djourou Gallas Senderos Clichy

 

Hleb Fabregas Gilberto Diaby

 

Aliadiere Baptista

 

Benken: Almunia, Traore, Denilson, G. Hoyte, Randall

Link to comment
Share on other sites

Vi har noen skader til denne kampen ja men mønstrer likevel et mannskap som lett skal kunne ta Reading. Tror det kunne vert spennende å se Walcott på topp sammen med Baptista, ellers stabler vi på bena en midtbane som er forholdsvis "robust". Forsvaret skal det i vel heller ikke være noe spesielt å utsette på. Satser på en artig kamp og ett par tre mål etter gammelt:) tvi tvi...

Link to comment
Share on other sites

Mange tror kanskje at dette blir en enkel seier, men dette kan fort bli en slitekamp igjen.

Reading har vært dårlige siste to kampene, men de gir alltid full innsats og kommer garantert å legge seg bakpå fordi de vet at det er mulig med poeng på Emirates med den metoden.

Viktigst å stoppe Sidwell, Doyle og Lita. Da er nok mye gjort.

 

Jeg tror likevel vi er såpass mye bedre at vi vinner denne kampen og nøkkelen til suksess blir nok Fabregas og effektiviteten til spissene.

Kanskje Walcott skal få prøve seg på topp?

 

På tide vi får det første målet hjemme nå og tar 3 poeng. Det er nødvendig for å øke selvtillitten, spesielt med tanke på å klare avansement mot PSV.

 

 

Lehmann

Djourou-Gallas-Senderos-Clichy

Hleb-Fabregas-Gilberto-Ljungberg

Walcott-Baptista

 

Resultattips: 2-1

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...