Jump to content

2007.02.28 Blackburn Rovers B


ramsrud

Recommended Posts

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Fortjent.. ikke annet å si!

Kanskje dagens mest feilaktige og dumme kommentar, gratulerer.. Hvordan kan du på noen som helst måte mene at Blackburn vant fortjent? De har 1-ett- skudd som treffer målet i hele kampen og skaper ingenting.

For første gang i min karriere her inne går jeg så langt som å kritisere andre lag og spillere. Men en større f...e en Dunn og jålebukken fra Nord-Norge går det ikke an å finne. Den eneste som konkurrerer er per i dag en hvis engelsk midtbanespiller på Chelsea. Blackburn er nok sammen med det norske landslaget blandt de mest søplete lagene jeg noensinne har sett spille. At de kan vinne med denne stilen er en katastrofe for fotballen. At de i det hele tatt har mer enn 10 tilskuere på sine kamper er for meg helt uforstålig.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg lurer på er - hvorfor er det alltid så mange skader på Arsenal (og ingen i Manu) De har fått spille hele sesongen med samme laget, og det - i tillegg til at de har verdens beste spiller for øyeblikket, gjør at Manu er 20 poeng foran oss. Bare Newcastle har lengre skadeliste enn oss. Hadde vi ikke hatt så mange skader, hadde vi vunnet dette greit.

 

Så folkens - hvorfor er våre spillere så utsatt for skader???

Link to comment
Share on other sites

SELG NUMMER SEKS, PHILLIPE SENDEROS!

Jeg driter i om at han er 3.valg og ditt og datt, men det nytter ikke når han blir syndebukk gang på gang!

 

Senderos skal ikke få hele skyda for hele Arsenal spilte ræva!

Men som sagt tusen ganger før han er alt for treig! Har ingenting i Arsenal å gjør!

 

 

WENGER! SELG SELG!!!!!!!!!!!! :angry:

Gud bedre :D

 

Nei Senderos var blant de bedre i dag. At han blir rundlurt som alle andre høyrebacker i verden hadde blitt (han er til og med ingen jævla høyre back) på slutten av kampen sier bare litt om hvor uheldig vår kjære sveitser er.

 

Vel, da har vi tapt 3 på rad, og alle lag har sin helvettesuke pr sesong. Men hvem er vel bedre enn Arsenal til å slå tilbake? Ikke mange.

 

Reading til helga på Emirates? Ohoi, Steve Coppell, pass deg ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja det her va jo artig! Blackburn e heldig som går videre. Vi skulle hatt 2 straffer totalt, med begge kampene. Ellers skuffende forestilling i kveld med masse feilpasninger, og det e jo jevlig typisk at Senderos er den som gjør at vi taper igjen. Litt synd på han, fordi han gjør mye bra sett hele kampen igjennom, men han e så jevlig treg i blant. :angry:

 

 

Da får laget konsentrere seg om CL og best mulig plassering i PL da. Får da for guds skyld håpe at vi vinner mot PSV med 2 mål neste CL-kamp.

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen så mye som antyder at det er Senderos sin feil at vi tapte, bør de stenges ute fra forumet umiddelbart!

 

Hleb var laaangt under pari, Poll forstod jeg meg ikke på, småskader hele kampen igjennom. Nei, dette skulle vi avgjort på Emirates!

 

Senderos var strålende i dag. Vår beste helt klart! Makan til ro og det lyste sikkerhet av ham. Når han spilte midtstopper, vel og merke. Skjønner ikke helt hvorfor han ble satt ut på back, måtte da ha vært bedre med Gallas der. Men han hadde ett bra innlegg. Gjorde det ok på backen.

 

Selvfølgelig scorer Blackburn på slutten og selvfølgelig er det McCarthy som var helt håpløs etter at han kom inn.

 

Nei, nå MÅ PSV slås. Hvis ikke er jeg redd dette betegnes som en fiaskosesong.

Fullstendig enig, Senderos va Arsenals beste spiller i dag.

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen så mye som antyder at det er Senderos sin feil at vi tapte, bør de stenges ute fra forumet umiddelbart!

 

Glad at ikke du er Admin....

Dette er et diskusjonsforum!

 

Jeg sier ikke at det var Senderos sin feil, men han er allikevel syndebukk!

Og det har han vært tusen ganger før (overdrevet, for han har ikke spilt så mye)!!!

 

SELG!

Link to comment
Share on other sites

Dette er noko av det verste eg har vore med på. Å ryke ut av 5 runde i FA cupen er frykteleg surt. Me speler 2 svake kampar mot Blackburn og me kan ikkje vere ovveraska over at dei scorar på sin einaste kjangse. Kjempebom av Wenger å plassere Senderos på back. Han hadde spelt glimrande som stoppar, og passar ikkje som back. Målet er ikkje Senderos sin feil, men Wenger.

 

Me stilte me eit veldig amputert lag, men likevel hadde me meir enn nok kvalitet til å vinne. Baptista virkar tung i alt han foretar seg, men skal ha ros for at han er den einaste spelaren som kjem til kjangsar i dag. Hleb speler ein svak kamp, same med Ali. Gilberto er ikkje god som stoppar, og Denilson dett og litt i saman etter omrokkeringa. Me viser at me treng anten Cesc eller Rosicky på banen. Dei er dei kreative spelarane våre. Freddie ser eg på som ferdig. Han gjer vel ikkje noko som helst bortsett frå å brenne den største kjangsen i første omgang.

 

No er det frykteleg viktig å få ein opptur mot Reading før PSV kampen. Ellers er eg redd for at me kun har 3 plassen igjen i ligaen å kjempe for.

Link to comment
Share on other sites

Tror Aliadiere, Ljungberg og Baptista er viktig for oss i dag. Er vel de tre som først og fremst er i stand til å score mål for oss...

 

Noe de ikke klarte. Vanskelig å vinne kamper uten matchvinnere! Ellers så er det mest frustrerende å tape over to kamper mot et så elendig lag som Blackburn viser at de er. Den kampen her burde aldri bli spilt. At vi ikke klarer å slå den deigen av et Blackburn-lag som stilte til forrige kamp er rett og slett pinlig.

 

Senderos er ingen høyreback, men når han blir runda så ille som han blir der, ser det vel ut som han ikke er en forsvarsspiller i det hele tatt. Og ellers gjorde Senderos en god kamp, men det var virkelig ikke mange angrep Blackburn hadde.

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen så mye som antyder at det er Senderos sin feil at vi tapte, bør de stenges ute fra forumet umiddelbart!

 

Jeg sier ikke at det var Senderos sin feil, men han er allikevel syndebukk!

Åssen får det til å si at det IKKE er Senderos sin feil, men at han allikevell er syndebukk? Kan du forklare meg hva som gjør han til syndebukk?!

Link to comment
Share on other sites

Senderos selger seg alt for lett!!! Men ellers har han spilt en bra kamp.. Hvorfor spiller ikke Gallas høyre isteden? :angry:

Kampens aller ALLER største mysterium. Hvordan i alle ALLE dager er det mulig for Wenger å plassere Senderos på høyre back???!!?? Jeg vil gå så langt som å si at den gamblinga kosta oss kampen.

 

 

Det som kostet oss kampen, var inkompetanse foran mål, ganske enkelt. Noe som faktisk har vært gjennomgangsmelodien hele denne sesongen. Og gi Senderos skylda for dette målet også blir for enkelt og dumt. Senderos var god han.

 

Midtbanen anført av kaptein Gilberto var forferdelig dårlig, katastrofalt dårlig. De ga jo bort ballen i hytt og gevær, det måtte jo bli en farlighet og mål i mot på det viset.

 

Begynner å lure på om Wenger er blottet for taktiske kunnskaper og vet bare en måte å spille på? For historien gjentar seg gang på gang. At Ljungberg ikke fikk frispark etter å ha blitt dratt ned, er en stor gåte for meg. Og Friedel tar foten til Aliadiere, det ser jo alle bortsett fra de som kalles dommere. Men kampen burde vært avgjort lenge før den tid, og vi kan ikke skylde på dommerne hele tiden, det er bare å sette 30% av sjansene våre i mål det, det skulle være nok til å vinne slitekamper som dette.

 

Nå har Baptista fått spilt noen kamper over en relativt lang periode, kan ikke se at han har blitt spesielt mye bedre. Den litt agresive gå på mål holdningen han viste mot Liverpool er totalt fraværende. Da vil jeg heller beholde Aliadiere enn å kjøpe brassen. Gjerne kjøre Walcott på topp.

Vi kan skylde på skader til vi blir blå, det hjelper lite, en klubb på vårt nivå burde ha backup, nå har det vært mange skader hele sesongen, da burde et lyst hode fortelle mr Wenger at et bare nye fjes kunne vært lurt å kjøpt inn når transfervinduet var åpent. Det kunne gjerne vært noen aldrende herremenn, som kanskje bare hadde 1-2 sesonger igjen, kan være lurt med litt rutinert backup også.

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen så mye som antyder at det er Senderos sin feil at vi tapte, bør de stenges ute fra forumet umiddelbart!

 

Jeg sier ikke at det var Senderos sin feil, men han er allikevel syndebukk!

Åssen får det til å si at det IKKE er Senderos sin feil, men at han allikevell er syndebukk? Kan du forklare meg hva som gjør han til syndebukk?!

 

Å tape en fotballkamp er ikke noe en spiller klarer aleine..

Stikkord:

 

- Mål TIL Arsenal

- Andreforsvarer

 

:angry:

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen så mye som antyder at det er Senderos sin feil at vi tapte, bør de stenges ute fra forumet umiddelbart!

 

Hleb var laaangt under pari, Poll forstod jeg meg ikke på, småskader hele kampen igjennom. Nei, dette skulle vi avgjort på Emirates!

 

Senderos var strålende i dag. Vår beste helt klart! Makan til ro og det lyste sikkerhet av ham. Når han spilte midtstopper, vel og merke. Skjønner ikke helt hvorfor han ble satt ut på back, måtte da ha vært bedre med Gallas der. Men han hadde ett bra innlegg. Gjorde det ok på backen.

 

Selvfølgelig scorer Blackburn på slutten og selvfølgelig er det McCarthy som var helt håpløs etter at han kom inn.

 

Nei, nå MÅ PSV slås. Hvis ikke er jeg redd dette betegnes som en fiaskosesong.

Ja, og hvis ikke folk her inne på forumet ikke kan få si sin egen mening uten at de skal bli utestengt, så kan de jo bare stenge hele forumet. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen så mye som antyder at det er Senderos sin feil at vi tapte, bør de stenges ute fra forumet umiddelbart!

 

Jeg sier ikke at det var Senderos sin feil, men han er allikevel syndebukk!

Åssen får det til å si at det IKKE er Senderos sin feil, men at han allikevell er syndebukk? Kan du forklare meg hva som gjør han til syndebukk?!

Sorry, skreiv feil i posten, det skulle vært: Det er ikke BARE Senderos sin feil....

Link to comment
Share on other sites

Fortjent.. ikke annet å si!

Dette er pisspreik. Blackburn kjemper og sabboterer men skaper null. Greit Arsenal ikke er bra men totalt sett langt bedre enn Blackburn!!

 

Dette er fortjent! Det står jeg ved!

Vi har rett og slett ingen god dag på jobben, og Senderos sprekker igjen, etter en ellers god kamp. Hleb spiller en svæært svak kamp, og Gilberto og Denilson har inget bra samarbeid. Spissene våre er totalt tannløse foran mål.. spesiellt Baptista..

 

Kjenner du det igjen?

 

Fortjent! DESVERRE!

 

 

Baptista hadde jo et par veldig farlige skudd, var vel heller Aliadiere som var tannløs foran mål..

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen så mye som antyder at det er Senderos sin feil at vi tapte, bør de stenges ute fra forumet umiddelbart!

 

Jeg sier ikke at det var Senderos sin feil, men han er allikevel syndebukk!

Åssen får du til å si at du mener det IKKE var Senderos sin feil, men at han allikevell er syndebukk? Hva gjør han til syndebukk?! Kan du forklare det?

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen så mye som antyder at det er Senderos sin feil at vi tapte, bør de stenges ute fra forumet umiddelbart!

 

Jeg sier ikke at det var Senderos sin feil, men han er allikevel syndebukk!

Åssen får det til å si at det IKKE er Senderos sin feil, men at han allikevell er syndebukk? Kan du forklare meg hva som gjør han til syndebukk?!

Sorry, skreiv feil i posten, det skulle vært: Det er ikke BARE Senderos sin feil....

Fortsatt like latterlig

Link to comment
Share on other sites

Skulle likt å sett Senderos meir kynisk ved målet. Han kunne meid ner McCarthy. Blackburn hadde fått frispark, og Senderos gult kort. Viss det er ein ting Senderos må jobbe med så er det å innsjå sine egne begrensingar, og bli meir kynisk.

 

Forøvrig speler Gallas ein svært god kamp, og eg ser fram til Gallas og Toure som midtstopparar mot PSV..

Link to comment
Share on other sites

Senderos var IKKE skyld i målet! Mannen spiller en strålende kamp og etter 87 min med løping frem og tilbake i det gjørmehullet blir man selvfølgelig litt sliten og mister konsentrasjonen et lite øyeblikk. Benni McCarthy var nettopp kommet inn og var frisk og rask. Senderos er heller ikke verdens raskeste mann, men det blir helt feil å klandre han for målet.

 

En som virkelig spilte elendig idag var Alexander Hleb. Har aldri sett han så ukonsentrert! Han skal liksom være en av de rutinerte, men fremstår idag som en elendig spiller! Dette er selvfølgelig et engangstilfelle og jeg regner med at han reiser seg i de neste kampene.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har sagt tidligere her på tråden så synes jeg Gulberto opptrår amatørmessig i forbindelse med målet til Blackburn. Det skjuler derimot ikke det faktum at Senderos svært ofte er innblandet i baklengsmålene våre. Han spiller ofte gode kamper, men gjør skjebnesvangre feil når det gjelder som mest. Skal bli godt å få Kolo og Gallas sammen på midtstopperen... Jeg synes forøvrig at Djorou også er et bedre alternativ enn Senderos..

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen så mye som antyder at det er Senderos sin feil at vi tapte, bør de stenges ute fra forumet umiddelbart!

 

Jeg sier ikke at det var Senderos sin feil, men han er allikevel syndebukk!

Åssen får det til å si at det IKKE er Senderos sin feil, men at han allikevell er syndebukk? Kan du forklare meg hva som gjør han til syndebukk?!

Sorry, skreiv feil i posten, det skulle vært: Det er ikke BARE Senderos sin feil....

Fortsatt like latterlig

Okay!

Det jeg mener er at alle på Arsenal splte drit, men selfølgelig blir jo Senderos syndebukk når det er han som har ansvaret for å få stoppet den ballen!

Link to comment
Share on other sites

Baptista hadde jo et par veldig farlige skudd, var vel heller Aliadiere som var tannløs foran mål..

Baptista hadde kanskje eit par brukbare skudd, men han er elendig spelemessig. Det har han også vært i heile Arsenal-karrieren. Håpar ikkje han får permanent overgang. My mind is made up!

Link to comment
Share on other sites

Here we go again. Senderos syns jeg var god i dag, og målet kan han ikke belastes for.

 

De som bør trekkes frem som svake i dag er Gilberto og Hleb blandt annet. De syns jeg rotet fryktelig i dag og spilte feil pasninger i hytt og gevær. Uvanlig mange feil av disse to. Ingen stor kamp av oss uansett, men man ser det på hele laget at skadene gjør sitt til at vi gjør en svak kamp.

 

Syns det var litt synd at Randall ikke kom innpå, men på 0-0 så ønsket helt sikkert Wenger å bruke de mest erfarne. Fint at Traore får tillit igjen. Han er litt for "enkel" å komme seg fordi for motstanderne syns jeg, men han er 17 år så man skal ikke akkurat forvente så mye mer foreløpig. Tror han kommer mye sterkere når han blir litt tryggere i førstelaget.

 

En annen ting jeg syns var litt rart var at Wenger ikke valgte å bruke Senderos og Gilberto sentralt i forsvaret med Gallas på høyreback, men hadde vel sine grunner til det.

 

Ute av FA cupen, men nå får vi i hvertfall satset alt på PL og CL!

Link to comment
Share on other sites

I'm pissed! Er så forbanna lei av dette "Sheffield United-laget". Er det mulig å ha under 5 skader pr. kamp? Hvorfor i hel**** har manure rundt null? Ikke rart vi taper. Og de som sier dette var Phil's feil har ikke fotballforståelse. Freddie viste glimt, og håper og tror han nesten kommer tilbake der han var. I motsetning til en viss Thierry Henry. Hvordan skal det gå ann å spille så dårlig og 99,9% feilpasninger? Sist, men ikke minst, hvorfor er Graham Poll fotballdommer? Var høye toner på "He only needs two more" da Traore fikk gult :) Og jeg hater homo-gamst og mark hu***s, idioter.

 

Armand viser igjen hva han vil bli, kan gått kjempe med Gael både på landslaget og Arsenal i årene framover. Denilson var ikke så god og Hleb var dårlig, mildt sagt. Nå forventer jeg fest fotball mot Reading og kvartfinale i CL. Om ikke det vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Det er svarte dager uten seier på fire kamper og snart kan også mesterligaen gå i vasken. We'll be back, I promise you. Proud to be a gooner...

 

Edit: Baptista er feit!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...