Jump to content

2007.02.28 Blackburn Rovers B


ramsrud

Recommended Posts

Blackburn - Arsenal

Onsdag 28. februar 2007 kl. 21:00, norsk tid - Ewood Park, Blackburn

 

TV-kanaler:

TV3

 

Streams:

MyP2P.eu

Forumets stream tråd

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

Myp2p.eu

 

Skade-info:

Injury News

 

Klipp kan finnes på:

www.arsenalclips.tk

 

Omkamp i FA-cupens femte runde på Ewood Park etter et fryktelig kjedelig oppgjør på Ashburton Grove spilles nå omkampen på Ewood Park. Dette er også Arsenal sin første kamp etter det sure tapet i ligacupfinalen.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Håpa på ditta laget:

 

 

Lehmann

 

Eboue Gallas Djourou Clichy

 

Hleb Fabregas Gilberto Rosicky

 

Henry Walcott

 

 

Toure og Adebayor er vel ute pga rødt kort?

 

trur det blir en jevn kamp, men Henry og Walcott scora og det blir en 0-2 seier t oss :P

Link to comment
Share on other sites

Dette her blir ingen lett match, men vi vinner 1-0, Henry putter etter 65 min. walcott legger inn, Henry putter med hodet enkelt å greit :P

Denne kampen skal vi vinne !

Link to comment
Share on other sites

Håpa på ditta laget:

 

 

Lehmann

 

Eboue Gallas Djourou Clichy

 

Hleb Fabregas Gilberto Rosicky

 

Henry Walcott

 

 

Toure og Adebayor er vel ute pga rødt kort?

 

trur det blir en jevn kamp, men Henry og Walcott scora og det blir en 0-2 seier t oss :D

jeg tror det sto på vg at walcott spilte sin siste kamp for sesongen i finalen, p.g.a. en skulderskade.

Link to comment
Share on other sites

Håpa på ditta laget:

 

 

Lehmann

 

Eboue Gallas Djourou clichy

 

Hleb Fabregas Gilberto Rosicky

 

Henry Walcott

 

 

Toure og Adebayor er vel ute pga rødt kort?

 

trur det blir en jevn kamp, men Henry og Walcott scora og det blir en 0-2 seier t oss :D

jeg tror det sto på vg at walcott spilte sin siste kamp for sesongen i finalen, p.g.a. en skulderskade.

 

 

 

da blir d vel aliadiere da.. viss ikkje adebayor får spele...

+ at eg kom på at almunia skal spele fa cup kampane..

clichy er visst skada og :D da blir d vel traore som får spele

Link to comment
Share on other sites

Dette er en kamp vi må vinne nå etter 3 kamper uten seier.

Enig med overnevnte at Senderos/Gallas ikke bør kombineres.

 

Jeg vil se dette laget entre banen:

 

Alumunia

 

Hoyte Gallas Djorou Clichy

 

Hleb Gilberto Fabregas Rosicky

 

Ade Henry

Link to comment
Share on other sites

Vi vinner 3-1 etter scoringer av Ali, Baptista og Henry

Aliadiere scorer etter 10minutter, før vi får straffe litt senere der Henry scorer. Baptista kommer inn for Ali på slutten og scorer på overtid :D

 

Almunia

Hoyte-Gallas-Djourou- Clichy

Hleb-Fabregas-Gilberto-Rosicky

Aliadiere-Henry

 

Poom-Senderos-Ljungberg-Baptista-Diaby

Link to comment
Share on other sites

Reknar med at Adebayor, Toure og Eboue er suspendert til denne kampen. Toure er nok den einaste me verkeleg vil savne. Adebayor og Eboue er ikkje SÅ viktige, og me har gode erstattarar.

 

Almunia

 

Hoyte - Gallas - Gilberto - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Denilson - Rosicky

 

Aliadiere - Henry

 

Me køyrde over Bolton med denne midtbanen (med unntak av Diaby for Cesc). Ingen grunn til at me ikkje kan ta Blackburn også. Dei kjem nettopp ut av eit tøft kampprogram. I tillegg er Mark Hughes ein drittsekk, så denne kampen skal me vinne greit. 3-0 til the Gunners.

Link to comment
Share on other sites

Dette kommer te å bli en meget vanskelig kamp.

Blackburn virker veldig tente på å slå arsenal ut av fa cupen, og muligens hindre oss i å vinne noe i år..nok en gang.

 

Toure og adebayor er nok suspenderte til denne kampen, men tror nok eboue rekker kampen før han også må ut i karantene.

Det vil da gi sjansjen til enten Ali eller Julio på topp..

Jeg håper personlig på at det blir Ali, han virker som en mye bedre spiller nå med mye selvtillit. Håper virkelig at han lykkes dette halvåret og blir i Arsenal også neste år.

Synd at Diaby er skadet, spillte fantastisk mot Chelski.

Siden verken flamini eller Freddie var med på søndag tipper jeg at de kommer til å bidra i denne kampen. La oss håpe at de starter på benken.

 

Hvis henry har en god dag og hele laget, tor jeg vi kommer til å vinne med et mål eller to... men hvis det ikkje stemmer tror jeg fort at vi er ute av denne cupen..

 

Jens

Eboue Gallas Senderos Clichy

 

Hleb Cesc Silva Freddie

 

Ali Henry

almunia, DJ, walcott, Flamini, Julio

 

Har hørt at Tomas muligens ikkje rekker kampen..

dermed så kommer freddie inn..

Link to comment
Share on other sites

Opp mot 10 spillere kan være ute. Henry er blandt annet ute

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...ay+at+Blackburn

 

De som er ute av kampen er;

 

Henry (skadet)

Adebayor (suspendert)

Rosicky (skadet)

Diaby (skadet)

Toure (suspendert)

Fabregas (hviles)

Hoyte (usikker)

Djourou (usikker)

Flamini (usikker)

RVP (skadet)

 

Gallas, Hleb, Ljungberg tilbake. Clichy er med i troppen men usikkert om spiller.

Link to comment
Share on other sites

Vanskeleg å tippe eit lag når det er så mange fravær, men prøver meg likevel:

 

Almunia

Hoyte - Djourou - Senderos - Gallas

Hleb - Gilberto - Denilson - Freddie

 

Ali - Baptista

 

Håpar for all del me vinn denne kampen. Hadde vore veldig kjekt med ein finale på nye Wembley i år. Me stiller med eit ganske så godt lag til tross for alle fraværa.

Er optimist! :D

Link to comment
Share on other sites

AnabOle har nok rett her ja..

Veldig glad for at Baptista og Ali fortsetter som spisspar, selv om det ikkje gjekk så bra på søndag. De finner hverandre lett og skaper problemer.. så gir Ali 110 %, noe ikkje Henry gjør for dagen. For å være heilt ærlig, synes jeg det er bedre med Ali på topp enn Titi.. Men bare for øyeblikket da.

Link to comment
Share on other sites

Laget blir:

 

Lehmann

 

Eboue - Gallas - Senderos - Clichy

 

Hleb - Denilson - Gilberto - Ljungberg

 

Baptista - Aliadiere

 

 

Laget blir faktisk slik:

 

Almunia

 

Hoyte Gallas Djourou Traore

 

Hleb Gilberto Fabregas Rosicky

 

Henry Baptista

Link to comment
Share on other sites

Laget blir:

 

Lehmann

 

Eboue - Gallas - Senderos - Clichy

 

Hleb - Denilson - Gilberto - Ljungberg

 

Baptista - Aliadiere

 

 

Laget blir faktisk slik:

 

Almunia

 

Hoyte Gallas Djourou Traore

 

Hleb Gilberto Fabregas Rosicky

 

Henry Baptista

 

hvis du leser på forige side, så står det at Fab hviles. At Titi og Rosicky er skadet.. Hoyte og Djourou er usikker til morgendagen!

Link to comment
Share on other sites

Her er mange ute, og usikker på hvem som kan/kommer til å stille. Blir vanskelig. Man håper på 2-1 etter mål av the brasilian connection, Baptista og Denilson. Får håpe noe godt kommer ut av alle skader og suspensjoner. Eks. hvile til Toure og Henry og kanskje eit par som finner formen (Ljungberg, Ali, Baptista)

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke huske at vi har hatt en sesong med så mange skader..http://www.arsenal.com/injury.asp?thisNav=The+Match <---- Fryktelig lesning.. Gang på gang plukker spillere opp skader som holder de ute i et par kamper.. Jeg tror vi har vært en del mer uheldig enn det Chelsea, Man Utd, og Liverpool har vært i år..

Link to comment
Share on other sites

Håper vi snart begynner å slippe unna alle skadene og at Wenger snart kan begynne å velge fra en helt skadefri tropp. Skader har jo hatt en god del av årsaken til at vi ligger såpass langt etter i serien, men får i alle fall at det blir bedre neste sesong. Nå blir det bare viktig å få tilbake spillere og klare å gjøre det så godt som mulig ut denne sesongen. Vi har jo faktisk også spilt så mange kamper som er det er mulig å spille omtrent så langt. Gått hele veien i ligacupen. Fortsatt med i FA cupen og omkamper i begge kampene utenom Liverpool kampen. Fortsatt med i CL og til og med CL kvalikk på starten av sesongen, og alle de kampene i PL - det er ikke rart at spillerne blir småskadet og slitne heller akkurat.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...