Lars Henry Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 synd ali ikke fikk stokka beina der Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Vi kunne leda både 1-0 og 2-0. Skuffende foran mål, men ellers kjempeinmponert over at dette laget holder så utrolig bra stand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Vi kunne leda både 1-0 og 2-0. Skuffende foran mål, men ellers kjempeinmponert over at dette laget holder så utrolig bra stand! ...men ganske kjedelig fotball Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetland Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Forferdelig lite giftige spissar i dag. Baptista virker tung. Ali er positiv, han speler verkeleg med hjarta utanpå drakten. Diven/overspelinga var stygg men... Har tru på dette i 2. omgang. Blackburn er fryktelig svake. Det virker som om dei går for 0-0 i kveld òg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein182 Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Skuffande første 30, kjem oss litt etter det. Har trua på dette i andre omgang! Til Arsenal 4ever!!! No har du skreve sikkert 10 unødvendige, og useriøse postar. Prøv å skriv noko skikkeleg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Hvordan er det mulig å mene at ikke Ali skulle ha straffe? Nå har jeg riktignok bare sett situasjonen en gang fra en litt dårlig vinkel, men så da ut som Friedel hektet ham. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Vi mangler det kreative leddet på midtbanen. Altså Rosicky eller Fabregas. Det fungerer rett og slett ikke uten dem. Ser at Denilson prøver, men han får det ikke helt til. [altså prøver seg som ballfordeler]. Men han klarer seg godt utenom. God i taklinger, og trør skikkelig til. Uredd og godt teknisk osv.. Ellers har Traore vært eksepsjonell! IGJEN! Denne karen gleder jeg meg til å se mer av. Stemplinga av Gamsten er stygg. Graver knottene sine inn i foten til Manu. Utrolig at han slipper unna uten noen ting. Poll har jo generellt vært tragisk! Straffene er helt klare, og det er helt utrolig å ikke dømme på dem. Og OM disse situasjonene er straffer, så SKAL han gi dem gult kort for filming.. det er enten eller, det er ikke en mellomting der. Ikke det at jeg mener at de filmet, men hvis Poll ikke mener at det er straffe, så må han jo mene at det er filming, og da er det gult kort. Håper vi får det bedre til i andre omgang.. har vært ganske tannløst, og avslutningene er ikke bra. Skjerpings i midtbaneleddet og spissene, så går dette bra! Senderos har vært bra også! Pottetett! Svært bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donaraz Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Forferdelig lite giftige spissar i dag. Baptista virker tung. Ali er positiv, han speler verkeleg med hjarta utanpå drakten. Diven/overspelinga var stygg men... Har tru på dette i 2. omgang. Blackburn er fryktelig svake. Det virker som om dei går for 0-0 i kveld òg. Ja, skulle akkurat si det samme. De har 11 mann i forsvar hele tiden og de går sikkert for en dødball-scoring. Ellers er Poll en forbanna idiot. Hleb og Gilberto har blitt felt 7-8 ganger av Tugay og Emerton, men Poll presterer å gi 1 gult kort til Blackburn. Pedersen tråkker på hælen til Eboue bakfra og Poll reagerer ikke! Han er tydeligvis mer opptatt av å "vise seg frem" enn å dømme! En god dommer roer ned situasjonene men Poll provoserer spillerne gang på gang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 baptista virka mer som en tam(!!) hamster enn noe udyr, headinga (om man kan kalle det ei heading) hans var jo en 'disgrace', og når har eg sett han hissig eller aggressiv i duellspillet? Nei, han har ikkje imponert meg, han må tilbake til Real, min dom er satt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 En helt ok kamp hittil. Dårlig start men ble nedre utover kampen.. Men; Veldig mye feilpasninger og slurv fra begge lag. Arsenal har vært nærmest, dette tar vi! Et spørsmål: Bortemål gjelds ikke her? Uansett om det er 0-0 eller 2-2 etter full tid vil det bli ekstra omgang? Eller? Lykke til meg 2. omgang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Så vidt meg bekjent gjelder ikke bortemål i omkamper. Edit: Liten leif. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 ganske sikker på at det bare blir forlenging uansett resultat om det blir uavgjort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Så vidt meg bekjent gjelder ikke bortmål i omkamper. Og etter hva jeg har forstått, ihvertfall ikke i FA Cupen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Hehe, la nå merke til at Denilson atter en gang spiller med uknyttede lisser. Forstår ikke hvordan han orker det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Eboue ut og Walcott inn! 3-5-2 ? :S Edit: Gilberto ned i midtforsvar og Gallas ut er det vel..? Clichy gjør seg klar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donaraz Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Der skal Tugay ha gult og dermed bli utvist! For en elendig pissdommer Poll er! Blir så frustrert! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Eboue ut og Walcott inn! 3-5-2 ? :S Wenger vil ha dette avgjort!! 3-4-3 Clichy for Traore Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Finfine skudd av baptista denne kampen! Lukter extraomganger allerede nå.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner6 Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Gallas har virkelis spilt seg opp! Den roen er imponerende. Håper han holder seg på beina resten av sesongen nå. Spennende at Wenger ser ut til å satse på seier innen full tid også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 For et trøkk vi holder nå..bare redd kontringer i mot.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ljungberg Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 hva skjer hvis det er 0-0 FT? ekstraomganger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Endelig fikk Dunn gult kort for en takling som i seg selv burde bli belønnet for rødt, i tillegg til flere andre taklinger som burde resultert i gult i dag. Nesten komisk at han ennå er på banen. Jepp, Ljungberg, det blir ekstraomganger om det ender 0-0 etter 90 minutter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ljungberg Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 hørtes ut som ett dumt spm, men aldri godt å vite, man elsker jo omkamper i england så ,. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Hehe, men tiden med flere omkamper er heldigvis over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donaraz Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Tror dette er Hlebs dårligste kamp i Arsenal-trøya. Han mister ballen hele tiden og virker ukonsentrert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.