Jump to content

2007.02.28 Blackburn Rovers B


ramsrud

Recommended Posts

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Forferdelig lite giftige spissar i dag. Baptista virker tung. Ali er positiv, han speler verkeleg med hjarta utanpå drakten. Diven/overspelinga var stygg men...

 

Har tru på dette i 2. omgang. Blackburn er fryktelig svake. Det virker som om dei går for 0-0 i kveld òg.

Link to comment
Share on other sites

Vi mangler det kreative leddet på midtbanen. Altså Rosicky eller Fabregas. Det fungerer rett og slett ikke uten dem. Ser at Denilson prøver, men han får det ikke helt til. [altså prøver seg som ballfordeler]. Men han klarer seg godt utenom. God i taklinger, og trør skikkelig til. Uredd og godt teknisk osv..

 

Ellers har Traore vært eksepsjonell! IGJEN!

Denne karen gleder jeg meg til å se mer av.

 

Stemplinga av Gamsten er stygg. Graver knottene sine inn i foten til Manu. Utrolig at han slipper unna uten noen ting.

 

Poll har jo generellt vært tragisk!

Straffene er helt klare, og det er helt utrolig å ikke dømme på dem.

Og OM disse situasjonene er straffer, så SKAL han gi dem gult kort for filming.. det er enten eller, det er ikke en mellomting der.

Ikke det at jeg mener at de filmet, men hvis Poll ikke mener at det er straffe, så må han jo mene at det er filming, og da er det gult kort.

 

Håper vi får det bedre til i andre omgang.. har vært ganske tannløst, og avslutningene er ikke bra. Skjerpings i midtbaneleddet og spissene, så går dette bra!

 

Senderos har vært bra også! Pottetett! Svært bra!

Link to comment
Share on other sites

Forferdelig lite giftige spissar i dag. Baptista virker tung. Ali er positiv, han speler verkeleg med hjarta utanpå drakten. Diven/overspelinga var stygg men...

 

Har tru på dette i 2. omgang. Blackburn er fryktelig svake. Det virker som om dei går for 0-0 i kveld òg.

 

Ja, skulle akkurat si det samme. De har 11 mann i forsvar hele tiden og de går sikkert for en dødball-scoring. Ellers er Poll en forbanna idiot. Hleb og Gilberto har blitt felt 7-8 ganger av Tugay og Emerton, men Poll presterer å gi 1 gult kort til Blackburn. Pedersen tråkker på hælen til Eboue bakfra og Poll reagerer ikke! Han er tydeligvis mer opptatt av å "vise seg frem" enn å dømme! En god dommer roer ned situasjonene men Poll provoserer spillerne gang på gang!

Link to comment
Share on other sites

En helt ok kamp hittil. Dårlig start men ble nedre utover kampen.. Men; Veldig mye feilpasninger og slurv fra begge lag. Arsenal har vært nærmest, dette tar vi!

 

Et spørsmål: Bortemål gjelds ikke her? Uansett om det er 0-0 eller 2-2 etter full tid vil det bli ekstra omgang? Eller? :P

 

Lykke til meg 2. omgang :P

Link to comment
Share on other sites

Endelig fikk Dunn gult kort for en takling som i seg selv burde bli belønnet for rødt, i tillegg til flere andre taklinger som burde resultert i gult i dag. Nesten komisk at han ennå er på banen.

 

Jepp, Ljungberg, det blir ekstraomganger om det ender 0-0 etter 90 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...