Jump to content

2007.02.28 Blackburn Rovers B


ramsrud

Recommended Posts

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Takk Senderos, for at du greier og tape andre kampen for oss på fire dager!!!får ei kløne....når tid skal du greie og spille en feilfri kamp???makan.....for en talentløs type....

 

hele laget suger idag, spesielt Hleb....men makan, Senderos, det er som og se på tufte og birkebeinerne og bambi på isen, alt på samme tid....hva gjør den mannen på vårt lag???holder ikke tippeliganivå eigang.....

 

Wengers dårligste kjøp, med tanke på antall kamper han har fått....Jeg har ikke ord lenger...ikke bare målet, men han dummer seg to tre andre ganger også idag....tør nesten si at jeg aldri har irritert meg så mye over en spiller på laget mitt før... :angry:

Link to comment
Share on other sites

To ting som stadig gjentar seg.

1. Vi tar ikke sjansene våre.

2. Det er ikke lett å snu et hangarskip og det kommer aldri til å bli det.

 

Vi har kampen og sjansene, men utnytter dem ikke. Så skjer det som oftest skjer i slike situasjoner.

 

Heller ikke i dag får vi det vi bør ha av mannen i svart.

 

Er vel bare å ønske Gamsten lykke til videre!!

Link to comment
Share on other sites

Dette svir på mange måter. Eneste positive i dette er at vi har mindre kamper å konsentrere oss om. Og det er det eneste. Skikkelig kjipt dette. Vi burde vunnet dette og hadde sjanser nok til å putte minst tre ganger, såklart klarer vi dette. Nå håper jeg det snart er slutt på alle Arsenals skader, også er det bare å glede seg til suspensjonene er over. Ser fram til PSV kampen, der skal vi får vår revansj!

Link to comment
Share on other sites

senderos sin feil igjen han blir brukt som rundigsbøyle. tolmodigheten min er over han må vekk . det er bedre med en middels jr spiller en han der :angry:

 

Synes det er urettferdig å laste Senderos for dette egentlig. Han er jo ingen høyreback!! Mens han spilte midtstopper synes jeg han gjorde en bra kamp. Blant Arsenals beste, faktisk, selv om det sier fint lite i en kamp som det her.

Link to comment
Share on other sites

Trenger noen minutter på å roe meg ned nå. Vi ble jo snytt for straffe denne kampen, også!

 

Arsenals uflaks fortsetter. Skader og urettferdige dømminger. Det er tøft å være Arsenalsupporter for tiden.

Det er nå man virkelig tenker over hvor mye man elsker klubben :angry:

Link to comment
Share on other sites

Oppsummering:

 

Gallas kan bli god å ha utover våren.

Senderos er ingen høyreback.

Ljungberg er ferdig Arsenal.

Baptista får ikke permanent overgang.

Traore er en lovende back.

 

Alex Hleb, du er en bra spiller, men idag var du helt rævva..

 

Nå må vi slå PSV, det blir årets viktigste kamp så langt..

Kunne ikke vært mer enig!! I natt må man sove i drakten!!

Link to comment
Share on other sites

senderos sin feil igjen han blir brukt som rundigsbøyle. tolmodigheten min er over han må vekk . det er bedre med en middels jr spiller en han der :angry:

 

Synes det er urettferdig å laste Senderos for dette egentlig. Han er jo ingen høyreback!! Mens han spilte midtstopper synes jeg han gjorde en bra kamp. Blant Arsenals beste, faktisk, selv om det sier fint lite i en kamp som det her.

Det hjelper så lite når han blir "finta" bort som en juniorspiller og det blir mål

Link to comment
Share on other sites

Takk Senderos, for at du greier og tape andre kampen for oss på fire dager!!!får ei kløne....når tid skal du greie og spille en feilfri kamp???makan.....for en talentløs type....

 

hele laget suger idag, spesielt Hleb....men makan, Senderos, det er som og se på tufte og birkebeinerne og bambi på isen, alt på samme tid....hva gjør den mannen på vårt lag???holder ikke tippeliganivå eigang.....

 

Wengers dårligste kjøp, med tanke på antall kamper han har fått....Jeg har ikke ord lenger...ikke bare målet, men han dummer seg to tre andre ganger også idag....tør nesten si at jeg aldri har irritert meg så mye over en spiller på laget mitt før... :angry:

 

Enig med deg at det er dårlig av Senderos i den sitasjonen. Men våre angrepsspillere skulle ha avgjort dette lenge før dette skjedde.

Link to comment
Share on other sites

Oppsummering:

 

Gallas kan bli god å ha utover våren.

Senderos er ingen høyreback.

Ljungberg er ferdig Arsenal.

Baptista får ikke permanent overgang.

Traore er en lovende back.

 

Alex Hleb, du er en bra spiller, men idag var du helt rævva..

 

Nå må vi slå PSV, det blir årets viktigste kamp så langt..

 

Perfekt oppsumert! Men for å være helt ærlig tror jeg vi må ha enda mer tålmodighet for Baptista! Tror kanskje han kommer etterhvert..

Link to comment
Share on other sites

Takk Senderos, for at du greier og tape andre kampen for oss på fire dager!!!får ei kløne....når tid skal du greie og spille en feilfri kamp???makan.....for en talentløs type....

 

hele laget suger idag, spesielt Hleb....men makan, Senderos, det er som og se på tufte og birkebeinerne og bambi på isen, alt på samme tid....hva gjør den mannen på vårt lag???holder ikke tippeliganivå eigang.....

 

Wengers dårligste kjøp, med tanke på antall kamper han har fått....Jeg har ikke ord lenger...ikke bare målet, men han dummer seg to tre andre ganger også idag....tør nesten si at jeg aldri har irritert meg så mye over en spiller på laget mitt før... :angry:

 

Hva med å tenke på alle sjangsene Arsenal hadde i dag? Et par skudd, haugevis av baller inni feltet, to headinger over etc. etc. Da kan vi si: "ååå , baptista bomma flere ganger, han er dritdårlig". OMG!!!!!! (herregud på nerdespråket)

Link to comment
Share on other sites

Oppsummering:

 

Gallas kan bli god å ha utover våren.

Senderos er ingen høyreback.

Ljungberg er ferdig Arsenal.

Baptista får ikke permanent overgang.

Traore er en lovende back.

 

Alex Hleb, du er en bra spiller, men idag var du helt rævva..

 

Nå må vi slå PSV, det blir årets viktigste kamp så langt..

 

Henger meg på denne. Unntatt kanskje det med Ljungberg synes jeg det oppsummerer kampen greit.

Link to comment
Share on other sites

Faen for en drittkamp.

Den mest tafatte midtbanen eg har sett m Arsenal i år,kan ikke fatte at Fabregas blir spart i den her kampen.

Hleb spilte en drittkamp og (Såpa)Senderos sko ikke spilt høyre,ellers va Senderos god.ÆÆÆÆSJ så kjedelig.

:angry:

Link to comment
Share on other sites

senderos sin feil igjen han blir brukt som rundigsbøyle. tolmodigheten min er over han må vekk . det er bedre med en middels jr spiller en han der :angry:

 

Synes det er urettferdig å laste Senderos for dette egentlig. Han er jo ingen høyreback!! Mens han spilte midtstopper synes jeg han gjorde en bra kamp. Blant Arsenals beste, faktisk, selv om det sier fint lite i en kamp som det her.

 

Laste og laste fru Blom. Når ting gjentar seg til det kjedsommelige er det ikke tilfeldig lenger. Spørsmålet er om det finnes en sterk medisin for dette.

Link to comment
Share on other sites

Fortjent.. ikke annet å si!

Dette er pisspreik. Blackburn kjemper og sabboterer men skaper null. Greit Arsenal ikke er bra men totalt sett langt bedre enn Blackburn!!

 

Dette er fortjent! Det står jeg ved!

Vi har rett og slett ingen god dag på jobben, og Senderos sprekker igjen, etter en ellers god kamp. Hleb spiller en svæært svak kamp, og Gilberto og Denilson har inget bra samarbeid. Spissene våre er totalt tannløse foran mål.. spesiellt Baptista..

 

Kjenner du det igjen?

 

Fortjent! DESVERRE!

Link to comment
Share on other sites

Keeper: Ingen ting Manuel A. kunne gjøre på målet. Spiller en grei kamp, med svært lite å gjøre.

 

Forsvar: Spiller bra store deler av kampen, men mye "rust" i de bakerste skruene. Senderos spiller bra til det 88. min, hvor han gjør en dårlig jobb. Clichy med et greit innhopp, Gallas forsatt mye å forbedre.

 

Midtbane. Ljungerg var vell midtbanens beste, selv om han ikke var topp. Skulle muligens hatt straffe? Hvertfall frispark. Denilson spiller en OK kamp, men mye slurv hos han, som hos alle andre. Gilberto var usedvanlig drålig, og Hleb spillte skandaløst. Ikke venn med ballen i det hele tatt, mye feil å sette på han.

 

Spiss: Ali. og Baptista gjør en ok match på topp. Baptista burde scort på headingen i første omgang, og Ali. burde ikke detti så lett i duellen med Friedel.

 

Konklusjon: Altfor mye feil og slurv i hele laget. Få spillere spiller en godtjent kamp. Skulle vært mål i første omgang, men helt fortjent seier til Rovers!

 

Enda en sessong uten medalje.. Ikke PL, ikke FA-Cup, ikke Ligacup, og tror heller ikke noe på CL! Dessverre!

Link to comment
Share on other sites

SELG NUMMER SEKS, PHILLIPE SENDEROS!

Jeg driter i om at han er 3.valg og ditt og datt, men det nytter ikke når han blir syndebukk gang på gang!

 

Senderos skal ikke få hele skyda for hele Arsenal spilte ræva!

Men som sagt tusen ganger før han er alt for treig! Har ingenting i Arsenal å gjør!

 

 

WENGER! SELG SELG!!!!!!!!!!!! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Takk Senderos, for at du greier og tape andre kampen for oss på fire dager!!!får ei kløne....når tid skal du greie og spille en feilfri kamp???makan.....for en talentløs type....

 

hele laget suger idag, spesielt Hleb....men makan, Senderos, det er som og se på tufte og birkebeinerne og bambi på isen, alt på samme tid....hva gjør den mannen på vårt lag???holder ikke tippeliganivå eigang.....

 

Wengers dårligste kjøp, med tanke på antall kamper han har fått....Jeg har ikke ord lenger...ikke bare målet, men han dummer seg to tre andre ganger også idag....tør nesten si at jeg aldri har irritert meg så mye over en spiller på laget mitt før... :angry:

 

Pisspreik!

 

Senderos gjorde en knallmatch hvis man ser bort i fra målet. Hele laget var jævli dårlige i dag. Denne kampen (som de fleste andre) tapte HELE laget. INGEN gjorde det de skulle og ingen kan komme her å si at Senderos eller Poll tapte denne kampen for oss.. for det klarte vi fint selv.

 

94% feilpasninger og ineffektive på våre sjanser, da vinner man ikke fotballkamper.. jeg håper Wenger snur trenden til PSV-kampen, hvis ikke så er dette enda en sesong uten sølvtøy.

 

Det var bra av unggutta og komme til CC-finalen, men er på tida at de "etablerte" også viser hva dem duger til.

 

Man vinner og taper som et lag!

 

Og NEI: det var ikke straffe!!

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg at det er dårlig av Senderos i den sitasjonen. Men våre angrepsspillere skulle ha avgjort dette lenge før dette skjedde.

 

Det er nok her problemet ligger ja! Hvor mange ganger har vi ikke opplevd at motstanderne har hatt en keeper av verdensklasse i mål? Mange brente muligheter som vanlig.

 

Men Senderos gjør en grov feil..

Link to comment
Share on other sites

Er skikkelig frustrert nå. Poll er en ubrukelig dommer. Blackburn spiller ultradefensivt på sin egen hjemmebane. ( Hva er gøy med å spille sånn fotball) Wenger plassere stakkars senderos på høyreback, når Arsenal må presse. Samtidig som så og si alle spiller under pari. Dette var kjipt, men på dagen i dag var vi ikke bedre.

Link to comment
Share on other sites

Kunne absolutt vunne denne kampen. Men besluttsomheten foran mål er ikkje til stede.

 

Verken Ali eller Beast har det som trengs.

 

Eit lyspunkt, og det var å sjå Gallas tilbake. Når Kolo kjem tilbake fra suspensjon bør ikkje Senderos vere i startelleveren.

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen så mye som antyder at det er Senderos sin feil at vi tapte, bør de stenges ute fra forumet umiddelbart!

 

Hleb var laaangt under pari, Poll forstod jeg meg ikke på, småskader hele kampen igjennom. Nei, dette skulle vi avgjort på Emirates!

 

Senderos var strålende i dag. Vår beste helt klart! Makan til ro og det lyste sikkerhet av ham. Når han spilte midtstopper, vel og merke. Skjønner ikke helt hvorfor han ble satt ut på back, måtte da ha vært bedre med Gallas der. Men han hadde ett bra innlegg. Gjorde det ok på backen.

 

Selvfølgelig scorer Blackburn på slutten og selvfølgelig er det McCarthy som var helt håpløs etter at han kom inn.

 

Nei, nå MÅ PSV slås. Hvis ikke er jeg redd dette betegnes som en fiaskosesong.

Link to comment
Share on other sites

SELG NUMMER SEKS, PHILLIPE SENDEROS!

Jeg driter i om at han er 3.valg og ditt og datt, men det nytter ikke når han blir syndebukk gang på gang!

 

Senderos skal ikke få hele skyda for hele Arsenal spilte ræva!

Men som sagt tusen ganger før han er alt for treig! Har ingenting i Arsenal å gjør!

 

 

WENGER! SELG SELG!!!!!!!!!!!! :angry:

 

 

Dette er jeg uenig i..

 

Senderos gjorde en bra kamp idag som midtstopper (det han opprinelig er)

 

Dersom du har litt peiling på fotball og ser målet i repetisjon oppdager du at Gilberto som 2. forsvarer er altfor langt unna Senderos. Gilberto må dra seg tettere mot Senderos og tette det rommet benni løper inn i.

 

Målet er like mye Gilberto sin feil samtidig som det er et drømmetreff..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...