Korslundinho Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Kan ikke huske at vi har hatt en sesong med så mange skader.. Forrige sesong synes jeg det nesten var verre. HUsker godt jeg var nervøs som f... foran Real Madrid-kampen. Ikke fordi vi ksulle møte Madrid, men da jeg så forsvarsrekka; En fersk Eboue - Kolo - En Senderos som ikke hadde gjort mye bra i det siste - En Flamini som akkurat hadde blitt satt på venstrebacken. Men herregud så bra det gikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 denne kampen tror eg kår som kniv i varmt smør eg håper denilson får starte sammen med di''store'' guttene 3-1 til arsenal 2 av henry og et av gilberto lykke til alle sammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekkiry Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Dagens nyheter sier at Henry, Rosicky og Clichy er mest sannsynlig ute for denne kampen. Dette sies forran kampen "The Arsenal manager could be without as many as 10 first-team players and, as a result, may take some of his ‘Carling Cup youngsters’ to Ewood Park." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Håper på dette laget, hvis ikke Hoyte, Clichy og Flamini blir klare: Almunia Eboue-Gallas-Senderos-Traore Hleb-Denilson-Gilberto-Freddie Baptista-Ali Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekkiry Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Tror faktisk Wenger satser på Djourou og Gallas. Tipper Senderos får hvile fra Helgen. Håpende Lag : Almunia Eboue Gallas Djourou Traore/Clichy Hleb Denilson Gilberto Ljungberg Baptista Aliadiere/Adebayor (hvis F.A lar han spille) Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Tror faktisk Wenger satser på Djourou og Gallas. Tipper Senderos får hvile fra Helgen. Håpende Lag : Almunia Eboue Gallas Djourou Traore/Clichy Hleb Denilson Gilberto Ljungberg Baptista Aliadiere/Adebayor (hvis F.A lar han spille) Djourou er faktisk skada han også :/ hvordan blir egentli laget i dag ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Almunia Eboue-Senderos-Gallas-Clichy Hleb-Gilberto-Denilson-Ljungberg Baptista-Aliadiere en god mulighet ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wenger Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Almunia Eboue-Senderos-Gallas-Clichy Hleb-Gilberto-Denilson-Ljungberg Baptista-Aliadiere en god mulighet ? ikke hvis eboue er suspandert og clichy ikke er frisk nok:S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Mimrer tilbake til 98 og Anelkas scoring via stanga, mot nettopp Blackburn: Angående kampen, så er jeg optimist. Tror vi vinner, kanskje etter e.o. Seiersmål av Jeremie idag Link to comment Share on other sites More sharing options...
baptista# Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Arsenal kan sikker bare legge sei ned å sove denne kampen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Dette blir hardt med tanke på alle skadene, og et heltent Blackburn. Jeg tipper dette laget: -----Almunia------ Djourou--Gallas--Senderos--Clichy(Traore) Theo----Hleb---Gilberto---Freddie ---------Ali--------Baptista----- Benk: Lehmann, Connolly, Traore(Clichy), Denilson, Randall. Off, liker ikke dette laget:P Men vi er maks uheldige idag, med skader og suspensjoner. Er Eboue nå suspendert? Hvis nei, så spiller han. Uansett håper på seier idag, men er i skeptiske laget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetland Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Må nesten endre lagoppsettet mitt nå som me fekk så store skadeproblem. Har likevel tru på seier. 1-0 til Arsenal med desse 11: Almunia Eboue - Gallas - Senderos - Traore Hleb - Gilberto - Denilson - Ljungberg Aliadiere - Baptista Går for Ljungberg som matchvinnar med Ali som servitør.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Dette blir vanskelig! Vi har mange spillere ute, og Blackburn er inne i en god periode. Tror laget blir: Almunia Eboue - Gallas - Senderos - Clichy Hleb - Gilberto - Denilson - Ljungberg Aliadiere - Baptista Når jeg tenker over det så er det egentlig ikke så galt, men det er ikke på topp. LYKKE TIL GUTTER!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Tror laget blir: Almunia Eboue - Gallas - Senderos - Clichy Hleb - Gilberto - Denilson - Ljungberg Aliadiere - Baptista Håper nesten Walcott får sjansen foran Ljungberg, for jeg tror han virkelig er på offensiven nå. Han trenger også en god følelse nå før skadeavbrekket sitt. Kan vel også hende Clichy blir erstattet av Traore, avhengig av foten til førstnevnte. Eboue godtok ikke tre kampers suspensjon som han ble tilbudt, og er dermed spilleklar i kveld. Han hadde vel ikke mye valg når han ble tilbudt en sånn avtale i en sånn skadesituasjon. Ikke veldig optimistisk, men det er et slagkraftig lag vi stiller med. Vi kommer nok til å møte et langt bedre Blackburn-lag enn forrige gang, og vi klarte jo ikke å mobilisere nok da... Tror Aliadiere, Ljungberg og Baptista er viktig for oss i dag. Er vel de tre som først og fremst er i stand til å score mål for oss... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 sakset fra BBC: * 24 Almunia * 27 Eboue * 06 Senderos * 10 Gallas * 45 Traore * 13 Hleb * 15 Denilson * 19 Silva * 08 Ljungberg * 30 Aliadiere * 09 Julio Baptista Substitutes * 21 Poom, * 22 Clichy, * 32 Walcott, * 31 Hoyte, * 43 Randall Blackburn * 01 Friedel * 07 Emerton * 21 Samba * 06 Nelsen * 22 Warnock * 11 Bentley * 05 Kerimoglu * 15 Mokoena * 12 Pedersen * 09 Nonda * 27 Derbyshire Substitutes * 13 Enckelman, * 03 Khizanishvili, * 10 McCarthy, * 19 Dunn, * 30 Roberts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Rykter på Arseblog skal ha det til at det er 16 år gamle Gavin Hoyte på benken og ikke Justin. Edit: Sky viser nå at det faktisk er Gavin på benken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Syns vi fortsatt stiller et bra lag selv om vi har mange ute. Det sier vel noe om Arsenal-stallen, men det er klart vi er ganske så svekket her. Viktig at midtbanen har dagen for at dette skal lykkes og ikke minst spissene må sette sjansene. Blir særdeles imponert om vi vinner, selv om jeg må innrømme at jeg tviler litt. Uansett..tipper 2-1 til oss etter ekstraomganger Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Kjekt at Randall og Gavin Hoyte er på benken idag.. Muligens får de ikke spilletid, men uansett et steg oppover! Tror enda på seier idag, selv om mange ute! Aliadiere kommer til og herje med Friedel og forsvarerene til Blackburn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetland Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Hadde vært gøy om Gavin og/eller Randall hadde fått prøvd seg. Kanskje dersom me leiar med eit par mål, slepp Wenger dei til? Som Caribo seier, stiller me fortsatt me eit bra lag. Skal vere godt nok til å slå Blackburn ihvertfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner6 Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Rykter på Arseblog skal ha det til at det er 16 år gamle Gavin Hoyte på benken og ikke Justin. Edit: Sky viser nå at det faktisk er Gavin på benken. 39 Gavin Hoyte. Tøft. 16 år? Kan bli vel tøft? Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Dommeren er Poll... Et lite spm: Hvordan uttaler man Traore? Hører komentatoren sier "Tra-ore" men jeg sier "Traore" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donaraz Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Helvetes Pedersen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner6 Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Gamsten slipper kort for den....Flott ja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Dommeren er Poll... Et lite spm: Hvordan uttaler man Traore? Hører komentatoren sier "Tra-ore" men jeg sier "Traore" ? har hørt noen som sier "traor" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Han er fransk så ville tro Traår er mest riktig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.