Jump to content

2007.02.28 Blackburn Rovers B


ramsrud

Recommended Posts

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Ikke til å tro!

 

Blackburn klarer det selvsagt på en av sine få muligheter, mens Arsenal på sin side ikke klarer å omsette sine muligheter. Når vi gjør denne feilen i over to kamper, så kan vi rett og slett takke oss selv.

 

Ellers fortjener Poll mye ros for god dømming!

Link to comment
Share on other sites

Vinner vi ikke og ryker mot PSV vil jeg kalle denne sesongen en katastrofe. Greit at vi spiller oss frem til ligacupfinale med juniorene, men det holder ikke.

Ikke for en klubb som kaller seg stor og liker å sammenligne seg med manure og pool.

 

Og hvor skadet er egentlig våre skadede spillere? Hadde de spilt om det hadde vært en "viktigere" kamp?

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til Blackburn og Poll. Sitter med en følelse av deja vu? Det er liksom sånt som bare må skje med Arsenal...

Link to comment
Share on other sites

Senderos selger seg alt for lett!!! Men ellers har han spilt en bra kamp.. Hvorfor spiller ikke Gallas høyre isteden? :P

Kampens aller ALLER største mysterium. Hvordan i alle ALLE dager er det mulig for Wenger å plassere Senderos på høyre back???!!?? Jeg vil gå så langt som å si at den gamblinga kosta oss kampen.

Link to comment
Share on other sites

Pinlig. Det er alt jeg har å si. Vi slår 90% av alle pasninger til motspillere og bommer på det lille vi har. Da kan vi ikke forvente mer, selv om Blackburn ikke har mer enn 2 skudd på mål. Pinlig

 

Klart vi kan forvente mer. Vi kan forvente en dommer som ikke tillater drapsforsøk og konstant sabotasje av spillet.

Link to comment
Share on other sites

Me setter ikkje sjangsane og får som fortjent. Om ei veke har me mest sannsynleg ingenting igjen å spele for i årets sesong. Det blir å sjå fram til neste.

 

Når det gjeld 2. omgangen i dag er det noko av det verste eg har sett av Arsenal i år med unntak av SU-kampen. Denilson, Gilberto, Baptista og Hleb har ein forferdelig 2. omgang, og gir bort ballen altfor ofte. Ekstremt skuffa nå. Hadde faktisk trua på dette.

Link to comment
Share on other sites

Poll dømmer helt vilt gang etter gang. Utrolig at denne mannen får fortsette, men totalt sett så er det ikke han som avgjør dette. Men det er uansett fantastisk irriterende.

 

Senderos gjør en knallkamp, men er håpløst treg og keitete på målet. Historien gjentar seg altså. God kamp men avgjørende feil.

 

Ellers hviser vel denne kampen at Baptista vel er ferdig i Arsenal etter sesongen. Hleb har en hårreisende kamp og Aliadiere er vel ikke nær ballen i 2 omgang men jobber bra i 1. Denilson kom vel også litt ned på jorden.

 

Blackburn spiller real møkka fotball og lykkes med dette. Ikke rart det er ledige seter og de må dumpe prisene. Slenger meg på Fabregas sine kommentarer til Hughes.

Link to comment
Share on other sites

Og hvem blir finta til skogs når målet kommer? Jo, Senderos, hvem ellers.

 

Han spiller en godkjent kamp ellers på grunn av 0 motstand fra Blackburns angrep. En vanskelig situasjon = hadebra! Begynner å bli lei av at han er involvert i avgjørende situasjoner når vi taper.

 

Hleb spilte vel til en svak 2'er i dag. Sterkt.

Link to comment
Share on other sites

Og hvem blir finta til skogs når målet kommer? Jo, Senderos, hvem ellers.

 

Han spiller en godkjent kamp ellers på grunn av 0 motstand fra Blackburns angrep. En vanskelig situasjon = hadebra! Begynner å bli lei av at han er involvert i avgjørende situasjoner når vi taper.

 

Hleb spilte vel til en svak 2'er i dag. Sterkt.

 

Kunne godt vært noen andre. En finte er en finte. Noen ganger funker finta, andre ganger ikke. Senderos ditt, Senderos datt. Sånn er livet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...