Jump to content

2007.02.28 Blackburn Rovers B


ramsrud

Recommended Posts

Baptista:

La nå gutten få litt tid på seg. Hverken Henry, Pires eller Bergkamp var noe tess i starten av sine Arsenal-karrierer. Julio har vist i perioder at han duger, og det vet også Wenger. Godt å se at Arsene er litt mer tålmodig enn enkelte av dere her inne... Tålmoighet er en dyd, folkens :angry:

 

Senderos:

Vel, det får da være måte på tålmodighet... Senderos har vel vist at han rett og slett ikke holder mål. Slurvete klareringer, treg og en utrolig evne til å være feilplassert til enhvertid. Mangler stort sett alt en midtstopper i verdensklasse bør ha. Mulig Wenger ser noe i den gutten jeg ikke gjør.

 

Men det er nå en gang min mening, og hvem i alle dager bryr seg om den...? :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Read my friend :angry:

Endra kraftig mening i hvertfall :P

Gode tider ;) Men da trodde jeg Baptista ville bli noe, nå er det bare fjerne forhåpninger. Jeg "hater" enna Reyes, men han presterte mye bedre en hva the Beast har gjort til nå. Julio kommer aldri til å score i seks ligakamper på rad. Jeg hadde store forvetninger til Reyes første gang da jeg var på Highbury, og så debuten mot City. Reyes beviste heller ikke totalt sett at han var god nok for Arsenal, men bedre enn Baptista dessverre. Så å hente spillere fra Primera er ikke så veldig lurt! Og siste setning i forrige post: Vil heller se Reyes filme og overspille på bakken, enn at Baptista bommer på (nesten) åpent mål med hodet som igår.

Link to comment
Share on other sites

Vil heller se Reyes filme og overspille på bakken, enn at Baptista bommer på (nesten) åpent mål med hodet som igår.

 

Helt uenig.

 

Vil heller ha en Baptista som kjemper for å bli bedre, for å aklimatisere seg til London og England som et sted å bo, enn en Reyes som gjorde alt i sin makt for å komme seg vekk fra Arsenal og England.

 

Baptista prøver, Reyes var en liten sutreunge og kan for min del selges til FFK for 21,50,- så lenge han ikke kommer tilbake. :angry:

 

(Jada, off-topic.. men måtte bare få sagt det)

Link to comment
Share on other sites

Wow, her er min første innlegg ja..

 

Her føler jeg at det er masse personangrep på spillere som Senderos og Baptista.. Greit at de rota det til og gjorde feil,men de er da arsenalgutter for det..

Selv Baptista når han trener med arsenal og spiller med arsenaldrakta så er han en del av arsenallivet vårt og da er det vår plikt å støtte de uansett. Selvfølgelig kan man komme med kritikk, men det er da grenser. Å hyle ut SELGSELGSELG når en spiller gjør tabber er noe yidsene gjør, og på det nivået er ikke vi...

Vi skal støtte gutta våres ellers er vi ikke skikkelige goonerfan!

That's just my oppinion!

Link to comment
Share on other sites

Wow, her er min første innlegg ja..

 

Her føler jeg at det er masse personangrep på spillere som Senderos og Baptista.. Greit at de rota det til og gjorde feil,men de er da arsenalgutter for det..

Selv Baptista når han trener med arsenal og spiller med arsenaldrakta så er han en del av arsenallivet vårt og da er det vår plikt å støtte de uansett. Selvfølgelig kan man komme med kritikk, men det er da grenser. Å hyle ut SELGSELGSELG når en spiller gjør tabber er noe yidsene gjør, og på det nivået er ikke vi...

Vi skal støtte gutta våres ellers er vi ikke skikkelige goonerfan!

That's just my oppinion!

 

Selvfølgelig skal vi søtte spillerne våre, men det er da lov å diskutere og kritisere for det :angry:

Link to comment
Share on other sites

Joda, selvføgelig.. Men så lenge kritikken forblir saklig og konstruktiv så er det hjertlig velkommen, og her var det selgselgselg og han er feit og greier.. Skjønner godt at man blir irritert, og man skriver ting man ikke helt mener i øyeblikkens glød. Har vært inne på TV forumet mang en gang og grått av latter av det de sier der inne.. Og det de sier nesten hele tiden er selg ditt, datt er ræva. uten å komme med no vettugt å si.. Kritisere våres spillere er greit, men å ha en nesten lynsjstemning er bare gæli.. Spesielt mot senderos som har mye å lære ja, men fremdeles er så god så god.. Han minner meg veldig på Mr Arsenal Tony Adams sjøl, som ikke var verdens raskeste men va flink til å lese situasjoner, for at Senderos ska komme dit så må han gjøre feil og lære av dem og det mener jeg at han har gjort!

 

Litt lang svar på den lille linjen din, heheh..;):ph34r:

Link to comment
Share on other sites

 

Men det er nå en gang min mening, og hvem i alle dager bryr seg om den...? :ph34r:

Det var faktisk en i går kveld som var uenig så mye i min mening at han kalte meg idiot!

Så ikke si det! ;)

 

jepp, og vi var flere som tenkte det uten å skrive det

Link to comment
Share on other sites

En katastrofalt dårlig opptreden av Arsenal. Jeg har aldri før hatt det så jævlig når jeg har sett på en fotballkamp,kvalmt. Enormt evneveikt av Senderos å selge seg så lett mot McCarthy der på slutten. Når du som høyreback har en høyrefotet spiller kommende mot deg skal man skråstille utover i og med at det er veldig vanskelig for McCarthy å gjøre noe på utsiden av Senderos. Isteden støter Senderos ut i en håpløs manøver som gjør at vi ryker ut av FA-cupen. Nå synes jeg Senderos skal selges, og det fortere enn svint. Eller vi kunne kanskje først leid han ut, skjønt otensialet til å bli stor kanskje er der. Gilberto burde oså vært tettere i sikringen å den avgjørende situasjonen. Hadde det vært Toure eller Gallas hadde vel de vært tettere i sikring fordi de kjenner godt til Senderos sine håpløse egenskaper i en sånn situasjon.

 

Forøvrig jævlig bra gjort av Arsenals støtteapparat å få skadet 4 sentrale spillere på en uke de ikke spilte noen kamper(Rosicky,Henry,Clichy og Fabregas). jeg har lenge ment at det er kun tilfeldigheter som har gjort at ManU så og si ikke har hatt skader i år mens vi heletiden har hatt minst 5 på skadelisten. Nå begynner jeg å lure på dette. Hadde vi vært like gode som ManU på det medisinske(Eller heldigere) tror jeg vi kunne vunnet ligaen uten store problemer i år, men sånn går det altså ikke. Påfallende at det er så sinnsykt mange strekkskader(Spesielt lysken), noe som kanskje kan sees i sammenheng med altfor dårlig forebyggende trening for slike skader.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...