Jump to content

2007.02.28 Blackburn Rovers B


ramsrud

Recommended Posts

Vi taper fortjent. Hvorfor? Jo fordi vi er dårlige bak, dårlige på midten og dårlige foran. Noen spillere var enda dårligere enn andre. Dette kan da ikke være så vanskelig å forstå. Hele laget, vel med unntak av Almunia sansynligvis, gjør stort sett en rævva kamp. Noen dypere analyse trenges ikke.

 

Uenig! Synes de etablerte spillerne (minus Hleb!!!) går foran, mens de unge svikter! Almunia, Gallas, Ljungberg og til dels Baptista får godkjent av meg. Senderos og Clichy må nok ta skylden for målet imot.

 

Nå har vi 4 plassen og en liten mulighet i mesterligaen igjen... Virker som vi har satt oss litt på dette nivået?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Vi taper fortjent. Hvorfor? Jo fordi vi er dårlige bak, dårlige på midten og dårlige foran. Noen spillere var enda dårligere enn andre. Dette kan da ikke være så vanskelig å forstå. Hele laget, vel med unntak av Almunia sansynligvis, gjør stort sett en rævva kamp. Noen dypere analyse trenges ikke.

 

Uenig! Synes de etablerte spillerne (minus Hleb!!!) går foran, mens de unge svikter! Almunia, Gallas, Ljungberg og til dels Baptista får godkjent av meg. Senderos og Clichy må nok ta skylden for målet imot.

 

Nå har vi 4 plassen og en liten mulighet i mesterligaen igjen... Virker som vi har satt oss litt på dette nivået?

Akkurat den siste setningen der er meget vesentlig. Det er utrolig skummelt hvis man faller til ro med at CL plass er målet og vi er fornøyd fordi vi har masse talenter og unge spillere som "vinner PL om noen år"

 

Vi har ingen garanti for at disse unge spillerne faktisk går frem å vinner PL i ett 2-3 års perspektiv.

Link to comment
Share on other sites

Det som bekymrar meg er at vi liksom skal vere det best spelande og mest offansive laget i England, medan realitetane er at vi knappast scorar mål... eit mål på fire kampar er ikkje mykje å heise flagget for.

 

Enkelte skyldar litt på dårlig effektivitet, men det er å tøye sanninga ein del. Vi skaper lite klare sjansar, (var det meir enn 1-2 i går??) vi spelar ein type fotball som er utrulig innefektiv, og skal eg vere ærleg, ikkje har vore spesielt pen å sjå på heller i denne sesongen. (det har etter mi meining vore fleire kjedelige arsenal kampar i år enn på mange sesongar!). Det er faktsik slik at vi etter mi meining lever på eit rykte som for øyeblikket er bedre enn fortent.

 

Vi er svake bakover. Måten å spele på offansivt skaper store problem for å skape ein ordentleg struktur bakover, noko som gjer at det er for lett for motstandaren og etablere eige spel.

 

Vi er ferd med å bli eit lag som ikkje er bedre enn ein 4. plass kvart år. Pr. dags dato har united bedre topp spelarar enn oss (ronaldo har vore bedre enn henry, scholes bedre/jamnare enn fabregas, ferdinand/vidic bedre/jamnare enn kolo)og eit bedre lag (meir balansert lag, og ikkje minst mykje meir rutine og samspel, samtidig som uendeleg mykje bedre struktur. vi har eit bedre teknisk nivå, noko som vi vel har fått full utelling for mot united i år ( heldigvis :D ) Chelsea er nok hakket over oss, og det skulle berre mangle, men igjen er det svært mykje struktur, pluss at dei beste spelarane på chelsea har vore betre enn våre i år, spesielt Drogba kontra Henry. Pool er vel laget vi bør vere bedre enn, men som vi ikkje er for tida. Vi har stort sett bedre spelarar enn pool, men alikevel er nok laget og kollektivet pool vesentleg bedre enn oss.

 

Da står det igjen at vi konkurrer med lag som Bolton, Pmouth, Scum, everton osv.... Vi er heldigvis betre en desse, men vi ser at kvar kamp mot desse laga er ein slite kamp mot godt organiserte lag. Wenger har lagt seg på ein spele stil som er utrulig krevande og utrulig lite effektiv. Han har dei siste åra nærmast fjerna kontrings aspektet ved stilen vår, og vi minner meir og meir om ein dårlig versjon av Colombia sitt landslag på 90 - talet.... Eg trur at Wenger er for naiv i sin måte å spele fotball på. Måten Wenger spelar på nå er ein slik måte ein spelar med unge spelarar der målet er å utvikle gode fotballspelarar. Alle kan sjå at han lykkast med dette, men dette er ikkje ein måte å spele fotball på, der du hentar med deg bøtta heim.....

Link to comment
Share on other sites

Til alle dere som sier Senderos var vår bestemann igår.Åssen kan dere si sånnt, mannen var direkte skyld i baklengsmålet, Benni snur seg og vips så er han forsvunnet vekk, og den andre store nestensjangsen blackburn fikk igår, ett innlegg fra siden som han nesten greier og kløne i mål, tenker på den situazjonen midt i andre omgang, hvor det kommer ett innlegg fra høyre, når han har en spiller bak bak seg, i stede for og beine ballen vekk, vet ikke hva han prøver på, men bare tilfeldigheter som gjorde at det ikke ble mål der. Og alle oppspill som han header direkte til en motstander, Kolo og Gallas, og Djourou når han spiller, de har litt mer kontroll på avklaringer og greier i mye større grad og treffe medspillere når de tar imot lange oppsill, mens Senderos neste alltid header den til en motspiller. Kan ramse opp igår, med sleivspark, hopper opp en meter unna ballen og prøver og klarere, på etterskudd og treg, og dirkete innvolvert i baklengsmålet, han var også den nærmeste innvolverte i begge baklengsmålene mot Chelsea på søndag. Tror det eneste gode han gjorde igår var og bryte ett gjennomspill. Og ja han var ikke vår dårligste, det vil jeg si var Hleb og Gilberto, sammen med resten av laget. En mildt sagt ræva kamp av gjengen. Kan nok forklares med at det er en del skader og ett veldig tett program om dagen.

Får bare håpe at trende snur snart. etter min meneing var Gallas vår bestemann igår, han kan bli utrolig viktig i sesonginnspurten.

 

Men i det hele tatt og si at Senderos er banens beste virker bare som medlidenhet. Han har fått såpass mange sjangser på og vise seg tillitten verdig, men det virker som om det alltid skjer ett eller annet rundt han. Og jeg mente akkurat det samme ifjor når han spilte, han har egentlig aldri imponert meg, og er vårt svakeste ledd når han spiller. Kan sikkert skylde på manglende selvtillit osv, men han er for treg, og ikke veldig plasseringsdyktig heller.

 

Tøys! Nå må du få med deg øynene! Du sier du kan ramse opp det dårlige han gjorde fra kampen i går. Gjør det!

 

Senderos imponerte meg stort i går. Han headet faktisk ikke tilbake til motstanderen, men forsøkte å finne medspiller! Noe han har hatt en tendens til å ikke gjøre i foregående kamper.

Å si at det eneste han gjorde bra i går var å bryte ett tilbakespill, vitner om dårlig fotballforståelse og vurderingsevne. Og den situasjonen midt i andre omgang er faktisk helt bevisst fra sveitseren! Og, som jeg tror noen har nevnt før, linjesettinga i forsvar er mye bedre når Senderos spiller. Han er nødt til å stole på de tre andre på grunn av hans mangel på fart. McCarthy gikk vel i offside tre ganger på de 25 minuttene han spilte? Det eneste han gjorde bra var å score, etter at Senderos hadde tatt ham ut av kampen når Senderos spilte midtstopper.

 

Og ja, det er Gilberto som må ta skylden for målet til Benni. Makan til dårlig andreforsvarer! Verken Eboue, Clichy eller en annen back ville kunnet stoppet Benni der. I hvert fall ikke på lovlig vis.

Jeg så bare ett sleivspark fra Senderos igår, og det var med en gang han hadde blitt satt ut på back. Kun en gang. Han hadde også et nydelig innlegg på slutten!

 

Jeg er så lei av at folk ser etter alle mulige grunner for å hakke på Senderos. Alt mulig blir brukt mot ham. Til og med når han er banens beste blir han dømt nord og ned og solgt på flekken.

 

Senderos - vår nye Adams!

 

Forresten, han er bare 22 år gammel. Ikke glem det.

Link to comment
Share on other sites

Tåpelig å skylde på at Senderos' feil kommer av at han ble satt ut på back. En midtstopper kunne like godt fått den situasjonen, og føler meg ganske sikker på Toure, Eboue, Gallas, Traore, Hoyte, Clichy eller Djourou hadde klart å balansert seg mot McCarthy og gitt han motstand. Senderos viser at han ikke eier verken balanse eller fart. Og en dårlig pasning kan vel ikke unnskyldes ved at man spiller back istedet for stopper? Senderos har ikke pasningsfot uansett. Jeg er enig med Canal+'s kommentator (husker ikke navnet, men det er ikke Haugen, Allsaker eller Fredheim): Det er vel bare Wenger som ser potensiale i Senderos.

 

Senderos - vår nye......nei finner ingen på hans lave nivå. Cygan og Stepanovs er bedre.

Link to comment
Share on other sites

Tåpelig å skylde på at Senderos' feil kommer av at han ble satt ut på back. En midtstopper kunne like godt fått den situasjonen, og føler meg ganske sikker på Toure, Eboue, Gallas, Traore, Hoyte, Clichy eller Djourou hadde klart å balansert seg mot McCarthy og gitt han motstand. Senderos viser at han ikke eier verken balanse eller fart. Og en dårlig pasning kan vel ikke unnskyldes ved at man spiller back istedet for stopper? Senderos har ikke pasningsfot uansett. Jeg er enig med Canal+'s kommentator (husker ikke navnet, men det er ikke Haugen, Allsaker eller Fredheim): Det er vel bare Wenger som ser potensiale i Senderos.

 

Senderos - vår nye......nei finner ingen på hans lave nivå. Cygan og Stepanovs er bedre.

Skal Senderos ha pasningsfot da? Og nei, ingen av de andre forsvarerne ville stoppet McCarthy. Det føler jeg meg ganske sikker på. Senderos kommer i fart ned langs siden, da er det rett og slett umulig å stoppe en spiller som skjærer inn. Men så kan du jo si at Senderos havnet i den situasjonen pga den dårlige farten hans. Der kommer vi inn på Wengers taktiske vurderinger. Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor Gallas fortsatte i midtforsvaret.

En dårlig pasning kan unnskyldes ved at man spiller back, i hvert fall når vi snakker om Senderos som er rein midtstopper og midtstopper "av den gamle skolen". Stor, sterk og kompromissløs med sine styrker i duellspillet. Har han spilt back før i det hele tatt? Uansett, jeg håper vi slipper å se Big Phil utsettes for sånne håpløse valg fra Wengers side.

Link to comment
Share on other sites

Makkverk var ende til annen!!!

 

l

Laget skriker etter en målscorer. Det bør bli første prioritet når Arsenal skal handle i sommer.

 

Igår var det svakt over hele fjøla.

Ljungberg er ferdig på dette nivået. Håpløst tempoproblemer.

Aliadiere: Var han på banen i 2.omgangen?

 

Gilberto og Denilson hadde flere feilpasninger enn det er mulig å innbille seg, og Hleb var sikker syk!!?

 

Senderos......vel har han noen fremtid i en klubb som tar mål av seg å vinne CL?

 

Baptista; Wenger skal være glad han har returrett på denne varen.

 

Tenker du var hissig i godstolen i går, Oskar! :D

Link to comment
Share on other sites

Senderos har spilt back før ja. Både venstre og høyre. Han kom fra Luzerne(?) som Midtstopper/Høyreback på CVn.

 

Senderos skal ha pasninsgfot. Er man fotballspiller for Arsenal og tjener mange hundre tusen kroner, skal man klare å slå en pasning. Pasninger er grunnleggende i fotball. Selv om man er midtstopper. Særlig når man spiller for Arsenal der pasningsspillet er i fokus, og ballen går så mye langs bakken. Jeg klarer ikke å komme på noen forsvarsspillere i Premier League som har så elendig pasningsfot.

Link to comment
Share on other sites

Til alle dere som sier Senderos var vår bestemann igår.Åssen kan dere si sånnt, mannen var direkte skyld i baklengsmålet, Benni snur seg og vips så er han forsvunnet vekk, og den andre store nestensjangsen blackburn fikk igår, ett innlegg fra siden som han nesten greier og kløne i mål, tenker på den situazjonen midt i andre omgang, hvor det kommer ett innlegg fra høyre, når han har en spiller bak bak seg, i stede for og beine ballen vekk, vet ikke hva han prøver på, men bare tilfeldigheter som gjorde at det ikke ble mål der. Og alle oppspill som han header direkte til en motstander, Kolo og Gallas, og Djourou når han spiller, de har litt mer kontroll på avklaringer og greier i mye større grad og treffe medspillere når de tar imot lange oppsill, mens Senderos neste alltid header den til en motspiller. Kan ramse opp igår, med sleivspark, hopper opp en meter unna ballen og prøver og klarere, på etterskudd og treg, og dirkete innvolvert i baklengsmålet, han var også den nærmeste innvolverte i begge baklengsmålene mot Chelsea på søndag. Tror det eneste gode han gjorde igår var og bryte ett gjennomspill. Og ja han var ikke vår dårligste, det vil jeg si var Hleb og Gilberto, sammen med resten av laget. En mildt sagt ræva kamp av gjengen. Kan nok forklares med at det er en del skader og ett veldig tett program om dagen.

Får bare håpe at trende snur snart. etter min meneing var Gallas vår bestemann igår, han kan bli utrolig viktig i sesonginnspurten.

 

Men i det hele tatt og si at Senderos er banens beste virker bare som medlidenhet. Han har fått såpass mange sjangser på og vise seg tillitten verdig, men det virker som om det alltid skjer ett eller annet rundt han. Og jeg mente akkurat det samme ifjor når han spilte, han har egentlig aldri imponert meg, og er vårt svakeste ledd når han spiller. Kan sikkert skylde på manglende selvtillit osv, men han er for treg, og ikke veldig plasseringsdyktig heller.

 

Tøys! Nå må du få med deg øynene! Du sier du kan ramse opp det dårlige han gjorde fra kampen i går. Gjør det!

 

Senderos imponerte meg stort i går. Han headet faktisk ikke tilbake til motstanderen, men forsøkte å finne medspiller! Noe han har hatt en tendens til å ikke gjøre i foregående kamper.

Å si at det eneste han gjorde bra i går var å bryte ett tilbakespill, vitner om dårlig fotballforståelse og vurderingsevne. Og den situasjonen midt i andre omgang er faktisk helt bevisst fra sveitseren! Og, som jeg tror noen har nevnt før, linjesettinga i forsvar er mye bedre når Senderos spiller. Han er nødt til å stole på de tre andre på grunn av hans mangel på fart. McCarthy gikk vel i offside tre ganger på de 25 minuttene han spilte? Det eneste han gjorde bra var å score, etter at Senderos hadde tatt ham ut av kampen når Senderos spilte midtstopper.

 

Og ja, det er Gilberto som må ta skylden for målet til Benni. Makan til dårlig andreforsvarer! Verken Eboue, Clichy eller en annen back ville kunnet stoppet Benni der. I hvert fall ikke på lovlig vis.

Jeg så bare ett sleivspark fra Senderos igår, og det var med en gang han hadde blitt satt ut på back. Kun en gang. Han hadde også et nydelig innlegg på slutten!

 

Jeg er så lei av at folk ser etter alle mulige grunner for å hakke på Senderos. Alt mulig blir brukt mot ham. Til og med når han er banens beste blir han dømt nord og ned og solgt på flekken.

 

Senderos - vår nye Adams!

 

Forresten, han er bare 22 år gammel. Ikke glem det.

 

22 år og så jævla treig stakkars man når han er over 25-26 så klarer han ikke løpe i det heletatt

 

Han hadde aldri kommet med på Man Utd og Chelsea som mittstopper, han hadde vel fått spilt på b-laget vis han hadde flaks :D

Link to comment
Share on other sites

Senderos har spilt back før ja. Både venstre og høyre. Han kom fra Luzerne(?) som Midtstopper/Høyreback på CVn.

 

Senderos skal ha pasninsgfot. Er man fotballspiller for Arsenal og tjener mange hundre tusen kroner, skal man klare å slå en pasning. Pasninger er grunnleggende i fotball. Selv om man er midtstopper. Særlig når man spiller for Arsenal der pasningsspillet er i fokus, og ballen går så mye langs bakken. Jeg klarer ikke å komme på noen forsvarsspillere i Premier League som har så elendig pasningsfot.

Selvfølgelig klarer Senderos å slå en pasning! Han klarer det ofte bra, til og med! Er man midtstopper er man ikke nødt til å ha god pasningsfot. Senderos er god defensivt, dårlig offensivt. Passer bra, han er jo mitstopper. Kan ikke si at jeg synes Kolo er så strålende til å slå pasninger heller. Vel, man ser jo egentlig ikke hvor gode de er på pasninger når man er midtstoopper. Det spørs jo om man tenker på kreativiteten i pasningene eller bare nøyaktigheten. For Senderos og alle i Arsenal har rimelig grei nøyaktighet. Så er det da bare noen som er helt ekstreme når det gjelder å kombinere kreativitet og nøyaktighet.

 

Det er forskjell på back i Servette(?) og i Arsenal. Nå kjenner ikke jeg spillestilen til Servette, men regner vel ikke med at Senderos var så veldig offensiv der. Kanskje de hadde en super-offensiv venstreback? Hvem vet?

Vi kan i hvert fall slå fast at Senderos ikke er noen back.

 

Og til deg, Dannialdo; Kan du ikke prøve å skrive litt mer saklig?

Link to comment
Share on other sites

Til alle dere som sier Senderos var vår bestemann igår.Åssen kan dere si sånnt, mannen var direkte skyld i baklengsmålet, Benni snur seg og vips så er han forsvunnet vekk, og den andre store nestensjangsen blackburn fikk igår, ett innlegg fra siden som han nesten greier og kløne i mål, tenker på den situazjonen midt i andre omgang, hvor det kommer ett innlegg fra høyre, når han har en spiller bak bak seg, i stede for og beine ballen vekk, vet ikke hva han prøver på, men bare tilfeldigheter som gjorde at det ikke ble mål der. Og alle oppspill som han header direkte til en motstander, Kolo og Gallas, og Djourou når han spiller, de har litt mer kontroll på avklaringer og greier i mye større grad og treffe medspillere når de tar imot lange oppsill, mens Senderos neste alltid header den til en motspiller. Kan ramse opp igår, med sleivspark, hopper opp en meter unna ballen og prøver og klarere, på etterskudd og treg, og dirkete innvolvert i baklengsmålet, han var også den nærmeste innvolverte i begge baklengsmålene mot Chelsea på søndag. Tror det eneste gode han gjorde igår var og bryte ett gjennomspill. Og ja han var ikke vår dårligste, det vil jeg si var Hleb og Gilberto, sammen med resten av laget. En mildt sagt ræva kamp av gjengen. Kan nok forklares med at det er en del skader og ett veldig tett program om dagen.

Får bare håpe at trende snur snart. etter min meneing var Gallas vår bestemann igår, han kan bli utrolig viktig i sesonginnspurten.

 

Men i det hele tatt og si at Senderos er banens beste virker bare som medlidenhet. Han har fått såpass mange sjangser på og vise seg tillitten verdig, men det virker som om det alltid skjer ett eller annet rundt han. Og jeg mente akkurat det samme ifjor når han spilte, han har egentlig aldri imponert meg, og er vårt svakeste ledd når han spiller. Kan sikkert skylde på manglende selvtillit osv, men han er for treg, og ikke veldig plasseringsdyktig heller.

 

Tøys! Nå må du få med deg øynene! Du sier du kan ramse opp det dårlige han gjorde fra kampen i går. Gjør det!

 

Senderos imponerte meg stort i går. Han headet faktisk ikke tilbake til motstanderen, men forsøkte å finne medspiller! Noe han har hatt en tendens til å ikke gjøre i foregående kamper.

Å si at det eneste han gjorde bra i går var å bryte ett tilbakespill, vitner om dårlig fotballforståelse og vurderingsevne. Og den situasjonen midt i andre omgang er faktisk helt bevisst fra sveitseren! Og, som jeg tror noen har nevnt før, linjesettinga i forsvar er mye bedre når Senderos spiller. Han er nødt til å stole på de tre andre på grunn av hans mangel på fart. McCarthy gikk vel i offside tre ganger på de 25 minuttene han spilte? Det eneste han gjorde bra var å score, etter at Senderos hadde tatt ham ut av kampen når Senderos spilte midtstopper.

 

Og ja, det er Gilberto som må ta skylden for målet til Benni. Makan til dårlig andreforsvarer! Verken Eboue, Clichy eller en annen back ville kunnet stoppet Benni der. I hvert fall ikke på lovlig vis.

Jeg så bare ett sleivspark fra Senderos igår, og det var med en gang han hadde blitt satt ut på back. Kun en gang. Han hadde også et nydelig innlegg på slutten!

 

Jeg er så lei av at folk ser etter alle mulige grunner for å hakke på Senderos. Alt mulig blir brukt mot ham. Til og med når han er banens beste blir han dømt nord og ned og solgt på flekken.

 

Senderos - vår nye Adams!

 

Forresten, han er bare 22 år gammel. Ikke glem det.

 

Bare som en liten anekdote så gjorde Kolo samme tabben mot Anelka og Eboue og gjorde det i denne sesongen. Kan ikke huske de ble slakta så til de grader som vår lynving.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Må nå si at senderos ikke har imponert meg spesielt over de 2 siste årene heller og vi har også vært veldig heldig ang senderos i forsvaret gjennom de 2 siste årene også( Det kunne gått skeis enda flere ganger) Men så må det sies at han er et greit 4 valg men i Wengers øyner er han nok 3 valg.. Jeg ser på ingen måte noe Adams over han og synes det er ganske rart å høre han bli sammenlignet med mr. arsenal. Jeg har sett Adams spille i mange år og Senderos har aldri vært i nærheten, de som mener det får bare gjøre det. Ser helst at han selges og at kapteinen på reservelaget (Connolly) blir satt inn som 3/4 valg neste år, tror det er den riktige veien å gå. Ang kjøp av spiss neste år ser jeg ikke som så viktig. Med Van Persie tilbake tror jeg han sammen med Henry og Adebayor kan putte nok med hjelp fra Rosicky. Den type spiller jeg føler vi trenger er en midtbane spiller som faktisk prøver å gå forbi motspillere og som kan trekke ofte inn i boksen. Altså en som tvinger ubalanse i motstandernes forsvar. Rosicky kan bli en slik spiller men føler vi trenger 1 til.

Nå er det bare å håpe at arsenal får litt spillere tilbake og at vi kan komme oss videre i cl. Mest spenende blir det å se hvordan laget takler de 2 siste ukene i kampen mot Reading på lørdag..

Link to comment
Share on other sites

 

 

22 år og så jævla treig stakkars man når han er over 25-26 så klarer han ikke løpe i det heletatt

 

Han hadde aldri kommet med på Man Utd og Chelsea som mittstopper, han hadde vel fått spilt på b-laget vis han hadde flaks :D

 

Du og du! Her var det mange tunge "faglige" vurderinger, gitt. :D

Link to comment
Share on other sites

Tungt å være Senderos for tiden forstår jeg... Han gjør en ok kamp spør dere meg, men selger seg i et avgjørende øyeblikk nok en gang... Han har gjort det før, og kommer sannsynligvis til å gjøre det igjen.

Likevel klarer han å reise seg og fortsette å stå på i kampen etter, all den pepperen han har fått opp gjennom tidene ville fått selveste Henry som 22 åring til å bryte sammen.

 

Til alle kritikere!

"Wenger knows" Har vi hørt at ikke er langt fra sannheten! Stol på Wenger davel, det er en grunn til at Senderos fremdeles er i Arsenal (den beste klubben i verden :D )

Link to comment
Share on other sites

Til alle svorne Senderos motstandere, prøv å tenk litt over hvilket nivå var Kolo Toure på da han var 20-22år? Fabio Cannavaro hva var han i en alder av 20-22år? Cannavaro fikk lovt å være Cannavaro og fikk gjøre sine juniorfeil i Parma, hva ble det av han? Alessandro Nesta for å nevne en annen, Jaap Stam var heller ikke stødigheten selv i samme alder. Men de fikk alle lovt å spille seg god, de fikk lovt å gjøre sine "lære" feil. Hadde Senderos fortsatt gjor disse juniorfeilene i en alder av 25-28år, så hadde det vært en helt annen historie.

Jeg sier ikke at Senderos er verdens beste stopper, sier heller ikke at han skal være et automatisk førstevalg, men han får unødvendig myer pepper. Kolo Toure sliter med plasseringsevnen sin, ingen klager over det, Senderos har berget ræva til Toure mer en en gang som andre forsvarer, det er det ingen som legger merke til. Kolo Toure gir bort like mange målsjanser som Senderos gjør, men det er litt flaks uflaks inne i bildet også. Det har blitt tellende mål mot Senderos flere ganger, selv om feilene ikke var større eller værre. Det sier litt om hvordan de andre i forsvaret også er som ande forsvarere, det blir for enkelt å legge skylda på en stakkars mann. Ja Senderos har gjort tabber som koster, men han er ikke den eneste.

Link to comment
Share on other sites

NÅ er jeg lei Senderos! Det går rett og slett ikke an å være dårligere enn han! Han gjør konstant feil som som regel fører til baklengsmål. Det går ikke an å ri på den samme frasen etter hver kamp: "Han gjør en god figur..." osv.

Han er totalt ubrukelig! Godt mulig han gjør en grei figur, men det er som regel Senderos som gjør de kliniske feilene, som fører til baklengs, og muligens tap. Han sparker store høl i lufta, er treigere enn ei havskilpadde på land, og han blir finta på ræva når Benni McCarthy bare begynner å føre ballen en annen retning. Han tryna nesten pga det!!! Han er SÅ dårlig, og det er GODE GRUNNER til at han blir hoggestabbe etter hver kamp.

Iblandt lurer jeg på HVORFOR han ble kjøpt, men jeg funderer ALLTID på hvorfor han i det hele tatt får spilletid. Han holder så absolutt ikke Arsenal-mål.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg mener er at alle på Arsenal splte drit, men selfølgelig blir jo Senderos syndebukk når det er han som har ansvaret for å få

Så da er det hans feil allikevell at målet komm da? Nå bytter du mye meinger her synes jeg

Ja det er hans feil!

Nei! Jeg skifter ikke meninger, jeg står for det jeg sa i min første post!

Det er bare at jeg ikke får formulert det på riktig måte!

 

 

Edit: Baptista er feit!

Jeg valgte feil post av deg....men du skreiv noe om at Baptista kun hadde scort mot

Scum og Pool og ingen i PL, og at han har spilt mye nok!

___________________________________________________

Skal jeg si deg hvorfor ikke han har scort i PL? Fordi han ikke har fått sjans! Det er ikke

bare bare å komme inn i England og spille bra fra første start...han har jo så vidt fått spilt i ligaen.

Så mitt råd er: Gi han en sjans, for den har ikke Wenger gitt han helt enda.....

 

SELG NUMMER SEKS, PHILLIPE SENDEROS!

Jeg driter i om at han er 3.valg og ditt og datt, men det nytter ikke når han blir syndebukk gang på gang!

 

Senderos skal ikke få hele skyda for hele Arsenal spilte ræva!

Men som sagt tusen ganger før han er alt for treig! Har ingenting i Arsenal å gjør!

 

 

WENGER! SELG SELG!!!!!!!!!!!! :D

 

Den som EGENTLIG er skyldig i baklengsmålet er Wenger som etter min mening aldri skulle plassert Phil til høyre. Hadde Gallas ligget der og Phil i midten hadde ikke dette skjedd.

Det hjelper ikke, for han er elendig som midtstopper også....han er og blir null niks i Arsenal!

Det er desverre synspunktet mitt i den saken.

Link to comment
Share on other sites

Det er nok en eller flere grunner til at han ikke har fått sjans i Premier League også da. Var van Persie så dårlig da han kom til Arsenal? Han er også en del år yngre enn Baptista. Men heldigvis er jo ikke Julio Arsenalspiller. Han er fanken meg ikke bedre en Mark Randall!

Link to comment
Share on other sites

Men heldigvis er jo ikke Julio Arsenalspiller.

Heldigvis er ikke du Arsenalmanager/trener! :angry:

Jeg ville gjort som Wenger, bare latt Jeremie spille minst like mye som Baptista.

 

1. Thierry Henry, kanskje ikke best i øyeblikket, men når han er best er han best.

2. Robin van Persie, glimrende talent. 23 og et halvt år. Slått til for både Arsenal og Nederland.

3. Emmanuel Adebayor, Togo's beste to år på rad. Ade kan bli virkelig god. Bare 23 år.

4. Jeremie Aliadiere, er god til tider, men skader har ødelagt det meste for ham. Kan enna bli god han også.

5. Julio Baptista, treg og jobber for lite. Hvis 90% av kroppen var muskler hadde ingen slått ham. Han veier 72 og Thierry veier 83. Da er det ikke mye å skryte av dessverre. Men bra skudd skal han ha!

 

Theo Walcott, Nicklas Bendtner, Carlos Vela osv. tar jeg ikke med for ikke å fornærme han(eller deg). Vil nå heller ha Reyes på bakken enn ham i lufta :P

Link to comment
Share on other sites

Men heldigvis er jo ikke Julio Arsenalspiller.

Heldigvis er ikke du Arsenalmanager/trener! :angry:

Jeg ville gjort som Wenger, bare latt Jeremie spille minst like mye som Baptista.

 

1. Thierry Henry, kanskje ikke best i øyeblikket, men når han er best er han best.

2. Robin van Persie, glimrende talent. 23 og et halvt år. Slått til for både Arsenal og Nederland.

3. Emmanuel Adebayor, Togo's beste to år på rad. Ade kan bli virkelig god. Bare 23 år.

4. Jeremie Aliadiere, er god til tider, men skader har ødelagt det meste for ham. Kan enna bli god han også.

5. Julio Baptista, treg og jobber for lite. Hvis 90% av kroppen var muskler hadde ingen slått ham. Han veier 72 og Thierry veier 83. Da er det ikke mye å skryte av dessverre. Men bra skudd skal han ha!

 

Theo Walcott, Nicklas Bendtner, Carlos Vela osv. tar jeg ikke med for ikke å fornærme han(eller deg). Vil nå heller ha Reyes på bakken enn ham i lufta :P

 

Tydlig at Wenger ser noe i han da, ettersom han har vært på jakt etter han i mange år og ettersom han får spille mer.

Er enig i at han ikke har visst seg frem i kamp enda, men som man sier: "Wenger knows".

Umulig for oss å si om Bendter eller Vela er bedre enn Baptista.. vi har aldri sett dem for Arsenals førstelag, vi har aldri sett de i PL og vi har rett og slett sett for lite av dem.

 

Hva vi leser rundt omkring har lite og si. Håpløst for oss å kritisere Wengers laguttak uten å se spillere annet enn i kamp. Kan hende de overbeviser til de grader på trening og lag taes ut fra innsats og hvordan man overbeviser på trening.

Verken Senderos eller Julio har overbevist for oss i kampsituasjon denne sesongen, men noe har de tydligvis.. siden Wenger bruker dem.. eller?

I fare for å gjenta meg selv: "Wenger knows". Personlig har også min tåmodighet ang. Phil gått tom, så håper de andre gutta er tilbake så han blir henvist til benken snart.. Baptista derimot.. av en eller annen grunn liker jeg fyren, spilleren og stilen hans.

 

Vi får bare vente å se..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...