Jump to content

Samuel Eto`O


Legend14

Recommended Posts

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Dette er den beste spiller vi kan signere.. haaper det er hold i disse ryktene, selvom jeg tviler :D

Magefølelsen min sier at dette er spilleren vi signerer.

Hvorfor, jo av to grunner. Vi ligger veldig lavt i markedet, noe som kan indikere at noe er avtalt eller avklart på forhånd. Og av den grunn at TH gikk noe billig. Så min konklusjon er at det er Etoo som kommer til Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Dette er den beste spiller vi kan signere.. haaper det er hold i disse ryktene, selvom jeg tviler :D

Magefølelsen min sier at dette er spilleren vi signerer.

Hvorfor, jo av to grunner. Vi ligger veldig lavt i markedet, noe som kan indikere at noe er avtalt eller avklart på forhånd. Og av den grunn at TH gikk noe billig. Så min konklusjon er at det er Etoo som kommer til Emirates.

 

Håper du har rett!

Det vil jo forklare hvorfor Henry gikk så latterlig billig.

Link to comment
Share on other sites

Dette er den beste spiller vi kan signere.. haaper det er hold i disse ryktene, selvom jeg tviler :D

Magefølelsen min sier at dette er spilleren vi signerer.

Hvorfor, jo av to grunner. Vi ligger veldig lavt i markedet, noe som kan indikere at noe er avtalt eller avklart på forhånd. Og av den grunn at TH gikk noe billig. Så min konklusjon er at det er Etoo som kommer til Emirates.

 

Håper du har rett!

Det vil jo forklare hvorfor Henry gikk så latterlig billig.

 

 

Ja, håper du har rett jeg og. En signering de nærmeste dagene hadde vært fantastisk. Hadde roet nervene som jeg tror ALLE gunners fans har

Link to comment
Share on other sites

Signeringen av den for meg ukjente da Silva, er vel ett godt tegn på at Eto'o ikke kommer

Det visste me vel allereie?

 

Det gjorde vi, men nå fikk vi vel den faktoren i boks, som gjør at vi kan legge dette ryktet bak oss og fortsette å drømme om slike spillere

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

And the Spanish (Fabregas) star fully expected the Gunners to make a move for Barca’s Samuel Eto’o.

 

Kan det være at Wenger slår til med Samuel Eto’o som kronen på verket? Da er jeg rimelig imponert av professoren.

Link to comment
Share on other sites

And the Spanish (Fabregas) star fully expected the Gunners to make a move for Barca’s Samuel Eto’o.

 

Kan det være at Wenger slår til med Samuel Eto’o som kronen på verket? Da er jeg rimelig imponert av professoren.

Hadde vore Utrolig Konge om han hadde hentet Eto'o nå! B)

Link to comment
Share on other sites

Lov å drømme, men tror ikke vi skal ha for store forhåpninger om det.

Ser aldri for meg at Wenger legger over £20 mill. på bordet uansett hvilken spiller det er.

 

Selv om Cesc har et ønske om det, så tror jeg ikke han har såå mye innflytelse på sjefen..hehe

Link to comment
Share on other sites

Eto`o i tospann med vPersie hadde vært bra. Henry på benken, hvis ikke på tribunen (hvis han ikke skjerper seg) :P

Jeg blir kvalm.

Ok, hvem har vært Arsenals beste spiss i år. Robin van Persie!!! Derfor ville jeg valgt han i tospann med Eto`o, HVIS Arsenal hadde kjøpt han.

Husk at Henry også må få kritikk av og til, og når han ikke presterer bedre enn nå, fortjener han å få høre litt.

Okey??? er du heeelt ute på bærtur?? Du har vell ikke holdt følge med Arsenal i år du:S!?! Thierry har vært skadet hele sesongen!

 

Thierry er en utroolig bra spiss på sitt beste!

 

SKAM DEG! Gå og hei på Tottenham eller noe;)

 

De gangene han har vært på banen har han ikke akkurat prestert bra!

han har til tider vært lat, gidder ikke å bevege seg. Bommer også mange flere ganger enn det han har gjort tidligere. Ja han er en utrolig god spiss på sitt beste, men nå er det bevist at han er over toppen, så vi får neppe se han på sitt beste, og det vet Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor gikk Henry så billig.

Kanskje fordi det allerede ligger planer/avtaler om Etoo motsatt vei.

Hvis så er vi der vi skal være før sesongen; som en av favorittene.

 

Måtte du få rett. Kanskje kan det forklare den latterlige prisen på Henry.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...