Jump to content

Samuel Eto`O


Legend14

Recommended Posts

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Her er det bare å løpe og kjøpe. Eto'o er en fantastisk goalgetter, og har alle kvalitetene til å passe perfekt inn i Arsenal. Han er hurtig, har bra teknikk, og ikke minst en vanvittig bra målteft.

 

Henry og Eto'o på topp = Verdens beste spisspar

Link to comment
Share on other sites

Her er det bare å løpe og kjøpe. Eto'o er en fantastisk goalgetter, og har alle kvalitetene til å passe perfekt inn i Arsenal. Han er hurtig, har bra teknikk, og ikke minst en vanvittig bra målteft.

 

Henry og Eto'o på topp = Verdens beste spisspar

 

Hiver meg på den!

 

En fantastisk spiller som vet hvor målet står. Ville kanskje tro at gutten ville vekk fra rasismen som har forfulgt nede hos spanjolene.

 

Velkommen skal du være!

Link to comment
Share on other sites

Her er det bare å løpe og kjøpe. Eto'o er en fantastisk goalgetter, og har alle kvalitetene til å passe perfekt inn i Arsenal. Han er hurtig, har bra teknikk, og ikke minst en vanvittig bra målteft.

 

Henry og Eto'o på topp = Verdens beste spisspar

 

Det er nok utopi er jeg redd... Men du verden for en drøm det er :lol: Henry og Eto'o på topp ville ikke bare vært verdens beste spisspar, det er verdens to beste spisser! Gitt at ikke kontrakten hans går ut med det første (noe jeg tviler sterkt på), vil han ikke bli solgt for under 300 mill. Og det har vel Arsenal rett og slett ikke råd til...

Link to comment
Share on other sites

Det kommer ALDRI til å skje.. sånn er det.. Personlig syns jeg det er helt greit.. Jeg er meget fornøyd med de alternativene vi har.. Van Persie, Adebayor blir bare bedre og bedre, det samme gjelder Aliadiere, og Baptista.. Også har vi King Henry,, Kanskje til og med Walcott vil få sjansen som spiss fremover.. Så ingen vits eller sjans for at vi bruker alt for mange mill på Eto'o.

Link to comment
Share on other sites

Eto'o er en fantastisk spiller, men Wenger kommer ikke til å bruke så mange millioner på han. Dessuten hvis vi kjøper han, hva skjer da med Adebayor og Van Persie? Begge har spilt veldig bra denne sesongen og de kommer til å bli mye bedre. Hvis de ikke får spille, vil de selvfølgelig vekk fra klubben. I tillegg har vi jo Baptista, Lupoli, Bendtner osv... Synes egentlig ikke vi burde kjøpe denne spilleren.

Link to comment
Share on other sites

bytt han med titi :P

... mente du det? Eller var det ironi/kødd??

 

Var nok kødd det ja? :P

 

vanskelig spørsmål dere stilte meg nå ass :)

 

hvis henry vil vekk var det ikke ironi, hvis han har lyst og være i arsenal var det ironi.

 

men kunne jo gidd faen i og kjøpe baptista og kjøpe eto i stedet :D

Link to comment
Share on other sites

Dette kunne vært bra, men jeg synes at det blir så mye med spisser. Selv om Eto er god, så mener jeg at vi har et utviklingspotensialet i de spillerne som er i kubben allerede.

Så en spiss til er noe vi absolutt ikke trenger!

 

En spiller som Samuel Eto'o går det ikke an å takke nei til! Arsenal er ikke en vernet arbeidsplass, hvis du har muligheten til å hente en av verdens beste spisser til klubben, ofrer du en spiss som ikke er blant de tjue beste. Litt ambisjoner er det lov å ha :)

Link to comment
Share on other sites

Dette kunne vært bra, men jeg synes at det blir så mye med spisser. Selv om Eto er god, så mener jeg at vi har et utviklingspotensialet i de spillerne som er i kubben allerede.

Så en spiss til er noe vi absolutt ikke trenger!

 

En spiller som Samuel Eto'o går det ikke an å takke nei til! Arsenal er ikke en vernet arbeidsplass, hvis du har muligheten til å hente en av verdens beste spisser til klubben, ofrer du en spiss som ikke er blant de tjue beste. Litt ambisjoner er det lov å ha ;)

 

Støttes!

Link to comment
Share on other sites

Dette kunne vært bra, men jeg synes at det blir så mye med spisser. Selv om Eto er god, så mener jeg at vi har et utviklingspotensialet i de spillerne som er i kubben allerede.

Så en spiss til er noe vi absolutt ikke trenger!

 

En spiller som Samuel Eto'o går det ikke an å takke nei til! Arsenal er ikke en vernet arbeidsplass, hvis du har muligheten til å hente en av verdens beste spisser til klubben, ofrer du en spiss som ikke er blant de tjue beste. Litt ambisjoner er det lov å ha ;)

 

Det er klart at det ikke går ann å takke nei. Men jeg tenker på prioriteringer. Er greit han kommer, men Wenger har selv sakt at han ikke skal kjøpe framover, skal bruke den han har. Prioritere de unge, få de oppover, opp noen nivå. Hvis vi får Samuel Eto, da kan det bli at de yngre ikke blir prioritert, det synes jeg er litt dumt. Altfor mange spisser er ikke noe Arsenal trenger. Synes spissene vi har nå, er akkuratt slik Arsenal trenger!

 

Men er klart det, at vi kan fjerne en dårligere spiss, kunne fungert fint det. Men vi får se da. Tror ikke det blir noe av dette her. Men er jo lov å håpe for de som absolutt ønsker han!

Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg har ekstrem liten tro på en sånn type handel så har jeg likevel kommet på en del grunner til hvorfor Eto'o hadde passet inn i Arsenal:

 

1.Spillestilen. Den er kjapp,den er teknisk og mye gjennom midten. Dette bør være perfekt for Eto'o.

 

2.Wenger. Han sier han elsker Wenger og da får han jo muligheten til å spille under han.

 

3. Henry. Da Henry-Barcaryktene florerte så var Eto'o ved flere anledninger ute i mediene og erklærte sin beundring for Titi. Så kom til Arsenal og spill med verdens beste spiss da vel :(

 

4. Null rasisme. Eto'o har jo som kjent hatt masse problemer med rasisme i Spania og i England hadde han unngått dette.

 

5. Mange afrikanere i klubben. Med Toure,Eboue og Adebayor i stallen så tviler jeg på at Eto'o ville hatt noe problem med å passe inn!

 

Så alt i alt; grunnene er mange og gode for at Samuel Eto'o ville gjort det bra og trivdes i vårt kjære Arsenal ;)

Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg har ekstrem liten tro på en sånn type handel så har jeg likevel kommet på en del grunner til hvorfor Eto'o hadde passet inn i Arsenal:

 

1.Spillestilen. Den er kjapp,den er teknisk og mye gjennom midten. Dette bør være perfekt for Eto'o.

 

2.Wenger. Han sier han elsker Wenger og da får han jo muligheten til å spille under han.

 

3. Henry. Da Henry-Barcaryktene florerte så var Eto'o ved flere anledninger ute i mediene og erklærte sin beundring for Titi. Så kom til Arsenal og spill med verdens beste spiss da vel :(

 

4. Null rasisme. Eto'o har jo som kjent hatt masse problemer med rasisme i Spania og i England hadde han unngått dette.

 

5. Mange afrikanere i klubben. Med Toure,Eboue og Adebayor i stallen så tviler jeg på at Eto'o ville hatt noe problem med å passe inn!

 

Så alt i alt; grunnene er mange og gode for at Samuel Eto'o ville gjort det bra og trivdes i vårt kjære Arsenal ;)

 

Ser bra ut dette her!

 

Jeg er difinitivt for dette, uten å tenke meg særlig om angående hvem som evt. må ut osv. hvis Eto'o kommer.

Men det er jo svært usannsynlig at han kommer.

 

Grunnen til at jeg quoter, er at jeg først og fremst er enig, men så vil jeg adde en negativ ting også.. nummer 5.. enda en viktig spiller som må bort til afrikamesterskapet midt i sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke Samuel Eto vil komme nå. Han har en klausul for å løslates som er høyere enn det Arsenal kan betale, pluss at han er venner med Rijkaard igjen. Men kan være et håp for framtida!

Slike klausular er pålagt i Spania, og er ofte satt høgare enn realistisk, uansett kven det er. Difor vil Eto'o antakeleg kunne selgast for mindre. Uten at eg seier at eg trur det skjer.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal boss Wenger to bid for Barcelona's Eto'o

tribalfooball.com - February 25, 2007

 

Arsenal boss Arsene Wenger is chasing Barcelona striker Samuel Eto'o.

The People says Wenger is ready to give the Cameroon striker a way out of the Nou Camp.

 

Eto'o has fallen out with Barca boss Frank Rijkaard over comments he made before last week's Champions League clash with Liverpool.

 

Wenger has been put off by Barca's massive price tag in the past, but after Eto'o called Rijkaard a "little man" and complained that he receives criticism because his name does not end in 'inho', the Gunners boss feels he can get him on the cheap.

 

The Frenchman still has £26million in his transfer kitty from this season and would part with £15m to seal the deal.

 

gi faen og kjøpe baptista og kjøp eto i stedet ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...