Jump to content

Samuel Eto`O


Legend14

Recommended Posts

Forskjellen på Wenger og Ferguson, er at Ferguson faktisk har baller nok til å ta sjansen på å bruke så mye penger på en spiller. Og historien viser at selv om han har mislyktes med noen kjøp, så har han også hatt mye suksess.

 

Hvis Wenger mener at vi er godt nok oppdekket på spissplass, og ikke mener vi har behov for Eto'o, så mener jeg han er naiv. Vi trenger sårt en spiller som Eto'o, og jeg kommer til å bli forbanna hvis ikke Wenger får opp øynene og kaster seg med i kampen om hans signatur.

 

Vi har da flere spillere vi kan friste med i byttehandel. Både Reyes og Hleb er spillere vi kan tilby i bytte. Begge er spillere jeg tror kan passe inn i Barcelona

kunne ikke vert mer enig

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Forskjellen på Wenger og Ferguson, er at Ferguson faktisk har baller nok til å ta sjansen på å bruke så mye penger på en spiller. Og historien viser at selv om han har mislyktes med noen kjøp, så har han også hatt mye suksess.

 

Hvis Wenger mener at vi er godt nok oppdekket på spissplass, og ikke mener vi har behov for Eto'o, så mener jeg han er naiv. Vi trenger sårt en spiller som Eto'o, og jeg kommer til å bli forbanna hvis ikke Wenger får opp øynene og kaster seg med i kampen om hans signatur.

 

Vi har da flere spillere vi kan friste med i byttehandel. Både Reyes og Hleb er spillere vi kan tilby i bytte. Begge er spillere jeg tror kan passe inn i Barcelona

kunne ikke vert mer enig

 

enig med deg jeg og ;)

 

men hvis ikke det er økonomi i arsenal til og hente eto, kansje kunne vi hentet Bent i stedet som en god nr 2

Link to comment
Share on other sites

Nå ryktes det atter en gang at Henry er på vei til Barcelona.

Kan en byttehandel være på gang; EtoÒ til Arsenal.

 

Dette er jo rene gjetninger, men i så fall er det kanskje mer sannsynlig at Reyes også kommer til Arsenal.

Reyes var ikke akkurat god-kompis med Henry.

 

Reyes kommer garantert aldri til å spille for Arsenal igjen, selv om Wenger kanskje har et lite håp.

Er ikke bra for Arsenal å ha en misfornøyd spiller i troppen heller.

 

Henry selv og Wenger har vel sagt han blir i Arsenal og det velger jeg å tro på.

Laporta & Co. er noen tullebukker som bare tenker på sin populæritet og derfor sier at de skal hente Henry hvert år.

I tillegg er jo £15 mill. en latterlig lav sum. Henry er verdt minst det tredobbelte...spesielt med en lengre kontrakt i Arsenal.

 

Håper gjerne Eto'o kommer, men har mine tvil. Men syns vi trenger en spiller eller to av absolutt toppklasse.

Darren Bent er ingen Eto'o, men et bra alternativ syns jeg.

 

Hvis Aliadiere og Baptista forsvinner og vi får inn Eto'o eller Bent pluss Bentner tilbake.

Da har vi en fantastisk bredde i angrepsrekka og skikkelig kamp om spissplassene.

Link to comment
Share on other sites

Nå ryktes det atter en gang at Henry er på vei til Barcelona.

Kan en byttehandel være på gang; EtoÒ til Arsenal.

 

Dette er jo rene gjetninger, men i så fall er det kanskje mer sannsynlig at Reyes også kommer til Arsenal.

Reyes var ikke akkurat god-kompis med Henry.

 

Reyes kommer garantert aldri til å spille for Arsenal igjen, selv om Wenger kanskje har et lite håp.

Er ikke bra for Arsenal å ha en misfornøyd spiller i troppen heller.

 

Henry selv og Wenger har vel sagt han blir i Arsenal og det velger jeg å tro på.

Laporta & Co. er noen tullebukker som bare tenker på sin populæritet og derfor sier at de skal hente Henry hvert år.

I tillegg er jo £15 mill. en latterlig lav sum. Henry er verdt minst det tredobbelte...spesielt med en lengre kontrakt i Arsenal.

 

Håper gjerne Eto'o kommer, men har mine tvil. Men syns vi trenger en spiller eller to av absolutt toppklasse.

Darren Bent er ingen Eto'o, men et bra alternativ syns jeg.

 

Hvis Aliadiere og Baptista forsvinner og vi får inn Eto'o eller Bent pluss Bentner tilbake.

Da har vi en fantastisk bredde i angrepsrekka og skikkelig kamp om spissplassene.

 

Henry har uttalt at han blir i klubben så lenge Wenger er der. Kan jo hende Henry vet noe som ikke vi vet.

Link to comment
Share on other sites

tror bare vi kan glemme etoo,vi snakker nok om en sum rundt 20£+ hær og det kommer aldrig wengere til å betale.

Vi st vi kjøper noen i sommer så tror jeg ikke det blir noen skikkelige verdens stjerner,men kanskje noen i hleb og rosicky siktet.

Link to comment
Share on other sites

tror bare vi kan glemme etoo,vi snakker nok om en sum rundt 20£+ hær og det kommer aldrig wengere til å betale.

Vi st vi kjøper noen i sommer så tror jeg ikke det blir noen skikkelige verdens stjerner,men kanskje noen i hleb og rosicky siktet.

Nå må det sies at Rosicky ER en verdensstjerne, og var det før an kom til oss. Eto'o er en av verns beste spisser, og jeg tror at Wenger kanskje åpner lommeboken for en spiller som vil til klubben og som vil passe perfekt til spillestilen. Wenger sier at han vil kjøpe spilleren hvis det kommer et spesielt tilbud, og Eto'o hvis Eto'o vil til oss er det er tilbud vi for all del må slå til på. RvP kan spille offensiv midtbane / ving, selv om han ikke er like god der.

Link to comment
Share on other sites

tror bare vi kan glemme etoo,vi snakker nok om en sum rundt 20£+ hær og det kommer aldrig wengere til å betale.

Vi st vi kjøper noen i sommer så tror jeg ikke det blir noen skikkelige verdens stjerner,men kanskje noen i hleb og rosicky siktet.

Nå må det sies at Rosicky ER en verdensstjerne, og var det før an kom til oss. Eto'o er en av verns beste spisser, og jeg tror at Wenger kanskje åpner lommeboken for en spiller som vil til klubben og som vil passe perfekt til spillestilen. Wenger sier at han vil kjøpe spilleren hvis det kommer et spesielt tilbud, og Eto'o hvis Eto'o vil til oss er det er tilbud vi for all del må slå til på. RvP kan spille offensiv midtbane / ving, selv om han ikke er like god der.

 

Ser du utdyper at Rosicky ER en verdenstjerne,greit,han er vel det,men ikke helt på høyde med di største verdens stjernene.

Som feks etoo,messi,deco,ronaldo,gerrard, lampard osv.

Er en jo en grunn til at han spilte for et middelmådig lag i tyskland di siste 3 årene,en stor verdenstjerne hadde vært hentet for lengst av toppklubbene i europa.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ifølge ikke alt for seriøse Tribalfootball så skal Wenger ha vært i hemmelige samtaler med Eto'o, og fått klarsignal fra spilleren, bare for å bli stoppet i styrerommet med at prislappen på £25 mill var uaktuell.

 

Hvis dette skulle medføre riktighet, så kan man begynne å lure. Hvis vi skal kunne henge med i kampen om trofeene, så må vi være forberedt på å kjøpe spillere i den prisklassen. Hvis ikke kan vi likegodt bare senke ambisjonene noen hakk. I tillegg, er dette langt fra positivt med tanke på å få Wenger til å fortsette utover kommende sesong.

Link to comment
Share on other sites

Vi glemmer et mulig scenarium oppe i det hele.

Etoo og Henry har et ønske om å spille sammen. Arsene har 40 mill pund til rådighet.

De spiller sammen. Ikke i Barcelona, men hos oss.

 

Et heller tvilsomt scenarie... :angry: Barca lar ikke Eto'o gå såfremt ikke Henry ikler seg Barcadrakt... De tenker nok også at den eneste som kan erstatte Eto'o er Henry!

Link to comment
Share on other sites

synes vi kan by 5 mill pund pluss henry for eto jeg..

 

er eneste spileren jeg ser for meg kan erstatte TH14

 

5 mill + henry??? er du svimmel? :angry:

I mine auge er det Barca som burde by 10-15 mill + Eto'O...

 

5 mill den ene veien og 15 mill den andre veien. Det blir en forskjell på 20 mill.. Interessent hvordan vurderingene av de to spillerne varierer.

Henry har kanskje den største fortiden, mens etoo har den største fremtiden. Henry er også i dag best av de to på sitt beste, syntes jeg. Men han er mye skadet. Kanskje han aldri kommer tilbake dit han var. Og at det er fornuftig med et bytte i sommer.

Det største problemet er å miste merkevaren Henry.

Link to comment
Share on other sites

synes vi kan by 5 mill pund pluss henry for eto jeg..

 

er eneste spileren jeg ser for meg kan erstatte TH14

 

5 mill + henry??? er du svimmel? :angry:

I mine auge er det Barca som burde by 10-15 mill + Eto'O...

 

er nok du som er svimmel, ta av deg arsenal brillene før du snakker...

henry er verd mindre enn eto, liten tvil om det, her spiller alder en stor rolle..

spillere synker en god del i verdi når de nærmer seg 30 år, henry har hatt en skadeplaget sesong og det er en smule tvil om han kommer tilbake til sitt beste..

tipper vi får 22 mill pund for han hvis vi selger han, etter at wenger skvist de for alt han kan..

eto er på sitt beste nå, 3-4 år yngre og det er vel det som gjør at det blir en liten prisforskjell..

er vel liten tvil om at hvis barca ville selge eto til en annen klubb så kommer det til og bli mye penger

Link to comment
Share on other sites

Eto'o kommer ikke til Arsenal. Eneste måten vi kunne fått han til klubben, var hvis de som forhandlet Henry's overgang hadde krevd Eto'o som en del av avtalen

Link to comment
Share on other sites

Eto'o er en kanonspiss, men også en meget spesiell personlighet skal en tro det som sies/skrives. Vet ikke om jeg er så sugen på spesielt sære typer. Return of Le Sulk er det vi først og fremst kan håpe på. Også en sær type, men en som har lært sin plass den vonde veien. Jeg har litt sansen for Anelka jeg, så får tiden vise. Eto'o kommer i alle fall ikke!!

Link to comment
Share on other sites

Eto'o kommer ikke til Arsenal. Eneste måten vi kunne fått han til klubben, var hvis de som forhandlet Henry's overgang hadde krevd Eto'o som en del av avtalen

 

Det tror jeg ikke noe på. Uten Henry i klubben, vil ikke Eto'o være interessert i å spille for Arsenal. Eto'o er for god for Arsenal. Han spiller i en av Europas aller, aller beste klubber. Arsenal er ikke blant de, og har heller ikke spillere helt i verdenstoppen. Henry kunne vært brukt som lokkemat som makker til Eto'o, nå tror jeg Eto'o er "out of our league".

Link to comment
Share on other sites

Eto'o kommer ikke til Arsenal. Eneste måten vi kunne fått han til klubben, var hvis de som forhandlet Henry's overgang hadde krevd Eto'o som en del av avtalen

 

Det tror jeg ikke noe på. Uten Henry i klubben, vil ikke Eto'o være interessert i å spille for Arsenal. Eto'o er for god for Arsenal. Han spiller i en av Europas aller, aller beste klubber. Arsenal er ikke blant de, og har heller ikke spillere helt i verdenstoppen. Henry kunne vært brukt som lokkemat som makker til Eto'o, nå tror jeg Eto'o er "out of our league".

 

tror du har et poeng jeg :D desverre :)

 

tror kansje martıns kunne gjort det greit

Link to comment
Share on other sites

Ja, men den linken er jo en soccerblog og tviler på at det er mye hold i det. Uansett, hvis det sku stemme så har vel Wenger gode grunner for det. Vi ville vel også da spilt uten Eto'o i Januar under Afrikamesterskapet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...