Jump to content

Samuel Eto`O


Legend14

Recommended Posts

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Man vet aldri i fotball, det var jo en aldri så liten sensasjon da vi signet Dennis Bergkamp i sin tid, det er ikke dermed sagt at Samuel Eto'o kommer. Bergkamp er vel også den siste skikkelige etablerte stjerne som er kjøpt til Arsenal?? Marc Overmars var vel litt på hell før han kom hit på grunn av de alvorlige skadene han hadde hatt tidligere.

 

Tror ikke vi får se Eto'o og Henry sammen på topp for Arsenal, men det er lovt å håpe og drømme :P

Link to comment
Share on other sites

bare forsetter og poste disse løse ryktene jeg :D

 

Barcelona offer Chelsea, Arsenal target Eto'o to Premiership clubs

tribalfooball.com - February 27, 2007

 

Barcelona are circulating Samuel Eto'o's name around the Premiership.

Spanish agent Manuel Garcia Quilon has revealed on Spanish TV that he is aware that Eto'o is being offered to the Premiership's biggest clubs ahead of the summer market.

 

Chelsea and Arsenal were linked with the Cameroon international over the weekend following his row with Barca coach Frank Rijkaard and teammate Ronaldinho last week.

 

Quilon represents Liverpool boss Rafa Benitez and it's suggested he wouldn't have let slip Barca's plans if the Reds were among the clubs to be contacted.

 

Eto'o is contracted to Barca until 2010 and earns a cool £3.7 million-a-year.

 

og hvis ikke vi får samuel eto, så kansje får vi broren: http://www.tribalfootball.com/article.php?id=30320

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke United har så mye penger enn oss. Det som er forskjellen er at Sir Alex har mye lettere for å pøse ut store summer. Vi har sunn økonomi og om Wenger har lyst på Eto`o så tror jeg det ikke er noen stor sak å få han til klubben, i og med at Eto`o har sagt at han gjerne ville spillt under Wenger og sammen med Henry.

 

Har tro på at han blir Arsenal spiller. Tiden vil vise!

Link to comment
Share on other sites

Kanskje han blir Arsenalspiller, men ikke hvis sesongen til Arsenal går slik det kan virke som nå (ute av FA, LC, kanskje CL, fjerdeplass i serien). Spørs hvor attraktiv en slik klubb er. Men noen spillere skifter jo fra klubber med suksess til klubber uten pga intern uro (f.eks Gallas) så man vet jo aldri...

Eto`o i tospann med vPersie hadde vært bra. Henry på benken, hvis ikke på tribunen (hvis han ikke skjerper seg) :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Eto`o i tospann med vPersie hadde vært bra. Henry på benken, hvis ikke på tribunen (hvis han ikke skjerper seg) :ph34r:

Jeg blir kvalm.

Ok, hvem har vært Arsenals beste spiss i år. Robin van Persie!!! Derfor ville jeg valgt han i tospann med Eto`o, HVIS Arsenal hadde kjøpt han.

Husk at Henry også må få kritikk av og til, og når han ikke presterer bedre enn nå, fortjener han å få høre litt.

Link to comment
Share on other sites

Henry har vel knapt vært skadefri hele sesongen og jeg er sikker på han kommer fryktelig sterkt tilbake neste sesong.

Van Persie har vært veldig god i år, men har fortsatt litt igjen for å nå helt opp.

Ingen er bedre enn Henry i toppform.

 

Eto'o/Henry er nok de to jeg ville valgt som spisspar, men dette blir jo bare ønsketenkning.

Eto'o kommer nok ikke til Arsenal.

Aldri i verden om Wenger vil betale så mye for en spiller. Han blir dyyyyr. £30 mill. må vi nok regne med. Og jeg ser ikke for meg at Wenger vil bytte bort Henry heller.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal line up world superstar bid

26th February 2007

By Staff Writer

 

Arsenal will make a sensational move for Barcelona striker Eto when the transfer window reopens at the end of the season.

 

The Sunday People claims that Arsene Wenger is ready to give Eto a way out of the Nou Camp following his disagreement with manager Frank Rijkaard.

 

Arsenal believe that the break down in the player/coach relationship will allow them to get Eto on the cheap.

 

The striker would previously have been valued at around £25 million but following Eto's comments that Rijkaard is a "little man" and that he received unfair criticism because his name did not end with "inho", Arsenal believe a £15 million bid could be enough to bring the Cameroon striker to the Emirates.

 

http://www.all3points.co.uk/cat/arsenal/eto260207.php

 

eto er drømmen, jeg ville at wenger skulle kjøpe han for 3 år siden og ønske har ikke blit mindre..

wenger var interesert i han for lenge siden, og han har sikkert irretert seg over at han ikke kjøpte han en gang eller to..

nekter og tro at noen vil få han til den prisen, men la oss si 25 mill pund hadde hvert et røverkjøp spør du meg :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Liverpool, Arsenal ready to move for Barcelona striker Eto´o

Liverpool and Arsenal are ready to move for star striker Samuel Eto'o, after reports that Barcelona are set to cash in on the Cameroon international.

 

El Mundo Deportivo says Barcelona could consider selling Eto'o in the summer after his problems at the Camp Nou this season.

 

Manchester United boss Sir Alex Ferguson is also believed to be watching the Barcelona striker's situation.

 

linker:http://www.asianhandicap.com/default.asp?Page=SoccerNews&NewsId=583

 

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...mours&channel=&

 

http://talkingsoccer.blogspot.com/2007/04/...-liverpool.html

 

vil helst se at vi kjøper en spiss til i sommer, ikke baptista, hvem kunne vel sagt nei til denne mannen, selv om jeg ikke har troen på at det skjer

Link to comment
Share on other sites

Eto`o i tospann med vPersie hadde vært bra. Henry på benken, hvis ikke på tribunen (hvis han ikke skjerper seg) :)

Jeg blir kvalm.

Ok, hvem har vært Arsenals beste spiss i år. Robin van Persie!!! Derfor ville jeg valgt han i tospann med Eto`o, HVIS Arsenal hadde kjøpt han.

Husk at Henry også må få kritikk av og til, og når han ikke presterer bedre enn nå, fortjener han å få høre litt.

 

Vet du at han har vært skadet i hele år?

Når han er på sitt beste er han den desidert beste spissen i verden, bare så du vet det

Link to comment
Share on other sites

Ryktene om Eto vil nok pågå så lenge ingen avkrefter dem.

 

Eto er perfekt diskusjonstema i tabloidene pga at han har uttrykt misnøye med enkelte forhold i Barca. Det betyr derimot ikke det samme som at Arsenal virkelig er interressert i ham.

 

Jeg tror ikke Wenger er ute etter noen ny spiss. Den eneste grunnen jeg kan se som kan få Wenger til å hoppe etter Eto, er om Barca både ønsker å kvitte seg med urokråka samt at de vil ha Reyes.

 

Wenger skjønner at han må kvitte seg med Reyes. Men Reyes har en høy pris, og ikke alle klubber vil gå inn på en slik handel. Så dette kunne vært noe...

 

Selvom dette med Eto virker helt urealistisk, ville jeg selvsagt ønsket ham velkommen. For min del kunne han gått forbi hvem som helst med tanke på en plass på laget.

 

Vi bygger ikke et lag for fremtiden ved å si nei takk til en av verdens beste fotballspillere. Nei, da må selv Van Persie og Adebayor stille seg bak i køen.

Link to comment
Share on other sites

Reyes for Eto'o hadde vært en drøm. van Persie kan også spille ving, selv om han er bedre som spiss. Hvis vi kjøper Eto'o, bestiller jeg billetter til neste års CL finale med en gang :)

Link to comment
Share on other sites

Reyes for Eto'o hadde vært en drøm. van Persie kan også spille ving, selv om han er bedre som spiss. Hvis vi kjøper Eto'o, bestiller jeg billetter til neste års CL finale med en gang :D

 

Ja Reyes for Eto'o hadde vært et knallkjøp, men vet ikke helt om jeg ville satt Eto'o foran Van Persie.. føler det er noe spesielt med den gutten, noe Eto'o ikke har.. :)

Link to comment
Share on other sites

Eto`o i tospann med vPersie hadde vært bra. Henry på benken, hvis ikke på tribunen (hvis han ikke skjerper seg) :)

Jeg blir kvalm.

Ok, hvem har vært Arsenals beste spiss i år. Robin van Persie!!! Derfor ville jeg valgt han i tospann med Eto`o, HVIS Arsenal hadde kjøpt han.

Husk at Henry også må få kritikk av og til, og når han ikke presterer bedre enn nå, fortjener han å få høre litt.

Okey??? er du heeelt ute på bærtur?? Du har vell ikke holdt følge med Arsenal i år du:S!?! Thierry har vært skadet hele sesongen!

 

Thierry er en utroolig bra spiss på sitt beste!

 

SKAM DEG! Gå og hei på Tottenham eller noe;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...2115913,00.html

 

Silly Season er i gang, så jeg vet ikke om det er noe i disse ryktene, men jeg misliker det sterkt hvis det er tilfelle :)

£27 mill. ....en sånn sum kommer Wenger aldri i verden til å betale.

Har vanskeligheter med å godta å se han i en Manure-drakt...blæææ....

Link to comment
Share on other sites

Forskjellen på Wenger og Ferguson, er at Ferguson faktisk har baller nok til å ta sjansen på å bruke så mye penger på en spiller. Og historien viser at selv om han har mislyktes med noen kjøp, så har han også hatt mye suksess.

 

Hvis Wenger mener at vi er godt nok oppdekket på spissplass, og ikke mener vi har behov for Eto'o, så mener jeg han er naiv. Vi trenger sårt en spiller som Eto'o, og jeg kommer til å bli forbanna hvis ikke Wenger får opp øynene og kaster seg med i kampen om hans signatur.

 

Vi har da flere spillere vi kan friste med i byttehandel. Både Reyes og Hleb er spillere vi kan tilby i bytte. Begge er spillere jeg tror kan passe inn i Barcelona

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...