Jump to content

Samuel Eto`O


Legend14

Recommended Posts

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1916218,00.html

 

 

Dette hadde vært en drøm, som hadde vært for god til og være sann!!!

 

Kunne ikke tenke meg en spiss jeg heller ville hatt til klubben enn han.

Hva tror dere, noe hold i disse ryktene?

 

Det at Henry er unsettled kan jeg ikke forstå, synes han virker mer og mer tilfreds med tingen jeg.

Men uansett.

LØP OG KJØP SAMUEL WENGER!!!

 

 

 

(Så ingen topic med han, så postet en ny en :lol: just in case...)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Hmm.. Både ja og nei.. Spillere som kommer fra La Liga har bevist dem bruker tid på å tilpasse seg..

Det er klart, han er god og jeg vil gjerne ha han.. Men keg tror det vil ta tid å tilpasse han, da vil han bli urolig i klubben og forlate oss..

Angående rykte tror jeg det ligger lite i det.. Det vil alltid være rykter når det er krangler innenfor en klubb.. jaja, bi får se :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det han sier her; The Cameroon striker launched an astonishing attack on Barca boss Frank Rijkaard and team-mate Ronaldinho before admitting he would love to play under Arsene Wenger in the Premiership.

 

He said: "I love Wenger, he is one of the best coaches in the world.

 

"I could have played for Arsenal some years ago. I would have loved to have had Wenger as my coach."

 

Ble sagt med tanke på de artiklene om dette i går hvor han for noen år siden nesten kom til klubben. Kunne dog gjerne tenkt meg å sett Eto'o i Arsenal, men da må det i såfall bli sammen med Henry på topp. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tror aldri det skjer! Han valgte Barcelona, så hvorfor skal han gå til oss? Fantastisk spiller, men penger, aldri bruke mye penger på en spiss når vi har Titi, RvP, Ade, Beast, Theo, Nic, Vela og noen flere unge talenter, uinkludert Aliadiere og Lupoli!

 

Om han hadde kommet til Arsenal hadde vi hatt Henry og Eto'o, pluss spillere som får maks 20 minutter eller kamper når en av dem er skadet. Da mister vi garantert to av de vi har nå. Er nok bare et dårlig rykte. Vet dere hvem Arsene Wenger virkelig er? Hadde vært en drøm, men det kommer dessverre ikke til å skje!!!

Link to comment
Share on other sites

Vet dere hvem Arsene Wenger virkelig er?

Den skjønnte jeg ikke helt :S Forklar meg hvem han virklig er! xD

Mening med posten er at han aldri henter Samuel Eto'o. Hvis det var det du ikke skjønte. Syntes du bør quote hele posten neste gang. Wenger bruker ikke mange 100-millioner på en spiller han allerede har mislykkes i å fått!

Link to comment
Share on other sites

Vet dere hvem Arsene Wenger virkelig er?

Den skjønnte jeg ikke helt :S Forklar meg hvem han virklig er! xD

 

Det er egentlig hemmelig ,men siden du spør så får jeg kanskje bare si det.

Arsene Wenger er BATMAN :P

 

Batman....WOW :P

har alltid syntes at det var en likhet mellom de to ;)

Link to comment
Share on other sites

Vet dere hvem Arsene Wenger virkelig er?

Den skjønnte jeg ikke helt :S Forklar meg hvem han virklig er! xD

Mening med posten er at han aldri henter Samuel Eto'o. Hvis det var det du ikke skjønte. Syntes du bør quote hele posten neste gang. Wenger bruker ikke mange 100-millioner på en spiller han allerede har mislykkes i å fått!

 

Såvidt jeg har forstått det var det problemer med arbeidstillatelsen og det faktum at Eto'o ville bli i Spania for å få spansk pass som hindret en overgang til Arsenal. Wenger brukte tross alt en god del penger på Reyes og det kan faktisk være aktuelt å sende Baptista tilbake til Real Madrid og selge Reyes. Tror faktisk det ligger noe i dette ryktet. Hadde vært fantastisk å fått han til klubben. Han jobber utrettelig og er en av de beste spissene i verden!

Link to comment
Share on other sites

Vet dere hvem Arsene Wenger virkelig er?

Den skjønnte jeg ikke helt :S Forklar meg hvem han virklig er! xD

Mening med posten er at han aldri henter Samuel Eto'o. Hvis det var det du ikke skjønte. Syntes du bør quote hele posten neste gang. Wenger bruker ikke mange 100-millioner på en spiller han allerede har mislykkes i å fått!

 

Såvidt jeg har forstått det var det problemer med arbeidstillatelsen og det faktum at Eto'o ville bli i Spania for å få spansk pass som hindret en overgang til Arsenal. Wenger brukte tross alt en god del penger på Reyes og det kan faktisk være aktuelt å sende Baptista tilbake til Real Madrid og selge Reyes. Tror faktisk det ligger noe i dette ryktet. Hadde vært fantastisk å fått han til klubben. Han jobber utrettelig og er en av de beste spissene i verden!

 

 

 

Jo da, men eg vil gjerne beholde The Best og eg hadde gjenre sett Eto`o i Arsenal, men ikke for hvilken som helst pengesum. hadde vi fått han for under £ 10 mill så hadde eg vært fornøyd.

 

Beholde Reyes?? hmm tja, det kommer an på om han er villig til å ofre 100% for laget og eg liker ikke denne surtingen hans som sagt tidligere.

Link to comment
Share on other sites

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1916218,00.html

 

 

Dette hadde vært en drøm, som hadde vært for god til og være sann!!!

 

Kunne ikke tenke meg en spiss jeg heller ville hatt til klubben enn han.

Hva tror dere, noe hold i disse ryktene?

 

Det at Henry er unsettled kan jeg ikke forstå, synes han virker mer og mer tilfreds med tingen jeg.

Men uansett.

LØP OG KJØP SAMUEL WENGER!!!

 

 

 

(Så ingen topic med han, så postet en ny en B) just in case...)

 

Noen vil kanskje si dette er flisespikkeri, men han har ikke sagt at han kan tenke seg å spille i Arsenal. Det han sier er at han kan tenke seg å spille under Wenger... Men jeg også kunne tenkt meg han i Arsenal, bare så det er sagt. Men med skadefritt mannskap holder det med RvP, Bayor og Henry

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...