Jump to content

Samuel Eto`O


Legend14

Recommended Posts

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Eto'o er en klassespiller, men i likhet med Barca har han slitt mer de siste 2 årene enn tidligere.

 

Fortsatt en dyr spiller, har et skyhøyt lønnskrav og har en bra dose stjernenykker som vi ikke trenger.

Hadde gjerne sett Eto'o i Arsenal tidligere, men er ikke like tilhenger av å kjøpe han nå.

Hjelper ikke akkurat med en mulig fengselsdom over seg heller.

 

Uansett er vel dette fortsatt løse rykter og jeg anser et kjøp av han som svært usannsynlig.

Ikke likt Wenger i det hele tatt.

 

btw. skjønner meg ikke på de som mener Van Persie må selges. Mye skadet ja, men vi snakker om en spiss i verdensklasse som kan gjøre den store forskjellen.

Selv med mye skader klarte han å bidra positivt forrige sesong.

 

He'll be back! :)

Link to comment
Share on other sites

for å være helt ærlig, så syns jeg ikke eto'o er den spilleren vi har behov for nå! vi har nok spisser føler jeg, og det vi trenger er en DM. Håper dette er på plass veldig snart!

 

Vi har ikke nok spisser hvis det er sannhet i at Barcelona og Arsenal har blitt enig om en pris for Adebayor

Link to comment
Share on other sites

jeg misliker èn spiller ikke klubben...tosk!

 

Ohh, hør på gutten med temperament!

 

Hvem er det du misliker?

 

"Tosken"

 

van Persie..men selvsagt om han blir, og får en bra sesong er jo det bra..

 

liker ikke att folk prater om å heie på andre klubber, for å bytte klubb er så ubegripelig att du vet det ikke.

Link to comment
Share on other sites

jeg misliker èn spiller ikke klubben...tosk!

 

Ohh, hør på gutten med temperament!

 

Hvem er det du misliker?

 

"Tosken"

 

van Persie..men selvsagt om han blir, og får en bra sesong er jo det bra..

 

liker ikke att folk prater om å heie på andre klubber, for å bytte klubb er så ubegripelig att du vet det ikke.

 

Hvorfor misliker du van Persie?

 

EDIT: Kan vel egentlig ta dette på PM.

Link to comment
Share on other sites

van Persie..men selvsagt om han blir, og får en bra sesong er jo det bra..

 

liker ikke att folk prater om å heie på andre klubber, for å bytte klubb er så ubegripelig att du vet det ikke.

 

Hvorfor misliker du van Persie?

 

EDIT: Kan vel egentlig ta dette på PM.

 

Nei, for all del, da vil jeg også ha en PM om denne saken...

Link to comment
Share on other sites

van Persie..men selvsagt om han blir, og får en bra sesong er jo det bra..

 

liker ikke att folk prater om å heie på andre klubber, for å bytte klubb er så ubegripelig att du vet det ikke.

 

Hvorfor misliker du van Persie?

 

EDIT: Kan vel egentlig ta dette på PM.

 

Nei, for all del, da vil jeg også ha en PM om denne saken...

Enig Helmik'n, Det er interessent å høre fortsettelsen på denne.

Link to comment
Share on other sites

for å være helt ærlig, så syns jeg ikke eto'o er den spilleren vi har behov for nå! vi har nok spisser føler jeg, og det vi trenger er en DM. Håper dette er på plass veldig snart!

 

Vi har ikke nok spisser hvis det er sannhet i at Barcelona og Arsenal har blitt enig om en pris for Adebayor

 

Jeg tror ikke Adebyor stikker, så jeg tok med i betrakningen at han nettopp ikke gjør det. Men hvis han gjør det, så er jeg enig med deg, da hadde vi kanskje hatt bruk for han :P

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvordan det går ann å ikke like RVP.

 

Makan til en skuddbein skal du se langt etter. Han har fantastisk teknik og tilrettelegger for mye sammen med Cesc.

 

 

RVP er blant mine best likte spillere. :P

Link to comment
Share on other sites

jeg misliker èn spiller ikke klubben...tosk!

 

Ohh, hør på gutten med temperament!

 

Hvem er det du misliker?

 

"Tosken"

 

van Persie..men selvsagt om han blir, og får en bra sesong er jo det bra..

 

liker ikke att folk prater om å heie på andre klubber, for å bytte klubb er så ubegripelig att du vet det ikke.

 

Hvorfor misliker du van Persie?

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvordan det går ann å ikke like RVP.

 

Makan til en skuddbein skal du se langt etter. Han har fantastisk teknik og tilrettelegger for mye sammen med Cesc.

 

 

RVP er blant mine best likte spillere. :P

Enig med at RvP er en utrolig god spiller. Han har gode innlegg, og scorer mål. Men det som er så synd med han er at han ofte er skadet, i likhet med Rocisky. Men når RvP er skadefri er han konge :D

Link to comment
Share on other sites

I motsetning til tidligere år og tidligere skader, så har han denne gangen virkelig fått tid på å bli helt frisk og få trene seg skikkelig opp. Jeg tror Wenger har gamblet på han litt for tidlig før. Slik det ser ut nå så tror jeg gutten har fått ett mye bedre grunnlag før han fikk matching i em for nederland. Han får med seg hele pre-season også denne gangen - så jeg har ett reelt håp om å få se en tilnærmet skadefri sesong for vår kjære nederlender.

Link to comment
Share on other sites

I motsetning til tidligere år og tidligere skader, så har han denne gangen virkelig fått tid på å bli helt frisk og få trene seg skikkelig opp. Jeg tror Wenger har gamblet på han litt for tidlig før. Slik det ser ut nå så tror jeg gutten har fått ett mye bedre grunnlag før han fikk matching i em for nederland. Han får med seg hele pre-season også denne gangen - så jeg har ett reelt håp om å få se en tilnærmet skadefri sesong for vår kjære nederlender.

Vi får bare tro og håpe at vår nederlender får en kanon sesong! :-"

Link to comment
Share on other sites

fikk vel ikke et så godt første inntrykk av han og dermed ble det bare sånn..og det med att han er laget av porsellen gjør det vel ikke bedre.

håper han får en knall sesong så bytter jeg kanskje mening om han?

Link to comment
Share on other sites

hva gjorde han for å gi deg ett dårlig førsteintrykk? jeg fikk inntrykket av at vi hadde skaffet oss en av verdens største spisstalenter, som minnet ekstremt mye om vår daværende nederlandske gigant, Dennis Bergkamp. Han var litt hard i kanta og trengte å få på plass oppførselen sin, men det har wenger klart til gangs.

Link to comment
Share on other sites

Dette var vel litt for mye off topic... :P

 

 

Vi skriver offtopic for at du skal kunne skrive dine vakre onelinere. vi fortsetter bare diskusjonen og hvis jeg har lyst til å vite hvorfor, så spør jeg samma hvilken tråd det er i. Vi kan ikke bli så skinnhellige at folk her skal leke forum-politi og si ifra når vi er for mye offtopic. Det blir bare for dumt. Istedefor får vi nå først onelinere som folk irriterer seg over, og videre onelinere og svar på alt mulig anna i tillegg. Akkurat at man fortsetter diskusjonen er ikke det værste akkurat her i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Mange forskjellige meninger om Van Persie og bør vel diskuteres i Van Persie tråden da dette er tråden man går inn for å diskutere Eto`o rykter. Selv så ser jeg på Eto`o som en klasse spiller som muligens har begynt å se slutten på sin posisjon i "verdens klassen". Om han skulle bli tilgjengelig så blir det vel i fom av et bytte med Hleb, noe jeg ser på som en urealistisk situasjon. Wenger selger nok ikke noen av spissene da det er litt tynt der pga skader og erfaring. Pengene går nok heller til litt mer bak på banen så disse Eto`o ryktene blir nok bare enda et nytt kapitel i <silly season>!

Link to comment
Share on other sites

Dette var vel litt for mye off topic... :P

 

 

Vi skriver offtopic for at du skal kunne skrive dine vakre onelinere. vi fortsetter bare diskusjonen og hvis jeg har lyst til å vite hvorfor, så spør jeg samma hvilken tråd det er i. Vi kan ikke bli så skinnhellige at folk her skal leke forum-politi og si ifra når vi er for mye offtopic. Det blir bare for dumt. Istedefor får vi nå først onelinere som folk irriterer seg over, og videre onelinere og svar på alt mulig anna i tillegg. Akkurat at man fortsetter diskusjonen er ikke det værste akkurat her i mine øyne.

Jeg tenker bare på at hver gang jeg skriver noe off topic så blir det slått hardt ned på som jeg har fått i warn. level. Ikke det at det bryr meg noe særlig , men jeg ville se hvordan folk reagerer når jeg forteller at noe er off topic. Jeg fikk tydeligvis vite at det er noen dinosaurer her inne som ikke tåler noe som helst irettesettelse!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...