Jump to content

2006.09.17 Manchester United B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Herlig!!!!!!!! FY SATAN SÅ GODT DET SMAKTE!!!

 

Snakka med en venn som er United fan på MSN nå nettopp hvor det første jeg skrev til ham var:

AAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEBBBBBBBBBBBAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYOOOORRRRR

 

Og han var så sur så han svarte:

EEEERR NEEEEEGER!!!

 

Dette var deilig!!! ENDELIG LØSNET DET!!!

 

:blink: :( :( :D :D

Link to comment
Share on other sites

Fyfan korr spennende dette var . Arsenal fortjente denne seieren selv om United også hadde flotte sjanser . Gutta var gode i forsvar og i dueller , og det er ralle og se at de skyter mere på distanse enn det de har gjort tidligere . Adebayor er noe klønete i mottak men han er tilgitt for min del .

 

Satan , dette var en viktig seier som er bra for selvtilliten i laget . Dere fikk med dere jubelen der goonerne stod? og Gallas etter ? Helt herlige øyeblikk , gratulerer alle :blink:

Link to comment
Share on other sites

En herlig kamp og for en innsats.

Takk Adebayor du var god idag.

Nei, det er jeg ikke enig med deg i. Adebayor er alt for treig og alt for hengslete, han har jo ikke kontroll på hvor han har beina engang!

 

Men for all del det var han og Cesc som redda oss idag....

Ja jøss Adebayor er dritdårlig og vi trenger ikke en så utrolig rævva spiller som han. UBRUKELIG. :blink:

 

Og Imerslundinho, nå bør vel Wenger gå? :(

 

 

who the fuck are man utd?

Link to comment
Share on other sites

Var på godse puppen i DRammen så kampen så klart 80% Man Utd faan og alle skrek at jævla Adebayoran filma da det ble staffe. Ble faen meg så iriter og jeg skrek at det er jo som å se Roony og Ronaldo, Man Utd har fått så utrolig mange billige staffer. Man Utd er de dårligste taperen spør du meg, de er alltid drit sure da de taper..... Men fyyyyy faen jeg er så glad for vi endelig klarte å slå dem borte, er en stund siden nå vi slo dem nå. Vi spilte bedre en Man Utd til tider og fortjent seier etter de store sjangsene vi hadde, greit Man Utd hadde 2 store mens vi hadde 4-5 store og ei straffe :blink:

Link to comment
Share on other sites

Adebayor var dyktig i dag.... Alene på topp skapte han mye uro i united forsvaret.. Treig er han ihvertfall ikke taugooner! så du kampen eller? løpet når vi fikk straffe var takket være hans fart og de hengslete lange beina hans.... Forstår godt hvorfor Wenger har tillit til ham..

Link to comment
Share on other sites

Adebayor var dyktig i dag.... Alene på topp skapte han mye uro i united forsvaret.. Treig er han ihvertfall ikke taugooner! så du kampen eller? løpet når vi fikk straffe var takket være hans fart og de hengslete lange beina hans.... Forstår godt hvorfor Wenger har tillit til ham..

 

 

Adebayor hadde en stor kamp og var sammen med Lehmann de 2 beste på ett meget godt Arsenal lag.

 

For en kamp, for en stemning og 2 lag som vil spille fotball og angripe. Chelsea leverte som vanlig til 1-0 uten å imponere noen, møkkalag. Heller Liverpool, Man U og til og med Tottenham en de rottne russer horene!!! Dette er fotball!!

Link to comment
Share on other sites

Deilig! Og for en revansje for Adebayor! Motbeviser så til de varmegrader all den ufortjente kritikken mot ham! MoM! Og for et mål! Takk Gud for de lange beina hans!

 

Men over til kampen, så synes jeg vi var klart best med godt trykk og fikse kombinasjoner. Dette førte jo til en klar straffe og ett mål. Og Fredheim som presterer å si at det var en billig straffe. Det er det verste jeg har hørt, og særlig kommentaren hans etter straffa om at rettferdigheten skjedde fyllest!

Rooney var tannløs, Ronaldo hadde ikke helt dagen! Mad Jens tilbake.. Utrolig deilig, og ikke minst, viktig seier!

 

Forbannade nrk og tv2! Har fortsatt ikke fått med seg at Arsenal slo ManU! Det er jo skandale. Etter Chelski-L'pool kom det jo "Drogba senket Liverpool" fem minutter etter kampslutt! Klokka er nå 2010, altså 1 time og 15 minutter etter at kampen var ferdig! Idiotiske ManU og Pool-fans!

Link to comment
Share on other sites

Ja, la oss sparke både Wenger og Adebayor etter denne elendige forestillingen.

 

Nei.. hva skal man si etter sånt som dette.. det er jo bare fantastisk!!!

 

En kjapp vurdering:

 

Lehmann: Svært god på strek som vanlig, men hadde noen alvorlige utsparks-feil sm førte til sjanser i mot. 7

Eboue: Strålende. Uten at det blir særlig nevnt så var han en liten kandidat til MotM i dag.. fantastisk bra gjort det han gjorde defensivt i dag. 8

Toure: Veldig bra.. var sjefen i et pottetett forsvar i dag. Strålende. 8

Djourou: Prikkfri kamp.. gjorde ingen feil, og var flink. 8

Gallas: Fikk en vanskelig jobb mot Ronaldo, men gjennomførte strålende.

Hleb: 1.omgangs beste Arsenalspiller.. veldig bra. Viser strålende ballkontroll og faktisk styrke i kroppen. Årets overraskelse. 8

Gilberto: Helt på trynet.. og nei, det var ikke pga. straffen, men det var fordi de utallige ballmissene han hadde. Minner meg om i fjor på sitt verste. 4

Fabregas: Okay, han hadde en strålende målgivende, men var han god? Nei. Hvor har det blitt av den geniale pasningsfoten? Han minner meg om sånn som Gilberto var i hele fjor. 5

Rosicky: Ganske usynlig faktisk, men vanvittig flink med ball, og et helt sykt halv-dabb-skudd i 1. omgang. 6

Ljungberg: Jobber veldig godt, men er ikke helt venn med ballen. Helt ok i dag. 6

Adebayor: Han var vel vår beste, om ikke MotM.. veldig bra. Spiller sin beste Arsenalkamp noen sinne og viser en fantastisk ballkontroll, teknikk og styrke. Positivt. 9[!!]

 

På den andre banehalvdelen så må jeg si at jeg ble imponert over Ronaldo, som jeg mener at var MotM, utenom to grove ballmiss som det ene førte til målet vårt. Han viste en strålende teknikk. Kuscnjasadsak [eller hva i alle dager han heter] var også strålende i målet til ManU.. noe som beviser hvor mange bra skudd vi hadde.

 

Dette her er veldi positivt, og nå får vi en god del selvtillit i laget, og det blir bedre stemning.

 

Vi vinner uten Henry også..det må vi ikke glemme.

Link to comment
Share on other sites

En herlig kamp og for en innsats.

Takk Adebayor du var god idag.

Nei, det er jeg ikke enig med deg i. Adebayor er alt for treig og alt for hengslete, han har jo ikke kontroll på hvor han har beina engang!

 

Men for all del det var han og Cesc som redda oss idag....

 

Bullshit.Endelig hadde vi en på topp som holdt på ballen og vant dueller.

Og takk de lange beina for målet.

Link to comment
Share on other sites

Gud så deilig!! Hadde aldri i verden trodd det her, trodde faktisk på 2-0 til manure til langt ut i andre omgang. Det ble en helt, helt annen kamp enn jeg hadde forventet. United virket til tider utrolig tafatte, men tror det først og fremst kom av at vi faktisk kjempet dem i senk. Føler for å sette opp en liten spillerbørs:

 

Lehmann - 7 Sto utrolig støtt i dag. Burde aldri fått det frisparket mot seg helt i begynnelsen. Fantastisk redning helt på slutten.

Eboue - 7 Dret seg loddrett ut da Ronaldo plutselig var alene med Lehmann, men ellers var han meget solid defensiv. Ronaldo fikk smake gress resten av kampen (ufrivillig for en gangs skyld). Offensiv var Eboue tam.

Toure - 8 Du verden for en kamp. Rooney who? Vant stort sett alt som var av dueller, både mot Saha og Rooney. Og du verden for en kraft han har i skuddbeinet! En klippe i dag!

Djourou - 8 Vil han måtte vike for Senderos når han blir spilleklar igjen? Ikke hvis han fortsetter sånn. Som Youre var han en gud i duellspillet!

Gallas - 7 Ingen slapp forbi han, men han ble vel ikke så veldig utfordret heller? Var med framover en del, men ble aldri skikkelig involvert. Solid kamp.

Gilberto -5 Fungerer veldig bra defensivt, og klarer å hindre en del overganger kun ved å plassere seg bra. Men du verden, han er jo en forferdelig dårlig med ball! Likevel nyttig til "drittjobben". Kjedelig straffemiss.

Fabregas -9 BB Han er verdens desidert største talent. 4-5-1? Unødvendig. Med Fabregas på midten kan vi spille 4-1-5. Runder hele midtbanen til United som en lek, og slår de herligste (tilsynelatende umulige) pasninger. Fantastisk forarbeid tl målet.

Rosicky - 7 Dette er en spiller som kommer til å bli stor. Får riktignok ikke til så veldig mye i dag, men viser en fryktløshet og innsats som passer Premier League veldig bra. Kanonskudd i første omgang.

Hleb - 6 Det blir for mye på tvers og bakover, og ikke så veldig mye konstruktivt. Håper virkelig han kan bli flinkere til å utfordre. Det er nødvendig mot de gode lagene.

Ljungberg - 7 Synes han gjør en god kamp. Han er en tøff spiller, som ikke gir seg uten kamp. Løper masse, og er veldig viktig offensivt i første omgang. Taper seg i andre omgang, men bør ha et mål da han blir spilt alene gjennom (det var jo aldri offside).

Adebayor - 8 Joda, han kan! Er en konstant trussel for småguttene Brown og Ferdinand. Viser også faktisk fin teknikk til tider. Løper masse, og skaper rom for andre. Matchvinner-scoringen måtte bli hans. Rett og slett en flott prestasjon av vår lange, hengslete togoleser!

 

Baptista - 7 Var veldig lite borti ballen, men får en gratismulighet av O'Shea som han er veldig nære på å omsette.

 

 

Det her var bare så SINNSYKT DEILIG!! Nå tar vi seriegullet! :D

Link to comment
Share on other sites

Denne seieren smakte ufattelig godt!!! :D Hele laget spilte kjempegodt og jeg syns vi kontrollerte det meste av kampen i dag, selv om United var frempå en del ganger. Adebayor er gull!!!! :D

 

Jeg var negativ i dag og trodde ikke noe særlig på seier, men pleier av og til å være det fordi jeg vet at når man er negativ så ender det alltid godt, og jammen gjorde det det!! :D COME ON YOU GUNNERS!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...