Jump to content

2006.09.17 Manchester United B


Andain

Recommended Posts

Tror nok dette blir en meget hard kamp, er meget fornøyd med uavgjort. Men det beste ville jo selvfølgelig ha vært å vunnet, det er for lenge siden sist vi slo man u!!

 

Rooney og Scholes er tilbake til denne kampen, og det er meget synd.

De er to meget gode spillere som alltid spiller bra mot Arsenal..

Er også litt usikker på om Eboue kommer til å henge med Ronaldo, og om Rooney klarer å komme forbi Toure og Djorou... la oss ikkje håpe det.

 

Eller blir det vanskelig uten henry og Persie.

Kommer nok til å bli Ade og Julio på topp, to som har spillt 30 min sammen. Skal bli spennende å se om de får skapt noen sjanser.

Og det hadde ikkje gjort noe om Julio hadde gitt neville hora ei susans takling..!

 

Håper også at Gilberto og Rosicy spiller like bra som sist, og at Cesc virkelig storspiller..

 

Er meget sikker på at dette blir laget:

Jens

Eboue Toure Djorou Gallas

 

Hleb Silva Cesc Rosicky

 

Julio Ade

almunia, flamini, Ljungberg, Walcott, Hoyte

 

Fort mulig at Freddie starter..

 

Håper på arsenal seier, men tror at 2-2 hadde vært helt greit..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Er faktisk litt optimist her. Dette kan bli vendepunktet. Gutta har ikke press på seg, ingen forlanger seier her nå. United vil kanskje undervurdere oss...

 

Tror dette blir lagoppstillingene:

 

Arsenal:

 

Lehmann

Eboue - Toure - Djourou - Gallas

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

Baptista

Adebayor

 

Tror vi vil ligge med neste 3 midstoppere. Gallas ligger igjen hele tiden og passer på Ronaldo, mens Eboue får gjøre det han er god på; gå fremover. Spekulere i om kanskje Flamini kan spille og, men tror heller han satser på de samme som mot Hamburg. Siden både RvP og Henry sannsynligvis er ute blir det vel dessverre Ade på topp. Wenger tør nok ikke å satse på Theo enda.

 

 

Uniteds lag:

der Saar

Neville - Brown - Ferdinand - Evra

Ronaldo - O'Shea - Scholes - Giggs

Rooney - Saha

 

(Mulig Carrick går inn for Scholes eller O'Shea på midten...)

Fryktinngytende mannskap, men det er noen svakheter her. Brown og Ferdinand er litt usikre sammen som vi så mot Celtic. Forhåpentlgvis kan vi utnytte dette, men tror ikke Adebayor har det som trengs for å gjøre det. Kanskje kan Baptista lage litt vanskeligheter, men håper helst at Walcott kan komme inn å utfordre dem. Frykter Saha, Rooney, Giggs, Ronaldo mot vår noe usikre forsvarsrekke.

 

 

Dette blir som vanlig ulidelig spennende mot United!!!

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=V7qdj-evT3M

 

la oss ikkje håpe det blir sånn en kamp i dag.

Selv om det var morro..

 

 

har også lest ein plass at freddie skal starte på topp.

Har ikkje noe link.

For å være ærlig savner eg litt slike kampar mot United. Ikkje nødvendigvis såpass som det klippet, men temperaturen i oppgjøra var fantastisk når Keane og Vieira var med. Det var alltid ein kamp med kontroverser. Nå er det kun ein 'vanlig toppkamp'.

 

Når det gjelder lagoppstilling, ser eg for meg Ljungberg i ei fri rolle på midtbanen slik at han får brukt spisskompetansen sin: Løpskapasiteten. Ellers blir det vel Adebayor på topp. Resten seier seg sjølv.

Link to comment
Share on other sites

Antyder ikke Henry han er klar for kampen i dag da? se linken her hpåer jeg tyde den rett :lol:

 

http://www.nettavisen.no/sport/pl/arsenal/article740810.ece

 

Antyder ikke Henry han er klar for kampen i dag da? se linken her hpåer jeg tyde den rett :lol:

 

http://www.nettavisen.no/sport/pl/arsenal/article740810.ece

 

hvem nettside for man se troppen til arsenal da? kan ikke finne den på Arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

Antyder ikke Henry han er klar for kampen i dag da? se linken her hpåer jeg tyde den rett :lol:

 

http://www.nettavisen.no/sport/pl/arsenal/article740810.ece

 

Antyder ikke Henry han er klar for kampen i dag da? se linken her hpåer jeg tyde den rett :lol:

 

http://www.nettavisen.no/sport/pl/arsenal/article740810.ece

 

hvem nettside for man se troppen til arsenal da? kan ikke finne den på Arsenal.com

 

Merkelige greier, sto på arsenal.com at det var 10-15 prosent sjanse for at Henry skulle spille. Vil heller ha Adebayor på topp i stedet for en halvskadet Henry.

Link to comment
Share on other sites

Et råtips til den tråden her:

Etter kampslutt er vi alle i harnisk fordi minst to av de følgende ikke ble utvist: Scholes, Rooney, Ferdinand, Neville. Oddsen på det er vel heller dårlig når vi har selveste Graham Poll som dommer :lol:

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=V7qdj-evT3M

 

la oss ikkje håpe det blir sånn en kamp i dag.

Selv om det var morro..

 

 

har også lest ein plass at freddie skal starte på topp.

Har ikkje noe link.

For å være ærlig savner eg litt slike kampar mot United. Ikkje nødvendigvis såpass som det klippet, men temperaturen i oppgjøra var fantastisk når Keane og Vieira var med. Det var alltid ein kamp med kontroverser. Nå er det kun ein 'vanlig toppkamp'.

 

Når det gjelder lagoppstilling, ser eg for meg Ljungberg i ei fri rolle på midtbanen slik at han får brukt spisskompetansen sin: Løpskapasiteten. Ellers blir det vel Adebayor på topp. Resten seier seg sjølv.

 

Helt enig med deg.. men jeg er ikke sikker på om Freddie spiller på topp eller som offensiv midtbane. Tenker heller at Baptista skal ut å sloss i dag..

 

Å jeeezz som jeg gruer meg nå...dette blir tragisk.

 

Med Poll så blir vel ikke dagen nødvendigvis bedre... fantastisk dårlig dommer!

Link to comment
Share on other sites

Et råtips til den tråden her:

Etter kampslutt er vi alle i harnisk fordi minst to av de følgende ikke ble utvist: Scholes, Rooney, Ferdinand, Neville. Oddsen på det er vel heller dårlig når vi har selveste Graham Poll som dommer :blink:

 

Neeeeeeeeeeei! Nå gikk stemningen fra glede og optimisme til pessimise og stille gråt :(

 

Men en ting som letter litt på tårene er at Toure er klar!

RvP og Henry står det ikke noe om, så jeg regner med at de ikke kommer til å spille :(

Link to comment
Share on other sites

Dette her tror jeg ikke kommer til å gå bra. :blink: Føler at uten Henry så kommer kampen til å være kjørt hvis de får et tidlig ledermål. Kan liksom ikke se for meg at vi klarer å snu det hvertfall. Jaja, vi får se. Har liksom en litt dårlig følelse av at de kommer til å score tidlig.

Link to comment
Share on other sites

Uniteds lagoppstilling gir håp: Kuschak, Neville, Rio, Brown, Silvestre, Fletcher, O'shea, Scholes, Ronaldo, Saha og Rooney.

 

Arsenal: Lehmann, Eboue, Toure, Djourou, Gallas, Rosicky, Gilberto, Fabregas, Ljungberg, Hleb, Ade

 

Ville gjerne sett baptista inne i start ellvere i stedet for ade eller hleb i en sån kamp. resten er som forventet når TH14 er ute. Men lagoppstilengen til mu Gir jo håp. Er optimist som alltid og trur vi nå starter oppturen på sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Det er frustrerende at vi ikke putter, særlig på straffa. Hvis Man U putter først kommer det til å ødelegge all moral og motivasjon i laget pga vi har vært de beste. Jeg har sett det før i sesongen, men jeg har likevel troen at vi kanskje skal klare det i dag.

 

Var det flere enn meg som ble overaska da Graham ga oss straffe? :blink:

Link to comment
Share on other sites

I fjor klarte min sammboer å lure meg til å tro at sorte sokker på kampdag ikke har noen betydning! (?)

 

Var selv overbevist om at sokker betydde ulykke. Sluttet derfor med å unngå sorte sokker på kampdag etter å ha vært helt konsekvent på dette i 15 sesonger. Etter en meget tung sesongstart besluttet jeg å igjen ta opp denne tradisjonen i dag og er iført grå sokker, og resultatet av dette valget så vi i dag, fy f..... så deilig det er !!!

Link to comment
Share on other sites

Jaaa!! Sinnsykt KONGE, vi slo United, sinnsykt gøy, tusen takk Adebayor!

Nå er vi ikke ute av gullkampen!! Nå går vi mot et nytt seriegull!

Nå er jeg optimist, vi slo United uten Henry, og laget selvtillit!

 

Synes United var svake, klarer ikke å vinne hjemme. Nydelig forarbeid av Cesc, tenk hvor mange vi vil se av de i minst åtte år til!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...