Jump to content

2006.09.17 Manchester United B


Andain

Recommended Posts

Verken tror eller håper å se Walcott her. Alle husker vel hvilken behandlig Reyes fikk av Neville-sisters der for noen sesonger siden? NEi satser på dette laget:

 

Lehmann

 

Eboue-Toure-Djorou-Gallas

 

Ljungberg-Gilberto-Fabregas-Rosicky

 

Adebayor-Baptista

 

Subs: Almunia,Flamini,Hleb,Hoyte og Walcott

 

Dette er selvsagt med forbehold om at Henry og v.Persie er tvilsomme..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Jeg skjønner ikke hvorfor er alle så innstilt på tap her. Man U hadde en elendig kamp mot Celtic, og om de spiller like dårlig på søndag slår vi dem!

 

Viktigst av alt: GIGGS ER SKADA. Han har vært Man U's klart beste beste i år og er ute i minst to uker. Park er også ute, mens Heinze er usikker. Rooney hinka ut i går, men det står ikke noe om at han er skada. Uansett var han svak. En som derimot var god var Saha. Han er den jeg frykter mest, og jeg er glad for at vi har et så raskt forsvar som vi har. Scholes var også god, men vi får satse på at Gilberto klarer å gjøre osm han gjorde med Riquelme i fjor ;)

Link to comment
Share on other sites

tror vi har en fair sjanse på søndag jeg, flakschester united har ikke vært sååå gode!! giggs er ute, rio er ute av form, og perry neville har offside som fremmedord..tror henry skårer 2, å vi vinner 2-1 ;) ..

tror laget blir(HÅPER i en 4-5-1/4-3-3)

 

Lehmann

 

eboue, toure, djourou, gallas

 

freddy, cesc, silva, rosicky

baptista

 

henry

 

subs: Flamini, RvP, Walcott, Hleb, Ade

Link to comment
Share on other sites

Dette er kampen alle tror vi taper.I god gammel Arsenal ånd tror jeg derfor

vi vinner denne kampen 2-1.

Tomas lager nok et kjempemål og duoen Baptista/adebayor på topp høres spennende ut.

 

Drømmen hadde jo vært å se Tomas lage nok et sånt mål. Og duoen Baptista/Adebayor skal jeg ikke slakte før de har fått prøvd seg.

 

Jeg håper du får rett!

Link to comment
Share on other sites

Med få unntak er Old Trafford en bane jeg synes vi kommer hjem med stort sett dårlige resultater og minner fra. Vi spiller ofte dårlig der, scorer få mål, røde kort, 1-6, 1990 (og to poeng fratrukket), 49 unbeaten og flyvende pizzastykker for å nevne noen av de tingene jeg ikke ser tilbake på med positive tanker.

 

Noen gode minner er det jo også, eksempelvis 2002 og Overmars i 1998, men likevel så er ikke dette min lykkebane.

 

Satser på en overbevisende 2-0 seier i år, med Baptista x 2.

Link to comment
Share on other sites

Vinn eller forsvinn! Med tap her så er ligamesterskapet tapt, da blir det full konsentrasjon om komme blant de 4 første.

Dessverre har poengtapene mot møkkalagene Villa, Boro og City kostet dyrt....veldig dyrt.

Så dette er en vinn eller forsvinn kamp mot Man.Utd.

 

Og skulle Wenger fortsatt finne på å sende Gus Hoyte på banen, og i tillegg med

Adebayor/Baptista som spisspar....ja da ser det mørkt ut.

 

Jeg krysser fingerene for at Henry er klar til kamp, og at Wenger tar til fornuft og kutter ut

bakover-Adebayor og premier leagues dårligste venstreback Gus Hoyte fra lagoppstillingen.

 

Arsenal vinner 2-0, etter scoring av Fabregas og Roscicky.

 

 

Jeg er enig i din kritikk av Hoyte. Han er pinadø rævva. Jeg kan ikke huske sist vi hadde en så synlig svakhet i 11'n som når han spiller. Men jeg er ikke enig i din kritikk av Adebayor. Han er god, og kommer bare til å bli bedre og bedre.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

tror vi har en fair sjanse på søndag jeg, flakschester united har ikke vært sååå gode!! giggs er ute, rio er ute av form, og perry neville har offside som fremmedord..tror henry skårer 2, å vi vinner 2-1 ;) ..

tror laget blir(HÅPER i en 4-5-1/4-3-3)

 

Lehmann

 

eboue, toure, djourou, gallas

 

freddy, cesc, silva, rosicky

baptista

 

henry

 

subs: Flamini, RvP, Walcott, Hleb, Ade

Hvem er keeper hvis Lehmann får rødt kort da?

Tipper på Ade :P ;)

Link to comment
Share on other sites

dette kan være kampen som snur hele sesongen for oss, vinner vi denne får vi en situasjon som er lik da vi spilte Real Madrid, vinner vi snur hele sesongen og vi kommer i kanon form :P

 

men taper vi derimot (som vi pleier og gjøre mot man u), tror jeg det går kraftig til helvete med hele

PL sesongen, da har vi tapt de to første borte, og spilt u de 2 første hjemme..

 

liker ikke dette med at wenger går ut og sier at vi vinner på old T bla bla bla.. ikke krise om vi taper bla bla bla..

spill den jævla kampen og la prestasjonen snakke, hver gang han går ut før kampen sånn som dette, taper vi..

la prestasjonen snakke!!!

 

har litt troen faktisk, er en stund siden vi har vunnet mot man u, en på tide no ;)

 

men hvis vi taper, kommer jeg ikke til og se lyst på resten av PL sesongen..

Link to comment
Share on other sites

dette kan være kampen som snur hele sesongen for oss, vinner vi denne får vi en situasjon som er lik da vi spilte Real Madrid, vinner vi snur hele sesongen og vi kommer i kanon form :P

 

men taper vi derimot (som vi pleier og gjøre mot man u), tror jeg det går kraftig til helvete med hele

PL sesongen, da har vi tapt de to første borte, og spilt u de 2 første hjemme..

 

liker ikke dette med at wenger går ut og sier at vi vinner på old T bla bla bla.. ikke krise om vi taper bla bla bla..

spill den jævla kampen og la prestasjonen snakke, hver gang han går ut før kampen sånn som dette, taper vi..

la prestasjonen snakke!!!

 

har litt troen faktisk, er en stund siden vi har vunnet mot man u, en på tide no ;)

 

men hvis vi taper, kommer jeg ikke til og se lyst på resten av PL sesongen..

 

Må være noe av det merkeligste jeg har hørt! Hva skal han ellers si? "La oss være realistiske, vi vinner aldri mot united?". Blir faktisk litt beroliget av at Wenger sier noe sånt. Om det er Oxford United eller Arsenal som møter United er det ingen av lagene som tror de skal tape på forhånd, hvorfor skal de spille kampen da?

Link to comment
Share on other sites

tror vi har en fair sjanse på søndag jeg, flakschester united har ikke vært sååå gode!! giggs er ute, rio er ute av form, og perry neville har offside som fremmedord..tror henry skårer 2, å vi vinner 2-1 ;) ..

tror laget blir(HÅPER i en 4-5-1/4-3-3)

 

Lehmann

 

eboue, toure, djourou, gallas

 

freddy, cesc, silva, rosicky

baptista

 

henry

 

subs: Flamini, RvP, Walcott, Hleb, Ade

Hvem er keeper hvis Lehmann får rødt kort da?

Tipper på Ade :P ;)

hehe, det så jeg ikke før nå B)

Link to comment
Share on other sites

dette kan være kampen som snur hele sesongen for oss, vinner vi denne får vi en situasjon som er lik da vi spilte Real Madrid, vinner vi snur hele sesongen og vi kommer i kanon form :huh:

 

men taper vi derimot (som vi pleier og gjøre mot man u), tror jeg det går kraftig til helvete med hele

PL sesongen, da har vi tapt de to første borte, og spilt u de 2 første hjemme..

 

liker ikke dette med at wenger går ut og sier at vi vinner på old T bla bla bla.. ikke krise om vi taper bla bla bla..

spill den jævla kampen og la prestasjonen snakke, hver gang han går ut før kampen sånn som dette, taper vi..

la prestasjonen snakke!!!

 

har litt troen faktisk, er en stund siden vi har vunnet mot man u, en på tide no :P

 

men hvis vi taper, kommer jeg ikke til og se lyst på resten av PL sesongen..

 

Må være noe av det merkeligste jeg har hørt! Hva skal han ellers si? "La oss være realistiske, vi vinner aldri mot united?". Blir faktisk litt beroliget av at Wenger sier noe sånt. Om det er Oxford United eller Arsenal som møter United er det ingen av lagene som tror de skal tape på forhånd, hvorfor skal de spille kampen da?

 

trenger han og si at det ikke er krise hvis vi taper???

han trenger heller ikke nødvendigvis og utale seg, tror det er en meget dårlig statestik på de kampene der..

er heller ikke bare han som gjør det, men som oftes en to tre spillere også..

skjønner ikke vitsen jeg, er det nødvendig og gå ut og si det??? kan ikke vi bare spille kampen..

 

la prestasjonen snakke, tapene blir verre når du på forhond har sagt at du kommer til og vinne..

Link to comment
Share on other sites

dette kan være kampen som snur hele sesongen for oss, vinner vi denne får vi en situasjon som er lik da vi spilte Real Madrid, vinner vi snur hele sesongen og vi kommer i kanon form :P

 

men taper vi derimot (som vi pleier og gjøre mot man u), tror jeg det går kraftig til helvete med hele

PL sesongen, da har vi tapt de to første borte, og spilt u de 2 første hjemme..

 

liker ikke dette med at wenger går ut og sier at vi vinner på old T bla bla bla.. ikke krise om vi taper bla bla bla..

spill den jævla kampen og la prestasjonen snakke, hver gang han går ut før kampen sånn som dette, taper vi..

la prestasjonen snakke!!!

 

har litt troen faktisk, er en stund siden vi har vunnet mot man u, en på tide no :P

 

men hvis vi taper, kommer jeg ikke til og se lyst på resten av PL sesongen..

 

Må være noe av det merkeligste jeg har hørt! Hva skal han ellers si? "La oss være realistiske, vi vinner aldri mot united?". Blir faktisk litt beroliget av at Wenger sier noe sånt. Om det er Oxford United eller Arsenal som møter United er det ingen av lagene som tror de skal tape på forhånd, hvorfor skal de spille kampen da?

 

trenger han og si at det ikke er krise hvis vi taper???

han trenger heller ikke nødvendigvis og utale seg, tror det er en meget dårlig statestik på de kampene der..

er heller ikke bare han som gjør det, men som oftes en to tre spillere også..

skjønner ikke vitsen jeg, er det nødvendig og gå ut og si det??? kan ikke vi bare spille kampen..

 

la prestasjonen snakke, tapene blir verre når du på forhond har sagt at du kommer til og vinne..

det er sant, men husk: nå holder alle united som favoritter, jeg mener arsenal er best da(eks. juve og real kampene ifjor..). å det er viktig at Wenger går ut med en offensiv holdning før en kamp som dette, måtte united blø på søndag :huh:
Link to comment
Share on other sites

dette kan være kampen som snur hele sesongen for oss, vinner vi denne får vi en situasjon som er lik da vi spilte Real Madrid, vinner vi snur hele sesongen og vi kommer i kanon form :huh:

 

men taper vi derimot (som vi pleier og gjøre mot man u), tror jeg det går kraftig til helvete med hele

PL sesongen, da har vi tapt de to første borte, og spilt u de 2 første hjemme..

 

liker ikke dette med at wenger går ut og sier at vi vinner på old T bla bla bla.. ikke krise om vi taper bla bla bla..

spill den jævla kampen og la prestasjonen snakke, hver gang han går ut før kampen sånn som dette, taper vi..

la prestasjonen snakke!!!

 

har litt troen faktisk, er en stund siden vi har vunnet mot man u, en på tide no :P

 

men hvis vi taper, kommer jeg ikke til og se lyst på resten av PL sesongen..

 

Må være noe av det merkeligste jeg har hørt! Hva skal han ellers si? "La oss være realistiske, vi vinner aldri mot united?". Blir faktisk litt beroliget av at Wenger sier noe sånt. Om det er Oxford United eller Arsenal som møter United er det ingen av lagene som tror de skal tape på forhånd, hvorfor skal de spille kampen da?

Jeg er fullstendig enig med Donaraz.....Da trenger jeg vel ikke å skrive mer... :P

Link to comment
Share on other sites

dette kan være kampen som snur hele sesongen for oss, vinner vi denne får vi en situasjon som er lik da vi spilte Real Madrid, vinner vi snur hele sesongen og vi kommer i kanon form :huh:

 

men taper vi derimot (som vi pleier og gjøre mot man u), tror jeg det går kraftig til helvete med hele

PL sesongen, da har vi tapt de to første borte, og spilt u de 2 første hjemme..

 

liker ikke dette med at wenger går ut og sier at vi vinner på old T bla bla bla.. ikke krise om vi taper bla bla bla..

spill den jævla kampen og la prestasjonen snakke, hver gang han går ut før kampen sånn som dette, taper vi..

la prestasjonen snakke!!!

 

har litt troen faktisk, er en stund siden vi har vunnet mot man u, en på tide no :P

 

men hvis vi taper, kommer jeg ikke til og se lyst på resten av PL sesongen..

 

Må være noe av det merkeligste jeg har hørt! Hva skal han ellers si? "La oss være realistiske, vi vinner aldri mot united?". Blir faktisk litt beroliget av at Wenger sier noe sånt. Om det er Oxford United eller Arsenal som møter United er det ingen av lagene som tror de skal tape på forhånd, hvorfor skal de spille kampen da?

Jeg er fullstendig enig med Donaraz.....Da trenger jeg vel ikke å skrive mer... :P

 

Du hadde vel strengt tatt ikke behøvd å skrive noe i det hele tatt? Samem gjelder meg også, så vi må begge skjerpe oss nå!

Link to comment
Share on other sites

Dette er vel en av de få kampene jeg virkelig gruer meg til i sesongen. Kjenner nervene allerede nå, og jeg bruker stort sett alt av tid til å oppdatere NewsNow og diverse foraer. Håper så inderlig vi kommer oss ut av dette med et hederlig resultat, og at vi også kan se tilbake på en hederlig og god fotballkamp. Det jeg frykter mest av alt er at vi blir slakt og at det koker over for flere av spillerne våre. Tror en del av unggutta kan slite med temperamentet uten noen solide, sterke forbilder. van Persie, Fabregas, Eboue, Djourou og Adebayor frykter jeg kan tape på dette. Noen spillere blir bare bedre i knalltøffe, aggresive kamper, men det gjelder nok ikke disse.

 

De absolutte nøkkelspillerne i denne kampen tror jeg blir Gilberto, Toure og Lehmann. Disse tre må virkelig ta tak og styre skuta, og hovedsakelig stå i mot Uniteds tøffe spillestil der våre mindre rutinerte muligens vil svikte litt. I tillegg tror jeg vi er avhengig av en eller flere fenomenale individuelle prestasjoner, ala Rosickys langskudd på onsdag. Rosicky, Baptista og van Persie tror jeg alle er i stand til å yte det lille ekstra når det virkelig trengs. I tillegg har vi Henry, men han tror jeg det faktisk er en fordel å benke dersom han ikke er 100% fit.

 

Venstrebacken kan bare bli okkupert av Gallas. Hoyte har langt fra den nødvendige tryggheten til å spille mot Ronaldo. Gallas er jeg også temmelig sikker på at kan sette seg skikkelig i respekt, og ydmyke Ronaldo i den psykiske delen av spillet. Det klarer garantert ikke Hoyte!

 

Ljungberg mener jeg også bør være selvskreven foran Hleb. Større rutine, bedre arbeidskapasitet og fighter-spirit. Dersom Hleb spiller tror jeg vi får se den dårligste kampen av han i Arsenal-drakta.

 

Tror (og håper) på denne lagoppstillingen:

 

-------------------Lehmann-------------------

 

-----Eboue---Toure---Djourou---Gallas----

 

--------------------Gilberto-------------------

 

Ljungberg---Baptista---Fabregas---Rosicky

 

------------van Persie/Adebayor-------------

 

Baptista bør dyttes opp i en mer offensiv rolle dersom Adebayor spiller på topp, da jeg tror han er enda mer avhengig av støtte i angrepet enn det van Persie er. Uansett vil nok en eventuell enslig spiss i denne kampen få det veldig tøft.

 

Laget vi møter blir vel noe ala dette:

---------------van der Sar--------------------

 

----Neville--Brown---Ferdinand---Evra------

 

Ronaldo---Carrick---Scholes---Richardson

 

-------------Rooney---Saha-------------------

 

Aller mest frykter jeg Saha. Tror han vil bli en sterk utfordrer til toppscorertittelen i år, ergo mener jeg at han er fryktelig målfarlig! Dessuten vil utvilsomt Rooney få mest oppmerksomhet før og i kampen, og dette kan Saha utnytte. Ellers har de matchvinnertyper i Ronaldo, Scholes og Rooney.

 

Frykter denne kampen, og tror ikke det vil gå bra. Unggutta våre vil (nærmest som vanlig) bli for lette i sånne ekstremt tøffe kamper. Krysser dog fingrene og skal stille opp på Bohemen i morgen for å synge de rød jævlene i senk! La oss håpe gutta klarer jobben på banen!

Link to comment
Share on other sites

Synd at Henry ikke spiller. Blir spennende å se om dette går! "Henry has '10 or 15 per cent chance' to play". Synes vi skal gå ut i 100 og prøve å få et tidlig mål, vi blir knust hvis vi blir baktunge. Kontringspillet vårt forsvinner litt ved at Henry er ute og Pires er borte.

Link to comment
Share on other sites

Et moment som jeg synes er veldig verdt å nevne er vi tidligere har slitt mot Man U fordi vi kan virke for lette. Men nå har de mistet Keane, og selv om Carrick er ganske sterk, er han langt ifra et like godt rivjern som Keane var. Ferdinand og Rooney er de to eneste spillerne som er skikkelig sterke. Ellers er det for det meste "middelweighters" på laget.

 

jeg vil se følgende lag i morra:

 

-------------------Lehmann-------------------

 

-----Eboue---Toure---Djourou---Gallas----

 

--------------------Gilberto-------------------

 

Ljungberg---Baptista---Fabregas---Rosicky

 

------------van Persie-------------

 

Men Toure og RvP er fortsatt tvilsomme :huh:. I så fall blir det Gallas i midten og hoyte på venstre. Ade på topp. Eventuelt også Baptista på topp og Hleb inn på midtbanen der Ljungberg skal spille i midten pga best arbeidskapastitet. Spørsmålet blir vel om midten kanskje blir for lett hvis det blir denne løsningen?

Link to comment
Share on other sites

Vil se dette laget jeg:

 

- - - - - - - - - - - - Lehmann - - - - - - - - - - - -

Eboue - - - - Toure - - - - Djourou - - - - Gallas

Freddie - Fabregas - - Gilberto - Baptista - Hleb

- - - - - - - - - - - - Adebayor - - - - - - - - - - - -

 

Why?

Jo..for her skal det slites. I denne kampen må vi ikke oppføre oss som Arsenal i det hele tatt. La Baptista rive bort hele midtbanen til ManU, og Adebayor kan strekke ut forsvaret og legge til rette for en litt offensiv Baptista. Gilberto må for all del gjøre jobben sin defensivt, og medvirke i at midtbanen til ManU ikke fungerer. Spekulerer litt på om jeg våger å bruke Gallas i midten, siden han er mye sikrere enn Djourou, men kom fram til at C.Ronaldo hadde snurra så rundt med Hoyte at han hadde blitt kvalm helt frem til jul, så jeg valgte den sikreste. Synd at Lauren ikke er spilleklar, og at han ikke kan bruke jungel-taklingene sine..

 

Egentlig, for å si akkurat hva jeg mener så er det ikke så trist at RvP eller ...oi.. Toure er usikker ja.. TRAGISK! Det kan ødelegge hele kampen det! ..men tilbake til det jeg skulle si.. det er ikke så tragisk at RvP er skada, og heller ikke Henry faktisk talt.... til min taktikk her så er ikke Henry så livsviktig som han til vanlig er, for dette kommer til å bli en helt spesiell kamp.

 

Men tviler så ekstremt sterkt på at Wenger bruker det som jeg sier her, men det synes jeg hadde virka fornuftig.. brukt kreftene som nå er i laget.

 

Men jeg er som vanlig[?] negativ, og tror på 3-1 tap.

Link to comment
Share on other sites

dette kan være kampen som snur hele sesongen for oss, vinner vi denne får vi en situasjon som er lik da vi spilte Real Madrid, vinner vi snur hele sesongen og vi kommer i kanon form :lol:

 

men taper vi derimot (som vi pleier og gjøre mot man u), tror jeg det går kraftig til helvete med hele

PL sesongen, da har vi tapt de to første borte, og spilt u de 2 første hjemme..

 

liker ikke dette med at wenger går ut og sier at vi vinner på old T bla bla bla.. ikke krise om vi taper bla bla bla..

spill den jævla kampen og la prestasjonen snakke, hver gang han går ut før kampen sånn som dette, taper vi..

la prestasjonen snakke!!!

 

har litt troen faktisk, er en stund siden vi har vunnet mot man u, en på tide no :lol:

 

men hvis vi taper, kommer jeg ikke til og se lyst på resten av PL sesongen..

 

Må være noe av det merkeligste jeg har hørt! Hva skal han ellers si? "La oss være realistiske, vi vinner aldri mot united?". Blir faktisk litt beroliget av at Wenger sier noe sånt. Om det er Oxford United eller Arsenal som møter United er det ingen av lagene som tror de skal tape på forhånd, hvorfor skal de spille kampen da?

Jeg er fullstendig enig med Donaraz.....Da trenger jeg vel ikke å skrive mer... :lol:

 

Du hadde vel strengt tatt ikke behøvd å skrive noe i det hele tatt? Samem gjelder meg også, så vi må begge skjerpe oss nå!

Irriterte det deg? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...