Jump to content

2006.09.17 Manchester United B


Andain

Recommended Posts

Må bare føye meg i rekken av kritikere til norske mediers dekning av Arsenal. Når jeg leste gjennom BT på mandag sto det ikke en liten notis om at Arsenal slo Man U. Resultatet sto sikkert i resultatbørsen men det blir bare for dumt. Er det slik den "nye" avisen blir? :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

En engasjert kommentator fra helgens kamp :P

;) Herlig . Kunne nesten høres ut som en gooner , lol .

 

For det første så er dette er veldig viktig mål i det 5. siste minutt av kampen i en hatkamp...

 

For det andre så virker det ikke som om dere kjenner mye til Spansk fotball og spanske kommentatorer der... de tar alltid sånn av ved et mål, "no matter how or where" det er.

Nå vet jeg dog ikke om dette er en spansk kommentator med det lille klippet der, men det minner mye, og det er samme måte når de scorer.

 

Helt normalt i Spania dette.

Link to comment
Share on other sites

En engasjert kommentator fra helgens kamp ;)

;) Herlig . Kunne nesten høres ut som en gooner , lol .

 

For det første så er dette er veldig viktig mål i det 5. siste minutt av kampen i en hatkamp...

 

For det andre så virker det ikke som om dere kjenner mye til Spansk fotball og spanske kommentatorer der... de tar alltid sånn av ved et mål, "no matter how or where" det er.

Nå vet jeg dog ikke om dette er en spansk kommentator med det lille klippet der, men det minner mye, og det er samme måte når de scorer.

 

Helt normalt i Spania dette.

 

Fotball? I Spania??? ekke mulig... :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...