Jump to content

2006.09.17 Manchester United B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

min lille oppsummering: En super første omgang av Hleb.... En super andre omgang av Fabregas... En super kamp av Adebayor.... Prikkfri kamp av stopperne og en Ljungberg som alltid tar ut det lille ekstra mot United :D Ingenting smaker bedre enn en skalp på "teather of dreams" :D

Link to comment
Share on other sites

Hva skal vi med Henry når vi har Adè?

 

Men forstår ikke hva Cesc gjorde så bra i dag utenom målgivende..?

..regner med å bli bomba med sinte meldinger nå, men jeg bare lurer?

 

Feilpasning på feilpasning. Lukta ikke Cesc av ham i dag nei..

Link to comment
Share on other sites

Hva skal vi med Henry når vi har Adè?

 

Men forstår ikke hva Cesc gjorde så bra i dag utenom målgivende..?

..regner med å bli bomba med sinte meldinger nå, men jeg bare lurer?

 

Feilpasning på feilpasning. Lukta ikke Cesc av ham i dag nei..

 

Jeg synes Cesc tar over for Hleb i andre omgang,som den beste midtbanemannen, og regiserer det vi har av konstruktivt spill i angrep... Samtidig som han har større defensivt ansvar enn han pleier... Alt i alt så har sånne matcher som dette en evne til å ende uavgjort, hvis ikke en eller annen drar fram det lille ekstra... og i dag het denne "en eller annen'en" Cesc Fabregas:) men alle kan ha sin mening :D Det viktigste er jo trossalt at vi slo scum :D

Link to comment
Share on other sites

Hva skal vi med Henry når vi har Adè?

 

Men forstår ikke hva Cesc gjorde så bra i dag utenom målgivende..?

..regner med å bli bomba med sinte meldinger nå, men jeg bare lurer?

 

Feilpasning på feilpasning. Lukta ikke Cesc av ham i dag nei..

 

 

Vet du, det er jeg faktisk litt enig med deg i... Tror mange her inne er blendet av Fabregas` fantastiske raid som avsluttet med fremspillet til Adebayor (0-1) Ta en titt på kampen en gang til folkens og dere vil se uvanlig mange feilpasninger av Fabregas, i tillegg brukte han ofte for langt tid med ballen for deretter å bli frarøvet den..

Vår unge spanjol hadde uvanlig mange personlige feil i dag... men hva f... gjør vel det :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg så ærlig talt ikke mange feilpasninger fra Cesc. Du har ikke forvekslet han med Gilberto? Han leker seg med Scholes, O'Shea og Ronaldo, fordeler pasninger i øst og vest som en liten Ronaldinho. Se kampen en gang til: han spiller som en gud i dag.

Link to comment
Share on other sites

Gud så deilig!! Hadde aldri i verden trodd det her, trodde faktisk på 2-0 til manure til langt ut i andre omgang. Det ble en helt, helt annen kamp enn jeg hadde forventet. United virket til tider utrolig tafatte, men tror det først og fremst kom av at vi faktisk kjempet dem i senk. Føler for å sette opp en liten spillerbørs:

 

 

Fabregas -9 BB Han er verdens desidert største talent. 4-5-1? Unødvendig. Med Fabregas på midten kan vi spille 4-1-5. Runder hele midtbanen til United som en lek, og slår de herligste (tilsynelatende umulige) pasninger. Fantastisk forarbeid tl målet.

 

Det her var bare så SINNSYKT DEILIG!! Nå tar vi seriegullet! :D

 

Jeg er enig i mye av det du sier, men akkurat den der er jeg ikke enig i.. Jeg er stor fan av Fabregas, men jeg synes han har for mye feilpasninger, og for lite aggresiv offensivt. Han mangler det lille ekstra som han viste oss gang på gang i fjor. Jeg ville nok skrudd ned denna til en 7'er, og gitt banens beste til Adebayor som faktisk viser at han er vanvittig sterk i kroppen, god teknikk og veldig god med ballen i beina.

 

Hvor kom det skuddet av Toure fra? Må vel ha slått ut på no seismografer i Manchester?

Link to comment
Share on other sites

Anbefaler alle å ta seg en tur innom VGD for å lese litt. Ler så jeg griner av de stakkarne der :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg så ærlig talt ikke mange feilpasninger fra Cesc. Du har ikke forvekslet han med Gilberto? Han leker seg med Scholes, O'Shea og Ronaldo, fordeler pasninger i øst og vest som en liten Ronaldinho. Se kampen en gang til: han spiller som en gud i dag.

 

Jeg har sett kampen om igjen og det burde du gjøre også... Jeg sier ikke at Fab var svak i dag men han hadde uvanlig mange slurvefeil.

Link to comment
Share on other sites

Det var dette jeg sa forrige helg, først tar vi hamburg, så manure med masse selvtillitt, dette blir mye av det samme som skjedde mot real i fjor tror jeg, et utrolig viktig vendepunkt.

 

I dag fortjener hele laget utrolig med skryt, og Lehmann ikke minst, jeg begynner og bli mer og mer glad i denne mannen,han lever opp til MAD JENS navnet sitt nå :D han var like mye matchvinner som Ade idag, tør ikke tenke på avisskriveriene i morra hadde Babyface putta på slutten der.Det MÅ være den feteste redninga siden Seaman i fa cup semien mot Sheff Utd i 03.

 

Og scenan med Gallas på slutten, elska den jublen, han virker utrolig commited allerede, nå vinner vi hengekampen og så er vi der, sesongen har akkurat begynt, og vi har ikke tapt hjemme heller, det kommer til og bli en glimrende sesong, noen som husker hva som har skjedd de to siste gangan vi har vunnet på OT, seriegull, og ta med 2-0 i FA Cupen i 03 da vant vi den også, noe som igjen vil si, vi blir seriemester i år :D og Scum hva skjer, skal de noen gang score :D

 

Fotball har ikke gitt meg denne gleden siden vi gikk til CL finalen ifjor. Arsène Knows, potensialet i dette laget er enormt, som Cesc sa i intervjuet før kampen idag,han er unik, noen som hørte statestikken idag på de første kampene i år, 43 - 3 i corner eller noe sånt, hadde fotballen vært rettferdig hadde det ikke vært noen spenning, da hadde vi jo allerede avgjort det hele. Nei gi meg fler av disse dagene.

 

Perkfekt søndag, Arsenal tilbake igjen, og det uten TH14, og Start på fjerde plass, blir gull til Nord London og Sørlandet nå :D

Link to comment
Share on other sites

Dere kan vel ikke mene Adebayor var fantastisk, trenger ikke Henry når vi har Ade, nier, positivt o.s.v?!

Han er dårlig, dårlig og atter dårlig....Men som jeg skrev i forrige det var han og Cesc som redda oss dag!

 

Men han er ikke god nok, han passer ikke inn.

Han var jo elendig lange peridoder helt til han scorte!

Link to comment
Share on other sites

Herlig seier!!! I dag var det Emmanuel Adebayor som var et angrep alene, ikke Henry. Han skapte farligheter flere ganger, inkludert straffesparket. Han går i tillegg på flere megagode løp og gjør det meste riktig.

 

Denne dagen har vært topp!!!!! I tillegg så avga Tottnumb poeng, noe som gjør det enda herligere!!

 

Dere kan vel ikke mene Adebayor var fantastisk, trenger ikke Henry når vi har Ade, nier, positivt o.s.v?!

Han er dårlig, dårlig og atter dårlig....Men som jeg skrev i forrige det var han og Cesc som redda oss dag!

 

Men han er ikke god nok, han passer ikke inn.

Han var jo elendig lange peridoder helt til han scorte!

Herregud!!! Se kampen om igjen! Adebayor var BB idag sammen med Lehmann!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke skjønne hvorfor du mener Ade er så dårlig, greit nok, han har mye igjen, men idag synes jeg virkelig han var en av de bedre løp og jobet noe utrolig, og er utrolig god til og holde på ballen, som enslig spiss idag synes jeg han var utrolig god, hadde noen bommer og feilpasninger i begynnnelsen, men etter fellinga mener jeg han var utrolig god, en klar bb kandidat.

Link to comment
Share on other sites

Gjorde i utgangspunktet det jeg også, men vet ikke helt lenger, Van Persie er nok ett større talent, men Ade er mer lagspiller, og føler også han går bedre sammen med Thierry enn Van Persie gjør. men ved nærmere ettertanke ja takk begge deler, må jo være plass til begge to :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...