Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Sol kan du få i solarium, varme kan du få i badstu, det har vi ikke i England. Men kjærlighet, lojalitet og verdsettelse av viktige spillere har vi tonnevis med.

 

Bare for å utvide litt her så husker vi hvordan bla Reyes klagde på været. Jeg ser også div skriv på nettet om at han(Cesc) vil ha det bedre i Barca pga vær og varme..

Må si at noe av det dommeste jeg hører ifra enkelte spillere eller fans som begrunder at været og omgivelsene er viktig mht hvilken klubb de skal spille for. Vi snakker da her om mange millionærer som fint kan "pansjonere" seg i en alder av 30+. Frem til da så burde de ta til takke å spille på en søppeldynge for de lønningene og kjærligheten de får fra klubb og fans.

Først når fotball karieren er over, så kan de sette seg tilbake med kone og barn i varme flotte strøk med en bank konto full av penger i sin beste alder. Før den tid så bør det jaggu være andre prioriteter hvis de skal være profesjonelle fotball spillere!

Phew..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Fra Le Grove

 

First of all let’s address the latest derisory offer for Cesc of £27mil coming in, and all our board say is ‘come back with a sensible offer’ Why do Arsenal always take it up the rear end? That’s not being above the parapit, that’s being cowardly and gutless.

 

Our player is once again in an unseemly battle akin to a divorcing couple fighting over their kid, he will be hurt and upset by both sides but more importantly our fans are once again being humiliated.

 

Cesc is clearly worth between £45 and £60mil, they know it, but choose to treat us like we are their bitches, what can Arsenal do? Well learn to fight back, that’s what.

 

1) Tell them Cesc will honour his contract and don’t bother us again for fear of a law suit for unsettling a contracted player.

 

2) Offer them the same amount for Messi and see what comes back, then act on what happens.

 

3) Ask them how they feel that Cesc is worth £5mil less than a much older, less talented Villa. Then ask Cesc to ask his dad the same question.

 

4) Tell Cesc to tell them once and for all he isn’t interested and stop bothering him.

 

What irks me the most is this player is no squad man, he is our captain, it’s a disgrace.

 

If none of the above interests them then stick him on the transfer list and sell him to the highest bidder, they’ll be plenty. If he refuses to go to another club, strip him of the captaincy and let him see out his contract, after that see how many offers come in from Barca.

 

You may all see him as being the innocent party in all this but he isn’t, this is Arsenal and Arsenal are bigger than any player or any manager

Link to comment
Share on other sites

5) Go public with the fact that the club won't accept any futher approaches for Cesc unless it is backed by an offer of £50 million and then report Barcelona to UEFA each time they mention Cesc publicly or try to influence him in some way

Link to comment
Share on other sites

Cesc: "When I am home, I want to be in London. You know the expression the grass is greener? I'm done with Barcelona."

 

Kilde:@YoungGunsBlog Jamie Sanderson

 

Meget interessant dette. Ser ut til at vår midtbane-elegant har innsett hvor han hører hjemme, og ikke minst hvor tåpelig barcelona har forholdt seg til hele Fabregas-saken! Jeg føler meg iallefall mer og mer sikker på at vi får se minst enda en sesong med Fabregas hjemme i Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Kilde:@YoungGunsBlog Jamie Sanderson

 

Meget interessant dette. Ser ut til at vår midtbane-elegant har innsett hvor han hører hjemme, og ikke minst hvor tåpelig barcelona har forholdt seg til hele Fabregas-saken! Jeg føler meg iallefall mer og mer sikker på at vi får se minst enda en sesong med Fabregas hjemme i Arsenal!

 

Håper iallfall det er sant og at Cesc endelig skjønner at Barcelona er og blir en drittklubb.

 

Dog..

 

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

RT @arsenalreport: No idea whether the quotes are legit, but seem very similar to this Spoof interview: http://yhoo.it/ifOmyx

Link to comment
Share on other sites

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10096020

 

Nekter å tro det det står der tror ikke Wenegr aldri vil la gulgutten sin går for små penger.

 

MÅ husker på det at Barcelona har lite penger og 4 milliarder i gjeld i følge flere aviser.

 

De fikk nei i for å få flere lån av bankene da de henta VIlla i fjor, hadde de ikke penger i gjen til å by det Cesc er vært å kom med skam bud da også.

 

MÅ husker på det cesc har 4 år i gjen av kontrakten sin og da er det topp pris for en spiller fra øverste hylle.

 

Wenger er da vel ikke så dum å lar Cesc gå for små penger, han er alt for viktig sor Arsenal ;)

Link to comment
Share on other sites

The Guardian er en internasjonalt anerkjent avis, noe av det mest seriøse som finnes. Avisen anbefales på det sterkeste.

 

har vel ikke akkurat vært så korrekt det de har kommet med angående overganger de siste 2 årene i hvertfall. Ellers er det en seriøs og god avis ja.

Link to comment
Share on other sites

Visst det er slik at Nasri vil ha inn kvalitetspillere for å bli, så er det neppe noe godt sjakktrekk å la Fabregas gå.

 

Hvis Nasri ønsker plassen sentralt på midtbanen så kan det være et sjakktrekk å la Fab gå. Personlig vil jeg beholde Fabregas. Når han er i form så er han nok vår aller beste spiller (kanskje RvP i toppform er enda bedre? Ikke vet jeg...).

Link to comment
Share on other sites

Hvis Nasri ønsker plassen sentralt på midtbanen så kan det være et sjakktrekk å la Fab gå. Personlig vil jeg beholde Fabregas. Når han er i form så er han nok vår aller beste spiller (kanskje RvP i toppform er enda bedre? Ikke vet jeg...).

 

Jo, men jeg har lest flere steder at grunnen til at Nasri holder seg på å signere er fordi han vil ha inn kvalitetspillere slik at vi faktisk kan vinne noe, istedenfor å kollapse totalt.

Men om han vil ha en sentral plass, hvorfor i faen forstår ikke Wenger at et enkelt grep på det, er å skifte til 4-4-2 formasjon?!

Link to comment
Share on other sites

Om du mener 442 og Nasri og Cesc sentralt så vil nok ikke det fungere defensivt selv om begge tar i litt hver, de vil nok også gå i veien for hverandre offensivt. Selv skisserte jeg at Cesc burde gå og vi burde skifte til en 442 for flere mnd siden, men Wenger vet hva han bør gjøre. In Wenger we trust!

Link to comment
Share on other sites

For det første vil ikke jeg at Fabregas skal gå for lommerusk! Det betyr at han må få det man krever for han. Enkelt og greit

 

Men, jeg er veldig enig i poenget ditt her 1Bergkamp0, det å legge om til 442 er nok løsningen og det betyr at enten så må man la Fabregas gå og flytte Nasri inn eller man fortsetter å bruke Nasri på kant og Fabregas i midten. Hva som er best tør jeg ikke å si, grunnet at jeg ikke veit hvilke spillere som skal inn.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal trenger ikke selge cesc for Arsenal er en av de rikeste klubbene i værden.

Barcelona har snakket med oss om Cesc. Men så langt har de ikke kommet med et bud, og vi ønsker ikke å la ham gå, sa styreleder Peter Hill-Wood i Arsenal.

Barca prøver seg på at Cesc har mindre kontrak i gjen, 4 år har han i gjen i Arsenal og det er mange år det.

Så Barca for ikke pressa ned prisen mere vis de tror det, Arsenal har sakt 400 mill noe Barca ikke klarer å vil betale.

Pluss de er vill hente Rossi fra VIllaReal og Alexis Sanchez vil også til Barcelona en City og Barca har lenge sakt de vil kjepe han.

Blir mye penger her Barca må ut med for alle deisse spilleren, pluss Barca har som jeg leste over en overisikt over de klubbene som har gjeld at Barca skylder 4000 milljarder i gjeld. Etter de henta Villa for 300 mill og de henta adriano fra Sevilla i fjor, hvem andre spiller de henta i fjor husker jeg ikke.

Eneste jeg fikk med meg at Barca ikke fikk flere lån av bankene i fjor på grunn av syk mye gjeld og høyelønninger.

Avslo bud på 236 millioner for Fábregas, Barca mener at 4 år er lite i gjen av en kontraken etter de prøvde seg på han i fjor, det sier bare ossen de bedritne klubben der driver på.

Styre i Arsenal har sakt mange ganger i media og til Barca at Cesc ikke er til salgs, når Barca heletiden kommer med skam bud.

Ja alle vet Cesc vil hjem til Spania og barca, men han er plikta til å fullføre kontrakten med Arsenal og han sier han trives godt i Arsenal.

Ser flere spillere Arsenal har lagt inn bud på har 1 år i gjen av kontakten sin enda driver klubbene å presser opp prisen.

Da burde jo prisen vært lav når det er 1 år i gjen av kontrakten å de vet spilleren stikker neste år gratis.

Wenger og Arsenal er nok ikke dumme, de vet Cesc er vær mye for han har 4 år i gjen av kontrakten.

Er bare Barcelona som prøver seg med lattelige utaleser at Cesc ikke er vært 400 mill og 4 år i gjen på kontakt sakl prisen senkes.

Er ofte vanlig at nye spiller for 4 års kontrakter da de kommer til en ny klubb, Cesc fikk en lengere kontrakt for de han er uerstatelig og så mye vært for klubben. Barca har fått andre spillere fra Arsenal i alle år for små penger og ingen av de spillerenn de har kjøpt har blomtra i Barca.

Mange har angra i etter tid også at de dro til Barca for de har som regel havna som benkslitere.

Barca skylder også penger for spiller de har kjøpt fra Arsenal før, Hleb og Henry gikk for 2 år siden cira og Barca har ikke gjort opp alle de penga enda for de spilleren. Petie eller hva han het ble fjasko i Braca etter han var så go i Arsenal, var vel bare Overmasr som gjore en grei jobb i Braca, men han var lagt i fra det høye nivåe han hadde i Arsenal. Husker jeg ikke i farta hvem andre spillere Barca har henta fra Arsenal, men tydelivis prøver Barca og alltid robbe Arsenal for de beste spilleren Arsenal har nesten vært år. HUsker i vinter Barca viste inntresse for Nasri også da han ble mnd spiller i PL.

Det beviser bare ossen Barca holder på, de vil hemme Arsenal og stadig hente de beste spillerne Arsenal har.

Gikk også rykter om Barca ville prøve å hente Van Persie også i fjor, etter han skorte så mye mål det siste halve året.

Nei Barcelona har sikkert henta et helt lag fra Arsenal med goe spillere siden Wenger tok over Arsenal.

Nei Wenger og Arsenal håper dere lærer å ser hva Barcelona driver med, Wenger lærer Arsenal spiller opp til stjrner så kommer Barcelona og stjeler de beste vi har.

Nei Arsenal må tenke seg om ossen Barca driver på er så dritt lei den bedritne klubben der som stadig går etter de beste spillere vi har. :angry:

 

 

IKke rart Arsenal fans har fått et sterkt hat til den klubben.

Link to comment
Share on other sites

Barca forbereder et nytt bud på Fabregas, denne gangen £31 mil...... LATTERLIG -.-

Wenger, vær så snill å stå på ditt og ikke selg Fabregas for noe under £45 mil.

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/8600038/Barcelona-tempt-Arsenal-with-a-new-31m-offer-for-Spanish-midfielder-Cesc-Fabregas.html

Link to comment
Share on other sites

Skambudene de kommer med på Cesc blir bare enda mer latterlig når Barca ligger langflate etter flere av de dyreste spillerene på markedet i tillegg. Hvis de virkelig hadde ønsket Fabregas så inderlig ville de droppet spillere som Sanchez, Pastore osv. og fokusert alle krefter (og penger) på Cesc.

Link to comment
Share on other sites

Barcelona sin arroganse, gjør at Fabregas blir minst en sesong til. Hadde klubben lagt inn et nogenlunde seriøst bud, så hadde nok Fabregas antakelig blitt fristet til å spørre om å bli solgt. Klubbene hadde da kommet til en enighet, til en akseptabel pris.

Nå fortsetter Barcelona med sine skambud og latterlige oppførsel mot Arsenal og Fabregas selv, for tror de denne måten er det som gjør at han ønsker av hele sitt hjerte å komme hjem?

Tror de dette er det som skal til, for at Fabregas skal ta seg en tur på kontoret for å be om å bli solgt?

 

Jeg føler meg trygg på, at Fabregas blir i klubben til Barcelona legger ifra seg sin arroganse. Det har de ikke gjort denne sommeren heller, og da vil det ikke skje noe før evt neste sommer. Erfaringen sier vel, at vi vil beholde Fabregas i mange år fremover :)

 

Nå er det bare å sette fokuset på Nasri, Clichy, og nye spillerkjøp. Vil Nasri og Clichy ikke signere nye kontrakter, så er det bare å legge de ut på transferlista. Man må få litt fortgang på sakene, for situasjonen pr.d.d skaper bare spekulasjoner og negative vibber. Ikke bare vil klubben få penger for disse nå, men man kan også starte jobben med å hente inn erstattere før "vinduet" stenger.

Arsenal må begynne å lære om at slik kontraktsnakk MÅ tas tidligere, og ikke vente til året før kontrakten går ut. Være litt hardere med frister, og at det er klubben som sitter med kortene og ikke agenter og spillere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...