Jump to content

Ashley Cole


Marwood

Recommended Posts

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply
Er så lei landskamper, virker som vi alltid får skader når de skal spille for nasjonene sine! ;) Ja, får håpe Clichy klarer utfordringen.

22532[/snapback]

 

Clichy tok den utfordringen på strak arm for to år siden, så jeg tror neppe at han vil skuffe oss denne gangen heller.

Link to comment
Share on other sites

Clichy tok den utfordringen på strak arm for to år siden, så jeg tror neppe at han vil skuffe oss denne gangen heller.

22560[/snapback]

 

Når vi først skulle få en skade til, så var det "heldigvis" på Cole. For meg er Cole førstevalget i skrivende stund, men har ingen problemer med at Clichy tar ansvar. Det har han klart før uten store problemer. Skader er en del av gamet, selv om det er fordømt at Arsenal er noe uheldige med spillere på landslagssamlinger.

Link to comment
Share on other sites

Er så lei landskamper, virker som vi alltid får skader når de skal spille for nasjonene sine! ;) Ja, får håpe Clichy klarer utfordringen.

22532[/snapback]

 

Wenger trenger jo snart å gjøre sånn at vi ikke sender spillerne for å representere landene sine. blir jo bare skader ut av det.

 

eneste positive er jo at mange av talentene får sjansen for å vise seg fram, men vis det ikke helt går veien så kan vi jo se langt etter seriegullet så det er jo litt dumt med tanker på skader.

Link to comment
Share on other sites

Carlos sier at Real Madrid kan være interesert i Cole..Ser på dette som et tåplig rykte, men kan neste ikke glemme det som skjedde tidligere i år med hensyn til chelsea..

 

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/t...nal/4368980.stm

24480[/snapback]

 

 

Tror ikke Cole drar. Men det er selvfølgelig litt småskummelt når en som Roberto Carlos sier noe sånt. Var tross alt han som avslørte at Robinho hadde skrevet under for Real madrid i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Carlos sier at Real Madrid kan være interesert i Cole..Ser på dette som et tåplig rykte, men kan neste ikke glemme det som skjedde tidligere i år med hensyn til chelsea..

 

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/t...nal/4368980.stm

24480[/snapback]

 

 

Tror ikke Cole drar. Men det er selvfølgelig litt småskummelt når en som Roberto Carlos sier noe sånt. Var tross alt han som avslørte at Robinho hadde skrevet under for Real madrid i sommer.

24483[/snapback]

 

 

Wenger er ute med benektelse av dette : http://www.football365.com/news/story_166293.shtml

Ikke helt lett å være arsenal fan om dagen <_<

Link to comment
Share on other sites

Myles Palmer har i sin spalte spådd opptil flere ganger at Cole kommer til å forlate oss til fordel for en klubb i en annen liga. Nå er heldigvis ikke Myles tidenes fremste spåmann, men han treffer jo av og til...

24486[/snapback]

 

ikke faen om han treffer denne gangen. håper Cole fortsatt vil spille for klubben elv om han var en snarvisitt på kontoret til Chelskij. mener at Cole fortsatt er den beste backen i verden, så hvorfor skal vi kvitte oss med han.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Myles Palmer har i sin spalte spådd opptil flere ganger at Cole kommer til å forlate oss til fordel for en klubb i en annen liga. Nå er heldigvis ikke Myles tidenes fremste spåmann, men han treffer jo av og til...

24486[/snapback]

 

ikke faen om han treffer denne gangen. håper Cole fortsatt vil spille for klubben elv om han var en snarvisitt på kontoret til Chelskij. mener at Cole fortsatt er den beste backen i verden, så hvorfor skal vi kvitte oss med han.

24514[/snapback]

 

Han er god. ikkje selg han til Real er min oppfordring

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Var det ikke Cole som sa at han skulle være Arsenal's kaptein om et par år da?

24555[/snapback]

 

det har ikkje eg hørt noe om men viss han blir så kan det jo vere at han får tillit

Link to comment
Share on other sites

Myles Palmer har i sin spalte spådd opptil flere ganger at Cole kommer til å forlate oss til fordel for en klubb i en annen liga. Nå er heldigvis ikke Myles tidenes fremste spåmann, men han treffer jo av og til...

24486[/snapback]

 

ikke faen om han treffer denne gangen. håper Cole fortsatt vil spille for klubben elv om han var en snarvisitt på kontoret til Chelskij. mener at Cole fortsatt er den beste backen i verden, så hvorfor skal vi kvitte oss med han.

24514[/snapback]

Tror ikke det er snakk om å kvitte seg med Cole. Heller at Cole ønsker og gå selv. Ikke det beste blodet som ble rørt med tanke på chelski-affæren. Kan fort skje hvis ikke Arsenal viser større aktivitet på markedet etter de beste spillerene.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest jan-birger

jeg føler meg kanske sikker på at Cole blir i arsenal. han er såpass god i klubben at jeg tror ikke arsenal vil at han ska forlate..men det er jo han som bestemmer..og hvis han no skulle dra fra klubben har vi jo en god erstatter i Clichy.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Det er usikkert koleis ein skal tolke publikums reaksjon på Ashley Cole's retur. Det kan jo være at dei fleste har tilgjeve han hendingane i fjor. På den andre sida kan jubelen ha vore i rein skjær lettelse (det skal seiast at også denne signaturen reagerte med lettelse). Og kanskje ein og annan jubla over Cygan's skade. Og det er jo sjølvsagt ikkje bra.

 

Så vert spørsmålet om Cole forsvinn til sommaren, til tross for at tilhøvet til supportarane åpenbart er vorte betre. Er høyrer vel med blant dei som har stor sans for Gael Clichy, og ikkje ser det som nokon katastrofe om Cole vert seld. Clichy har vore uheldig med skadar på feile tidspunkt, men eg er overtydd om at Cole ville fått vanskar med å få plassen attende dersom Clichy hadde fått spelt.

 

Clichy har stor arbeidskapasitet og har i tillegg ei svært profesjonell haldning til det han driv med. Det er lite med syt og klag til trass for mykje benkesliting. I det heile verkar mange franske spelarar profesjonelle og lojale. Det er nok å nevne Gilles Grimandi og Pascal Cygan. Begrensa talent, javel, men dei jobba hardt, gjorde sitt beste og ikkje minst var svært lojale mot klubb og manager. Har engelske spelarar noko å lære her? I alle fall kunne Ashley Cole teke til seg ein slik lærdom. Og det hadde ikkje skada med litt sjølvransaking, i staden for å skulde på alle andre.

Link to comment
Share on other sites

Det var en stor lettelse for meg når Cole kom innpå mot Boro. I dagens Arsenal-lag virker han nesten uerstattelig. Hva som skjer fremover er for meg ganske uvisst. Skulle ikke forundre meg om gutten forsvinner. Da er håpet at Clichy er den fullgode erstatteren.

 

Men Cole representer noe viktig for klubben. Han er engelsk og han er vårt eget produkt. Dermed krysser jeg fingrene for at han har tatt til fornuften og blir i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper som du at Cole blir. En Arsenalgutt siden gutteårene

og er egenprodusert.

Vil være helt feil å selge han til RM.

 

Cole er verdens beste venstreback etter min mening og selv om

Clichy er god har han et stykke igjen til Ash.

Håpet er at Cole tar til fornuften og ser at han hører hjemme i

Arsenalfamilien. ;)

Link to comment
Share on other sites

Håper for all del at vi beholder Ashley Cole, gjerne hele karrieren hans. Jeg tror ærlig talt ikke Clichy noensinne kan bli en fullverdig erstatter for Cole, så hvis noen skal forsvinne, så la det bli Clichy. Men foreløpig tror jeg Clichy er temmelig fornøyd med Arsenal. I sommer har han vel også en heller begrenset markedsverdi, i og med at han har gått skadet halve sesongen og han vil heller ikke være med i VM. Tror vi får se både Clichy og Cole neste sesong også, men som sagt, viktigst er det at Cole blir!

Link to comment
Share on other sites

Det som er sikkert er at enten Cole eller Clichy vil forsvinne. Clichy er neppe interessert i å være reserve for Cole dei neste åra. Arsenal vil heller ikkje stille seg i vegen for ein spelar som ville vore fast på dei fleste lag.

36187[/snapback]

 

Clichy har kontrakt til 2011, så han har tydligvis enten tålmodighet, eller store forventninger. Jeg håper på tålmodigheten jeg.. for vi kan ikke miste Cole nå!

 

Men en egenprodusert spiller har hjertet i klubben og forlater den ikke med det første!

Link to comment
Share on other sites

det blir vel ganske kjedelig for Cole å spille i samme lag hele sin karriære. Han vil nok prøve seg i en av de andre store ligaene, sånn som Spansk og Italiensk serie, men håper jo at han blir her så lenge som mulig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...