Jump to content

2006.03.28 Juventus H


Andain

Recommended Posts

Clean Sheet og et par mål. Job well done. Godt utgangspunkt, men jobben er IKKE gjort ennå. Cesc var oppe til eksamen og bestod med glans - GLANS!!

Del Piero og Nedved er muligens tilbake. Her er ingenting avgjort.

Jo da dette er ganske done deal tror jeg . Får vi 1 mål i Italia må de score 4 . Vi må bare spille godt def og bryte spillet og kontre de i senk , enkelt som bare det . (optimistisk for tiden ser du)

 

Noen som vet hvor mye penger en 1 eller 2 plass i CL gir? send gjerne en PM hvis du vet dette .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 223
  • Created
  • Last Reply
Guest Ola Løvsletten

Clean Sheet og et par mål. Job well done. Godt utgangspunkt, men jobben er IKKE gjort ennå. Cesc var oppe til eksamen og bestod med glans - GLANS!!

Del Piero og Nedved er muligens tilbake. Her er ingenting avgjort.

Jo da dette er ganske done deal tror jeg . Får vi 1 mål i Italia må de score 4 . Vi må bare spille godt def og bryte spillet og kontre de i senk , enkelt som bare det . (optimistisk for tiden ser du)

 

en kamp av gangen maner jeg :) i fotball kan alt skje, som i madrid er halve jobben gjort

Link to comment
Share on other sites

Guest Eggen

Sammen med en kameratgjeng på sju, deriblant 4 United-supportere og èn Juventussupporter,

sitter en liten kar med bredere smil enn skulderbredde..

Å joda, det var meg.

Nedturene har kommet i fleng sammen med den samme gjengen.

Ydmyket totalt etter flere bitre United-tap.

ENDELIG!

Endelig hviskes og tiskes det bak ørene mine om at de spiller den mest underholdende

og beste fotballen i verden.

Jeg later som om jeg ikke hører det, og sparer på superlativene.

en "O.K" match, referer jeg.

Gutta ser på hverandre med sjokkerende øyne og gnir seg i øynene.

Juventus blir totalt ydmyket, og den eneste lyden man hører i stua,

er katta til naboen som har blitt vettskremt etter mine scoringsfeiringer, og som lurer

seg inntil husveggen for å sjekke hva som foregår.

Skulle nesten sluppet inn katta.

Alle levende vesener hadde fortjent og fått sett den kampen!

Nå skal det bli lite søvn i natt, kampanalyse, SMS-sending..

Nja, og å finne fram finstasen til morgendagen.

Så er det vorspiel i morgen, med Milan-kamp.

 

Gleder meg så utrolig til å bare marsjere stolt gjennom midtgangen på skolen, mens de "tøffe"

United-gutta bare kan se ut som statuetter der de sitter og ser nede i bakken..

"haha! Dere ryker så jævlig mot Juve! Nå har dere flaksa i alle kampene i Champions League!"

osv osv..

Blir bare spennende å høre deres motargumenter.

 

Nå vet jeg hva meningen med livet er.. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

En kveld som skriver seg inn blant de største kveldene jeg har hatt med dette laget. Er både rørt, stolt, glad og lettet. Måten vi viser Norge og hele verden hvordan verdens fineste fotball skal spilles er ubeskrivelig deilig. Og som Soler og Davidsen i studio sa: "legg merke til alle helhjerta løpa fra overalt i det Arsenal er i angrep." Det er som å se flittige maur som jobber og gjør absolutt alt de er blitt fortalt å gjøre av Sjefen sjøl til det ytterste.

 

Fabregas viser at fremtiden er han, og Vieira fortiden. Maken til oppvisning fra en spiller som knapt er ferdig med puberteten. Finnes ikke maken. Vieira blir statist så det rekker.

 

Wenger har store planer med dette laget, og det var mange som ikke skjønte bæret da vi besto av unggutter langs nesten hele linja i begynnelsen av denne planen. Vi kommer til å bli store!!

 

Rudi, som ikke ser vitsen med å legge seg. La kvelden leve!! :)

Link to comment
Share on other sites

Mye Vieira prat her i kveld. Drit i det sier nå jeg. Vieira er en Arsenal-legende. MEN vi lever i nuet og det er ett faktum at Vieira pr i dag ikke er god nok for vårt fantastiske Arsenal. Spillerbørs:

Lehman, satte ikke en fot(hånd) feil. 7

Eboue, Vokser for hver kamp. Fantastisk i dag. Lauren, du har mistet plassen din. 8

Toure, Min Man Of The Defence. Gjorde Zlatan og Trez til tegneseriefigurer. KONGE! 9

Senderos, Hans beste kamp i Arsenal trøya?? Jeg mener det........... 8

Flamini, Cole til Real +20 mill? Ja takk........... 8

Reyes, Meget viktig. Kjemper og vinner 1000 frispark... det føltes slik. 8

Gilberto, Åpner svakt. Spiller seg opp minutt for minutt. Avslutter på topp. 7

Fabregas, Vel... MothM. Mål og målgivende. Dominerer midtbanen = vinner kampen!!! 9,5

Pires, Den tacklingen av Vieira på 1-0 er alene verdt............................................... 8

Hleb, Mye rart i første omgang, marginalt bedre i andre........ 6,5

Van Persie, Gjorde det som forventes med lite spilletid... 6,5

 

Well done lads :)

Link to comment
Share on other sites

Mye Vieira prat her i kveld. Drit i det sier nå jeg. Vieira er en Arsenal-legende. MEN vi lever i nuet og det er ett faktum at Vieira pr i dag ikke er god nok for vårt fantastiske Arsenal. Spillerbørs:

Lehman, satte ikke en fot(hånd) feil. 7

Eboue, Vokser for hver kamp. Fantastisk i dag. Lauren, du har mistet plassen din. 8

Toure, Min Man Of The Defence. Gjorde Zlatan og Trez til tegneseriefigurer. KONGE! 9

Senderos, Hans beste kamp i Arsenal trøya?? Jeg mener det........... 8

Flamini, Cole til Real +20 mill? Ja takk........... 8

Reyes, Meget viktig. Kjemper og vinner 1000 frispark... det føltes slik. 8

Gilberto, Åpner svakt. Spiller seg opp minutt for minutt. Avslutter på topp. 7

Fabregas, Vel... MothM. Mål og målgivende. Dominerer midtbanen = vinner kampen!!! 9,5

Pires, Den tacklingen av Vieira på 1-0 er alene verdt............................................... 8

Hleb, Mye rart i første omgang, marginalt bedre i andre........ 6,5

Van Persie, Gjorde det som forventes med lite spilletid... 6,5

 

Well done lads :)

Får vel føye til sjefen sjøl:

 

Henry, gjør (nesten) alt riktig. Parkerer verdensstjernene i Juve gang på gang 9

Link to comment
Share on other sites

SKY SPORTS gav Cesc Fabregas 10 poeng etter dagens kamp. Ingen tvil om at det er lovt på en dag som denne å sveve i skyene litt. Men jeg tror det er viktig slik som Thierry Henry poengtere å være klar over det gjennstår 50 % av kvartfinalen før vi er videre: "It's only 'half-time'. We've done what we had to at home - not concede a goal - and now we have a difficult game ahead over there." Juventus borte blir nok en helt annen kamp, selv om Juventus da blir nødt til å angripe.

 

FABIO CAPELLO er en manager jeg lenge har hatt sansen for, hans status hos meg ble ikke mindre etter denne post match kommentaren: "We have had two or three occasions to shoot and it has been stopped by the fantastic [Kolo] Toure recovering, but the result is the right one for Arsenal. Du kan lese hele intervjuet her.

Link to comment
Share on other sites

hele kampen med engelske kommentatorer Andain, fikser du den?

 

denne kampen må jeg se igjen, uten nerver

http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=49235

 

Første omgang er lagt ut ( link ), mens 2 omgang lastes opp akkurat nå (tar noen timer vistnok).

 

Credits: Splatypus @ maxXed Football Forums

 

Dersom du sjekker øverste linken, legges linken ut til 2 omgang på den siden straks den er klar.

Link to comment
Share on other sites

Henry får 0 formoder jeg, siden han ikke var med i vurderingen? ;)

 

 

Unnskyld Chaz :D Håper det er tilgitt på en kveld som denne...?

 

Henry, vårt ikon lever opp til ryktet og leverer, gang på gang, også i kveld............. 9 ;)

 

Helt i orden. Vi hadde vunnet med ti mann også! :P

Link to comment
Share on other sites

Gud (Fabregas).

 

Om dette var siste cl kamp på Highbury, så gjorde the Arse det de kunne for å gjøre ære på vårt hjem.

 

Jeg (29) hyller en snottunge på 18. Fabregas. Fabregas. Fabregas.

 

En kamp igjen, men Arse gjorde alt i kveld. Neida, ikke klar for cl semi, men spilte tidenes cl kamp i historien til Arse.

 

Og North Bank, well done! Vieira fortjene hvert eneste hyllende ord fra dere før kampen.

 

Takk for i kveld.

 

Up the Arse!

 

Joda, tenker på neste onsdag, men ikke i kveld!

 

Noen som drar på West Bormwich? (Send PM i tilfellet)

Link to comment
Share on other sites

For en utrolig kamp!

Vi rundspiller den italienske serielederen og holder nok en gang nullen!!

 

Arsenals nye juvel (VG)

 

"Det var som om de alltid kom med én mann mer, sa en skuffet Juventus-trener Fabio Capello ifølge NTB."

"Arsenal har nå spilt mer enn 11 timer uten baklengsmål i Champions League."

"Zlatan Ibrahimovic og de andre Juventus-spillerne gikk av banen uten å ha hatt en eneste avslutning mot mål."

 

 

En fantastisk prestasjon av våre unge helter! Med Fabregas, Toure og Henry i spissen! Der har vi vår nye sentrallinje!

I tillegg viste Senderos (er på god vei til å vise hvorfor han ble sett på som et av Europas største talenter for ikke lenge siden), Eboue (nok en gang), Reyes og Flamini seg fram på en veldig positiv måte!

Både Sol og Lauren vil få problemer med å spille seg inn i laget igjen! Og hvis Flamini fortsetter fremgangen, og fortsetter å vise vinnerviljen sin vil nok også Cole og Clichy få problemer med å spille seg inn i første-elleveren igjen :D

 

Likevel, som både Henry og Fabregas sier: vi har bare spilt 50% av denne kvartfinalen!

 

Vi må bare ikke ta avansement i CL for gitt enda, for det blir tøft på Stade Delle Alpi, men jeg er optimist og går for CL-finale i år!!

Heldigvis for oss gjorde Juve det vanskeligere for seg selv, med to røde kort og Vieira med sitt gule som gjør at han må stå over kampen i Italia.

Link to comment
Share on other sites

Flott kamp! Vi leder 2-0 til pause.

 

Dette er et Arsenal-øybelikk som kunne gått inn i minneboka som et av de større, men vi er bare i kvartfinalen. Jeg tørster etter mer! Men er langt fra trygg på avansement enda, Juventus er råsterke på Delle Alpi, og det må vi være forberedt på. Vi må holde samme nivå i neste kamp, og gjerne score et tidlig mål. Mål til oss i Torino -> Juventus må score 4!

 

Et mål i Torino så tror jeg vi er der. Men det blir ikke lett å få det ene målet heller!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Skikkelig artig at så mange hyller Wenger i dag synes jeg....

Vi var noen tullinger som påsto at han gjorde det riktige når han satset på Fabregas fremfor Vieira.

Begrunnet det med at gutten er mye mere ballsikker enn Vieira, og at dette var en nødvendighet i cl.

Det har beklageligvis tatt litt tid, men nå har både Wenger og Fabregas bevist en gang for alle at dette var nok en gang riktig tenkt.

Robert Pires er for meg kampens store overraskelse og åpenbaring, rett og slett konge.

Link to comment
Share on other sites

Var forresten artig å se Svennis på tribunen, selv om det ikke var en eneste engelskmann på banen :D

Link to comment
Share on other sites

Var forresten artig å se Svennis på tribunen, selv om det ikke var en eneste engelskmann på banen :P

 

Han forventa vel å sjå underholdande fotball og det fekk han no til dei grade.

For en kamp, hadde aldri forventa at vi skulle vere so overlegne.

Rett og slett fantastisk! Må berre bøye meg i støve, og då spesielt for den yngste på bana som spelte som ein gud.

Vi får berre håpe at bortekampen i italia ikkje blir ein nedtur.

 

Proud to be a gunner tonight too :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Jawohl

Første innlegget mitt her, men akkurat nå er jeg så glad at jeg må få utløp få følelsene mine ett sted.. Og det ble her: JAAAAAAAAAAAAAAA!!

Drømmer om tidenes drømmefinale : Arsenal - Barca, og tror ikke drømmen er så langt fra virkeligheten heller nå!!

 

 

 

 

fikk dere med dere at noen dro luka på vieira?

 

 

såg ikke hvem d var...men d var morsomt...

 

trist å se han i juve drakt :D men livet går videre

 

 

Det var Pires, mener jeg. Og jeg lo godt da det skjedde. Lo like mye da Pires gruset Vieira i hodeduell inne i feltet til Arsenal tidlig i 1. omg. Og da Pires lå strykeflat og gruset samme mannen med "the tackle of the century" og Arsenal rullet opp til 1-0 etterpå, da fikk jeg nesten ereksjon! :P

 

Vil ellers si at alle presterte som forventet ;) (Toure, Fabregas og Henry er Europas beste sentrallinje) bortsett fra Hleb (mye feilpasninger i første omgang, men stort pluss for pasningen til Fabregas på 2-0, og bedret seg etter den ) og Pires (sesongens beste kamp for ham).

Man of the match : Toure!! Med Fabregas og Henry rett bak.

Link to comment
Share on other sites

Guest Aresen

Denne kampen var min forste Higbury opplevelse ( og kansje siste, hvis ikke faar med Villa kampen) og for en kamp. Da jeg reiste hadde jeg ingen billett. Haiene krevde mellom £ 350- 300. Men heldigvis fikk jeg et billett en 1/2 time for avspark fra en NICE gunner fyr for en passende pris. Sonnen hans kunne ikke gaa paa den kampen.

 

Og FABREGAS var bare FABELAS.

 

Jeg er i 100

Vanvittig! Har nettopp sett kampen på SporteN.

Nå er jeg definitivt ferdig med Vieira og hans eventuelle erstattere.

 

Da han Vieira taklet Fabregas, hele Higbury sang: WHO U R, WHO U R, HOW U R.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...