Jump to content

2006.03.28 Juventus H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 223
  • Created
  • Last Reply

God natt da dere.. Tror jeg får sove kjempe godt i kveld! Hvis ikke adrenalinet tar knekken på meg da :lol:

 

Sow godt da alle fans la Arsenal

 

Umulig å sove nå. For mye adrenalin i kroppen! :lol: Her blir det rimelig vanskelig å komme ned på jorda igjen, for makan til LEKESTUE er det lenge siden jeg har sett. Har aldri sett Juve blitt så til de grader avkledd noen gang, og dette er BY FAR det mest talentfulle laget Arsenal - for ikke å si England - noen gang har sett. Jeg er overveldet. :lol: For dette laget kan definitivt treet vokse inn i himmelen. Det er naturligvis langt frem i årets turnering - og jeg har fortsatt problemer med å tro på CL suksess i år, men dette laget har alle forutsetninger til å kunne bli en dominerende kraft i engelsk og europeisk fotball de neste 10 årene - forutsatt at laget ikke splittes opp. De har ihvertfall alle muligheter til å komme til semifinalen, selv om jeg er fullstendig klar over at det er en kamp til, og fortsatt et stykke frem...

Link to comment
Share on other sites

Har ikke for vane å hyle ut verken min begeistring i gode dager, eller frustrasjon i dårlige dager - men fytti bikkja!! - dette var deilig. Og det beste av alt, vi hadde slik stålkontroll at jeg aldri (!) satt med hjertet i halsen!

 

I fjor mente jeg ærlig talt at Cesc ble litt oppskrytt, og ble forklart bedre enn han egentlig var pga sin unge alder. Men for en MANN! Løper, løper og løper, og er kreativ så det holder. Vis meg en annen 19-åring på sentral midtbane som holder samme nivå!?

 

Jose Mourinho trodde han hadde funnet gullet i John Obi Mikel. Sorry, Jose, gullet er på Highbury i drakt nr 15!

Link to comment
Share on other sites

Å himmel!!! Detta e heilt kånge!!! Og folkens 7 kamper i CL uten baklengs...... DET står det respekt av!!! Og husk mången så e ute med skade..... Arsenal på sitt beste er best i verden, og ennå e de ett ungt lag!!! Gåsehud långt inn i skjelå i dag!!! Heilt FANTSTISK!!!!!!!

 

Sko pigede ikkje forundra meg om det blir NULL baklengs i Italia o....

 

Nese år kommer muligens Gallas og ein t "Jypling" i verdensklasse å då ser detta bare heilt sjef ut for fremtiå!!!

 

 

Som eg har sagt tidligare: WENGER NOWS!!!

Link to comment
Share on other sites

Det var litt vemodig å se Vieira grine seg bort fra Highbury for andre gang i løpet av et år. Skal tro om han angrer bittert nå?

 

Vieira angrer ikke. Hva sier han etter kampen mon tro?

 

Morsomt frampeik frå nettavisen.

 

 

Fabregas er allerede helt der oppe blant verdens beste midtbanemenn! Dette var en flott aften! Optimismen er tilbake i stuen. Håper bare ikke vi føkker det til i Torino. Hahaha!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

kommentatorene nevnte spillerne Juve har ute, og som kommer til å være ute i neste kamp

 

Må minne om at vi har minst like mange ute

 

og jeg vil ikke se noen overskrift som inneholder 9 mann på juve i morgen

 

VI BANKET DE 11 mot 11, og rett før slutt var de så ydmyket at noen ville ta kveld et par min før slutt

 

Viera har vel litt å tenke på i kveld, han kommer vel til å drømme om at han forlot the home of football i sommer

 

Fikk han byttet til seg trøya til Fabgregas :)

Link to comment
Share on other sites

Det var litt vemodig å se Vieira grine seg bort fra Highbury for andre gang i løpet av et år. Skal tro om han angrer bittert nå?

 

Vieira grein seg ikke bort i sommer, han fikk en tupp i ræva for å si det sånn......., men noen skadefryd fordi han fikk seg en i trynet i kveld lar jeg være. Til det er Vieira for stor i Arsenal!! En av våre beste gjennom tidene.

Link to comment
Share on other sites

fikk dere med dere at noen dro luka på vieira?

 

 

såg ikke hvem d var...men d var morsomt...

 

trist å se han i juve drakt :) men livet går videre

 

Sant nok, men hadde han hatt Arsenaldrakt tror jeg ikke vi hadde dominert midten i samme grad. Vi fikk presset all den gode juicen ut av Vieira i ni år. Juventus sitter igjen med fruktkjøttslyngsene :D

Link to comment
Share on other sites

Det var litt vemodig å se Vieira grine seg bort fra Highbury for andre gang i løpet av et år. Skal tro om han angrer bittert nå?

 

Vieira grein seg ikke bort i sommer, han fikk en tupp i ræva for å si det sånn.......,

 

På grunn av grining og vingling så fikk han den tuppen.

Link to comment
Share on other sites

Ja, dette var fantastisk!!!

Ingen spilte dårlig, det var helt utrolig høyt nivå over hele linja. Kan ikke sette fingeren på noen ting, vil trekke frem spesielt Toure idag. Han var en klippe verdt Mt. Everest! Jeg ble blank i øynene.

 

Og måten 1-0 kom på var komisk perfekt;

Pires ,av alle takler ballen FRA Vieira, setter fart, spiller til Henry, som igjen spiller til Fabregas. Han setter den iskaldt forbi Gigi Buffon. Fantastisk!

 

Go Gunners!

Link to comment
Share on other sites

THE FUTURE IS SO BRIGHT , WE GOT TO WEAR SHADES !!!!!!! :D

 

 

Fy fan korr artig dette var . Jeg hadde håpet på 2 eller 3 null til oss før kampen startet . At vi klarte å holde nullen er herlig med tanke på at vi muligens får oss et mål i Italia og da må de score 4 , noe som jeg tviler på at de klarer .

 

3 spillere ute for Juve , b.l.a Vieira som kanskje har vært litt kvass og svær i kjeften i media den siste tiden "TAKE THAT" PV !!! . synes egentlig at et gult kort tidligere til PV hadde vært på sin plass og da er det røde ganske nært , men han må stå over neste uansett så det driter jeg egentlig i .

 

Herlig øyeblikk da Pires takler Vieira , vieira går på trynet og 7 sek senere står det 1-0 til oss.

 

Det er tydelig at atmosfæren er god i laget med det samspillet , samholdet og ytelsen de hviser . Herlig å se på :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Vieira som Arsenal-legende er stor, en av de største for min del!!

 

som motspiller er det lov å ha litt skadefryd, spesielt etter uttalelsene han har hatt mot Arsenal, eller?

Link to comment
Share on other sites

Fremtiden ser fantastisk lys ut med dette laget! Alle spillerne vokser mer og mer! Fabregas er 18 og blir snart 19, men har allerede dominert mot Real Madrid og Juventus i CL. Han kommer bare til å bli bedre og bedre!!

 

Orker heller ikke tenke på returkampen nå, nå skal denne kampen nytes til det fulle og hele! Helt frem til slutten av uka, så blir det fokus på Villa. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

MAGISK :)

 

Flamini?Eboue?Kolo?Fabregas?...nei fan, alle var bare helt utrolig.....bitte bitte bitte lite minus på Hleb, men det driter vi i på en slik dag ;)

 

Three lions blir aldri det samme igjen :D

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå driter jeg flatt i returoppgjøret. Det som faktisk talt er et faktum i kveld er at Juventus ble utspilt etter alle kunstens regler. De ble rett og slett avkledd og ydmyket.

Helt enig og kunne ikke skrevet det bedre selv :)

Link to comment
Share on other sites

Hvem synes dere var man of the match?

 

I forsvaret var det Toure som var best, med en Eboue som viser at vi klarer oss ypperlig uten den til tider overtaklende Lauren. Pires mener jeg hadde sin beste kamp for Arsenal i år, mens Reyes fortsetter å kose seg i CL. Hleb mistet baollen mye og hadde mange feilpasninger, men jeg skjønner likevel ikke hva Drillo mener når han mener at Hleb må byttes ut. hvorfor? Fordi han var sammen med fabregas og Eboue den som løp mest i løpet av kampen. Fabregas løp så mye, hadde så mange gode pasninger +++ at jeg ikke skjønner hvordan han kan bli noe særlig bedre bortsett fra stabilitet og skuddfot (vristskudd altså, presisjonen er perfekt). Det er egentlig ikke vits i år skryte mere fordi ALLE gjorde en god kamp sett under ett. Jeg må foresten bare si en tliten ing : The invicible wall er tilbake :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...