Jump to content

2006.03.28 Juventus H


Andain

Recommended Posts

Guest Treize

Fy faen jeg er nervøs nå, skulle ønske Arsnal ikke fikk Juve. Men fa... skal Arsnal vise hvem som virkelig SKAL vinne CL!!! :P GO GUNNERS

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 223
  • Created
  • Last Reply

Siden ikke Cambell er tilbake skal det bli spennende å se Senderos mot Zlatan. Kunne trengt muskla til Campbell mot han. Husker jo hvordan det gikk mot de store sterke i pl som Drogba, Beattie og Roberts. Ellers så har jeg ikke så mye forventninger til denne kampen her. Vil si at Juventus er et mye bedre lag en Real nå, så dette skal bli spennende. Får virkelig håpe vi scorer først, scorer Juventus først og legger seg bakpå kan det bli veldig vanskelig. Ekstreme defensive kvaliteter i det laget

 

 

Zlatan spiller ikke i morgen. Det gjør heller ikke Del Piero, Nedved og David Trezeguet heller.

Link to comment
Share on other sites

Siden ikke Cambell er tilbake skal det bli spennende å se Senderos mot Zlatan. Kunne trengt muskla til Campbell mot han. Husker jo hvordan det gikk mot de store sterke i pl som Drogba, Beattie og Roberts. Ellers så har jeg ikke så mye forventninger til denne kampen her. Vil si at Juventus er et mye bedre lag en Real nå, så dette skal bli spennende. Får virkelig håpe vi scorer først, scorer Juventus først og legger seg bakpå kan det bli veldig vanskelig. Ekstreme defensive kvaliteter i det laget

 

 

Zlatan spiller ikke i morgen. Det gjør heller ikke Del Piero, Nedved og David Trezeguet heller.

 

Og vi har Fredrik, Sol, Cole, Clichy og Lauren ute med skade. I tillegg kan ikke Adebayor spille.

Begge lag har spillere ute, som kunne gjort en stor forskjell, men vi kan fortsatt slå dem! Vi må bare ikke ta for lett på Juve, for vi veit alle at de er sterke! Vi bør vinne med et par mål i morgen, og helst ikke slippe inn noen. Da vil det bli "enklere" i Italia.

Håper vi starter offensivt og går for å score, men er vanskelig for Wenger å vite hvilken taktikk som vil virke best. 4-5-1 eller 4-4-2

4-5-1 har fungert best i CL, og vi bør ha en midtbane som kan gi Vieira osv litt kamp på midten. Synd Fredrik er ute, for han har virkelig skjerpet seg i det siste, og begynt å jobbe! Vi kunne trengt ham der ute. Men vi får "ta til takke med" Gilberto, Hleb, Pires, Reyes og Cesc. Tror nok det er de som starter hvis Wenger velger 4-5-1.

Men en Diaby eller Song i denne kampen vil gjøre midtbanen fysisk sterkere. Måtte blitt Pires eller Reyes som må vike da. Jeg unner ikke Wenger å velge, er et vanskelig valg. Får bare håpe han viser at "Wenger Knows"

Link to comment
Share on other sites

Siden ikke Cambell er tilbake skal det bli spennende å se Senderos mot Zlatan. Kunne trengt muskla til Campbell mot han. Husker jo hvordan det gikk mot de store sterke i pl som Drogba, Beattie og Roberts. Ellers så har jeg ikke så mye forventninger til denne kampen her. Vil si at Juventus er et mye bedre lag en Real nå, så dette skal bli spennende. Får virkelig håpe vi scorer først, scorer Juventus først og legger seg bakpå kan det bli veldig vanskelig. Ekstreme defensive kvaliteter i det laget

 

 

Zlatan spiller ikke i morgen. Det gjør heller ikke Del Piero, Nedved og David Trezeguet heller.

Har ikke lest noe sted at Zlatan ikke spiller. Tror nok han står oppstilt på midtstreken når kampen blåses igang imorgen

Link to comment
Share on other sites

Da er dagen kommet, dagen da vi skal slå ut enda et aldrende storlag! Vi vinner denne kampen hvis vi kjører med stor bevegelse og høyt tempo i spillet vårt. Juventus har et godt lag, men vi kan på det beste være for mye for dem rett og slett. Ingen lag i verden kan stoppe Arsenal når alt klaffer.

 

Laget kommer til å bli:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Senderos - Flamini

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Pires - Reyes/Van Persie

 

Henry

 

 

 

Husk: We`re by far the greatest team, the world has ever seen! Bare synd hundrevis av andre lags supportere synger akkurat det samme om sitt lag.

Link to comment
Share on other sites

Siden ikke Cambell er tilbake skal det bli spennende å se Senderos mot Zlatan. Kunne trengt muskla til Campbell mot han. Husker jo hvordan det gikk mot de store sterke i pl som Drogba, Beattie og Roberts. Ellers så har jeg ikke så mye forventninger til denne kampen her. Vil si at Juventus er et mye bedre lag en Real nå, så dette skal bli spennende. Får virkelig håpe vi scorer først, scorer Juventus først og legger seg bakpå kan det bli veldig vanskelig. Ekstreme defensive kvaliteter i det laget

 

 

Zlatan spiller ikke i morgen. Det gjør heller ikke Del Piero, Nedved og David Trezeguet heller.

Har ikke lest noe sted at Zlatan ikke spiller. Tror nok han står oppstilt på midtstreken når kampen blåses igang imorgen

 

 

Beklager! Min feil. Misforsto artikkelen på skysports.

Link to comment
Share on other sites

8 timar og 45 min igjen..Dette blir sjukt spennandes. Las i avisene og på nettet at Viera var meget lite snakksalig når det gjaldt Arsenal på ein pressekonferanse. Han er nok meget fokusert forann denne kampen. Håper og trur vi har gode moglegheiter til å vinne denne kampen. Italienerane er nok noko avventandes og spelar meir taktisk og trygt enn for eksempel Real madrid. No var jo ikkje Juventus imponerandes mot Bremen i forrige runde, så moglegheita er der absolutt, ettersom eg ser på Arsenal som eit bedre lag enn werder bremen. Så lenge vi vinner denne kampen, så har eg stor tru på avansement, for eg trur vi har gode sjansar for å ta ikvertfall eit poeng borte, med tanke på kva vi gjorde i Spania, vår borteform i champ.lge og "the italian job" for nokon år sidan.

Link to comment
Share on other sites

Guest IronMaiden

Kan ikke si annet enn at jeg er utrolig nervøs før denne kampen. Vil bli en meget vanskelig kamp hvor vi helst bør få med oss et par mål før returmøte i Torino.

 

Satser på en reprise fra sist Juve gjestet Highbury jeg :)

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke si annet enn at jeg er utrolig nervøs før denne kampen. Vil bli en meget vanskelig kamp hvor vi helst bør få med oss et par mål før returmøte i Torino.

 

Satser på en reprise fra sist Juve gjestet Highbury jeg :)

 

Og så tar vi en "Inter" i Italia ;)

Hadde vært moro å vinne 8-2 sammenlagt ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Oook! Ehm, jeg skulle ønske at denne kampen allerede var spilt, for jeg har to prøver de kommende dagene, og pga denne kampen klarer jeg ikke å konsentrere meg. Jeg sitter med bøkene, men istedenfor ord ser jeg bare bilder fra kampen....

 

Jeg håper at vi vinner idag, og har vel tro på det også. Men jeg er også realistisk nok til å skjønne at dette kan gå motsatt vei. Jeg klarer ikke å skrive så mye mer nå egentlig...blir bare surr akkurat nå. Har ikke store meninger før kampen...bare det at Arsenal skal vinne idag...

Link to comment
Share on other sites

Jeg gleder meg utrolig mye til denne kampen, scorer de først blir det veldig tøft, men det skal ikke skje :)

Tipper Wenger foretrekker 4-5-1/4-3-3 og at vi vinner 3-1(Henry2 ogReyes)

Link to comment
Share on other sites

Guest Eggen

For all del, vi skal holde nullen!

2-0 ville vært ypperlig!

 

Henry og Senderos gir gutta et meget solid utgangspunkt

foran det vanskelige bortemøtet på Delle Alpi'.

 

Tipper Vieira får rødt kort..

For mange tanker i hodet kan gjøre så mangt

:)

Link to comment
Share on other sites

Guest knoed

Husket heldigvis å sove i Arsenal drakta inatt,gjør det som et rituale foran hver storkamp :lol:

 

Klam i håndflatene og svett både her og der,slik er det alltid foran så viktige matcher.

 

Håper på 2-0 og gult kort til Vieira.

 

Vi hyller selvsagt Viera før matchen men når den blåses igang så er det bare Arsenal som gjelder,Viera sangen vil bli sunget for siste gang ikveld,bare med forandringen "he played for Arsenal"

 

Go gunners!

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

8 timar og 45 min igjen..Dette blir sjukt spennandes. Las i avisene og på nettet at Viera var meget lite snakksalig når det gjaldt Arsenal på ein pressekonferanse. Han er nok meget fokusert forann denne kampen. Håper og trur vi har gode moglegheiter til å vinne denne kampen. Italienerane er nok noko avventandes og spelar meir taktisk og trygt enn for eksempel Real madrid. No var jo ikkje Juventus imponerandes mot Bremen i forrige runde, så moglegheita er der absolutt, ettersom eg ser på Arsenal som eit bedre lag enn werder bremen. Så lenge vi vinner denne kampen, så har eg stor tru på avansement, for eg trur vi har gode sjansar for å ta ikvertfall eit poeng borte, med tanke på kva vi gjorde i Spania, vår borteform i champ.lge og "the italian job" for nokon år sidan.

 

 

Poeng? Det er ikke gruppespill nå lenger. Vi er i kvartfinalen, da er det bortemål og hjemmemål som gjelder. ;)

 

For all del, vi skal holde nullen!

2-0 ville vært ypperlig!

 

Henry og Senderos gir gutta et meget solid utgangspunkt

foran det vanskelige bortemøtet på Delle Alpi'.

 

Tipper Vieira får rødt kort..

For mange tanker i hodet kan gjøre så mangt

:lol:

 

10-0 hadde vært ypperlig ;) , håper ikke gutta legger seg bakpå og "trygger" ledelsen hvis vi leder 3-0.

 

 

Vel, prøvde mitt eget lille ritual foran kampen idag, FM Manager 2006. Lagde en treningskamp, Arsenal vs. Juve

Vi vant 3-1 folkens, dette blir også dagens resultat :unsure:

Link to comment
Share on other sites

En åpen kamp, men Arsenal har alle muligheter til å skaffe seg et godt utgangspunkt. Det viktigste blir å unngå baklengsmål. Skal også bli deilig hvis vi kan vise Vieira en ting eller to! :lol:

 

Er spent på laget, men tipper at vi bruker noe av den samme oppstillingen som har gitt gode resultater i det siste.

 

Vi klarte Real Madrid over to kamper!

Vi slipper ikke inn mål i CL!

Juventus kom seg videre med et nødskrik!

 

Dette kan vi klare folkens!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Wright Junior

----------Henry---Van Persie

 

Reyes---Gilberto---Fabregas---Hleb

 

Flamini--Campbell--Toure--Eboue

 

-------------Lehmann

 

 

Tips; 4-0 :lol:

Henry,Fabregas,Henry,Reyes

Link to comment
Share on other sites

Guest Kimter6

Startoppstilling

 

Jensemann

Eboue

Toure

Senderos

Flamini

Reyes

Gilberto

Fabregas

Helb

Pires

Henry

 

Nå begynner pulsen å slå noe så sinnsykt

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas1

arsenal vinner 2-0(henry,pires) :lol:

Campell og fredrik er skadet og da har to viktige spillere blitt skadet,men vi har en god sjans likevel, for juventus er det zambrotta og piero.

Synd at ikke aDe spiller,han er best.

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Bra 1. omgang! Mutu og Camoranesi er slett ikke så gode som resten av Juve laget... Ikke akkurat imponert over farten til Cannavaro heller. Heldigvis

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...