Jump to content

2006.03.28 Juventus H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 223
  • Created
  • Last Reply
Guest Wright Junior

Fantastisk kamp av absolutt alle arsenal-spillerne i går:)

Denne kampen tror jeg at jeg må få sett 2-3 ganger til.

 

Men når det er sagt tørr jeg ikke slippe jubelen helt ut enda.. :)

Har vanskelig for å tro at arsenal ikke klarer dette..men men..

på 3-0 hadde jeg vært mye roligere..

ikke det at 2-0 ikke er godt nok..ett mål i torino gjør jobben ferdig! :D

Link to comment
Share on other sites

å for en deilig dag å våkne til i natt sov jeg med trøya på

 

Samboern min hadde våknet flere ganger i natt og hørt på meg prate i søvne hvor jeg hadde jublet og sagt gang på gang arsenal er best !!!!!!!!

 

og det stemmer jo :)

 

åå det er deilig å være arsenal supporter

Link to comment
Share on other sites

Har ikke TV3 selv, så jeg måtte på besøk til en gammel mann å se kampen.. Nå tror nok ikke han at jeg er helt god i hodet.. etter at jeg satt og svetta i samtlige 93 minutter, og at jeg brøla allslags fint og stygt om dommer og kamp! Han tar nok neppe imot meg på Arsenal-kamp igjen! :) :D

 

Fantastisk kamp igår, og for en makt-demonstrasjon av Cesc, Reyes, Toure, Senderos, Eboue, Pires osv:

Henry...........BLIR I ARSENAL! Her ser han hvilket potensial dette laget har, og han klarer neppe å la disse gullgutta i stikken! Fakta!!! B)

Link to comment
Share on other sites

Fabregas: Snart 19. Det er ikke mulig å forstå hvor langt du kan nå. Kampen i går var for meg det beste du har prestert noen sinne. Hvis det fortsatt finnes rettferdighet i verden spiller du fast på sentral midtbane for Spania under VM. De `pool supporterene som hevder at Alonso er bedre er de samme som hevder at `pool spiller underholdene fotball..

 

Word. Men jeg er lei av folk som sier at Arsenal kanskje drar en "Liverpool." I fjor var Pool heldige som gikk videre mot Chelsea og imponerte ikke med pen offensiv fotball som vi har vist. De skal ha for at de klarte å komme tilbake mot Milan og ga publikum en av tidenes finaler, men imponerte meg gjorde de ikke. Jeg lurer på om de i det hele tatt hadde noen seire i CL der de vant med mer enn ett mål og burde scort mer?

 

Hvis vi vinner Cl i år vil folk bruke utrykket "å dra en Arsenal," dvs vinne overbevisende med hard jobbing defensivt, og pen offensiv fotball. Hvis vi fortsetter å spille som i går, kan ingen stoppe oss :)

Link to comment
Share on other sites

Det vi gjør med Juventus er det ingen lag i verden som kunne gjort bedre. Jeg sa det før kampen, og gjentar det gjerne nå; Ingen kan matche Arsenal når de har dagen...

Det er nesten synd å vise fram slik fotball som Arsenal gjorde. Andre kan jo få ideer og prøve å kopiere Wengers fantastiske fotball. Revolusjonerende fotball. Fart og teknikk langt over gjennomsnittet hos nesten alle og enhver. Attpåtil spiller de så godt sammen at ingen kan matche dem. Nydelig!

 

Du sier det jo selv Anabole, det er ingen som kan matche Arsenal når de har dagen. Og det er heller ingen fare å vise frem fotballen for resten av verden. Uansett hvor mye de prøver; de klarer likevel ikke å kopiere Arsenals fotball...! :) Det er jo det som er så fantastisk med Arsene Wengers fotballfilosofi; den er så utrolig vanskelig og krevende, og forutsetter at hele laget fungerer som en "organisme", der alle leser hverandres tanker - lynhurtig, og at det utføres like hurtig. Fungerer det ikke ser det naivt ut, men fungerer det, ja da er det umulig å forsvare seg mot. Arsenal slår til så presist, raskt og nådeløst at motstanderen ikke skjønner hva de er truffet av før kula ligger i nettet! Dette er kunst på ypperste nivå! :D

 

Etter å ha fått "fordøyd" gårsdagens kamp kan jeg derfor med hånden på hjertet si at noe liknende har jeg aldri sett før. Uansett hva som skjer videre i CL - det vi var så heldige å få være vitne til i går var en historisk begivenhet som setter helt nye standarder for fotball. Og selv om det fortsatt er langt frem, og Arsenal må fortsette å levere på dette nivået om de skal vinne; dersom det er noen rettferdighet i denne verdenen vinner Arsenal! B)

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Jeg har ikke ord......!!!

Jeg gråt av glede da Henry satte inn 2-0.

Jeg fløy rundt stuebordet i sjokk da Fabregas satte inn 1-0!

 

For en kveld, og gratulerer.

Dette var umenneskelig.

 

beskriver meg ofså, ved første målet var jeg i hundre og ti, klikka totalt, helt vill feiring

ved andre målet var jeg nesten på gråten med positivt fortegn

 

under hele kampen satt jeg på kanten av stolen eller sto oppreist

 

UTROLIG opplevelse, og alle tap og skuffelser tidligere var totalt glemt

 

Proud to be a gooner

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare si hvor enormt imponert jeg er over Eboue, enormt god både defensivt og offensivt selv om han ikke var så veldig god fremover i går, selv om Nedved kommer tilbake til returoppgjøret tror jeg Eboue klarer å ta luven av Juventus sin venstreside sånn som han gjorde i går. Jeg synes han bør beholde plassen nå Lauren kommer tilbake. Er dere enig?

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare si hvor enormt imponert jeg er over Eboue, enormt god både defensivt og offensivt selv om han ikke var så veldig god fremover i går, selv om Nedved kommer tilbake til returoppgjøret tror jeg Eboue klarer å ta luven av Juventus sin venstreside sånn som han gjorde i går. Jeg synes han bør beholde plassen nå Lauren kommer tilbake. Er dere enig?

Cesc Fabregas slo igjennom forrige sesong, denne sesongen hersker det i mine øyne liten tvil om at det er Eboue som har fått sitt gjennombrudd for Arsenal. Arsene Wenger og hans nettverk har nok engang hentet inn en spiller vi kommer til å få mye glede av i årene som kommer. Personlig ser jeg også at Eboue beholder plassen når Lauren kommer tilbake, men det vil nok uten tvil bli hard kamp om venstrebackplassen fremover når Lauren returnerer.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

119519979_6c1b87f943_o.jpg

 

Et bilde kan si så mye, mye mer enn ord:D

 

He he he. om du tar vekk ballen fra det bildet der så skulle man nesten tro at.............

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

119519979_6c1b87f943_o.jpg

 

Et bilde kan si så mye, mye mer enn ord:D

 

He he he. om du tar vekk ballen fra det bildet der så skulle man nesten tro at.............

Vieira viser sine tidligere lagkammerater hvordan de trener i Italia...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...