Jump to content

2006.03.28 Juventus H


Andain

Recommended Posts

GRATULERER alle norske gunners fans for en fest kveld ! akkurat nå gidder jeg ikke tenke på det tøffe retur oppgjøret nå skal jeg kose meg med dagen i dag fram til onsdag :lol: :lol: :lol:

 

 

 

En som fortjener stor oppmerksomhet er Eboue han er bare en helt fantastisk spiller som får altfor dårlig med oppmerksomhet

 

 

 

Men i dag var gutta bare helt fantatiske

å Som jeg elsker klubben min,kan ikke beskrives med ord!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 223
  • Created
  • Last Reply

Fantastisk.

 

Dette hadde jeg ikke forventet. Meget sterkt.

 

Vi viser en enorm "fighter-vilje", og rett og slett fabelaktig fotball med overganger, hurtig pasningsspill. Ja, rett og slett typisk Arsenal-fotball.

 

Stakkars Vieira som blir knust av laget han forlot grunnet at han ville vinne CL. Har alltid sagt at Vieras spill på midtbanen for Arsenal har vært uvurderlig, men at vi har blir litt for "statiske", og lett "lest" med han på midten fordi alt skal bygges opp via han.

 

Wenger knows

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

God natt da dere.. Tror jeg får sove kjempe godt i kveld! Hvis ikke adrenalinet tar knekken på meg da :lol:

 

Sow godt da alle fans la Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Vi er bedre enn Juve i absolutt ALT vi foretar oss. Vi er rett og slett eit betre fotball-lag. Gud bedre kor godt det er å sei det.Juventusspelarane blei utspelte, frustrerte og rundlurte, noko som resulterer i to raude. Venta berre på Vieira sitt - då hadde det tatt av.

 

Eit glimrande resultat for oss, i tillegg til at tre av dei som starta kampen i dag er ute av oppgjeret neste onsdag. Kan det bli betre? Byrja å gle meg allereie - og dette hjelp på sjukdomen. :lol:

 

Eitt mål på bortebane, så trur eg mykje er gjort for vår del. Aldri i livet om den bleike Juve-utgåva vi såg i dag scorar tre mål mot oss. Dette er året kor vi når semien karar (og eventuelle fruentimmer)!

 

Gracias Señor Fabregas for at du avkler vår tidlegare helt. Paddy, kven er det??? :lol:

 

En perfekt kamp av Arsenal og en like perfekt oppsummering av deg Paddy! I dag var det ingen tvil. Vi var best i ALT. Det varmer, gleder og imponerer meg voldsomt.

 

Satser på et bortemål i Italia. Da snakker vi!

 

Ellers må dette ha vært en gedigen nedtur for "iskalde" Vieira. Var en skygge av hans gamle gode. Neste kamp blir han å finne på tribunen, sammen med de to andre. Det passer oss perfekt.

 

Vi er ikke videre, men fy som jeg gleder meg allerede!

Link to comment
Share on other sites

Are you watching, are you watching, are you watching Tottenham?

 

Fytti satan for en kamp. Det beste Arsenal har vist på lang, lang tid. Sorry for at jeg tvilte på deg, Wenger, og fordi jeg mente du burde ha hentet noen etablerte spillere i januar.

Det er fortsatt langt fram, men med 2-0 og med Zebina, Camoranesi og ikke minst Vieira borte neste kamp, skal dette være overkommelig. Og uansett om vi høyst sannsynlig ikke vinner CL, bør vi i hvertfall klare fjerdeplassen lekende lett. For når vi utspiller det desidert beste laget i Italia, bør lag som Bolton, Blackburn og ikke minst Tottenham gå lekende LETT!

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke legge meg adrenalinet bobbler i kroppen .Jeg svever på en sky (en arsenal sky) fantastisk dette er bare fantastisk

 

fantastisk ja fantastisk jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jeg spruddler av glede å jeg er så glad :lol:

Link to comment
Share on other sites

I dag er jeg stolt,skikkelig stolt!Gutta jobber som besatt å det er nesten ingen ubesluttsomheter i laget.

Forsvaret spiller klokt å det er ikke en masse småspill bake..di klarerer når di må og spiller kort når det er sikkert...fabelaktig!

Speiselt deilig at fabregas putter den første å "serverer"den andre,jeg begynte nesten å grine,(gåsehud) :lol:

Det eneste som plaget meg var at van persie ikke fikk ta det siste frisparket,føler meg så sikker på at han ville puttet den,akkurat som han gjorde mot wigan :lol:

Link to comment
Share on other sites

Yeah :lol: 2-0 seier er et fint resultat. Samt Vieira, Zebina og en til ikke kan spille neste kamP:P Dette er en av d3e beste kampene jeg har sett arsenl spille i år

 

Vi går for 2-0 seier i torinon og... Vent å se :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest ChuckNorris

oi oi oi, snakk om klasseforskjell da gitt!!!

 

er så ufattelig gøy å se arsenal rundspille et lag i europaklasse på den måten.

 

Henry viser seg igjen som en av verdens beste spillerere, måten han leker med juve spillerene på i 2.omg er en fryd å se på. PURE CLASS

Link to comment
Share on other sites

Følelsen jeg sitter igjen med etter å ha sett oss slå Juventus hjemme på Highbury kan ikke beskrives med ord. Fra første spark på ballen gav våre spillere 100 % frem til dommeren blåste den av. Det ser endelig ut som Arsenal for virkelig har funnet tilbake formen og vi spiller slik Arsene Wenger har lært oss å kjenne.

 

På en kveld som dette holder det å sitere overskriftene rundt om i verden:

 

- Arsenal class outshines Juve (eurosport.com)

- Cesc inspires gunners to glory

- Gunners supreme against nine-man Juve (the daily mail)

- Gunners destroy nine-man Juve

- Superb Arsenal eye semis after beating Juventus 2-0 (reuters.co.uk)

- Viera humbled as Arsenal outclass Juvetus (Ireland on-line)

- Viera eclipsed by Fabregas class (ESPN soccernet)

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Dette forventet jeg faktisk! Åh dæven hvor glad jeg er for at dette faktisk skjedde og!

 

Fabregas er rett og slett sinnsykt god.. Vieira hadde ikke noe å stille opp med!

Link to comment
Share on other sites

Barca klarer "bare" 0 - 0 bort mot benfica, mens vi ydmyker Juve. I dag var vi faktisk verdens beste lag, og jeg tror det er øyeblikk som dette Henry vil se tilbake på når han sitter med kontraktsforhandlingene om noen måneder. I dag fikk han se mye av det som ligger i det fantastiske fotballaget vårt, og vi har RvP har ikke engang kommet tilbake til novemberformen, diaby har heller ikke spilt seg inn, og vi har fortsatt ikke sett det beste fra Ade og Walcott. Jeg gleder meg til fortsettelesen :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Husket heldigvis å sove i Arsenal drakta inatt,gjør det som et rituale foran hver storkamp :lol:

 

Klam i håndflatene og svett både her og der,slik er det alltid foran så viktige matcher.

 

Håper på 2-0 og gult kort til Vieira.

 

Vi hyller selvsagt Viera før matchen men når den blåses igang så er det bare Arsenal som gjelder,Viera sangen vil bli sunget for siste gang ikveld,bare med forandringen "he played for Arsenal"

 

Go gunners!

 

Synsk eller ?

 

Fy F... så hærleg !!!!! Som Paddy nevnte tidlegere her i tråden , vi er bedre enn juventus på ALT !! Fab viser virkeleg kvenn som er sjef på midtbana, for ein kapasitet den spelaren har. Heile laget var topp idag. Blir morro å reise til London (Arsenal-villa) etter denne kampen. Ei rein oppvisning i fotball.

Kan ikkje skjønne korleis juventus skal score 3 mål på Arsenal i den formen Arsenal er i no. Gler meg til returen.

 

Vart litt rørt når eg såg Viera smile like før kampstart over måten han blei mottat på. Men litt trist å sjå han som ein skygge av seg sjølv idag.

 

FANTASTISK opplevelse denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...