Jump to content

2006.03.28 Juventus H


Andain

Recommended Posts

Guest Diaby

Jeg har en god nyhet: Zambrotta pådro seg en skade sist CL kamp og må mest sannsynlig stå over :)

 

Nedved må stå over pga gule kort...

 

Men de har en stor tropp å velge fra, men ingen tvil om at alle lag blir svekket av at en eller flere av de største stjernene er ute med skade eller gule kort.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 223
  • Created
  • Last Reply
Guest diaby3

arsenal har vært utrolig gode i CL og er på vei mot noe stort.

Vi møter juventus som det er mulig og slå,forsvaret må være på plass og henry må skåre på sjansene sine.

Link to comment
Share on other sites

Guest arsenalgutt

Bare slapp av...vi slår dem 2-0 sammenlagt tror nå jeg...arsenal har en ekstrem god form i CL og den kan være god nåkk til og slå juventus 2-0 sammenlagt

 

kampen går live kl 20:45 på TV 3 på tirsdagen

Link to comment
Share on other sites

Troppen som reiser til London :

 

1 Buffon

3 Chiellini

4 Vieira

6 Kovac

7 Pessotto

8 Emerson

9 Ibrahimovic

14 Balzaretti

16 Camoranesi

17 Trezeguet

18 Mutu

19 Zambrotta

20 Blasi

21 Thuram

22 Bonnefoi

23 Giannichedda

24 Olivera

25 Zalayeta

27 Zebina

28 Cannavaro

32 Abbiati

Link to comment
Share on other sites

La oss drite i Juventus sine skader og konsentrere oss om vårt lag heller.

Juve er gode uansett så bra stall har de, men vi er inne i en god steam

og jeg håper vi kjører diamantformasjonen igjen.

Da vinner vi dette 2-0

Henry scorer begge.

Link to comment
Share on other sites

La oss drite i Juventus sine skader og konsentrere oss om vårt lag heller.

Juve er gode uansett så bra stall har de, men vi er inne i en god steam

og jeg håper vi kjører diamantformasjonen igjen.

Da vinner vi dette 2-0

Henry scorer begge.

 

Se det?! Da er optimisten på plass, ja. Jeg henger meg selvsagt på et slikt innlegg. Og jeg er helt enig i at vi må ta styring i denne kampen, og spille på det vi er best til. I tillegg håper jeg at vi durer i vei fra start. Juve må få kjørt seg. Det er de ikke vant med. Det værste som kan skje er om Juve får oss inn i en dvale med "vent og se" - fotball. Da taper vi. For det er vi dårlige på, og Juve gode på!

Link to comment
Share on other sites

Tror det kan bli en målfattig kamp imorra. Er litt usikker på om vi burde spille 4-5-1 eller 4-4-2. Men føler meg tryggest på sistnevnte hjemme, så jeg går for dette laget:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Senderos(/Campbell?) - Flamini

 

Hleb - Gilberto - Fabregas - Pires

 

Ade - Henry

Link to comment
Share on other sites

Tror det kan bli en målfattig kamp imorra. Er litt usikker på om vi burde spille 4-5-1 eller 4-4-2. Men føler meg tryggest på sistnevnte hjemme, så jeg går for dette laget:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Senderos(/Campbell?) - Flamini

 

Hleb - Gilberto - Fabregas - Pires

 

Ade - Henry

Ade kan ikke spille CL.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Arsene Wenger snakker om balansen mellom angrep og forsvar

 

jeg er sikkert mer ufornuftig og sier kjør på i hundre fra start!!

 

utrolig bra kamp blir det uansett,med to gigantlag¨

 

Italienske lag er de mest taktiske i hele turneringen mener jeg, utrolig kyniske

 

come on Arsenal

Link to comment
Share on other sites

hghg

 

Å som jeg gleder meg til i morgen! skal f....!!!! meg banke juve. Håper vi kjører midtbane med Hleb ,Pires ,ljungberg,gilberto og the king Fabregas . Kommer til å spille skjorta av vieira :ph34r: Har bare en sånn kjempe god følse, for nå er gutta gode altså,alt på skinner igjen!

Link to comment
Share on other sites

Hvert allright å hadt med ett par mål i bagasjen ned til italia! må for guds skyld ikke slippe inn noen mål da . Håper campell er tilbake og at han er i form!

 

Ser nok ikke ut til at Sol er tilbake, da han fik en stygg takling på treninga i dag, og en av tærne hovna opp, Wenger sa at det ikke var alvorlig, men at han er ute i minst 48timer(dvs. at han ikke rekker kampen). Kilde: arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

hghg

 

Å som jeg gleder meg til i morgen! skal f....!!!! meg banke juve. Håper vi kjører midtbane med Hleb ,Pires ,ljungberg,gilberto og the king Fabregas . Kommer til å spille skjorta av vieira :ph34r: Har bare en sånn kjempe god følse, for nå er gutta gode altså,alt på skinner igjen!

 

Og hva om vi taper 3-1?

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

hghg

 

Å som jeg gleder meg til i morgen! skal f....!!!! meg banke juve. Håper vi kjører midtbane med Hleb ,Pires ,ljungberg,gilberto og the king Fabregas . Kommer til å spille skjorta av vieira :DHar bare en sånn kjempe god følse, for nå er gutta gode altså,alt på skinner igjen!

 

Som sagt: Freddy spiller ikke.

 

Tipper dette laget

 

Jensemann

 

Eboue Senderos Kolo Flamini

 

Pires Fabregas Hleb Gilberto Reyes

 

Henry

 

Tror nok Wenger velger en litt trygg løsning som han lyktes med mot Real, men tallformasjonen alene avgjør ikke om Wenger skal satse offensivt eller ikke. Så Wenger pakker nok full midtbanen for å vinne den kampen. Men tror nok han setter ballpresset ganske høyt i store deler av kampen. Persie blir en joker på slutten av denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

hghg

 

Å som jeg gleder meg til i morgen! skal f....!!!! meg banke juve. Håper vi kjører midtbane med Hleb ,Pires ,ljungberg,gilberto og the king Fabregas . Kommer til å spille skjorta av vieira :DHar bare en sånn kjempe god følse, for nå er gutta gode altså,alt på skinner igjen!

 

Som sagt: Freddy spiller ikke.

 

Tipper dette laget

 

Jensemann

 

Eboue Senderos Kolo Flamini

 

Pires Fabregas Hleb Gilberto Reyes

 

Henry

 

Tror nok Wenger velger en litt trygg løsning som han lyktes med mot Real, men tallformasjonen alene avgjør ikke om Wenger skal satse offensivt eller ikke. Så Wenger pakker nok full midtbanen for å vinne den kampen. Men tror nok han setter ballpresset ganske høyt i store deler av kampen. Persie blir en joker på slutten av denne kampen.

 

 

enig med det laget der ! siden Freddy ikke spiller blir det naturlig med Reyes der jepps!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en god følelse av at vi klarer et godt resultat i morgen, men håper at wenger satser på en 4-4-2 lagoppstilling, nå som RvP er tilbake, så kan Juventus få kjørt seg skikkelig, med Henry og Persie på topp ;)

 

Håper (og tror :P ) på dette laget:

 

--------------------Lehmann-------------------

 

Eboue-----Kolo-------Senderos-----Flamini

 

Hleb------Gilberto-------Cesc--------Reyes

 

-----------Henry------Van Persie-----------

Link to comment
Share on other sites

Tipper på en flott kamp som til slutt ender 0-0, noe som er bra for oss å kunne ta med til Italia. Da har vi også tangert rekorden til Milan i å ikke slippe inn mål i CL på 6(?) kamper.

 

Tipper på følgende lagoppstilling:

 

Lehmann

 

Eboue--Toure--Senderos--Flamini

 

Hleb--Gilberto--Fabregas--Pires

 

van Persie--Henry

Link to comment
Share on other sites

Siden ikke Cambell er tilbake skal det bli spennende å se Senderos mot Zlatan. Kunne trengt muskla til Campbell mot han. Husker jo hvordan det gikk mot de store sterke i pl som Drogba, Beattie og Roberts. Ellers så har jeg ikke så mye forventninger til denne kampen her. Vil si at Juventus er et mye bedre lag en Real nå, så dette skal bli spennende. Får virkelig håpe vi scorer først, scorer Juventus først og legger seg bakpå kan det bli veldig vanskelig. Ekstreme defensive kvaliteter i det laget

Link to comment
Share on other sites

For å berolige dere her, la oss få litt latter:

 

 

Når det kommer til kampen håper jeg på:

--------------------Lehmann-------------------

 

Eboue-----Toure-------Senderos-----Flamini

 

Hleb------Gilberto-------Cesc--------Reyes

 

-----------Henry------Van Persie-----------

 

Jeg tror og håper vi vinner den første kampen 2 - 0. Holder vi nullen i denne kampen tangerer vi også rekorden til Milan i antall kamper på rad med clean sheet. Vi har en liten joker i Walcott som kan komme innpå og få en drømmedebut :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...