Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

Guest Jazzmakrellen

Vil anbefale å trykke på Ruben sine tidligere posts. Det er tydelig at hans innlegg er skrevet med stor omtanke. Korte innlegg, gjerne med få ord og med få stavelser. Elsker sånne innlegg. Tar så kort tid å lese, også er de så enkle å forstå!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply
Guest Jazzmakrellen

Like lite penger som du er villig til å sette på at dere skal ta oss igjen i løpet av 3 år ;)

 

Må bare spørre, er du enig med dine artsfrender at dere overdøvte oss i går(hvis du prøver å se litt objektivt på det)?

Link to comment
Share on other sites

Minst 80/20 i Spurs' favør når det gjaldt oppmøtet, sannsynligvis enda mer.

 

Alt i alt sang goonerne oftest, iallefall i 2 omgang, men de gangene alle Spurs supporterne sang var det helt klart mye høyere enn det dere presterte, selv om det var bra av dere til å være såpass få. Det ville nok også blitt ganske annerledes hvis Spurs vant 1-0, det sier seg selv forsåvidt.

 

Anyway; neste serierunde er alt tilbake til det vanlige. Dere stiller 5-10 mann på puben som stort sett holder kjeft, mens vi fortsatt fyller puben og lager brukbart med liv.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Det som er veldig rart, hvis syngevolumet og syngefrekvensen var sånn tålig lik, var at Stefan ba oss om å dempe oss, mens det ikke var så nødvendig å be deg og solbremkompisene om det samme.

 

men du for trøste deg med at dere møter opp stort sett samlet på Bohemen, mens vi er spredt mellom 5-6 puber i Oslo. Forskjellen mellom oss og dere, er at når vi samles, så synger vi samlet. da er det ikke noen solister, det er et kor!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan var stemningen på Bohemen i kveld gutter? På KC var det iallefall kun ett lag på tribunen, og det var selvfølgelig oss goonere. Vi hørte ikke et kvekk fra Tottenhamfansen ;)

7038[/snapback]

 

 

Og Spurserne hørte ikke et kvekk til dere. Såvidt jeg har forstått det så sitter supporterne i hvert sitt rom (Shakespeare og Subway eller noe), og dermed hører de nesten ikke noe til hverandre.

 

En nøytral supporter mente at Spurs fansen hørtes best, men alt dette kommer jo helt ann på plassering osv.

Link to comment
Share on other sites

Det er fint at du bekrefter at våre sang mest på Bohemen. Gidder du du få med deg det på tråden på VGD også, Petter?

 

Det som er absolutt mest fantastisk er hvor mye tid, både i forkant, og i etterkant ,du har brukt på dette med yids på pub, land og strand rundt. Det virker utvilsomt som om det viktigste er å stable mest mulig folk på beina på en pub, og skryte av det. Fotballen er ikke så viktig, liksom....

 

Når jeg tenker etter, så er jo egentlig det helt naturlig!

 

Eller er hele pub greia fordi du nettopp er blitt gammel nok? ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Av de jeg vet at bekjente goonere mer eller mindre går fast på tenker jeg på enkelte av de du nevner ja. Spesielt Highbury. I tillegg er belfry populært, men jeg vet ikke noe om hvor mange de er iforhold til dere, da jeg sjeldent erder selv. I tillegg vet jeg at det er en del på Store Stå, og at det var en del som ihvretfall før gikk på den i Brugata, som jeg tror heter Two Dogs eller noe i den duren. Og i tillegg er det sportsbar og Andys som jeg selv har vært på og møtt veldig mange goonere.

 

men det kan nok godt være at de ikke er så flinke til å lage så mye lyd fra seg og dermed er vanskelig å legge merke til, akkurat som noen i hvite drakter har en tendens til....

 

Men jeg er helt enig i at det hadde fett om alle goonere i byen trådte opp på Bohemen til hver kamp, som enkelte av oss andre stort sett gjør. Hadde vi gjort det i går, så ville jeg nesten fått litt vondt av dere...men bare nesten...

Link to comment
Share on other sites

Hvordan var stemningen på Bohemen i kveld gutter? På KC var det iallefall kun ett lag på tribunen, og det var selvfølgelig oss goonere. Vi hørte ikke et kvekk fra Tottenhamfansen ;)

7038[/snapback]

 

 

Og Spurserne hørte ikke et kvekk til dere. Såvidt jeg har forstått det så sitter supporterne i hvert sitt rom (Shakespeare og Subway eller noe), og dermed hører de nesten ikke noe til hverandre.

 

En nøytral supporter mente at Spurs fansen hørtes best, men alt dette kommer jo helt ann på plassering osv.

7106[/snapback]

 

Jeg snakket med Dougie etter kampen (han som driver puben). Han er Unitedsupporter, så jeg ser på han som nøytral i denne diskusjonen. Han sto i baren hele kvelden, som ligger midt mellom Shakespeare og det andre rommet. Og han kunne fortelle at det var uten tvil vi som laget mest stemning i går.

Link to comment
Share on other sites

Du begynner å bli kjedelig i lengden chaz, og akkurat det er det ikke bare jeg som mener.

 

Hold deg til Stavanger Sports Cafe du, det er nok det beste.

7116[/snapback]

 

Jeg frekventerer de plassene som passer til enhver tid, Petter. Det er du som har dratt i gang debatten omkring Spurs supporternes fortreffelighet på pub. Det blir påpekt på så mangt et fora. At du da får tilsvar, er vel neppe mer enn rett og rimelig.

 

Og kjeder det deg, så trenger du ikke akkurat innvolvere deg så mye på vår side, vettu!

Link to comment
Share on other sites

Minst 80/20 i Spurs' favør når det gjaldt oppmøtet, sannsynligvis enda mer.

 

Alt i alt sang goonerne oftest, iallefall i 2 omgang, men de gangene alle Spurs supporterne sang var det helt klart mye høyere enn det dere presterte, selv om det var bra av dere til å være såpass få. Det ville nok også blitt ganske annerledes hvis Spurs vant 1-0, det sier seg selv forsåvidt.

 

Anyway; neste serierunde er alt tilbake til det vanlige. Dere stiller 5-10 mann på puben som stort sett holder kjeft, mens vi fortsatt fyller puben og lager brukbart med liv.

7102[/snapback]

 

 

Som en psykiater ville sagt til dette og flere andre lignende innlegg: "Et interessant kasus".

Link to comment
Share on other sites

Minst 80/20 i Spurs' favør når det gjaldt oppmøtet, sannsynligvis enda mer.

 

Alt i alt sang goonerne oftest, iallefall i 2 omgang, men de gangene alle Spurs supporterne sang var det helt klart mye høyere enn det dere presterte, selv om det var bra av dere til å være såpass få. Det ville nok også blitt ganske annerledes hvis Spurs vant 1-0, det sier seg selv forsåvidt.

 

Anyway; neste serierunde er alt tilbake til det vanlige. Dere stiller 5-10 mann på puben som stort sett holder kjeft, mens vi fortsatt fyller puben og lager brukbart med liv.

7102[/snapback]

Ha ha, du er jamen ikke god ;)

Du tror på julenissen også du vel ?

Eneste du hørte under kampen var vel han gjøken som stod ved siden av deg å skrek og slikket deg i øret.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ruben_The_Gooner

Nå må vi ikke være altfor subjektive, Kjellus - yidsen var fler og lagde generelt en bedre stemning enn oss. Jeg forstår ikke hvorfor du ikke skjønner det?

Link to comment
Share on other sites

Guest Ruben_The_Gooner
Minst 80/20 i Spurs' favør når det gjaldt oppmøtet, sannsynligvis enda mer.

 

Alt i alt sang goonerne oftest, iallefall i 2 omgang, men de gangene alle Spurs supporterne sang var det helt klart mye høyere enn det dere presterte, selv om det var bra av dere til å være såpass få. Det ville nok også blitt ganske annerledes hvis Spurs vant 1-0, det sier seg selv forsåvidt.

 

Anyway; neste serierunde er alt tilbake til det vanlige. Dere stiller 5-10 mann på puben som stort sett holder kjeft, mens vi fortsatt fyller puben og lager brukbart med liv.

7102[/snapback]

Ha ha, du er jamen ikke god ;)

Du tror på julenissen også du vel ?

Eneste du hørte under kampen var vel han gjøken som stod ved siden av deg å skrek og slikket deg i øret.

7177[/snapback]

 

Hvrofor skal du lyve Kjellus? Man trenger ikke å være julesnissen for å regsitrere at Yidsen var i overta

ll på Bohemen. Slosskampen var for øvrig bra. Det skal være litt action.

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, du er jamen ikke god :)

Du tror på julenissen også du vel ?

Eneste du hørte under kampen var vel han gjøken som stod ved siden av deg å skrek og slikket deg i øret.

7177[/snapback]

 

 

 

Ikke mye som skal til før du begynner med personlig drittkasting, ser jeg ;)

 

Greit nok at supportergrupperingene våre i utgangspunktet er "fiender", men det må da gå ann å bli litt mindre trangsynt, iallefall i etterkant av kampen.

Det er iallefall liten tvil om at Nord London er best på Bohemen, både i antall, stemning og temperatur, og det er selvsagt noe som er positivt.

 

 

Men nå trekker jeg meg tilbake fra forumet her, vi snakkes i forkant av neste Nord London derby!

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi ikke være altfor subjektive, Kjellus - yidsen var fler og lagde generelt en bedre stemning enn oss. Jeg forstår ikke hvorfor du ikke skjønner det?

7181[/snapback]

 

Yidsen var langt flere enn oss, men vi sang høyere og oftere. V KAN jo sangene imotsetning til Yidsen. Kanskje hvis Petter kurser de så kan de prøve matche oss i så henseende. Men pr. idag er det ingen konkurranse engang. Men ja, yidsen "bråker" mye, men det er mest klaging på dommer og på våre spillere. Mao: business as usual.

Link to comment
Share on other sites

Personlig drittkasting, hvor får du det fra Petter ?

 

Ruben, har du Kappa eller Pony drakt ?

 

Har heller ikke sagt noe om at de ikke var flere enn oss, men de hørtes jo ikke akkurat så mye. Og i antall forskjellige sanger var det pinlig få de presterte. Petter var også den eneste av de som dro i gang sanger, de andre måtte nesten trekkes opp av ham for å bli med.

Link to comment
Share on other sites

Guest Turbogooner
Nå må vi ikke være altfor subjektive, Kjellus - yidsen var fler og lagde generelt en bedre stemning enn oss. Jeg forstår ikke hvorfor du ikke skjønner det?

7181[/snapback]

 

OMG, lagde bedre stemning..? Var du på Bohemen?! Du er minst like subjektiv som Kjellus, om ikke mer, bare at du er det feil vei... You're Tottenham in disguise!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ruben_The_Gooner
Minst 80/20 i Spurs' favør når det gjaldt oppmøtet, sannsynligvis enda mer.

 

Alt i alt sang goonerne oftest, iallefall i 2 omgang, men de gangene alle Spurs supporterne sang var det helt klart mye høyere enn det dere presterte, selv om det var bra av dere til å være såpass få. Det ville nok også blitt ganske annerledes hvis Spurs vant 1-0, det sier seg selv forsåvidt.

 

Anyway; neste serierunde er alt tilbake til det vanlige. Dere stiller 5-10 mann på puben som stort sett holder kjeft, mens vi fortsatt fyller puben og lager brukbart med liv.

7102[/snapback]

 

 

Prøver du å true meg eller? På Bohemen på mandag så var det Arsenal-suppotere på tre forskjellige bord - jeg sitter ikke med dere. DJa blir jeg bare flau.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...