Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply
  • 3 weeks later...
Guest Jazzmakrellen

Kommer antageligvis. Er satt opp til å jobbe på torsdag kveld men kan ikke dette, da jeg vil befinne meg på flyet til bodø denne dagen. Dermed vil jeg gjerne prøve å bytte vakt så jeg kan jobbe enten i morra eller på onsdag. Men antageligvis blir det til at jeg får noen til å jobbe for meg, uten at ejg får noen andre dager, og da kommer jeg på Bohemen!:)

 

Det gjelder å suge opp hvert sekund av våre CL kamper denne sesongen. Det blir en CL-sesong vi sent vil glemme!

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

kommer dessverre ikke, da jeg fikk byttet vakt. Så da blir det opptak på viasat på meg ikveld, så vennligst ingen meldinger. Om cirka to og en halv uke vil jeg være tilbake til gammel "komme så og si hver uke"-modus.

Link to comment
Share on other sites

Noen som kommer på Lørdag?

 

Ser vi blir vist samtidig som Tottenham-Utd, så det blir littegrann fullt, men det stopper ikke folk fra å komme vel?

23838[/snapback]

Skal tottene møte woMan? Da får jeg vel holde med tottene den kampen, for hvis United taper og vi vinner så ligger vi vel ett poeng bak woMan? Eller var det 2 poeng?

Link to comment
Share on other sites

Da nærmer det seg et av årets høydepunkt med stormskritt!

Arsenal drar til White Hart Line for å banke Scum, og jeg drar til Bohemen for å ta noen halvlitere og nyte det hele på skjermen sammen med likesinnede. <_<

 

Regner med at vi blir mange??

Link to comment
Share on other sites

Da nærmer det seg et av årets høydepunkt med stormskritt!

Arsenal drar til White Hart Line for å banke Scum, og jeg drar til Bohemen for å ta noen halvlitere og nyte det hele på skjermen sammen med likesinnede.  <_<

 

Regner med at vi blir mange??

24484[/snapback]

Jeg kommer

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...