Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

Dro inn til Bohemen på tirsdagen 08.08.2006 i håp og de viste Arsenal kampen.... men nei da med flaksa mi så hadde dem så klar ikke den kanalen nei... eneste jeg opplevde var noe fulle Man utd suportere som slang noe drit til meg og dama for de jeg hadde Arsenal drakt.... makan til møkka folk.... det værste var 2 kvinnfolk der var de værste.... jeg sa ikke noe til dem.... gikk bare ned på sports pubben.. men der viste dem heller ikke noe kamp.... det var en real bomm tur fra Drammen ja.... har vel til vane å få slengt dritt i tryne av Man Utd supportere.... bodde i Bergen 1 år også..... var det åre vi gikk gjenom hele serien uten ta i ligan... husker jeg fikk ofte stygge blikk for de jeg var så utrolig glad vær gang vi vant kamper.... som regel var det Man Utd tullinger som skulle bråke med meg.... :-|

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply

Er det mange som tenker å overvære serieopninga og opninga av Ashburton på Bohemen på laurdag?

Kvartfinale cupen: Enga - Fr.stad klokken 16.

 

 

Det var no fuckings typisk!

 

Belfry's då eller?

 

Edit: Men eg ser på sidene til Bohemen at kampen ikkje går på TV.

Det vil no vel sei at alle Engafolka vil forlate Bohemen i god tid før kampstart klokka 16.

Bussane går frå Bohemen klokka 15

Link to comment
Share on other sites

hvis alle de 3 som var på bohemen sist kommer på belfry i morgen så klarer vi ny bestenotering med 4. for selveste Eivind kommer også.

5

 

 

Jeg ringte nettopp Belfry, og hu dama sa at de ikke fikk signal på ITV4 i dag. Så ifølge henne, vises IKKE kampen der.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bohemen viser i flg sine websider Arsenal - Sheff Utd på lørdag

 

Annen Info:

Lørdag: Vi åpner 13.00. LFC-Spurs... De som skal se kampene klokka 16.00 bes komme etter 15.45.

 

 

Kjem det til å kome noken på Bohemen eller kjem folk til å velge andre alternativ?

Link to comment
Share on other sites

Bohemen viser i flg sine websider Arsenal - Sheff Utd på lørdag

 

Annen Info:

Lørdag: Vi åpner 13.00. LFC-Spurs... De som skal se kampene klokka 16.00 bes komme etter 15.45.

 

 

Kjem det til å kome noken på Bohemen eller kjem folk til å velge andre alternativ?

jeg skal på bohemen :D

Link to comment
Share on other sites

Bohemen viser i flg sine websider Arsenal - Sheff Utd på lørdag

 

Annen Info:

Lørdag: Vi åpner 13.00. LFC-Spurs... De som skal se kampene klokka 16.00 bes komme etter 15.45.

 

 

Kjem det til å kome noken på Bohemen eller kjem folk til å velge andre alternativ?

Finnes det noen andre alternativ? Noen andre puber som viser?

 

Jeg dukker i allefall opp på Bohemen

Link to comment
Share on other sites

Bohemen viser i flg sine websider Arsenal - Sheff Utd på lørdag

 

Annen Info:

Lørdag: Vi åpner 13.00. LFC-Spurs... De som skal se kampene klokka 16.00 bes komme etter 15.45.

 

 

Kjem det til å kome noken på Bohemen eller kjem folk til å velge andre alternativ?

Finnes det noen andre alternativ? Noen andre puber som viser?

 

Jeg dukker i allefall opp på Bohemen

 

Tenkte på Belfry's elns, men har ikkje peiling på sendeplanen deira.

Då skal eg også innfinne meg på Bohemen.

 

Vi får no heilt sikkert muligheita til å applaudere ut en gjeng med tapande yids, før vi set oss ned å knuser sheff utd.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...