Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply

Tenkte jeg skulle ta meg en tur på pub'en i morgen og se City-kampen. Er det her jeg skal gå, altså Bohemen, eller på Highbury?? Hvor er det best stemning?

 

 

Ingen som skal hit idag? :D

 

 

Jeg dukker ihvertfall opp på Bohemen i dag. City skal knuses!

Link to comment
Share on other sites

Tenkte jeg skulle ta meg en tur på pub'en i morgen og se City-kampen. Er det her jeg skal gå, altså Bohemen, eller på Highbury?? Hvor er det best stemning?

 

 

Ingen som skal hit idag? :D

 

 

Jeg dukker ihvertfall opp på Bohemen i dag. City skal knuses!

 

Eg sesongdebuterer på Bohemen idag.

 

Håper på god steming og et godt resultat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Takk for i dag folkens!!! Var nydelig å være på Bohemen. Vi var som vanlig i voldsomt undertall mot yidsa, men vi sang dem ut av Bohemen!! Ufattelig morsomt, vi er ikke mange men når vi mobiliserer så er det ingen som synger som oss.

Takk til alle goonere som var på Bohemen. Og dere som ikke kom, BOHEMEN ER STEDET Å SE ARSENAL HVIS DU VIL HA STEMNING.

Link to comment
Share on other sites

Takk for i dag folkens!!! Var nydelig å være på Bohemen. Vi var som vanlig i voldsomt undertall mot yidsa, men vi sang dem ut av Bohemen!! Ufattelig morsomt, vi er ikke mange men når vi mobiliserer så er det ingen som synger som oss.

Takk til alle goonere som var på Bohemen. Og dere som ikke kom, BOHEMEN ER STEDET Å SE ARSENAL HVIS DU VIL HA STEMNING.

 

Kanonsteming, litt labert i begynnelse, i det røde hjørnet.

Men utover i 2.omgang kokte det.

Det er ikkje antalet supportere som teller, men laget man heier på.

 

Takk for en minnerik aften alle sammen.

Håper vi kan få fleire sånne ettermiddager sammen :=)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

ja synd vi ble så splitta rundt i lokalet... ble jo regelrett utklassa av unitedfolka når det kom til synging. Dette skal hevnes neste gang vi møter de. Noen som husker hvordan vi sang ut yidsa i september, selv om vi var i kraftig undertall. Det var nydelig.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Søndag braker det løs! ARSENAL- chelsea direkte på Bohemen. Masse gooners, god stemning, godt øl. Herlig gutta, KOM! Ashley skal pipes ut herfra til månen. Ai som jeg gleder meg.

 

Skulle gjerne ha vore der, men reiser dessverre(?) vestover på juleferie på laurdag.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...