Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

Er det virkelig en kamp vi bør kjenne vår besøkelsestid til, så er det vel denne (selv om Petter kommer til å påstå at vi ble sunget ut av Tottenham-supporterne om vi så er 1 eller 1000 som synger...).

 

Jeg kommer hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply
Guest Jazzmakrellen

Godt mulig jeg kommer nedover. Har en oppgave jeg må skrive til i morgen, og er det helt krise blir jeg nødt til å se den hjemme. Men tror jeg ligger sånn tålig i rute.

 

Det er på ingen måte sånn lenger Kjellus at Bohemen tråden fungerer som en "påmeldingsliste". De aller fleste som går på Bohemen har vel sluttet å være på forumet.

Link to comment
Share on other sites

Godt mulig jeg kommer nedover. Har en oppgave jeg må skrive til i morgen, og er det helt krise blir jeg nødt til å se den hjemme. Men tror jeg ligger sånn tålig i rute.

 

Det er på ingen måte sånn lenger Kjellus at Bohemen tråden fungerer som en "påmeldingsliste". De aller fleste som går på Bohemen har vel sluttet å være på forumet.

25872[/snapback]

aiit

 

sjekket med noen få, og de skulle se den hjemme, så jeg gjør nok det jeg også.

kommer sterkere tilbake på lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Er herskapet på plass under Sunderland kampen?

26081[/snapback]

Jeg og Tommy planlegger i allefall en tur ned på lørdag.

Vet at Alexander, Alex, Eivind og Lasse er over på kampen og Arseblog treff.

26093[/snapback]

 

Ser om jeg har mulighet til å stikke innom. Er på NFF seminar.

Link to comment
Share on other sites

Beklager at jeg ikke kunne bli lengre, men de jeg bodde sammen med skulle tilbake igjen. Jeg er ikke akkurat lommekjent i Tigerstaden og måtte bare løpe. Tok det igjen i gårkveld da vi var en gjeng som hadde vorspielet til seiersfesten vår der. Koselig plass med overkommelig ølpris.

 

PS! I den innerste avdelingen på Bohemen, der man går igjennom for å komme på do, henger det et bilde av en Arsenal-spiller som jeg ikke klarte å kjenne igjen. Bildet har to bilder på hver side hvor spillernavnene stod på, men ikke dette. Kan noen hjelpe?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Kjell sa på mandag de ikke skulle vise kampen i dag.... :/

32284[/snapback]

Lov til å drikke øl alikevel :)

 

Må også få si at det var ganske mange Yids på Bohemen i kveld, men vi hørte dem ikke.

 

He's tall, he's black, he has had a heart attack. Kanuuuuuuuuu.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...