Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
Guest Jazzmakrellen

på tide å mobilisere før chelsea kampen nå folkens. For mitt vedkommende er det faktisk hverken jobb eller Startkamp som kan distrahere meg denne dagen, så jeg er klar som et egg. dette må vel være en av de kampene i gjennom året hvor vi burde kunne stille minst 15 stk.

 

Are you with me?!?!?!?

Link to comment
Share on other sites

på tide å mobilisere før chelsea kampen nå folkens. For mitt vedkommende er det faktisk hverken jobb eller Startkamp som kan distrahere meg denne dagen, så jeg er klar som et egg. dette må vel være en av de kampene i gjennom året hvor vi burde kunne stille minst 15 stk.

 

Are you with me?!?!?!?

18080[/snapback]

Jeg kommer og er der rundt kl 1525 :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Turbogooner
på tide å mobilisere før chelsea kampen nå folkens. For mitt vedkommende er det faktisk hverken jobb eller Startkamp som kan distrahere meg denne dagen, så jeg er klar som et egg. dette må vel være en av de kampene i gjennom året hvor vi burde kunne stille minst 15 stk.

 

Are you with me?!?!?!?

18080[/snapback]

 

Turbo er som vanlig med! Jesper og jeg er vel der ca samtidig med Eivind og Lasse ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

kampen begynner kl17?

Skal antagelig spille fotball tidligere på dagen, så det er nok sannsynlig at jeg ikke vil bli å finne på Bohemen før tidligst en snau halvtime før kampstart. vennligst meld meg om det er i ferd med å fylles opp. Ville ellers blitt strålende glad om dere kunne tenke dere å holde av en plass til meg og en kompis.

 

Og bare så det er klart, det skal synges på søndag!

Link to comment
Share on other sites

kampen begynner kl17?

Skal antagelig spille fotball tidligere på dagen, så det er nok sannsynlig at jeg ikke vil bli å finne på Bohemen før tidligst en snau halvtime før kampstart. vennligst meld meg om det er i ferd med å fylles opp. Ville ellers blitt strålende glad om dere kunne tenke dere å holde av en plass til meg og en kompis.

18190[/snapback]

Somethings never change ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle gjerne sett kampen på bohemen, men desverre akter jeg ikke å gi andre lag enn Arsenal så mye et brøkdels-sekund av oppmerksomheten min, og derfor er vel muligens Belfry et bedre valg i kveld. Men det spørs om det i det hele tatt kommer fellow gooners.

Link to comment
Share on other sites

Har akkurat flyttet til Oslo så har ikke så mye peiling på puber. Hvordan er det når den går som 2. kamp (Canal+ sport), er vel mange som heller viser Vålerenga eller Chelski i dag?

Den går på Highbury og Belfry?

Link to comment
Share on other sites

Bohemen viser i allefall Enga på de fleste TV'ene, men har en som viser Arsenal og en som viser United (disse to uten lyd). Vet ikke hva Belfry prioriterer i kveld, men tipper det er Chelsea ettersom det er stampuben til fansen der. Highbury viser nok Arsenal, men stedet har jo mistet sin sjarm.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

hmmm.....blir det highbury på folket i kveld?

En av mine beste venner drar i morgen til Usa, og jeg får nok ikke sett han før neste sommer, så jeg skal ut med han i kveld. Er vi tilfeldigvis i nærheten av en pub som viser kampen, så stikker jeg nok innom og ser litt, men det kan se ut til at det blir vanskelig.

 

Bohemen er ihvertfall utelukket, da jeg kommer til å få pryl hver gang brugge scorer og jeg hopper i taket....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Dansk Gunner

:huh:

Jeg skal til Oslo den kommende weekend og prövede at finde ud af hvor jeg skulle gå og se bold.

 

Fik fortalt at Bohemen var stedet at se Gunners i action, men efter at ha läst lidt på denne tråd bliver jeg da lidt i tvivl...

 

Er der ingen samling på gunner fans i byen i nord?

 

Hvor skal jeg gå hen hvis jeg vil se bold med lyd på?

 

Jeg ved hvor jeg skal hen på kvällen...: Gutter Aid :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Turbogooner

Hvis du først skal se kampen i Oslo er Bohemen stedet. At det er liten aktivitet her i tråden har ingenting med liten aktivitet på Bohemen; vi bare anter at de fleste kommer uansett, så det er ingen grunn til å snakke om det i forkant av hver eneste kamp. :P

 

Selv skal jeg ut med noen venner, og så på konsert (Kaiser Chiefs) så kommer dessverre ikke denne kampen, men har jeg sjans kommer jeg, noe som gjelder en god del andre.

 

Hvis du er usikker på hvor det er kan du se på denne linken: http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?item...025XG6&spraak=1

 

Turbogooner

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...