Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply
Guest Jazzmakrellen

Skulle gjerne gjort mitt for å gjøre det til skamme, men jeg jobber til 22, og må vaske etter det og pleier derfor sjeldent å gå fra jobben før 22:30, med andre ord rekker jeg kanskje å stikke innom å se de siste 5 min.

 

Gidder du å holde meg oppdatert på hvordan det går i kampen Bård?

Link to comment
Share on other sites

jeg blir hjemme idag, orker ikke horder av deliriske tottenhamfans som chanter om 5-1.

har også littegrann å gjøre med det faktum at mandag klokka 21 suger så infernalsk som kamptidspunkt. B)

Link to comment
Share on other sites

kommer det noen på bohemen idag da?

8212[/snapback]

 

Ja jeg kom, som du kanskje husker...?

Du husker kanskje også jeg sa at jeg skulle komme i morra også?

Det gjør jeg imidlertid ikke... Skal spille treningskamp, sorry.

Link to comment
Share on other sites

Arseblog minte meg idag på at det er siste gang vi får se Arsenal i røde og hvite drakter på Highbury, så jeg skal prøve å få til en tur. Fler som kommer?

8486[/snapback]

 

sålenge det ikke er siste gangen vi får se arsenal i røde og hvite drakter på bohemen, så...

jeg tar denne hjemme, kun for å presse prisen pr. kamp sett på canal+ til under 200,-

Link to comment
Share on other sites

Kom på at jeg må dømme kamp også. Satan heller da. Er der dog på søndag vil jeg tro.

8505[/snapback]

 

birminghamkampen går vel ikke på tv er jeg redd. men du kommer muligens på fa-cup finalen? :D

Link to comment
Share on other sites

Regner med at det blir stinn brakke på Bohemen. Er noen med på å komme tidlig for å sikre de faste plassene innerst i lokalet?

 

 

Grunnen er som følger: Jeg er ubeseiret på de faste plassene, så det kan ikke gå galt. + det er de beste plassene selvsagt.

 

Evt kan jo kanskje Kjell (tviler på om han gidder etter den siste tidens oppmøte) sørge for å holde av den seksjonen til goonerfolket).

Link to comment
Share on other sites

Guest Turbogooner
Regner med at det blir stinn brakke på Bohemen. Er noen med på å komme tidlig for å sikre de faste plassene innerst i lokalet?

 

 

Grunnen er som følger: Jeg er ubeseiret på de faste plassene, så det kan ikke gå galt. + det er de beste plassene selvsagt.

 

Evt kan jo kanskje Kjell (tviler på om han gidder etter den siste tidens oppmøte) sørge for å holde av den seksjonen til goonerfolket).

9059[/snapback]

 

Jeg er med.. men det vet du...

Link to comment
Share on other sites

Heisann!

 

Tenkte meg en tur til Bohemen på lørdag, men har aldri vært der før!

Derfor lurte jeg på om det var noen faste bohemen-gjengere som kunne gitt meg en detaljert veibeskrivelse (er ikke kjent i Oslo)??

 

Jeg skal ta toget fra Hamar og vil derfor starte min ferd fra Oslo City!!! Noen som evt. kunne møtt meg der?? ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Turbogooner

Fra Oslo S følger du Karl Johan mot Slottet. Ved stortinget skal du gå et kvartal "til høyre" og da er du der.. Jeg og Jesper kan sikkert møte deg, men da må du være tidlig ute for vi skal være på Bohemen tidlig..!

Link to comment
Share on other sites

Fra Oslo S følger du Karl Johan mot Slottet. Ved stortinget skal du gå et kvartal "til høyre" og da er du der.. Jeg og Jesper kan sikkert møte deg, men da må du være tidlig ute for vi skal være på Bohemen tidlig..!

9245[/snapback]

 

 

Takk for flott beskrivelse!

Når har dere planlagt å komme dit a??

Link to comment
Share on other sites

Bohemen skal holde Goonere og United fans adskilt imorgen. Gjennom loddtrekning har vi fått tildelt den ytterste delen av lokalet. For mer info se www.bohemen.no

 

Vi sees til øl, seier og stormende jubel :)

9248[/snapback]

 

Æsj, jeg som er ubeseiret på de innerste plassene. Nå føler jeg meg ikke sikker på seier lenger.. ;)

 

Men hey-what-the-f**k? Jeg kommer.

Link to comment
Share on other sites

Guest Turbogooner
Fra Oslo S følger du Karl Johan mot Slottet. Ved stortinget skal du gå et kvartal "til høyre" og da er du der.. Jeg og Jesper kan sikkert møte deg, men da må du være tidlig ute for vi skal være på Bohemen tidlig..!

9245[/snapback]

 

 

Takk for flott beskrivelse!

Når har dere planlagt å komme dit a??

9246[/snapback]

 

Tror vi er der 13:30 ca.. Skal vi møte deg ved Oslo S eller på Egertorget (på Karl Johan, rett før stortinget)?

Link to comment
Share on other sites

;)

Fra Oslo S følger du Karl Johan mot Slottet. Ved stortinget skal du gå et kvartal "til høyre" og da er du der.. Jeg og Jesper kan sikkert møte deg, men da må du være tidlig ute for vi skal være på Bohemen tidlig..!

9245[/snapback]

 

 

Takk for flott beskrivelse!

Når har dere planlagt å komme dit a??

9246[/snapback]

 

Tror vi er der 13:30 ca.. Skal vi møte deg ved Oslo S eller på Egertorget (på Karl Johan, rett før stortinget)?

9252[/snapback]

 

 

Toget ankommer Oslo kl. 12.35. Hadde vært fint om dere kunne møtt meg på supporterbutikken på Oslo city-senteret! Er faktisk det eneste stedet jeg vet helt sikkert hvor er!

Kan sikkert møtes 13.30 om dere ønsker det! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Turbogooner

Skal drikke ganske bra i dag, så er usikkert om jeg klarer å komme med opp tidlig nok til 12:30.. ;) Men kan ikke du sende nr på PM til meg eller Jesper, så ringer vi når vi er på vei?

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes dere sa at dere skulle dit tidlig jeg Jesper? 13:30 er jo faktisk sent på en dag som dette ;)

 

Selv blir jeg å finne på KC mellomk 10:30 og 11:00 ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...