Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply

Ja, Petter skryter bestandig over hvor mye de synger, men jeg synes det er ganske påfallende at i min tid på Bohemen, hørte man nesten ikke et kvekk fra dem. Husker han prøvde å bortforklare dette med at de satt i motsatt ende av lokalet, og vi dermed ikke hørte dem. Men når vi og United-fansen satt i hver vår ende, så hørte vi dem, og de hørte oss.

 

Så jeg tror ikke det er noen fare for at dere blir utsunget på mandag gutter

Link to comment
Share on other sites

Guest Turbogooner
Ja, Petter skryter bestandig over hvor mye de synger, men jeg synes det er ganske påfallende at i min tid på Bohemen, hørte man nesten ikke et kvekk fra dem. Husker han prøvde å bortforklare dette med at de satt i motsatt ende av lokalet, og vi dermed ikke hørte dem. Men når vi og United-fansen satt i hver vår ende, så hørte vi dem, og de hørte oss.

 

Så jeg tror ikke det er noen fare for at dere blir utsunget på mandag gutter

6609[/snapback]

 

Er fare for at du utsynger dem helt fra Trondheim, Kim :D

Link to comment
Share on other sites

Ja, Petter skryter bestandig over hvor mye de synger, men jeg synes det er ganske påfallende at i min tid på Bohemen, hørte man nesten ikke et kvekk fra dem. Husker han prøvde å bortforklare dette med at de satt i motsatt ende av lokalet, og vi dermed ikke hørte dem. Men når vi og United-fansen satt i hver vår ende, så hørte vi dem, og de hørte oss.

 

Så jeg tror ikke det er noen fare for at dere blir utsunget på mandag gutter

6609[/snapback]

 

Det eneste en har hørt fra Yidsa på Bohemen tidligere er sukk og stønn når Arsenal scorer og vinner kampene :D Det samme skjer på mandag Petter B)

Link to comment
Share on other sites

Guest Ruben_The_Gooner

Jeg er den som har den flotteste og høyeste stemmen. Jeg er litt lei gjengen på bohemen - dere er litt kjedelige. Yidsen er faktisk hyggeligere - tro det eller ei.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ruben_The_Gooner
Jeg er den som har den flotteste og høyeste stemmen. Jeg er litt lei gjengen på bohemen - dere er litt kjedelige. Yidsen er faktisk hyggeligere - tro det eller ei.

6639[/snapback]

:D

Sier hvem ?

6647[/snapback]

 

Ruben.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er den som har den flotteste og høyeste stemmen. Jeg er litt lei gjengen på bohemen - dere er litt kjedelige. Yidsen er faktisk hyggeligere - tro det eller ei.

6639[/snapback]

:D

Sier hvem ?

6647[/snapback]

 

Ruben.

6648[/snapback]

Må si at den gjengen som har gått på Bohemen de siste to-tre årene er alt annet enn kjedelig.

Link to comment
Share on other sites

Forskjellen på dere goonere og oss Yids er at vi fylle rpuben og synger uansett om det er Man Utd eller Norwich vi møter.

 

Dere er helt klart på plass når dere møter Spurs, Man Utd, Liverpool osv. men ellers så er det dårlig. Har vært på Bohemen når Spurs og arse**l har spilt samtidig og det har vært 50-60 Spurs supportere, og kanskje 5-6 goonere som sitter og nipper til en cola eller øl og holder kjeft.

 

Men det blir bra med liv på mandag, både fra de liljehvite og de røde ;)

Link to comment
Share on other sites

Forskjellen på dere goonere og oss Yids er at vi fylle rpuben og synger uansett om det er Man Utd eller Norwich vi møter.

 

Dere er helt klart på plass når dere møter Spurs, Man Utd, Liverpool osv. men ellers så er det dårlig. Har vært på Bohemen når Spurs og arse**l har spilt samtidig og det har vært 50-60 Spurs supportere, og kanskje 5-6 goonere som sitter og nipper til en cola eller øl og holder kjeft.

 

Men det blir bra med liv på mandag, både fra de liljehvite og de røde ;)

6683[/snapback]

 

Kan godt hende det har vært sånn denne sesongen Petter, men forrige sesong, så var vi stort sett den samme gjengen på hver eneste kamp, og vi sang og lagde stemning i hver bidige kamp. At det møter flere supportere på store kamper, er faktisk ganske naturlig. Slik er det jo med pågangen på billetter til kamper også. Storkampene har større oppslutning.

 

Og du må huske det, at det ikke er antallet supportere som teller, men stemningen som supporterne lager. At det er mange Tottenham-fans på Bohemen, er det ingen tvil om. Men stemningen dere lager, med tanke på det antallet dere stiller med, er ytterst laber. Det er det som var forskjellen mellom goonerne og yidsa på Bohemen. Vi som var i den faste gjengen, sang hver gang. Mens hos dere, var det kun et fåtall som sang jevnlig.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Et lite spørsmål Petter....når regner du det som sannsynlig at den spådommen i siste linje av signaturen din, vil slå til??

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

jeg lurer ellers fælt på hvem denne Ruben med den høye flott stemmen er. Hvis du kommer bort til oss og hilser på mandag, så hadde det vært veldig stas. kan nemlig ikke huske å ha møtt så veldig mange goonere på Bohemen med "flotte" stemmer....

Link to comment
Share on other sites

Forskjellen på dere goonere og oss Yids er at vi fylle rpuben og synger uansett om det er Man Utd eller Norwich vi møter.

 

Dere er helt klart på plass når dere møter Spurs, Man Utd, Liverpool osv. men ellers så er det dårlig. Har vært på Bohemen når Spurs og arse**l har spilt samtidig og det har vært 50-60 Spurs supportere, og kanskje 5-6 goonere som sitter og nipper til en cola eller øl og holder kjeft.

 

Men det blir bra med liv på mandag, både fra de liljehvite og de røde :P

6683[/snapback]

 

Dere er SÅ flinke, Petter! Mener du med andre ord at dere er bedre supportere enn oss?

Link to comment
Share on other sites

Forskjellen på dere goonere og oss Yids er at vi fylle rpuben og synger uansett om det er Man Utd eller Norwich vi møter.

 

Dere er helt klart på plass når dere møter Spurs, Man Utd, Liverpool osv. men ellers så er det dårlig. Har vært på Bohemen når Spurs og arse**l har spilt samtidig og det har vært 50-60 Spurs supportere, og kanskje 5-6 goonere som sitter og nipper til en cola eller øl og holder kjeft.

 

Men det blir bra med liv på mandag, både fra de liljehvite og de røde :P

6683[/snapback]

 

Dere er SÅ flinke, Petter! Mener du med andre ord at dere er bedre supportere enn oss?

6776[/snapback]

 

 

Ikke nødvendigvis bedre supportere, for jeg regner med at de fleste som uteblir fra Bohemen under disse kampene, allikevel ser kampen på TV hjemme.

 

Kan godt si at Spurs folket er bedre til å stille på puben enn det goonerne er, for det er jo et faktum, men det har ikke noe med å være god/dårlig supporter å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Skal vi ta ett nytt veddemål Petter? Tenkte på disse tre årene du snakker om...........

 

Om Spurs fansen er bedre til å stille opp på puben, er jeg ikke så helt sikker på egentlig. Det finns mange puber i Oslo. det er ikke bare Bohemen som gjelder.

6796[/snapback]

 

 

Har til nå tapt samtlige veddemål når det gjelder Spurs, så jeg tror jeg skal droppe det :)

 

Det er klart det finnes flere puber, men på Bohemen og Belfry, som er de to mest kjente fotballpubene i Oslo, så er Spurs i flertall. På Kings Cross i Trondheim er det også ganske overkjøring, etter hva jeg har hørt.

 

Men den highbury puben på Majorstua kan dere få for dere selv :D

Link to comment
Share on other sites

Skal vi ta ett nytt veddemål Petter? Tenkte på disse tre årene du snakker om...........

 

Om Spurs fansen er bedre til å stille opp på puben, er jeg ikke så helt sikker på egentlig. Det finns mange puber i Oslo. det er ikke bare Bohemen som gjelder.

6796[/snapback]

 

 

Har til nå tapt samtlige veddemål når det gjelder Spurs, så jeg tror jeg skal droppe det :)

 

Det er klart det finnes flere puber, men på Bohemen og Belfry, som er de to mest kjente fotballpubene i Oslo, så er Spurs i flertall. På Kings Cross i Trondheim er det også ganske overkjøring, etter hva jeg har hørt.

 

Men den highbury puben på Majorstua kan dere få for dere selv :D

6800[/snapback]

 

I den tiden jeg har vært på KC, så kan jeg ikke påstå å ha sett noe som skulle tilsie overkjøring. Det er faktisk ganske mange Arsenal-supportere som bruker KC som sitt samlingssted. Og de gangene jeg har vært der når Arsenal og Tottenham har blitt vist samme dag, så har vi vært i overtall.

 

Blir spennende å se hvordan oppmøtet blir i morgen

Link to comment
Share on other sites

I den tiden jeg har vært på KC, så kan jeg ikke påstå å ha sett noe som skulle tilsie overkjøring. Det er faktisk ganske mange Arsenal-supportere som bruker KC som sitt samlingssted. Og de gangene jeg har vært der når Arsenal og Tottenham har blitt vist samme dag, så har vi vært i overtall.

 

Blir spennende å se hvordan oppmøtet blir i morgen

6801[/snapback]

Så det er der goonerene som gikk på Bohemen har blitt av, de fulgte deg dit :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er den som har den flotteste og høyeste stemmen. Jeg er litt lei gjengen på bohemen - dere er litt kjedelige. Yidsen er faktisk hyggeligere - tro det eller ei.

6639[/snapback]

:D

Sier hvem ?

6647[/snapback]

 

 

ruben the gooner er ikke arsenalsupporter og er kun her for å lage bråk. sjekk hva han har postet tidligere og husk tilbake på andre "goonere" med deres "ja, vi er jo dummere enn andre supportere da, så vi bør kunne le av oss selv, hehe"

pga sånne som han jeg sjelden er her lengre, orker ikke mer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...