Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

Hva i huleste har skjedd med Bohemen egentlig?

 

Før jeg flyttet tilbake til Trøndelag, var vi masse Arsenalsupportere som gikk dit fast. Hva er årsaken til at dette miljøet er oppløst????

 

Vi Arsenalsupportere er ikke akkurat i overtall når det gjelder norske supportere av engelske lag, så da burde man jo sørge for å samles på en plass til enhver tid, for å vise hva vi er lagd av.

 

Det er synd å høre at det fantastiske miljøet vi hadde på Bohemen forrige sesong er lagt i grus.

 

Er det mangel på gullstruper og forsangere som er årsaken? :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply
Blir det ikke noe oppmøte på Harrys vil jeg for min del prøve ut Belfry

6351[/snapback]

Så du er ikke sikker selv ennå ?

6357[/snapback]

 

Joda. Jeg er sikker jeg. Men stikker på Belfry om det ikke kommer noen.

6367[/snapback]

Jeg er i allefall på Harrys klokken 17, så får vi se hvor mange som kommer etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Mener at vi har forklart deg dette en del ganger før Kim, men det er mulig jeg tar feil. Hovedårsaken ligger i at enda et par tre har funnet ut at de heller vil se en god del kamper hjemme, for å forsvare at de har et canal+ abonnement. Dette har igjen ført til at det bli labert oppmøte, som igjen fører til at folk vet at det er få som kommer på Bohemen, og dermed ser de den et annet sted. dette fører igjen til at de som har mulighet tilå se kampen hjemme, ikke lenger er i tvil hvor de vil se kampen, da det ikke en gang er stemning på Bohemen da det møter opp mer enn et par tre stk.

 

Forsangere tror jeg nok har svært lite med det hele å gjøre.

 

Jeg skal prøve å være der nede rundt 19:30. stikker vel innom Harrys først og sjekker stemningen der. Og forresten, hvis vi vil rekruttere flere folk til å bli med i gjengen, så er det vel få sjanser som er bedre til å synliggjøre oss enn på canal plus imorra??

Link to comment
Share on other sites

Guest Turbogooner
Hva i huleste har skjedd med Bohemen egentlig?

 

Før jeg flyttet tilbake til Trøndelag, var vi masse Arsenalsupportere som gikk dit fast. Hva er årsaken til at dette miljøet er oppløst????

 

Vi Arsenalsupportere er ikke akkurat i overtall når det gjelder norske supportere av engelske lag, så da burde man jo sørge for å samles på en plass til enhver tid, for å vise hva vi er lagd av.

 

Det er synd å høre at det fantastiske miljøet vi hadde på Bohemen forrige sesong er lagt i grus.

 

Er det mangel på gullstruper og forsangere som er årsaken? <_<

6368[/snapback]

 

Det er skam å si at det, men det har blitt litt stille i det siste.. men det var lenge etter at du dro til Trondheim.. Jævla canal+ :P Selv går jeg på Bohemen ganske ofte, har i hvert fall blitt det i det siste.. Det er dessverre langt ifra gamledager med Kim, eller skal vi si King's Cross under RBK-kampen B)

 

Hva skal folk på Belry's??? Det er en britisk pub uten sikkelig øl jo! Og Harrys er bare dumt.. Jeg sier at alle, inkludert dere med canal+, kommer dere på Bohemen!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Hmmm....hvem er egentlig du turboneger? Har vi truffet hverandre før? jeg heter Tormod og er en sørlending, som liker å delje løs på møblement og skrike på toalettet.

Link to comment
Share on other sites

Hva i huleste har skjedd med Bohemen egentlig?

 

Før jeg flyttet tilbake til Trøndelag, var vi masse Arsenalsupportere som gikk dit fast. Hva er årsaken til at dette miljøet er oppløst????

 

Vi Arsenalsupportere er ikke akkurat i overtall når det gjelder norske supportere av engelske lag, så da burde man jo sørge for å samles på en plass til enhver tid, for å vise hva vi er lagd av.

 

Det er synd å høre at det fantastiske miljøet vi hadde på Bohemen forrige sesong er lagt i grus.

 

Er det mangel på gullstruper og forsangere som er årsaken? <_<

6368[/snapback]

 

Det er skam å si at det, men det har blitt litt stille i det siste.. men det var lenge etter at du dro til Trondheim.. Jævla canal+ :P Selv går jeg på Bohemen ganske ofte, har i hvert fall blitt det i det siste.. Det er dessverre langt ifra gamledager med Kim, eller skal vi si King's Cross under RBK-kampen B)

 

Hva skal folk på Belry's??? Det er en britisk pub uten sikkelig øl jo! Og Harrys er bare dumt.. Jeg sier at alle, inkludert dere med canal+, kommer dere på Bohemen!!

6373[/snapback]

 

Flott Turbogooner, vi får holde fortet ikveld og synge oss hese og drikke GODT øl!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Turbogooner
Hmmm....hvem er egentlig du turboneger? Har vi truffet hverandre før? jeg heter Tormod og er en sørlending, som liker å delje løs på møblement og skrike på toalettet.

6388[/snapback]

 

Torgeir, har vært på Bohemen i over 1 år nå :P

 

Men folkens, da sier vi Bohemen??! For godt øl og god stemning finner vi på et Bohemen med mange gooners!

Link to comment
Share on other sites

Vi prioriterer etter forventa interesse og pågang, og har kommet opp med følgende vanntette slagplan:

 

Innerst kjører vi MUFC v Everton som kun vises på SkySports.

Ytterst blir det Chelsea v Arsenal som er tilgjengelig for alle via Canal +.

Resten vies til ART-sport matchen mellom Portsmouth og Liverpool.

 

 

Kom tidlig eller dø!

(fra Bohemen.no)

 

Blir dårlige plasser for oss på Bohemen med andre ord, ikke ståplasser foran disse tv'ene, så ikke mange får plass. Jeg stemmer for Harrys i dag, men at vi møter opp tidlig på Bohemen på mandag før Spurs kampen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Turbogooner
Vi prioriterer etter forventa interesse og pågang, og har kommet opp med følgende vanntette slagplan:

 

Innerst kjører vi MUFC v Everton som kun vises på SkySports.

Ytterst blir det Chelsea v Arsenal som er tilgjengelig for alle via Canal +.

Resten vies til ART-sport matchen mellom Portsmouth og Liverpool.

 

 

Kom tidlig eller dø!

(fra Bohemen.no)

 

Blir dårlige plasser for oss på Bohemen med andre ord, ikke ståplasser foran disse tv'ene, så ikke mange får plass. Jeg stemmer for Harrys i dag, men at vi møter opp tidlig på Bohemen på mandag før Spurs kampen.

6394[/snapback]

 

Det er synd å si det, men jeg er vel enig med deg.... Men Harrys er et unntak uten gjentakelse! :P

Link to comment
Share on other sites

Vi prioriterer etter forventa interesse og pågang, og har kommet opp med følgende vanntette slagplan:

 

Innerst kjører vi MUFC v Everton som kun vises på SkySports.

Ytterst blir det Chelsea v Arsenal som er tilgjengelig for alle via Canal +.

Resten vies til ART-sport matchen mellom Portsmouth og Liverpool.

 

 

Kom tidlig eller dø!

(fra Bohemen.no)

 

Blir dårlige plasser for oss på Bohemen med andre ord, ikke ståplasser foran disse tv'ene, så ikke mange får plass. Jeg stemmer for Harrys i dag, men at vi møter opp tidlig på Bohemen på mandag før Spurs kampen.

6394[/snapback]

 

Men Harrys er et unntak uten gjentakelse! :P

6395[/snapback]

Once in a lifetime !

Link to comment
Share on other sites

Vi prioriterer etter forventa interesse og pågang, og har kommet opp med følgende vanntette slagplan:

 

Innerst kjører vi MUFC v Everton som kun vises på SkySports.

Ytterst blir det Chelsea v Arsenal som er tilgjengelig for alle via Canal +.

Resten vies til ART-sport matchen mellom Portsmouth og Liverpool.

 

 

Kom tidlig eller dø!

(fra Bohemen.no)

 

Blir dårlige plasser for oss på Bohemen med andre ord, ikke ståplasser foran disse tv'ene, så ikke mange får plass. Jeg stemmer for Harrys i dag, men at vi møter opp tidlig på Bohemen på mandag før Spurs kampen.

6394[/snapback]

 

Det er synd å si det, men jeg er vel enig med deg.... Men Harrys er et unntak uten gjentakelse! :P

6395[/snapback]

 

Hallo?? Der er plass til MANGE ytterst!! Jeg svikter ALDRI Bohemen!

Link to comment
Share on other sites

Guest Turbogooner
Vi prioriterer etter forventa interesse og pågang, og har kommet opp med følgende vanntette slagplan:

 

Innerst kjører vi MUFC v Everton som kun vises på SkySports.

Ytterst blir det Chelsea v Arsenal som er tilgjengelig for alle via Canal +.

Resten vies til ART-sport matchen mellom Portsmouth og Liverpool.

 

 

Kom tidlig eller dø!

(fra Bohemen.no)

 

Blir dårlige plasser for oss på Bohemen med andre ord, ikke ståplasser foran disse tv'ene, så ikke mange får plass. Jeg stemmer for Harrys i dag, men at vi møter opp tidlig på Bohemen på mandag før Spurs kampen.

6394[/snapback]

 

Det er synd å si det, men jeg er vel enig med deg.... Men Harrys er et unntak uten gjentakelse! :P

6395[/snapback]

 

Hallo?? Der er plass til MANGE ytterst!! Jeg svikter ALDRI Bohemen!

6397[/snapback]

 

Bedre at vi samlet svikter Bohemen (bare i dag!!!!!) og så drar samlet på bohemen på mandag enn litt folk her og der!

 

Hva f@#¤ gjør "report"-knappen, trykket på den med en feil.. :s

Link to comment
Share on other sites

Etter tre dagers vurdering frem og tilbake om de 344 kronene jeg får igjen på skatten skal plasseres i et globalt aksjefond eller to halvlitere på pub i hovedstaden, kom jeg frem til at siste alternativ er det beste, tatt i betraktning at jeg ikke har anledning til å dra på mandagskampen mot Tottene.

 

Har fulgt diskusjonen om stedsvalg med mild forbauselse og ber de vise om å sørge for hvit røyk fra skorsteinen på den puben som til slutt velges slik at man enkelt kan orientere seg. SMS godtas til nød. Regner med å kunne være på plass rundt 1930.

Link to comment
Share on other sites

Da anser jeg diskusjonen som avsluttet og antar alle er enige om at vi akkurat i dag samles på Harrys i Karl Johans gate 33, men ikke har planer om å gjøre dette til en gjentagende affære. Bohemen er stedet, og til neste gang bør vi gjøre Canal+ klar over dette, slik at de sender fra Bohemen ved fremtidige anledninger. Heller bohem enn harry...

 

Håper å se flest mulig av dere i kveld; feststemte både før, under og etter kampen! Nå kommer jo Toggen også, så dette lover bra. Mangler bare piscator...?

Link to comment
Share on other sites

Guest Turbogooner

Kan Ansvarlig redaktør legge inn en oppfordring helt øvers på forumet, så alle kommer seg dit..? F.eks. "Melding til alle gooners: kom dere på Harrys (Karl Johans gate 33) kl 21:00 idag, finnes ikke gyldig fravær!" ;)

Link to comment
Share on other sites

Tror det er litt vanskelig å skvise inn en sending på Bohemen når det er både Pool og Man Utd der Rune....

6415[/snapback]

 

Neida, der det er hjerterom (Arsenal) er det husrom (Bohemen), og sammen i hatet (Pool, ManUre) står vi sterkt, så vi skulle nok klart å rydde litt plass for Dag Solheim (Canal+)...

Link to comment
Share on other sites

Guest Turbogooner

På mandag kan de komme seg på Bohemen! Da er det kun Brann - Trømsø, og den er ferdig før kampen starter... Da skulle det være plass det helvetes studioet til canal+.. Selv om det er tviltsomt om de hører noe fra studioet, men det gjør jo ingenting; folket vil ha engelske kommentatorer..! Agreed, redaktør?

Link to comment
Share on other sites

Guest Turbogooner
Om alle som var på Harrys i går møter opp på Bohemen på mandag så skal vi lett synge ut yidsa.

Er det en kamp i året man skal møte på, så er det denne.

 

"61... never again !"

6523[/snapback]

 

Er det to kamper i året man skal se på pub er det Tottenham hjemme og borte...! Og for dere som var på Harrys i går og syntes det var fett, men ikke tror dere kommer på mandag: Harrys er den kjipeste puben i byen.. Stemningen i går er ikke i nærheten av godstemning på Bohemen :P

 

KOM på mandag!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...